ΦόρουμΚαζίνοBoaBoa Casino - γενική συζήτηση

BoaBoa Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Radka
|
5359 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το BoaBoa Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Απόλυτη αποκοπή. 600 € κατατέθηκαν, μετά € 500 κερδισμένα και αποσύρθηκαν. Δυστυχώς, η πληρωμή παρέμεινε αμετάβλητη εδώ και 1 εβδομάδα. Η υποστήριξη συνομιλίας απλώς σας απέβαλε, μπορεί να διαρκέσει περισσότερο. Σκραπ καζίνο και απόλυτες αποβολές.

Αυτόματη μετάφραση:
hpnokia123
πριν από 2 έτη

Even though it takes a lot of time, make sure you don't lose the winnings. Just remind yourself on the chat every few days. It's still possible that you'll receive your winnings one day.

πριν από 2 έτη

Jeden Tag dasselbe


Your withdrawal is currently being processed by our financial department. The Financial Department works from 10:00 to 18:00 (GMT+2) excluding weekends (Saturday, Sunday). So you should receive it in the nearest time.Moreover, I have just sent an email to them in order to speed up the withdrawal request for you! We are really sorry for the delay and caused inconvenience. Please for little more patience.

πριν από 2 έτη

Είμαι ένας παίκτης που ξεσκάλισα στο Boaboa Casino!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Τα χρήματα μεταφέρθηκαν τώρα μετά από 20 email

Αυτόματη μετάφραση:
hpnokia123
πριν από 2 έτη

Hello, I moved all your posts to the proper casino thread. Good to know you finally got your money. What was the problem after all?

πριν από 2 έτη

Είπαν προβλήματα με το σύστημα πληρωμών

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μπορώ μόνο να συμμετάσχω προσπαθώντας να πληρώσω 500 €. Εφαρμόστηκε στις 13 Ιουλίου, ζητούνται πάντα νέα έγγραφα για επαλήθευση 😂 Νομίζω ότι απλώς θα τους στείλω ολόκληρο το διαμέρισμά μου, ίσως κάποια στιγμή να τα καταφέρει.

Αυτόματη μετάφραση:
Foni8900
πριν από 1 έτος

Hello there,

It's good that you're so cheerful 🙂. This is a good casino and I'd like to believe that all those documents are truly necessary.

Is this your first withdrawal in this casino? Because it's usually more time-consuming for the first time.

Is there any particular document you find hard to provide?



Radka
πριν από 1 έτος

Ναι είναι η πρώτη μου κατάθεση. Ναι, αλλά τα ίδια έγγραφα ζητούνται πολλές φορές και στη συνέχεια υποβάλλονται ξανά σε επεξεργασία με 3 ημέρες είναι σημάδι για μένα ότι καθυστερεί με την ελπίδα ότι ο παίκτης θα ακυρώσει την πληρωμή. Κάτι που νομίζω ότι είναι πραγματική ντροπή. Είναι επίσης αστείο που παίρνεις πάντα απάντηση την Πέμπτη ή την Παρασκευή γιατί κανείς δεν δουλεύει το Σαββατοκύριακο, οπότε μπορείς να πεις ξανά 3 ημέρες επεξεργασίας

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Foni8900
πριν από 1 έτος

I see your point. Are you sure that those documents you provided are in order? Did you try to ask the casino's support why all those documents are reviewed again? Is there any particular document you find hard to provide?

I'd try it, just to make sure that you provided every single document and it's the casino's turn.

Radka
πριν από 1 έτος

Χθες έλαβα το email ότι ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε. Το Go θα πληρωθεί σίγουρα εντός "3 εργάσιμων ημερών", όπως πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
Foni8900
πριν από 1 έτος

Thank you for the update. I think you should wait then - I know it's annoying but give the casino those 3 (working) days.


Radka
πριν από 1 έτος

3 εργάσιμες μέρες από 13,7 χαχα

Αυτόματη μετάφραση:
Foni8900
πριν από 1 έτος

Έχω το ίδιο πρόβλημα αλλά έχω επαληθευτεί από χθες. Απλώς περιμένετε, μην ακυρώσετε ποτέ την πληρωμή ή καταθέστε τίποτα ξανά, καθώς δεν υπάρχει απολύτως κανένα νόημα να συνεχίσετε να παίζετε εάν δεν πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
ricktor26
πριν από 1 έτος

Ne καταθέσεις δείτε το πρώτο κανένα από εμένα. Αυτό είναι. Ούτε θα ακυρώσω την πληρωμή. Εξαιρετικά ενοχλητικό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

3 εργάσιμες μέρες από 13,7 χαχα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I know, how bad this sounds.

As I wrote, we allow casinos 14 full days to fulfill the payment. But I see no harm if you submit the complaint now. Feel free to do so here:

https://casino.guru/complaints/create

Hopefully, we will not have to intervene 🤞because the casino is about to pay you your winnings.

πριν από 1 έτος

Έχω το ίδιο πρόβλημα αλλά έχω επαληθευτεί από χθες. Απλώς περιμένετε, μην ακυρώσετε ποτέ την πληρωμή ή καταθέστε τίποτα ξανά, καθώς δεν υπάρχει απολύτως κανένα νόημα να συνεχίσετε να παίζετε εάν δεν πληρώσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there,

I can see that your complaint is "running", let's hope it will be quick. Not much to say about now 🙁.


πριν από 1 έτος

Καταβλήθηκαν 680 €, αλλά πρέπει να διεκπεραιωθούν άλλα 500 € και φυσικά δεν μπορούσαν να πληρωθούν ταυτόχρονα. Πολύ ύπουλο κόλπο του καζίνο όταν αντιμετωπίζουν παίκτες που δεν μπορούν να ελέγξουν τον εαυτό τους όπως οι περισσότεροι.

Έχω ενημερώσει την υποστήριξη καζίνο ότι δεν θα παίξω κανένα παιχνίδι μέχρι να διεκπεραιωθεί η ανάληψη. Περιμένω πάνω από μια εβδομάδα τώρα και αυτό είναι πολύ γελοίο αν σκεφτεί κανείς ότι οι Τσάροι, π.χ. επαληθεύουν και πληρώνουν μέσα σε λίγα λεπτά.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα