Θα συζητήσω περισσότερο χρόνο, αλλά δεν μπορούν να μου επιστρέψουν τα χρήματα, οπότε τον λέω για Διαχειριστή
Αλλά δεν μπορούν να απαντήσουν όταν λέω για σύνδεση με τον διαχειριστή
I will chat more time but they can't Refund my Money so I say him for Admin
But they can't reply when I say for connecting to admin
Νομίζω ότι αυτό είναι απλώς μια παρεξήγηση. Στην πραγματικότητα, εμείς οι διαχειριστές ελέγχουμε το φόρουμ καθημερινά. δεν χρειάζεται να συνομιλείτε πιο συχνά από όσο μπορείτε. Απλώς μην στέλνετε email ρωτώντας για την πρόοδο της καταγγελίας. δεν θα σας ενημερώσουμε έτσι.
Για να παρακολουθείτε την καταγγελία, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been
Όπως μπορώ να δω, ο Tomas έχει έξι ημέρες για να απαντήσει. Παρακαλώ να είστε υπομονετικοί.
I think this is just a misunderstanding. Actually, we admins check the forum daily; there is no need for you to chat more often than you can. Just do not send emails asking about the progress of the complaint; we won't update you like that.
To keep an eye on the complaint, use this link instead: https://casino.guru/bitsler-casino-player-suspects-the-account-has-been
As I can see, Tomas has six days to respond. Please be patient.
Πρέπει επίσης να πω ότι τέτοια στιγμιότυπα οθόνης δεν είναι απαραίτητα. Από την άποψή μου, ο χειριστής συνομιλίας απλά δεν κατανοεί την ανησυχία σας. Λυπάμαι που το λέω, αλλά θα μπερδευτώ κι εγώ.
Παρεμπιπτόντως, γιατί θέλετε να επικοινωνήσετε με έναν διαχειριστή από το καζίνο; Υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα, τυχαία; Διαφορετικά, η καλύτερη λέξη θα ήταν διευθυντής, υποθέτω.
I must also say that such screenshots are not necessary. From my point of view, the chat operator simply does not understand your concern. I'm sorry to say that, but I would be confused too.
By the way, why do you wish to contact an admin from the casino? Is there some sort of technical issue, by chance? Otherwise, the better word would be manager, I'm just guessing.
Αλλά ο Τόμας δεν είναι διαχειριστής και ο Τόμας δεν μπορεί να με βοηθήσει
Οπότε του είπα για σύνδεση με admin μου λένε γιατί δεν μπορεί να με συνδέσει με admin
But thomas not a admin and Tomas can't help me
So I sayd him for connecting to admin they tell me why can't connect me with admin
Ωχ, τώρα ξέρω αυτόν τον γκουρού του bitsler και του καζίνο
Υποστηρίξτε το ίδιο για να μην μπορείτε να με βοηθήσετε
Υποστηρίζεις επίσης το bitsler, νομίζω ότι και εσύ.
Oho now I know that bitsler and casino guru
Support same so you can't help me
You also support bitsler I think u also .
Αλλά ο Τόμας δεν είναι διαχειριστής και ο Τόμας δεν μπορεί να με βοηθήσει
Οπότε του είπα για σύνδεση με admin μου λένε γιατί δεν μπορεί να με συνδέσει με admin
But thomas not a admin and Tomas can't help me
So I sayd him for connecting to admin they tell me why can't connect me with admin
Ωχ, τώρα ξέρω αυτόν τον γκουρού του bitsler και του καζίνο
Υποστηρίξτε το ίδιο για να μην μπορείτε να με βοηθήσετε
Υποστηρίζεις επίσης το bitsler, νομίζω ότι και εσύ.
Oho now I know that bitsler and casino guru
Support same so you can't help me
You also support bitsler I think u also .
Δεν υποστηρίζουμε το Bistler Casino, αλλά προσπαθούμε να καταλάβουμε τι συμβαίνει και η ομάδα παραπόνων μας θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσει. Ως εκ τούτου, πρέπει να έχετε υπομονή και να περιμένετε τις εξελίξεις και να μην βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα.
We don't support Bistler Casino, but we do try to get to the bottom of what's going on and our complaints team will do our best to help you. Therefore, you need to be patient and wait for developments and not jump to conclusions.
Η υποστήριξη δεν μπορεί να βοηθήσει, γι' αυτό λέω για Σύνδεση διαχειριστή Ζητώ από τον διαχειριστή για τα χρήματά μου ή την επιστροφή χρημάτων
Αλλά υποστήριξη καζίνο επίσης Cheater δεν μπορούν να επιστρέψουν τα χρήματά μου και δεν μπορούσαν να μην με συνδέσουν με τον διαχειριστή του bitsler
Στη συνέχεια, πώς να συνδέσετε το bitsler Admin
support can't help so I say for Connecting admin I ask to admin for my money or refund
But casino support also Cheater they can't Refund my money and couldn't not connecting me with bitsler admin
Then how to connect bitsler Admin
Νομίζω ότι εξήγησα ότι πιθανότατα αναζητάτε διευθυντή. Μπορείτε να μου υπενθυμίσετε γιατί είστε πεπεισμένοι ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων, παρακαλώ;
Όπως το βλέπω εγώ, ο λογαριασμός σας έγινε κατάχρηση και, στις περισσότερες περιπτώσεις, το καζίνο δεν είναι υπεύθυνο για αυτό, εκτός εάν αποδείξετε ότι κάποιος από το καζίνο είναι. Ξέρω ότι ακούγεται όπως ακούγεται. Από την άλλη πλευρά, ο παίκτης είναι υπεύθυνος για τα στοιχεία σύνδεσης του λογαριασμού. Σε αυτό το σημείο, όμως, με ενδιαφέρει να δω πού κατευθύνεται η καταγγελία.
Επιπλέον, αυτή η κατάσταση συνήθως δηλώνεται με όρους. Μήπως έχεις ελέγξει τους κανόνες;
I think I explained that you are most likely seeking a manager. Can you remind me why you are convinced you are entitled to a refund, please?
The way I see it, your account was misused, and in most cases, the casino is not responsible for that unless you prove someone from the casino is. I know it sounds how it sounds; on the other hand, the player is responsible for the account login details. At this point, I'm interested to see where the complaint is heading, though.
Furthermore, this situation is usually stated in terms. Have you checked the rules, perhaps?
Λοιπόν, έτσι δεν είναι;
Έγραψες αυτό:
«Νομίζω ότι bitsler ή οποιοδήποτε άλλο
Hack my account"
Ανέφερες επίσης ότι το υπόλοιπο σου έχει εξαφανιστεί. Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά αν κατηγορήσατε τους υπαλλήλους του καζίνο για τέτοια απάτη ή γίνατε αγενείς όταν ασχοληθήκατε μαζί τους, δεν είναι περίεργο που μπλοκάρουν τη συνομιλία.
Ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδράσατε με τον χειριστή συνομιλίας είναι σχεδόν αδύνατο να κατανοηθεί, λαμβάνοντας υπόψη τα στιγμιότυπα οθόνης... Είναι σχεδόν σαν να τα στέλνετε ανεπιθύμητα μηνύματα χωρίς ένδειξη λογικής . 🙁
Το να προσπαθείς να βρεις κάποιον που μπορεί να σε βοηθήσει με γραπτά αγγλικά μου φαίνεται καλή ιδέα .
Ξέρεις τέτοιο άτομο;
Ελπίζω να καταλαβαίνεις την άποψή μου. 🙏
Well, isn't this the case?
You wrote this:
"I think bitsler or any other
Hack my account"
You also mentioned that your balance has vanished. I'm sorry to say that, but if you accused the casino's employees of such fraud or became impolite while dealing with them, no wonder they blocked the chat.
The way you interacted with the chat operator is almost impossible to comprehend, minding the screenshots... It is almost like spamming them without a sign of sense. 🙁
Trying to find someone who can help you with written English seems like a good idea to me.
Do you know such a person?
I hope you understand my point. 🙏
Ξέρω ότι η υποστήριξη απαντά μου, αλλά όταν δεν μπορώ να ικανοποιήσω τη Λύση του, τότε λέω περισσότερο χρόνο ότι Συνδέστε με με τον διαχειριστή, τότε Γιατί να μην μου δώσετε Απάντηση και γιατί όχι Σύνδεση με με τον διαχειριστή
I know That support reply me but when I can't setisfy his Solution then I say more time that Connect me with admin then Why not give me Reply and why not Connecting me with admin
Συγχωρέστε με για την επιμονή μου, ωστόσο γνωρίζετε κάποιον που θα μπορούσε να σας βοηθήσει με γραπτά αγγλικά;
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω, λυπάμαι.
Forgive me for my persistence, yet do you know anyone who could help you with written English?
I really fail to understand, I'm sorry.
Δεν μπορώ να πω για τον Radhika ότι δεν μπορείτε να με βοηθήσετε
Λέω για την υποστήριξη του καζίνο Bitsler ότι δεν μπορούν να με βοηθήσουν
Δεν μπορώ να πω για σένα ότι δεν μπορείς να με βοηθήσεις
Με βοηθας
Και η υποστήριξη bitsler δεν μπορεί να με βοηθήσει
I can't say for Radhika that you can't help me
I say for Bitsler casino support that they can't help me
I can't say for you that you can't help me
You help me
And bitsler support can't help me
Εντάξει. Είμαι σίγουρος ότι ο Tomas θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί! Καλή σου τύχη. 🤞🤞
Ok. I'm sure Tomas will do his best! Good luck to you. 🤞🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.