πριν από 2 μήνες
Τουλάχιστον μένουν σε επαφή και σε ενημερώνουν.
Παρακαλούμε κρατήστε μας ενήμερους.
At least they stay in touch and inform you.
Please keep us updated.
0
Τουλάχιστον μένουν σε επαφή και σε ενημερώνουν.
Παρακαλούμε κρατήστε μας ενήμερους.
At least they stay in touch and inform you.
Please keep us updated.
Εντάξει τότε. Ελπίζω ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να επικοινωνήσει με το καζίνο σχετικά με το παράπονό σας και να επιλύσει το πρόβλημα για εσάς.
Σίγουρα θα κρατήσω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου.🤞
Okay then. I hope that our team will be able to contact the casino regarding your complaint and resolve the issue for you.
I will surely keep my fingers crossed.🤞
Στοίχημα Bubbles
28. Ιανουαρίου 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt: Γεια σας. Έχετε μια ερώτηση; Είμαι εδώ για να βοηθήσω.
28. Ιανουαρίου 20:14
Χρήστης Ιστού 67990d0de845102f31afc25f sagt: τα χρήματα δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα, περιμένετε μέχρι σήμερα. Διαφορετικά θα ανοίξω μια διαφωνία καζίνο και θα αναθέσω σε μια εταιρεία είσπραξης χρεών που λειτουργεί διεθνώς
Bubbles Bot
Το Bubbles Bot είπε: Δεν το κατάλαβα. Δοκιμάστε να αναδιατυπώσετε την ερώτησή σας ή δοκιμάστε μία από αυτές τις απαντήσεις.
Χρήστης Ιστού 67990d0de845102f31afc25f sagt:Μιλήστε με έναν άνθρωπο
Bubbles Bot
Bubbles Bot sag: Κανένα πρόβλημα. Απλώς μοιραστείτε μερικές λεπτομέρειες και θα σας συνδέσω με κάποιον από την ομάδα μας.
Λάβετε υπόψη ότι οι ώρες εργασίας της ομάδας υποστήριξης της Bubblesbet είναι 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Ονομα
Michael Pietsch
Bubbles Bot
Το Bubbles Bot έπεσε: Ευχαριστώ. Επιτρέψτε μου να σας συνδέσω με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης πελατών.
Ο Michael Pietsch είπε: Εντάξει
Malcom
Malcom είπε: Γεια σου Michael,
Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Ο Michael Pietsch είπε: τα χρήματα δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα, περιμένετε μέχρι σήμερα. Διαφορετικά θα ανοίξω μια διαφωνία καζίνο και θα αναθέσω σε μια εταιρεία είσπραξης χρεών που λειτουργεί διεθνώς
Michael Pietsch sagt:Σήμερα Nr 18 ημέρα
Malcom
Malcom sagt: Ο λογαριασμός σας αποτελεί μέρος της διαδικασίας ελέγχου δραστηριότητας που δεν έχει χρονικό πλαίσιο, μόλις έχουμε ενημέρωση σχετικά με αυτό το θέμα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Ο Michael Pietsch είπε:
Bubbles Bet
28. Januar um 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:Hi there. Got a question? I'm here to help.
28. Januar um 20:14
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:I didn't get that. Try rephrasing your question or try one of these answers.
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:Talk to a human
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:No problem. Just share a few details and I'll connect you with someone from our team.
Kindly consider that the Bubblesbet support team's working hours are 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Name
Michael Pietsch
mond21de@yahoo.de
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:Thanks. Let me connect you with a customer support agent.
Michael Pietsch sagt:Ok
Malcom
Malcom sagt:Hello Michael,
How can we help you?
Michael Pietsch sagt:the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Michael Pietsch sagt:Today Nr 18 day
Malcom
Malcom sagt:Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:
Στοίχημα Bubbles
28. Ιανουαρίου 17:59
Bubbles Bot
Το Bubbles Bot έπεσε:
Γεια σου. Έχετε μια ερώτηση; Είμαι εδώ για να βοηθήσω.
28. Ιανουαρίου 20:14
Χρήστης Ιστού 67990d0de845102f31afc25f sagt:
τα χρήματα δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα, περιμένετε μέχρι σήμερα. Διαφορετικά θα ανοίξω μια διαφωνία καζίνο και θα αναθέσω σε μια εταιρεία είσπραξης χρεών που λειτουργεί διεθνώς
Bubbles Bot
Το Bubbles Bot έπεσε:
Δεν το κατάλαβα. Δοκιμάστε να αναδιατυπώσετε την ερώτησή σας ή δοκιμάστε μία από αυτές τις απαντήσεις.
Χρήστης Ιστού 67990d0de845102f31afc25f sagt:
Μίλα σε άνθρωπο
Bubbles Bot
Το Bubbles Bot έπεσε:
Κανένα πρόβλημα. Απλώς μοιραστείτε μερικές λεπτομέρειες και θα σας συνδέσω με κάποιον από την ομάδα μας.
Λάβετε υπόψη ότι οι ώρες εργασίας της ομάδας υποστήριξης της Bubblesbet είναι 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Ονομα
Michael Pietsch
Bubbles Bot
Το Bubbles Bot έπεσε:
Ευχαριστώ. Επιτρέψτε μου να σας συνδέσω με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης πελατών.
Ο Michael Pietsch είπε:
Εντάξει
Malcom
Ο Malcom είπε:
Γεια σου Μιχάλη,
Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Ο Michael Pietsch είπε:
τα χρήματα δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα, περιμένετε μέχρι σήμερα. Διαφορετικά θα ανοίξω μια διαφωνία καζίνο και θα αναθέσω σε μια εταιρεία είσπραξης χρεών που λειτουργεί διεθνώς
Ο Michael Pietsch είπε:
Σήμερα Nr 18 ημέρα
Malcom
Ο Malcom είπε:
Ο λογαριασμός σας αποτελεί μέρος της διαδικασίας ελέγχου δραστηριότητας που δεν έχει χρονικό πλαίσιο, μόλις έχουμε ενημέρωση σχετικά με αυτό το θέμα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Ο Michael Pietsch είπε:
κάθε μέρα λέγεται Ενημέρωση
Malcom
Ο Malcom είπε:
Κατανοούμε την άποψή σας απλά ζητάμε την υπομονή σας και όπως είπαμε η διαδικασία δεν έχει χρονικό πλαίσιο και μόλις έχουμε ενημέρωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Ο Michael Pietsch είπε:
θα υποβληθεί σε επεξεργασία εντός 10 ημερών όπως λέει στον ιστότοπό σας
Malcom
Ο Malcom είπε:
Αυτό αφορά τη διαδικασία ανάληψης, αλλά όπως είπαμε ο λογαριασμός σας είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου δραστηριότητας που δεν έχει χρόνο.
Ο Michael Pietsch είπε:
πόσο καιρό πρέπει να περιμένω ένα μήνα
Malcom
Ο Malcom είπε:
Μόλις έχουμε ενημέρωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Ο Malcom είπε:
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση
Ο Malcom είπε:
Η υπομονή σας εκτιμάται ιδιαίτερα.
29. Ιανουαρίου 11:35
Ο Michael Pietsch είπε:
καλημερα δυστυχως δεν εχει αλλαξει τιποτα μετα απο 19 μερες καμια ενημερωση σημερα θα κινηθώ νομικά κατά του καζίνο
Ρόμπι
Ο Ρόμπι είπε:
Γεια σου Μιχάλη
Ο λογαριασμός σας αποτελεί μέρος της διαδικασίας ελέγχου δραστηριότητας που δεν έχει χρονικό πλαίσιο, μόλις έχουμε ενημέρωση σχετικά με αυτό το θέμα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Ο Michael Pietsch είπε:
Νομίζω ότι περίμενα πολύ
Ρόμπι
Ο Ρόμπι είπε:
Καταλαβαίνουμε, αλλά όπως είπαμε ο λογαριασμός σας είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου δραστηριότητας που δεν έχει χρόνο.
Bubbles Bet
28. Januar um 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:
Hi there. Got a question? I'm here to help.
28. Januar um 20:14
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:
the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:
I didn't get that. Try rephrasing your question or try one of these answers.
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:
Talk to a human
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:
No problem. Just share a few details and I'll connect you with someone from our team.
Kindly consider that the Bubblesbet support team's working hours are 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Name
Michael Pietsch
mond21de@yahoo.de
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:
Thanks. Let me connect you with a customer support agent.
Michael Pietsch sagt:
Ok
Malcom
Malcom sagt:
Hello Michael,
How can we help you?
Michael Pietsch sagt:
the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Michael Pietsch sagt:
Today Nr 18 day
Malcom
Malcom sagt:
Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:
every day is told Update
Malcom
Malcom sagt:
We understand your point of view we are just asking for your patience and as we said the procedure has no time frame and as soon as we have an update you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:
it will be processed within 10 days as it says on your website
Malcom
Malcom sagt:
That is regarding the withdrawal procedure but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time.
Michael Pietsch sagt:
how long should I wait a month
Malcom
Malcom sagt:
As soon as we have an update you will be contacted.
Malcom sagt:
Thank you for understanding
Malcom sagt:
Your patience is highly appreciated.
29. Januar um 11:35
Michael Pietsch sagt:
good morning unfortunately nothing has changed after 19 days no update today I will take legal action against the casino
Robbie
Robbie sagt:
Hello Michael
Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:
I think I waited a long time
Robbie
Robbie sagt:
We understand but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time.
Στοίχημα Bubbles
28. Ιανουαρίου 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt: Γεια σας. Έχετε μια ερώτηση; Είμαι εδώ για να βοηθήσω.
28. Ιανουαρίου 20:14
Χρήστης Ιστού 67990d0de845102f31afc25f sagt: τα χρήματα δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα, περιμένετε μέχρι σήμερα. Διαφορετικά θα ανοίξω μια διαφωνία καζίνο και θα αναθέσω σε μια εταιρεία είσπραξης χρεών που λειτουργεί διεθνώς
Bubbles Bot
Το Bubbles Bot είπε: Δεν το κατάλαβα. Δοκιμάστε να αναδιατυπώσετε την ερώτησή σας ή δοκιμάστε μία από αυτές τις απαντήσεις.
Χρήστης Ιστού 67990d0de845102f31afc25f sagt:Μιλήστε με έναν άνθρωπο
Bubbles Bot
Bubbles Bot sag: Κανένα πρόβλημα. Απλώς μοιραστείτε μερικές λεπτομέρειες και θα σας συνδέσω με κάποιον από την ομάδα μας.
Λάβετε υπόψη ότι οι ώρες εργασίας της ομάδας υποστήριξης της Bubblesbet είναι 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Ονομα
Michael Pietsch
Bubbles Bot
Το Bubbles Bot έπεσε: Ευχαριστώ. Επιτρέψτε μου να σας συνδέσω με έναν αντιπρόσωπο υποστήριξης πελατών.
Ο Michael Pietsch είπε: Εντάξει
Malcom
Malcom είπε: Γεια σου Michael,
Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;
Ο Michael Pietsch είπε: τα χρήματα δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα, περιμένετε μέχρι σήμερα. Διαφορετικά θα ανοίξω μια διαφωνία καζίνο και θα αναθέσω σε μια εταιρεία είσπραξης χρεών που λειτουργεί διεθνώς
Michael Pietsch sagt:Σήμερα Nr 18 ημέρα
Malcom
Malcom sagt: Ο λογαριασμός σας αποτελεί μέρος της διαδικασίας ελέγχου δραστηριότητας που δεν έχει χρονικό πλαίσιο, μόλις έχουμε ενημέρωση σχετικά με αυτό το θέμα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Ο Michael Pietsch είπε: κάθε μέρα ενημερώνεται Ενημέρωση
Malcom
Malcom sagt: Κατανοούμε την άποψή σας, απλώς ζητάμε την υπομονή σας και όπως είπαμε η διαδικασία δεν έχει χρονικό πλαίσιο και μόλις έχουμε ενημέρωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Michael Pietsch sagt:θα υποβληθεί σε επεξεργασία εντός 10 ημερών όπως αναφέρεται στον ιστότοπό σας
Malcom
Malcom sagt:Αυτό αφορά τη διαδικασία ανάληψης, αλλά όπως είπαμε ο λογαριασμός σας είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου δραστηριότητας που δεν έχει χρόνο.
Ο Michael Pietsch είπε: πόσο καιρό πρέπει να περιμένω ένα μήνα
Malcom
Malcom sagt:Μόλις έχουμε ενημέρωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Malcom είπε: Σας ευχαριστώ για την κατανόηση
Malcom είπε: Η υπομονή σας εκτιμάται ιδιαίτερα.
29. Ιανουαρίου 11:35
Michael Pietsch sagt:καλημέρα δυστυχώς τίποτα δεν άλλαξε μετά από 19 ημέρες χωρίς ενημέρωση σήμερα Θα κινηθώ νομικά εναντίον του καζίνο
Ρόμπι
Robbie sagt: Γεια σου Michael
Ο λογαριασμός σας αποτελεί μέρος της διαδικασίας ελέγχου δραστηριότητας που δεν έχει χρονικό πλαίσιο, μόλις έχουμε ενημέρωση σχετικά με αυτό το θέμα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
Michael Pietsch είπε: Νομίζω ότι περίμενα πολύ
Ρόμπι
Robbie sagt: Καταλαβαίνουμε, αλλά όπως είπαμε ο λογαριασμός σας είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου δραστηριότητας που δεν έχει χρόνο.
30. Ιανουαρίου 08:00
Ο Michael Pietsch είπε: καλημέρα, έχω καταθέσει μια διαφωνία σχετικά με την είσπραξη χρεών
30. Ιανουάριος 09:23
Reece
Reece sagt: Γεια σου Μιχάλη,
Σας ευχαριστούμε που φτάσατε στο Bubblesbet.
Λυπούμαστε που χάσαμε τη ζωντανή συνομιλία σας.
Λάβετε υπόψη σας ότι οι ώρες εργασίας υποστήριξης πελατών μας είναι 9:30 - 00:30 CET (ζώνη ώρας).
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τις αναφερόμενες ώρες, μέσω e-mail στο (mailto:support@bubblesbet.com) ή μέσω ζωντανής συνομιλίας.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.
30. Ιανουάριος 10:11
Ο Michael Pietsch είπε: καλημέρα, έχω καταθέσει μια διαφωνία σχετικά με την είσπραξη χρεών
Reece
Reece sagt: Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε
Reece sagt:?
Ο Michael Pietsch είπε: Γιατί τα χρήματα δεν είναι δωρεάν
Reece
Reece sagt:Michael, όπως μπορούμε να δούμε από το τέλος μας, η διαδικασία ελέγχου του λογαριασμού σας πλησιάζει στο τέλος της.
Θα λάβετε ένα email σχετικά με την απόσυρσή σας κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και να έχετε μια υπέροχη μέρα!
Ο Michael Pietsch είπε: λέτε ότι ενημερώνεστε κάθε μέρα. Αλλά ρωτήστε με γιατί δεν συμβαίνει τίποτα τόσο καιρό. Θα έπρεπε να το ξέρει
30. Ιανουάριος 18:18
Michael Pietsch είπε: Γεια σας, περιμένετε για Ενημέρωση
Έμιλυ
Emily sagt: Γεια σου Michael, δυστυχώς, δεν έχουμε λάβει ακόμα καμία ενημέρωση από το σχετικό τμήμα.
Θα ζητήσουμε ξανά τώρα, και μόλις λάβουμε ένα, θα σας ενημερώσουμε αμέσως.
31 Ιανουαρίου 11:00
Michael Pietsch sagt:Ενημέρωση; Μιλάς χθες
Reece
Reece sagt: Michael, όπως μας ανέφερε το σχετικό τμήμα μας, θα λάβετε ένα email σχετικά με την απόσυρσή σας κατά τη διάρκεια της ημέρας.
31. Ιανουαρίου 18:35
Michael Pietsch είπε: Μάλλον δεν ήταν τίποτα ξανά, πάντα αυτές οι κενές υποσχέσεις, δεν είναι φιλικό προς τον πελάτη αν πρέπει να περιμένετε εβδομάδες ή μήνες για τα χρήματά σας, λοιπόν, θα δώσω μια κριτική σύντομα για το πώς πάνε τα πράγματα εδώ
Έμιλυ
Emily sagt: Γεια σου Μιχάλη,
Κατανοούμε, αλλά όπως είπαμε ο λογαριασμός σας αποτελεί μέρος της διαδικασίας ελέγχου δραστηριότητας που δεν έχει χρονικό πλαίσιο, μόλις έχουμε ενημέρωση σχετικά με αυτό το θέμα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
31. Ιανουαρίου 23:59
Michael Pietsch sagt:Χθες γράψατε αυτό Michael, όπως μας ανέφερε το σχετικό τμήμα μας, θα λάβετε ένα email σχετικά με την απόσυρσή σας κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Michael Pietsch είπε: Σήμερα μιλάς περίμενε
Bubbles Bet
28. Januar um 17:59
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:Hi there. Got a question? I'm here to help.
28. Januar um 20:14
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:I didn't get that. Try rephrasing your question or try one of these answers.
Web User 67990d0de845102f31afc25f sagt:Talk to a human
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:No problem. Just share a few details and I'll connect you with someone from our team.
Kindly consider that the Bubblesbet support team's working hours are 09:30 - 00:30 CET.
Bubbles Bot
Name
Michael Pietsch
mond21de@yahoo.de
Bubbles Bot
Bubbles Bot sagt:Thanks. Let me connect you with a customer support agent.
Michael Pietsch sagt:Ok
Malcom
Malcom sagt:Hello Michael,
How can we help you?
Michael Pietsch sagt:the money is still not released, wait until today. Otherwise I will open a casino dispute and commission a debt collection agency that works internationally
Michael Pietsch sagt:Today Nr 18 day
Malcom
Malcom sagt:Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:every day is told Update
Malcom
Malcom sagt:We understand your point of view we are just asking for your patience and as we said the procedure has no time frame and as soon as we have an update you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:it will be processed within 10 days as it says on your website
Malcom
Malcom sagt:That is regarding the withdrawal procedure but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time.
Michael Pietsch sagt:how long should I wait a month
Malcom
Malcom sagt:As soon as we have an update you will be contacted.
Malcom sagt:Thank you for understanding
Malcom sagt:Your patience is highly appreciated.
29. Januar um 11:35
Michael Pietsch sagt:good morning unfortunately nothing has changed after 19 days no update today I will take legal action against the casino
Robbie
Robbie sagt:Hello Michael
Your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
Michael Pietsch sagt:I think I waited a long time
Robbie
Robbie sagt:We understand but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time.
30. Januar um 08:00
Michael Pietsch sagt:good morning, I have now filed a dispute about debt collection
30. Januar um 09:23
Reece
Reece sagt:Hello Michael,
Thank you for reaching Bubblesbet.
We are sorry that we have missed your live chat conversation.
Kindly take note that our Customer support working hours are 9:30 - 00:30 CET (time zone).
Please reach us during the mentioned hours, via e-mail at support@bubblesbet.com (mailto:support@bubblesbet.com) or via live chat.
Thank you for your cooperation, and understanding.
30. Januar um 10:11
Michael Pietsch sagt:good morning, I have now filed a dispute about debt collection
Reece
Reece sagt:How can we help you
Reece sagt:?
Michael Pietsch sagt:Why the Money Not free
Reece
Reece sagt:Michael, as we can see from our end your account checking procedure is coming to an end.
You will receive an email about your withdrawal during the day.
Thank you for understanding and have a great day!
Michael Pietsch sagt:you say you were updating every day. But ask me why nothing is happening for so long. She should know that
30. Januar um 18:18
Michael Pietsch sagt:Hi wait for Update
Emily
Emily sagt:Hello Michael, unfortunately, we still have not received any update yet from the related department.
We will request again now, and as soon as we receive one, we'll let you know right away.
31. Januar um 11:00
Michael Pietsch sagt:Update? You speak Yesterday
Reece
Reece sagt: Michael, as our related department reported to us, you will receive an email about your withdrawal during the day.
31. Januar um 18:35
Michael Pietsch sagt:It was probably nothing again, always these empty promises, it's not customer friendly if you have to wait weeks or months for your money, well, I'll give a review soon about how things are going here
Emily
Emily sagt:Hello Michael,
We understand but as we said your account is part of the activity checking procedure which has no time frame, as soon as we have an update regarding this matter you will be contacted.
31. Januar um 23:59
Michael Pietsch sagt:Yesterday you write this Michael, as our related department reported to us, you will receive an email about your withdrawal during the day.
Michael Pietsch sagt:Today you speak wait
Γεια σας.
Δεν είμαι σίγουρος για ποιο λόγο τα δημοσιεύσατε όλα αυτά εδώ, γιατί πραγματικά δεν είναι καθόλου απαραίτητο. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε, η ομάδα παραπόνων μας εργάζεται για την περίπτωσή σας και μόνο όποτε θα σας ζητηθεί να παρέχετε αυτού του είδους τις πληροφορίες στο νήμα των παραπόνων σας, θα πρέπει να το κάνετε.
Φυσικά, εάν υπάρχει κάποια ενημέρωση σχετικά με την περίπτωσή σας, μη διστάσετε να εμφανιστείτε. Απλώς χρησιμοποιείς τα δικά σου λόγια. Με καταλαβαίνετε; 😉
Hello there.
I am not quite sure what did you posted all these here for, becasue it is really not neccessary at all. You don't need to worry, our complaint team is working on your case and only whenever you'll be asked to provide this kind of information in your complaints thread, you should do so.
Of course, if there's any update regarding your case, don't hesitate to come forward. You just use your own words. Do you get me? 😉
Καμία ανησυχία.
Πώς πάει η υπόθεση; Κανένα νέο από το καζίνο;
No worries at all.
How is the case going? Any news from the casino?
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
Θα περιμένουμε οποιεσδήποτε ενημερώσεις από εσάς τότε.
Thank you for getting back to us.
We'll wait for any updates from you then.
Το ποσό πιστώθηκε στον λογαριασμό μου χθες. Ευχαριστώ το Casino Guru για τη βοήθεια
The amount was credited to my account yesterday. I thank Casino Guru for the help
Gestern war der Betrag auf meinem Konto eingegangen. Ich danke Casino Guru für die Hilfe
Υπέροχα νέα, τα περιμένω μαζί σας. Δεν έχω πολλές πληροφορίες για την κατάστασή σας στο καζίνο, αλλά αν μου επιτρέπεται και δεν σας πειράζει, πόσο καιρό περιμένατε για τα χρήματα;
Πιστεύεις ότι θα παίζεις ακόμα εδώ; 🙂
Great news, I'm looking forward to it with you. I don't have much insight into your situation in the casino, but if I may and you don't mind, how long did you wait for the money?
Do you think you'll still be playing here? 🙂
Είναι πολύς καιρός, μάλλον θα διαλέξετε άλλο καζίνο, σωστά;
That's a long time, you'll probably choose another casino, right?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.