Βλέπω ότι έχεις ήδη καταφέρει και άνοιξες καταγγελία . Ας δούμε πού θα φτάσει η ομάδα μας και αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Ωστόσο, σε αυτήν την περίπτωση, θα ήταν καλύτερο να απαντούσατε στις ερωτήσεις της Βερόνικα στην καταγγελία, ώστε να μπορέσει να προχωρήσει. Θα ήταν δυνατό αυτό;
Ωστόσο, λυπάμαι για όλη αυτή την κατάσταση, γιατί αν ο αυτο-αποκλεισμός βασίζεται μόνο στο login και στο email, τότε ο παίκτης μπορεί να δημιουργήσει και τα δύο αυτά πράγματα και να παίξει ξανά, κάτι που για μένα δεν έχει νόημα.
Αν και, όπως είπα, ας δούμε τι μπορεί να πετύχει η ομάδα μας. Επίσης, αν θα σας βοηθούσε, θα προσθέσω εδώ έναν οδηγό για τον υπεύθυνο τζόγο , όπου μπορείτε να βρείτε χρήσιμες πληροφορίες.
Ελπίζω να μπορέσεις να αποκλείσεις και όλα θα πάνε καλύτερα.
I see you have already succeeded and opened a complaint. Let's see where our team gets and if we can help you.
However, in that case, it would be best if you replied to Veronica's questions in the complaint so that she can move on. Would that be possible ?
Nevertheless, I feel sorry for this whole situation, because if self-exclusion is based only on login and email, then the player can create both of these things and play again, which doesn't make sense to me.
Although, as I said, let's see what our team can work out. Also, if it would help you, I will add here a guide about responsible gambling, where you can find useful information.
I hope you will be able to exclude and everything will be better.
Αυτόματη μετάφραση: