Ξεχάστε το, δεν μπορείτε να βοηθήσετε, δεν δημοσιεύσατε την κριτική που δημοσίευσα, ενδιαφέρεστε για τα συμφέροντα του καζίνο, πρέπει να το δημοσιεύσετε όπως το έγραψα ή γιατί δεν το κάνατε;
Forget it, you can't help, you didn't publish the review I posted, you care about the interests of the casino, you should post it as I wrote it or why didn't you do it?
Olvídalo tú no puedes ayudar, no publicaste la reseña que puse, cuidas los intereses del casino deberías ponerla tal cual la escribí o por qué no lo hiciste?
Γεια σου!
Παραδόξως, έλεγξα το σύστημά σας και ανακάλυψα ότι είστε εσείς που διαγράψατε την αρχική κριτική χρήστη.
Υπάρχει όμως και μια άλλη περίσταση που πρέπει να αναφερθεί. Το καζίνο απάντησε στην αρχική κριτική χρήστη που υποβλήθηκε στις 07.10. Αλλά ειλικρινά, επεξεργαστήκατε την κριτική χρήστη σας πρόσφατα επειδή πιθανότατα πιστεύατε ότι λειτουργούσε όπως εδώ στο φόρουμ. ειλικρινά, δεν το κάνει, εξ ου και η εξήγηση που δόθηκε κατά την απόρριψη της τροποποίησης κριτικής χρήστη:
" Γεια σας, οι τροποποιήσεις των κριτικών χρηστών δεν χρησιμεύουν για επικοινωνία με ένα καζίνο. Τα καζίνο δεν ειδοποιούνται όταν επεξεργάζεστε την κριτική σας. Τέλος πάντων, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών τους και δώστε τους τον σύνδεσμο για την κριτική σας και το email σας διεύθυνση. Ευχαριστώ για τη συνεργασία».
Έτσι, αν αφήσετε ανέγγιχτη την αρχική κριτική, θα ήταν ορατή. Για κάποιο λόγο, όμως, επιλέξατε να το διαγράψετε αναδρομικά. Αυτό είναι μια χαρά? μπορείς να το κάνεις φυσικά. Ελπίζω απλώς να καταλάβετε ότι ήταν δική σας επιλογή, όχι δική μας. Μη διστάσετε να γράψετε ένα άλλο εξηγώντας το πρόβλημά σας και είμαι πεπεισμένος ότι θα είναι εντάξει.
Καταλαβαίνετε τι έχει συμβεί και γιατί; Μη διστάσετε να ρωτήσετε εάν χρειάζεστε υποστήριξη ή προτιμάτε να συζητήσετε περαιτέρω το θέμα. Είμαστε εδώ για εσάς.
Αν δεν κάνω λάθος, είστε πεπεισμένοι ότι αυτό το καζίνο έκλεισε τον λογαριασμό σας επειδή έχετε κερδίσει περισσότερα από όσα καταθέσατε. Κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι πολύ άδικο, οπότε σίγουρα θα ήταν καλό να γνωρίζουμε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες.
Hi there!
Strangly, I checked your system and found out it was you who deleted the original user review.
There is another circumstance to be mentioned however. The casino responded to your initial user review submitted on 07.10. But frankly, you edited your user review lately because you most likely thought it worked like here on the forum; frankly, it does not, hence the explanation given upon rejecting your user review edit:
"Hello, the user reviews edits don't serve for communication with a casino. The casinos don't get notified when you edit your review. Anyway, please, contact their customer support and provide them with the link to your review and your email address. Thank you for cooperation."
So, if you leave the original review untouched, it would be visible. For some reason, however, you chose to delete it retroactively. That's fine; you can do that, of course. I just hope you now understand it was your choice, not ours. Feel free to write another one explaining your issue, and I'm convinced it will be ok.
Do you please understand what has happened and why? Don't hesitate to ask if you need support or prefer to discuss the matter further. We are here for you.
If I'm not mistaken, you're convinced this casino closed your account because because you've won more than you deposited. In my opinion, this is highly unfair, so it would surely be good to know as many details as possible.