Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBubbles Bet Casino - γενική συζήτηση

Bubbles Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από Staxx82
|
5.109 προβολές 75 απαντήσεις |
|
12 3 4

Σύμφωνα με το kvc, έχουν περάσει 10 μέρες από τότε που ολοκληρώθηκε. Σήμερα, κατόπιν αιτήματος, έλαβα το εξής μήνυμα: Όπως βλέπουμε, το αίτημα ανάληψης είναι ακόμα σε κατάσταση "εκκρεμότητας" γιατί εξετάζεται από το αρμόδιο τμήμα. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος του λογαριασμού σας, θα λάβετε ενημέρωση μέσω email έως τη Δευτέρα. Το τμήμα πληρωμών μας θα προχωρήσει στη συνέχεια στην επεξεργασία του αιτήματος ανάληψης σας.

Αυτόματη μετάφραση:

Βλέπουμε ότι το αίτημά σας ανάληψης εξακολουθεί να βρίσκεται σε εκκρεμότητα καθώς εξετάζεται από το αρμόδιο τμήμα. Μόλις ελεγχθεί ο λογαριασμός σας, θα λάβετε μια ενημέρωση μέσω email έως τη Δευτέρα. Μετά από αυτό, το Τμήμα Πληρωμών μας θα προχωρήσει στην επεξεργασία του αιτήματος ανάληψης σας.

Αυτόματη μετάφραση:

Welcome to the forum.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

Σήμερα μου είπαν στο chat ότι θα λάβω ενημέρωση μέχρι τη Δευτέρα. Είμαι περίεργος αν θα κυκλοφορήσουν τα 700 ευρώ αλλά μετά την εφαρμογή του μπόνους, υπήρχαν πραγματικά χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:

Σύμφωνα με το kvc, έχουν περάσει 10 μέρες από τότε που ολοκληρώθηκε. Σήμερα, κατόπιν αιτήματος, έλαβα το εξής μήνυμα: Όπως βλέπουμε, το αίτημα ανάληψης είναι ακόμα σε κατάσταση "εκκρεμότητας" γιατί εξετάζεται από το αρμόδιο τμήμα. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος του λογαριασμού σας, θα λάβετε ενημέρωση μέσω email έως τη Δευτέρα. Το τμήμα πληρωμών μας θα προχωρήσει στη συνέχεια στην επεξεργασία του αιτήματος ανάληψης σας.

Αυτόματη μετάφραση:

Okay, so if you have to find out today if everything was okay with the documents, let me know if you got the update and if the withdrawal is on the way.

I'll be waiting.

Γεια σου Μιχάλη,

Λάβετε υπόψη ότι η πληρωμή μας δεν λειτουργεί τα Σαββατοκύριακα. Επομένως, θα λάβετε μια ενημέρωση για την πληρωμή σας αύριο. Και πάλι μια μέρα μετά

Αυτόματη μετάφραση:
pinkie1961

Yes, this is common in casinos, so the update should probably be in the near future.🙂

Εδώ είναι το τελευταίο που μετακινήθηκε ξανά. Όπως αναφέρθηκε, ο λογαριασμός σας αποτελεί μέρος των τυπικών διαδικασιών επαλήθευσης. Το αρμόδιο τμήμα μας και ο παροχέας τυχερών παιχνιδιών συνεργάτης μας διερευνούν αυτήν τη στιγμή τη δραστηριότητα στον λογαριασμό σας.

Αυτόματη μετάφραση:
pinkie1961

Hmm, so there is still an investigation by the game provider, as I can see, which means that you will have to be patient and wait for what they have to say about the whole situation. Probably only after this successful process you will be able to withdraw the money. 

So I don't know how many times I'm going to say this, but I guess it won't take long.

Τους είπα ότι θα περιμένω μέχρι την Πέμπτη

Αυτόματη μετάφραση:
pinkie1961

And then what specifically will be your next step?

Θα ανοίξω μια διαφωνία την επόμενη εβδομάδα, ίσως αυτό βοηθήσει. Λέει ακόμα, πάντα οι ίδιες απαντήσεις, περιμένετε την ενημέρωση

Αυτόματη μετάφραση:
pinkie1961

I understand, so let me know when you know something new or when you open a dispute. 

Hope it will turn out well in the end. 🙂

I recon they would have paid by now if they were going too. Probably just take the loss and move on.

Ακόμα το ίδιο, πάντα έλεγε περίμενε για ενημέρωση

Το ακούω εδώ και 17 μέρες. Τι πρέπει να ελεγχθεί; Η επιθεώρηση KFC είναι εντάξει από τις 4.1.25

Αυτόματη μετάφραση:

I recon they would have paid by now if they were going too. Probably just take the loss and move on.

I quite don't understand to whom you want to write this, you know.

Maybe next time try to use the "reply" button.

Ακόμα το ίδιο, πάντα έλεγε περίμενε για ενημέρωση

Το ακούω εδώ και 17 μέρες. Τι πρέπει να ελεγχθεί; Η επιθεώρηση KFC είναι εντάξει από τις 4.1.25

Αυτόματη μετάφραση:

That's been way too long, and I believe you should give a chance to our complaint team to investigate the matter now.

What do you say?🤔

Ρωτήστε ξανά σήμερα, μετά θα ανοίξω μια διαφωνία αύριο

Αυτόματη μετάφραση:

Αυτό ήρθε σήμερα :: Πρόσεξα, Μιχάλη.

Καταλαβαίνουμε και ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να επιταχύνουμε τη διαδικασία. Αλλά ακούω κάθε μέρα

Αυτόματη μετάφραση:

Και μια άλλη απάντηση: Michael, το τμήμα πληρωμών μας ελέγχει αυτήν τη στιγμή την κατάσταση πληρωμών σας.

Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα λάβετε μια ενημέρωση.

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα