Γεια σας hugo23mfp, δεν έχουμε ακόμα σαφή απάντηση εάν προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με το καζίνο μέσω ζωντανής συνομιλίας ή μέσω email υποστήριξης πελατών. Το να γνωρίζετε εάν το καζίνο είναι πρόθυμο να επικοινωνήσει μαζί σας είναι σημαντική πληροφορία. Ευχαριστώ
Hello hugo23mfp, we still have no clear answer if you tried to contact the casino via live chat or customer support email. To know if casino is willing to communicate with you is important information. Thank you
Γεια σας, επιτρέψτε μου να εξηγήσω ότι υποβάλλοντας την καταγγελία, δεν επικοινωνήσατε ουσιαστικά με το καζίνο. Δεν είμαστε υπάλληλοι της BitDice.
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσω με το καζίνο:
Θα ήταν ωραίο να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί τους. Πείτε μας πώς λειτούργησε 🤞
Hello, allow me to explain that by submitting the complaint, you did not actually contact the casino. We are not BitDice's employees.
I find it hard to believe that there is no way how to contact the casino:
Would be nice if you could try to contact them directly. Let us know how it worked 🤞
Μπήκα και δεν πήρα απάντηση.
I went in and got no response.
Entrei não tive resposta nenhuma
Γεια, βλέπω, το παράπονό σας έχει ήδη υποβληθεί, ας ελπίσουμε τώρα, το καζίνο θα είναι πρόθυμο να επικοινωνήσει με τους συναδέλφους μας.
Hi, I see, your complaint is already submitted, let's hope now, the casino will be willing to communicate with our colleagues.
Μπορείτε να πείτε εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί, παρακαλώ; Όπως το βλέπω εγώ, δεν είναι, γιατί πιθανότατα δεν έχετε παράσχει ακόμη έγγραφα - έχω δίκιο; Θυμάμαι ότι είπατε ότι δεν υπήρχε καθόλου επιβεβαίωση καθώς και καμία απαίτηση. Αυτό είναι πραγματικά σημαντικό. Ευχαριστώ.
Can you say whether your account is verified, please? The way I see it, it is not, because you probably have not provided any documents yet - am I correct? I remember that you said there was no confirmation at all as well as no demands. This is truly important. Thank you.
Αηδιαστικός αποκλεισμένος λογαριασμός στο καζίνο
Η υποστήριξη δεν ανταποκρίνεται
Η χειρότερη εμπειρία
Disgusting casino banned account
Support not responding
Worst Experience
Отвратительное казино заблокировали аккаунт
Служба поддержки не отвечает
Самый худший опыт
Χαίρετε,
ακούγεται σαν να χρειάζεστε βοήθεια. Μπορείς να εξηγήσεις τι σου έχει συμβεί;
Hello,
you sound like you may need some help. Can you explain what has happened to you?
Έτσι τα περιέγραψα όλα, τα έπαιξα και αργότερα έλαβα ένα μπλοκ
Η υποστήριξη δεν ανταποκρίθηκε
So I described everything, played it, and later received a block
Support didn't respond
Так я всё описал отыграл в последствие получил блокировку
А тех поддержка не дала ответ
Άρα ο λογαριασμός σας έκλεισε χωρίς λόγο, σωστά;
Δυστυχώς, μπορούμε μόνο να κάνουμε εικασίες για την αιτία. Εν πάση περιπτώσει, εάν αισθάνεστε κακομεταχείριση από το καζίνο, μπορούμε να προσπαθήσουμε να το διερευνήσουμε μέσω καταγγελίας.
Μάθετε περισσότερα για τη διαδικασία εδώ και πείτε μου τη γνώμη σας για αυτήν.
So your account was closed without a reason, right?
Sadly, we can only speculate about the cause. Anyway if you feel mistreated by the casino, we can try to investigate through a complaint.
Learn more about the process here and let me know what you think about it.
Λοιπόν, αυτό αποφάσισαν.
Λοιπόν, μόλις είπα σε όλους τους φίλους μου για το τι συνέβη, τώρα παρακάμπτουν και αυτό το καζίνο
Well, that's what they decided.
Well, I just told all my friends about what happened, they now also bypass this casino
Ну да они так решили
Та ну я просто сказал всем знакомым про то что случилось они теперь тоже обходят стороной это казино
Και στο μέλλον θα σας πω ότι αυτό το καζίνο μπλοκάρει τους χρήστες του
And in the future I will tell you that this casino blocks its users
И в дальнейшем буду рассказывать что это казино блокирует своих пользователей
Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι είχατε τη δυνατότητα να κάνετε ανάληψη του υπολοίπου σας προτού αποκλεισθείτε, παρακαλώ;
Can you confirm that you had been able to withdraw your balance before you got blocked, please?
Δυστυχώς δεν τράβηξα στιγμιότυπο οθόνης.
Unfortunately I didn't take a screenshot.
К сожалению не делал скриншот
Επιτρέψτε μου να συνοψίσω τώρα:
Υπάρχει ένα ενεργό υπόλοιπο 50,42 $ στον λογαριασμό σας στο καζίνο αυτή τη στιγμή, σωστά;
Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό τώρα, οπότε τι συνέβη αν προσπαθήσετε να υποβάλετε μια ανάληψη, παρακαλώ; Θα έλεγξα επίσης τα ελάχιστα όρια ανάληψης, για να βεβαιωθώ ότι έχετε "αρκετά" κεφάλαια για να προχωρήσετε, τα πενήντα δολάρια μου ακούγονται αρκετά χαμηλά.
Νιώθω επίσης ότι μπορείτε να δοκιμάσετε να ρωτήσετε τη συνομιλία αυτή τη στιγμή, έτσι δεν είναι;
Allow me to summarize now:
There is an active balance of $50,42 in your casino account at the moment, right?
You can access the account now, so what happened if you try to submit a withdrawal, please? I would also check the minimum withdrawal limits, to ensure you have "enough" funds to proceed, fifty dollars sounds quite low to me.
I also feel that you can try to ask the chat right now, don't you?
Δεν έχω πρόσβαση πριν τραβήξω ένα στιγμιότυπο οθόνης
Η απόσυρση διαγράφηκε και στη συνέχεια μπλοκαρίστηκε
I don't have access before I took a screenshot
The withdrawal was cleared and then blocked
Нет у меня доступа я перед этим делал скриншот шот
Вывод разшешили а после заблокировали
Χαίρετε,
αυτό γίνεται αρκετά μπερδεμένο. Νωρίτερα έγραψες ότι δεν είχες τραβήξει κανένα στιγμιότυπο οθόνης.
Για να είστε 100% σίγουροι, το υπόλοιπό σας πληρώθηκε πλήρως και μετά ο λογαριασμός σας έκλεισε χωρίς λόγο, έχω δίκιο; Υπάρχουν δεκάδες λόγοι για τους οποίους το καζίνο κλείνει τους λογαριασμούς των παικτών, θα ήταν καλό να τους εξηγήσουμε.
Υποθέτω ότι δεν έχετε ιδέα τι μπορεί να πήγε στραβά, σωστά;
Hello,
this is getting quite messed up. Earlier you wrote you had not taken any screenshots.
To be 100% sure, your balance was paid in full, and then your account closed without a reason, am I correct? There are dozens of reasons for the casino to close players' accounts, would be nice to explain though.
I guess you have no idea what possibly went wrong, have you?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.