Ευχαριστώ για την περιγραφή της κατάστασης. Άρα ακόμα τίποτα δεν έχει αλλάξει και τα χρήματα δεν έχουν πιστωθεί ούτε έχετε λάβει απάντηση ναι; Εάν εξακολουθεί να ισχύει αυτό, σας συνιστούμενα υποβάλετε μια καταγγελία εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο . Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και ελπίζουμε ότι η κατάστασή σας θα επιλυθεί και θα πιστωθούν τα χρήματά σας στον λογαριασμό σας.
Είσαι μέσα ?
Thanks for describing the situation. So still nothing has changed and the money has neither been credited nor have you received any reply yes ? If this is still the case, I recommend you file a complaint here on this link. Our team will try to help you and hopefully your situation will be resolved and you will have your money credited to your account.
Are you in ?