Γεια σου!
Σαφώς, το καζίνο δεν είναι πολύ εξοικειωμένο με τις λειτουργίες της εικονικής κάρτας ή θέλει να βεβαιωθεί ότι αυτή η κάρτα θα εκδοθεί στον ίδιο κάτοχο με τη φυσική κάρτα, αν και θα υποθέσω ότι αρκεί μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού.
Είναι το μόνο πράγμα που πρέπει να επιλύσετε για να περάσετε την επαλήθευση; Πόσο καιρό έχετε κολλήσει σε αυτή την κατάσταση, παρακαλώ;
Θα μπορούσε η τράπεζά σας να σας υποστηρίξει παρέχοντας το αντίγραφο κίνησης για την εικονική κάρτα, ίσως; Ίσως ήρθε η ώρα να καλέσετε τον τραπεζικό υπάλληλο.
Hi there!
Clearly, the casino is not very familiar with the virtual card features, or they want to be sure this card is issued to the same holder as the physical card, though I would assume a bank statement should suffice.
Is this the only thing you need to resolve in order to pass the verification? For how long have you been stuck in this situation, please?
Could your bank support you by providing the statement for the virtual card, perhaps? Maybe it is time to call the bank clerk.
Αυτόματη μετάφραση: