Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBlitz-bet Casino - γενική συζήτηση

Blitz-bet Casino - γενική συζήτηση

1.613 προβολές 5 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Blitz-bet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Κέρδισα πάνω από 1.000 € στο BlitzBet Casino, αλλά δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών μου. Το καζίνο έχει αδύνατες απαιτήσεις - πρέπει να παρουσιάσω μια φυσική χρεωστική κάρτα, παρόλο που πλήρωσα με εικονική κάρτα. Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για ξεκάθαρη απάτη! Σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να μην παίζετε σε αυτό το καζίνο. Εδώ είναι ο σύνδεσμος https://blitz-bet.eu/de/vip

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Κέρδισα πάνω από 1.000 € στο BlitzBet Casino, αλλά δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών μου. Το καζίνο έχει αδύνατες απαιτήσεις - πρέπει να παρουσιάσω μια φυσική χρεωστική κάρτα, παρόλο που πλήρωσα με εικονική κάρτα. Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για ξεκάθαρη απάτη! Σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να μην παίζετε σε αυτό το καζίνο. Εδώ είναι ο σύνδεσμος https://blitz-bet.eu/de/vip

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi there!

Clearly, the casino is not very familiar with the virtual card features, or they want to be sure this card is issued to the same holder as the physical card, though I would assume a bank statement should suffice.

Is this the only thing you need to resolve in order to pass the verification? For how long have you been stuck in this situation, please?

Could your bank support you by providing the statement for the virtual card, perhaps? Maybe it is time to call the bank clerk.



Asil
πριν από 1 έτος

Hi, if you're waiting a few days to make a withdrawal, I probably wouldn't go straight into it talking about the casino doing some kind of fraud. If the withdrawal is processed and you text them 20 times, what do you expect them to tell you? Sometimes you have to be a little patient to get the money.

What payment method do you use? Did you need to verify or not? 

Jaro
πριν από 1 έτος

Έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα τώρα και η πληρωμή δεν έχει διεκπεραιωθεί ακόμα, παρόλο που ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως εδώ και μερικές εβδομάδες. Παίρνω μόνο αποκρουστικές απαντήσεις στο chat. Μου λένε ότι δεν ξέρουν πότε θα γίνει επεξεργασία. Οι όροι και οι προϋποθέσεις αναφέρουν ξεκάθαρα ότι οι πληρωμές διεκπεραιώνονται εντός δύο εργάσιμων ημερών.

Αυτόματη μετάφραση:
Asil
πριν από 1 έτος

I suggest you try to get some updates on Monday. Frankly, many casinos do not process these things during the weekends, so just in case the situation is the same at this casino, I suggest confronting them once more tomorrow.

To me straight, there could be many reasons for the delay, and frankly, many reasons why the casino seems to be evasive. Thus, I prefer to save my assumptions for later.

Έγινε επεξεργασία

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.