ΦόρουμΚαζίνοBruno Casino - γενική συζήτηση

Bruno Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από nadjaullmann
|
7988 προβολές 80 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 9 μήνες

Γεια σας, όλα είναι καλά. Το καζίνο πραγματοποίησε επίσης 2 πληρωμές την ίδια μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
supersonic83
πριν από 9 μήνες

Marvelous! I guess you feel relieved, are you? 🙂

Besides this delay, would you say the casino is quite alright? Or are you leaving, perhaps?

Radka
πριν από 9 μήνες

Ναι, δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα με το καζίνο μέχρι στιγμής και δεν έχω να αναφέρω τίποτα αρνητικό!

Αυτόματη μετάφραση:
supersonic83
πριν από 9 μήνες

That's great! If I may add a question: which payment option would you recommend to German players? I'm asking because this is usually considered a big hint for fellow players.

Anyway, good luck to you!

Radka
πριν από 9 μήνες

Χρησιμοποίησα το Jeton και η πληρωμή ήταν το αργότερο την επόμενη μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
supersonic83
πριν από 9 μήνες

That's a good info. Thanks!

πριν από 7 μήνες

Παίζω εδώ κ 3 μήνες κάθε μέρα σχεδόν. Ενώ κάνω καταθέσεις κ αναλήψεις μου ζήτησαν ξαφνικά επιπλέον ταυτοποίηση χωρίς να έχω κερδίσει κάτι φοβερό. 150 ευρώ ανάληψη. Έχουν αρχίσει κ ζητάνε ότι τους έρθει κ ενώ τους τα στέλνω ζητάνε ακόμα μια κάρτα που χρησιμοποίησα μια φορά. Παρόλα αυτά τους στέλνω τα έγγραφα κ τα απορρίπτουν ενώ για την δεύτερη κάρτα δεν μου βάζουν καν την επιλογή να στείλω έγγραφα ενώ τα ζητάνε οι ίδιοι.

Μου εχουν φάει όλη μέρα να ασχολούμαι με ένα απλό πρόβλημα που το έκαναν σύνθετο μόνοι τους.

Να σημειώσω ότι ως τώρα όλες οι αναλήψεις έμπαιναν πολύ γρήγορα κ ήταν όλα μια χαρά. Σήμερα όλη μέρα με ταλαιπωρούν γιαυτό το θέμα. Κ όλα αυτά για 150 ευρώ. Απαράδεκτοι

nickcrawl
πριν από 7 μήνες

Hey. It is certainly not pleasant to solve a similar problem with additional verification. 

However, I noticed that you have already managed to file a complaint, which is waiting for your update. Has the card that the casino is requesting been verified in the past? Did you ask what is the problem if they don't give you the option to send the documents for it ? 

Let us know because I am interested in how your situation will develop further. 

Jaro
πριν από 7 μήνες

Παιζω 3 μήνες εκεί σχεδόν κάθε μέρα. Έχω κάνει κ αναλήψεις κ καταθέσεις. Δεν πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι για τα 150 ευρώ. Απλά δεν έχουν καλό προσωπικό για επίλυση προβλημάτων. Τους έστειλα στην αρχή τα χαρτιά κ τα έγγραφα κ δεν ήθελαν ταυτοποίηση κ τώρα τα στέλνω κ δεν τα εγκρίνουν.

Επίσης μου ζητάνε μια κάρτα την οποία δεν την χρησιμοποιώ πλέον κ είχα κάνει μια φορά μόνο κατάθεση, είναι αϋηλη κάρτα κ τους έστειλα τα χαρτιά που μου έστειλε η revolut. Για κάποιο λόγο απορρίπτουν τα έγγραφα μου κ μετά δεν μου δίνουν την επιλογή να ξαναστείλω ξανά αλλά. Χωρίς λόγο ταλαιπωρία από χθες ενώ στην ουσία αυτοί χάνουν. Εγώ θα χάσω 150 ευρώ, αυτοί θα χάσουν περισοτερα που δεν παίζω. Μα είναι δυνατόν να είναι τόσο ηλιθιοι;

Τους ζητάς να εξηγήσουν κ απαντάνε με γενικότητες. Λες κ προσπαθώ να βγάλω άκρη με τρελούς.

nickcrawl
πριν από 7 μήνες

I understood what you were saying. But I don't quite follow why the casino can't give you the normal reason why they reject your documents. Did you also try to ask why there is no possibility to send them again, or what more do they need for your old card if they reject the document about it? 

Anyway, I think the casino is doing themselves a disservice, because they are probably going to lose a loyal player with this approach, am I right ? 

Jaro
πριν από 7 μήνες

Τους απείλησα ότι θα κάνω καταγγελία κ ότι θα ανεβάσω το θέμα στο ίντερνετ. Τελικά μου είπαν ότι είναι οκ ο λογαριασμός. Ακόμα όμως ανάληψη δεν έχει γίνει αποδεκτή. Θα ενημερώσω αν όντως ισχύει ότι μου λένε κ μπουν τα λεφτά. Δεν ξέρω για ποιο λόγο μου έκαναν όλο αυτό τόσο μεγάλο ενώ ήταν μια απλή διαδικασία.

nickcrawl
πριν από 7 μήνες

I don't think it would be a complicated process either. Anyway, it looks like your tactic worked, so now we wait to see if you get your money. Be sure to keep me updated. Wish you luck.

Jaro
πριν από 7 μήνες

Ακόμα ο λογαριασμός μου φαίνεται μη ταυτοποιημενος ενώ με mail μου έστειλαν ότι έχει επαληθευτεί.


Φυσικά τα 150 ευρώ δεν μπήκαν ακόμα.


Δεν ξέρω τι έχουν πάθει. Σαν να έχει αλλάξει χέρια το καζίνο σε μια μέρα. Δεν είχα κανένα θέμα ως τώρα κ έχω κάνει κ μεγαλύτερες αναλήψεις κ έμπαιναν σε μισή ώρα. Νιώθω από χθες ότι με κοροϊδεύουν με όσα κάνουν κ έχουν χαλάσει την εμπιστοσύνη που τους είχα. Μέσα σε 2 μέρες λες κ παίζω σε καζίνο της πλάκας ενώ μέχρι πριν 2 μέρες φαινοντουσαν πιο σοβαροί.


Δεν ξέρω γιατί το κάνουν αυτό.


Κάποιο πρόβλημα υπάρχει γιατί αν το κάνουν αυτό κ σε άλλους θα χάσουν πελάτες. Χάνεται η εμπιστοσύνη έτσι.

nickcrawl
πριν από 7 μήνες

Λοιπόν μετά από 3 μέρες ταλαιπωρία μπήκαν τα λεφτά. Έβαλα σήμερα ένα ποσό κ πήγα να κάνω μια μικρή ανάληψη για να δω τι θα γίνει.

Να σημειώσω ότι οι αναλήψεις για 3 μήνες γίνονταν μέσα σε μισή ώρα.

Μετά όσα έγιναν, πάλι με είχαν στα εκκρεμή 5 ώρες με ακύρωση ανάληψης.

ΜΑΛΛΟΝ τελικά δεν τους άρεσε που έκανα μικρές αναλήψεις κ σκέφτηκαν ότι έτσι θα αναγκαστώ να παίζω τα μικρά ποσά. Ενώ στην αρχή έχανα, μόλις πήγαινα 100 ευρώ τα έβγαζα.

Όπως κ να χει άλλαξαν εντελώς συμπεριφορά χωρίς λόγο. Δεν τους εμπιστεύομαι κ έκλεισα το λογαριασμό μου. Δυστυχώς οι κύριοι θέλουν μόνο να κερδίζουν. Πάλι χαμένος είμαι. Απλά όταν έφτανα σε ένα ποσό έκανα ανάληψη τα μισά για να είμαι οκ.

Δυστυχώς ενώ φαινόταν ένα πολύ καλό καζίνο αποδείχτηκε αναξιόπιστο κ αυτό.

nickcrawl
πριν από 7 μήνες

Hey. On the one hand I'm glad you managed to get your money and on the other hand I'm sorry that this casino became unreliable for you. I think that if you tried again and deposited a small amount there and still problems persist, I would probably avoid the casino and find somewhere where you won't have such a trouble. What do you say ? 

Anyway, I would like to ask you if you could possibly update your complaint and say that you finally got your money ? It would certainly be good for Tomas. Just click here and update it

However, I will say that I'm sad that you lost your trust in the casino, because it's not so easy to rebuild. Hopefully you won't have a similar incident in the future and everything will be ok with your withdrawals. Although I assume it will be at another casino. I wish you the best of luck. 

Jaro
πριν από 7 μήνες

Έστειλα μέιλ στον Τόμας. Πήρα τα λεφτά ναι. Αλλά τα ίδια μου έκαναν κ στην επόμενη ανάληψη. Μάλλον τους ενόχλησε ότι έκανα μικρές αναλήψεις παρότι ήμουν πάλι χαμένος. Μάλλον γιαυτό άλλαξαν συμπεριφορά απέναντι μου. Δεν ξέρω τι άλλο να πω. Έχασα την εμπιστοσύνη μου κ όταν παίζεις λεφτά δεν γίνεται να νιώθεις έτσι. Ήδη είμαστε χαμένοι όσοι παίζουμε, δεν χρειαζεται κ παραπάνω αγωνία από όσοι έχουμε οι παίκτες. Μπλόκαρα το καζίνο κ ακύρωσα τον λογαριασμό μου.

Ο τζόγος έχει ήδη αγωνία σαν χόμπι, προτρέπω τους παίκτες να μην δέχονται παράξενες κ περίεργες συμπεριφορές. Πελάτες είμαστε πρέπει να διαλέγουμε που παίζουμε. Αυτοί μας έχουν ανάγκη, εμείς δεν τους έχουμε.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
nickcrawl
πριν από 7 μήνες

It's like you say, without gamblers there would be no casinos. And of course, playing in a casino from time to time should be a hobby and relaxation and should not have a negative effect. And that's why I think it's right, as you wrote, that players can choose the casino where they play. If they find one where they don't have a problem, it's best to stick with it. 

As for the complaint, it would be good if you answered Tomas there as well, so that he could close it. Would that be possible ? 

Anyway, I hope you won't run into such troubles and you will find a casino where you won't have any anxiety. 

πριν από 4 μήνες

Bruno casino has closed their casino for dutch players now. They probably got a note from the dutch ksa about having no liscense.

All dutch players cant get in their account anymore because of this and getting a email that they are returning their remaining account balance.


file


This means they finally acknowledge that they shouldnt have offer games to dutch players.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Sabine1984
πριν από 4 μήνες

Hi, I also see on our site that Dutch players are not accepted in the casino. It is quite strange that the casino allowed players from this country to play there. 

However, I think it is good that the house has obviously been confronted with this and that the money will be returned to all these players. 

It will be best to stay with the casinos that are licensed in your country, because I believe that not all cases would have to end the same way with a refund of the balance. 

Wish you all the best. 

Jaro
πριν από 4 μήνες

It used to say dutch people are allowed to register. Thats why many dutch registered and played. Then many complaints kept coming in that they didnt had any liscense. So people were asking for a refund of their deposits and complained to the dutch kansspelautoriteit.

So I think they got a investigation now from the dutch authority's and thats why they are closing for dutch people. Althought you only get your balance money back if you had any balance on your account.

Same story as westcasino who also offered games to dutch people wich was not allowed. Only they closed it aswell but did not refunded at all. They almost got a fine from the dutch authority's but got off with a warning. But left the players in the cold.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα