ΦόρουμΚαζίνοCannonBet Casino - γενική συζήτηση

CannonBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από mojtaba77
|
5247 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το CannonBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

I had a question out of curiosity, how do we understand Casino revenues? can you clarify that?

mojtaba77
πριν από 2 έτη

Hi, I contacted our Data team and asked them to give you a proper reply so please, give them some time 🙂

mojtaba77
πριν από 2 έτη

Hi. We calculate the revenue based on data we found (google API, different tools), and this value represents what we assume the casino has earned in the past four years. (it is our assumption, not actual data, but in some cases, we used actual data from annual reports)

In this article, you can find more info:

https://casino.guru/our-casino-reviews

πριν από 1 έτος

Γεια σας καλησπέρα, έχω βρει παιχνίδια που μου αρέσουν πολύ, πώς μπορώ να στοιχηματίσω και να παίξω;;; Βοήθησέ με

Αυτόματη μετάφραση:
lizmariagonzalez38
πριν από 1 έτος

Hi, I don't know exactly what you mean. Did you find any games on CannonBet Casino that you would like to play ? Have you tried contacting support or live chat with your problem? I assume you have to have a casino account and deposit money first to play.  

Try to tell me exactly what the issue is so we can try to help you.  🙂

πριν από 1 έτος

ΑΠΑΤΗ. Μην κάνετε κατάθεση σε αυτόν τον ιστότοπο, δεν θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας. Στο Instagram τους, οι άνθρωποι γράφουν στα σχόλια που επίσης δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη των χρημάτων τους. Επικοινώνησα με την υποστήριξη 10 φορές, αλλά κάθε φορά προσπάθησαν να με ξεγελάσουν λέγοντας ότι οι φωτογραφίες επαλήθευσης μου ήταν "μη καθαρές"

Σας συμβουλεύω να μην επικοινωνήσετε με αυτά τα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Camp150
πριν από 1 έτος

I suppose asking you whether those photos were clear would be appropriate. May I know for how long you have been struggling with the verification? I aim to have a good idea about the situation.

Could you perhaps share the casino's latest response? Additionally, have you seen the hints given in the complaint? I found them very handy.

Let us know whether it worked out for you!

Radka
πριν από 1 έτος

Υποφέρω πάνω από ένα μήνα. Δεν πρέπει να υπάρχει αμφιβολία για τη σαφήνεια των φωτογραφιών. Έχω επαληθευτεί σε περισσότερους από 30+ άλλους ιστότοπους και δεν είχα ποτέ ερωτήσεις σχετικά με αυτό. Υπέβαλα περισσότερες από 5 φορές τις σαφέστερες δυνατές φωτογραφίες με ευανάγνωστο κείμενο, αλλά κάθε φορά με απέρριπταν.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ζήτησα από την υποστήριξη εάν μπορούσα να περάσω την επαλήθευση με κάποιον άλλο τρόπο ή απλώς να ανεβάσω το βίντεο για να μην υπάρχουν ερωτήσεις. Αλλά η απάντηση ήταν να τον αγνοήσουν.

Δεν έχω δει χειρότερη διαδικασία επαλήθευσης στη ζωή μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Δεν έλαβα καμία απάντηση στο τελευταίο μου αίτημα υποστήριξης. file

Αυτόματη μετάφραση:
Camp150
πριν από 1 έτος

It's still the same song over and over again, and the fact that your photos aren't clear enough ? Did you by any chance manage to contact the casino without getting cut in the chat ? 

Anyway, of course, as Radka said, did you try to do it according to the instructions that Tomas posted in your complaint ? I think it could all work. 

However, if not, update your complaint and update us as well, because I think that this process is important for casinos, but it seems a bit unreasonable to drag verification for one photo for such a long time.

I will wait for the answer. 

πριν από 1 μήνα

Καλημέρα, πραγματικά ξέρω ότι το καζίνο δεν θα πληρώσει ποτέ το ποσό των 489 USD γιατί λέει ψέματα και λέει ότι συμμετέχω σε στοιχήματα arbitrage, όπως έχω βάλει στην κριτική που έγραψα αλλά είναι ψέμα εδώ θα σας δείξω τα καταγράψτε όπου αναφέρουν ότι αποσύρω περισσότερα παρά κερδίζω, χρησιμοποιούν μόνο ψέματα για να κατάσχουν καθαρά κέρδη από παίκτες που κερδίζουν, νόμιζα ότι ήταν ένα καλό καζίνο επειδή χρησιμοποιεί τη διεπαφή άλλων, αλλά είναι απάτη, θέλουν να κάνουν τον παίκτη να φαίνεται κακό λέγοντας ότι κάνουν δόλια στοιχήματα, αλλά νομίζω ότι πραγματικά δεν έχουν χρήματα για να πληρώσουν, και φτιάχνουν τέτοιου είδους ψέματα, τελικά το καζίνο πείτε την αλήθεια ότι έκλεισαν τον λογαριασμό μου λόγω των ψεμάτων που αναπληρώνουν για τη μη πληρωμή; Ή λόγω των όσων αναφέρει αυτός ο χειριστής στη συνομιλία; file

Εάν έχετε στιγμιότυπα οθόνης της διαιτησίας που αναφέρετε, θα πρέπει να τα ανεβάσετε. είστε κακοί χαμένοι.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
chavezgarciager
πριν από 1 μήνα

Sorry, but I don't believe that the chat was telling you that your account was blocked because you withdrew more than you deposit.

They believe that you have violated their rules and that is the reason for closing your account, The point about your withdrawals being higher than your deposits is meant for the refund you probably asked for. Right?

May I ask if you are aware of violating some rules? Is it regarding casino games, please?

Let us know more details, and hopefully we'll be able to offer help to you.

Romi
πριν από 1 μήνα

Romi, δεν ξέρεις να διαβάζεις;

Τι λέει το στιγμιότυπο οθόνης; Ή αν νομίζετε ότι έκλεισαν τον λογαριασμό μου επειδή παραβίασα τους κανόνες, αναφέρετε τι είναι και για ποια επιστροφή χρημάτων μιλάτε; Έχεις αποδείξεις για αυτό που λες; Δεν πρόκειται για το τι πιστεύετε ή για το τι υποθέτετε ότι συνέβη, είναι για το γεγονός ότι αυτό το καζίνο δεν πληρώνει, δεν τους αρέσει ένας παίκτης να τους νικήσει, τι κρίμα που μιλάτε μόνο για να μιλήσετε αν δεν το κάνετε ξέρετε τι πραγματικά συνέβη, είναι σαφές ότι θέλετε να κάνετε το καζίνο να φαίνεται καλό, νομίζω ότι αυτή είναι η δουλειά σας πραγματικά και δεν θα πω, μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου, έχουν όλες τις πληροφορίες, θα πρέπει να ανεβάσουν στιγμιότυπα οθόνης όπου σύμφωνα με κανόνες παραβίασα αυτούς που αναφέρεις χαχαχα σε προκαλώ να το κάνεις.

Αυτόματη μετάφραση:
chavezgarciager
πριν από 1 μήνα

I will post here the part of the reply from the casino that is related to the answer from the chat agent:

"Refunds will only be processed using the payment method used for deposits on the website. The refund amount cannot exceed the total deposits made by the player."

I believe that it was just a misunderstanding when you thought that they said that you wouldn't receive any withdrawal because you deposited less money. This explains that they were talking about the refunds.

If you feel that they are wrong in saying you have violated the rules, I would surely suggest filing a complaint so you can try to get to your money.

What do you say, would you like to go this way?

Just let us know, please, and we'll be ready to help.


πριν από 1 μήνα

Καλημέρα Romi, το καζίνο λέει πραγματικά ψέματα όταν το λένε αυτό, κατέθεσα και υπαναχώρησα μόνο μέσω AstroPay, δεν έχω παραβιάσει κανέναν κανόνα, προκαλώ την cannonbet να βάλει τα στιγμιότυπα οθόνης για τα οποία μιλάνε επειδή το αναφέρουν και έκανα και δόλια πράξεις, παρακαλώ, γιατί λένε ψέματα; Αυτό είναι απλώς ένα χόμπι.

Αυτόματη μετάφραση:
chavezgarciager
πριν από 1 μήνα

May I ask if this is related to casino games as well or sports betting only?

As I said before, maybe we would be able to help somehow, to get everything straight.

πριν από 1 μήνα

Ξεχάστε το, δεν μπορείτε να βοηθήσετε, δεν δημοσιεύσατε την κριτική που δημοσίευσα, ενδιαφέρεστε για τα συμφέροντα του καζίνο, πρέπει να το δημοσιεύσετε όπως το έγραψα ή γιατί δεν το κάνατε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ο γκουρού του καζίνο δεν είναι πολύ χρήσιμος, θα πάρω τα στιγμιότυπα οθόνης και το email που στείλατε όπου δεν δημοσιεύετε την κριτική σε φόρουμ. Πραγματικά μου φαίνεται ότι το καζίνο σου δίνει κάτι για να μην το βάλεις σε κακό φως. Νόμιζα ότι εδώ ήταν ουδέτερο αλλά όχι, μου φαίνεται ότι οι βαθμολογίες που βάζουν εδώ είναι ψέματα.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα