Είναι ακόμα το ίδιο τραγούδι ξανά και ξανά, και το γεγονός ότι οι φωτογραφίες σας δεν είναι αρκετά καθαρές; Καταφέρατε τυχαία να επικοινωνήσετε με το καζίνο χωρίς να κοπείτε στη συνομιλία;
Τέλος πάντων, φυσικά, όπως είπε η Radka, προσπάθησες να το κάνεις σύμφωνα με τις οδηγίες που δημοσίευσε ο Tomas στην καταγγελία σου; Νομίζω ότι όλα θα μπορούσαν να λειτουργήσουν.
Ωστόσο, αν όχι, ενημερώστε το παράπονό σας και ενημερώστε μας επίσης, γιατί νομίζω ότι αυτή η διαδικασία είναι σημαντική για τα καζίνο, αλλά φαίνεται λίγο παράλογο να σύρετε την επαλήθευση για μια φωτογραφία για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.
Θα περιμένω την απάντηση.
It's still the same song over and over again, and the fact that your photos aren't clear enough ? Did you by any chance manage to contact the casino without getting cut in the chat ?
Anyway, of course, as Radka said, did you try to do it according to the instructions that Tomas posted in your complaint ? I think it could all work.
However, if not, update your complaint and update us as well, because I think that this process is important for casinos, but it seems a bit unreasonable to drag verification for one photo for such a long time.
I will wait for the answer.
Αυτόματη μετάφραση: