ΦόρουμΚαζίνοCannonBet Casino - γενική συζήτηση

CannonBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από mojtaba77
|
4909 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 εβδομάδες

Ξεχάστε το, δεν μπορείτε να βοηθήσετε, δεν δημοσιεύσατε την κριτική που δημοσίευσα, ενδιαφέρεστε για τα συμφέροντα του καζίνο, πρέπει να το δημοσιεύσετε όπως το έγραψα ή γιατί δεν το κάνατε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Hi there!

Strangly, I checked your system and found out it was you who deleted the original user review.

There is another circumstance to be mentioned however. The casino responded to your initial user review submitted on 07.10. But frankly, you edited your user review lately because you most likely thought it worked like here on the forum; frankly, it does not, hence the explanation given upon rejecting your user review edit:

"Hello, the user reviews edits don't serve for communication with a casino. The casinos don't get notified when you edit your review. Anyway, please, contact their customer support and provide them with the link to your review and your email address. Thank you for cooperation."

So, if you leave the original review untouched, it would be visible. For some reason, however, you chose to delete it retroactively. That's fine; you can do that, of course. I just hope you now understand it was your choice, not ours. Feel free to write another one explaining your issue, and I'm convinced it will be ok.

Do you please understand what has happened and why? Don't hesitate to ask if you need support or prefer to discuss the matter further. We are here for you.


If I'm not mistaken, you're convinced this casino closed your account because because you've won more than you deposited. In my opinion, this is highly unfair, so it would surely be good to know as many details as possible.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα