ΦόρουμΚαζίνοBitDice Casino - γενική συζήτηση

BitDice Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από ANAMARTIN
|
16642 προβολές 109 απαντήσεις |
|
1...3 4 56
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Δεν έλαβα τίποτα και ούτε το καζίνο λέει τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
hugo23mfp
πριν από 1 έτος

Hello hugo23mfp, we still have no clear answer if you tried to contact the casino via live chat or customer support email. To know if casino is willing to communicate with you is important information. Thank you

πριν από 1 έτος

Δεν υπάρχει τέτοια επιλογή στον ιστότοπό τους, επικοινώνησα μαζί τους εδώ μόνο μέσω καταγγελίας

Αυτόματη μετάφραση:
hugo23mfp
πριν από 1 έτος

Hello, allow me to explain that by submitting the complaint, you did not actually contact the casino. We are not BitDice's employees.

I find it hard to believe that there is no way how to contact the casino:

file

Would be nice if you could try to contact them directly. Let us know how it worked 🤞

Radka
πριν από 1 έτος

Μπήκα και δεν πήρα απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
hugo23mfp
πριν από 1 έτος

Hi, I see, your complaint is already submitted, let's hope now, the casino will be willing to communicate with our colleagues.

hugo23mfp
πριν από 1 έτος

Can you say whether your account is verified, please? The way I see it, it is not, because you probably have not provided any documents yet - am I correct? I remember that you said there was no confirmation at all as well as no demands. This is truly important. Thank you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Αηδιαστικός αποκλεισμένος λογαριασμός στο καζίνο

Η υποστήριξη δεν ανταποκρίνεται


Η χειρότερη εμπειρία


Αυτόματη μετάφραση:
tolikvecir
πριν από 1 έτος

Hello,

you sound like you may need some help. Can you explain what has happened to you?

Radka
πριν από 1 έτος

Έτσι τα περιέγραψα όλα, τα έπαιξα και αργότερα έλαβα ένα μπλοκ

Η υποστήριξη δεν ανταποκρίθηκε

Αυτόματη μετάφραση:
tolikvecir
πριν από 1 έτος

So your account was closed without a reason, right?

Sadly, we can only speculate about the cause. Anyway if you feel mistreated by the casino, we can try to investigate through a complaint.

Learn more about the process here and let me know what you think about it.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, αυτό αποφάσισαν.

Λοιπόν, μόλις είπα σε όλους τους φίλους μου για το τι συνέβη, τώρα παρακάμπτουν και αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
tolikvecir
πριν από 1 έτος

Και στο μέλλον θα σας πω ότι αυτό το καζίνο μπλοκάρει τους χρήστες του


Αυτόματη μετάφραση:
tolikvecir
πριν από 1 έτος

Can you confirm that you had been able to withdraw your balance before you got blocked, please?


Radka
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς δεν τράβηξα στιγμιότυπο οθόνης.

Αυτόματη μετάφραση:
tolikvecir
πριν από 1 έτος

Περίμενε εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file

tolikvecir
πριν από 1 έτος

Allow me to summarize now:

There is an active balance of $50,42 in your casino account at the moment, right?

You can access the account now, so what happened if you try to submit a withdrawal, please? I would also check the minimum withdrawal limits, to ensure you have "enough" funds to proceed, fifty dollars sounds quite low to me.

I also feel that you can try to ask the chat right now, don't you?



Radka
πριν από 1 έτος

Δεν έχω πρόσβαση πριν τραβήξω ένα στιγμιότυπο οθόνης

Η απόσυρση διαγράφηκε και στη συνέχεια μπλοκαρίστηκε

Αυτόματη μετάφραση:
tolikvecir
πριν από 1 έτος

Hello,

this is getting quite messed up. Earlier you wrote you had not taken any screenshots.

To be 100% sure, your balance was paid in full, and then your account closed without a reason, am I correct? There are dozens of reasons for the casino to close players' accounts, would be nice to explain though.

I guess you have no idea what possibly went wrong, have you?

1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα