Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBitDice Casino - γενική συζήτηση

BitDice Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από ANAMARTIN
|
32.638 προβολές 109 απαντήσεις |
|
1...3 4 56

Δεν έλαβα τίποτα και ούτε το καζίνο λέει τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
hugo23mfp

Hello hugo23mfp, we still have no clear answer if you tried to contact the casino via live chat or customer support email. To know if casino is willing to communicate with you is important information. Thank you

Δεν υπάρχει τέτοια επιλογή στον ιστότοπό τους, επικοινώνησα μαζί τους εδώ μόνο μέσω καταγγελίας

Αυτόματη μετάφραση:
hugo23mfp

Hello, allow me to explain that by submitting the complaint, you did not actually contact the casino. We are not BitDice's employees.

I find it hard to believe that there is no way how to contact the casino:

file

Would be nice if you could try to contact them directly. Let us know how it worked 🤞

Radka

Μπήκα και δεν πήρα απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
hugo23mfp

Hi, I see, your complaint is already submitted, let's hope now, the casino will be willing to communicate with our colleagues.

hugo23mfp

Can you say whether your account is verified, please? The way I see it, it is not, because you probably have not provided any documents yet - am I correct? I remember that you said there was no confirmation at all as well as no demands. This is truly important. Thank you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

Αηδιαστικός αποκλεισμένος λογαριασμός στο καζίνο

Η υποστήριξη δεν ανταποκρίνεται


Η χειρότερη εμπειρία


Αυτόματη μετάφραση:
tolikvecir

Hello,

you sound like you may need some help. Can you explain what has happened to you?

Radka

Έτσι τα περιέγραψα όλα, τα έπαιξα και αργότερα έλαβα ένα μπλοκ

Η υποστήριξη δεν ανταποκρίθηκε

Αυτόματη μετάφραση:
tolikvecir

So your account was closed without a reason, right?

Sadly, we can only speculate about the cause. Anyway if you feel mistreated by the casino, we can try to investigate through a complaint.

Learn more about the process here and let me know what you think about it.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Radka

Λοιπόν, αυτό αποφάσισαν.

Λοιπόν, μόλις είπα σε όλους τους φίλους μου για το τι συνέβη, τώρα παρακάμπτουν και αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
tolikvecir

Και στο μέλλον θα σας πω ότι αυτό το καζίνο μπλοκάρει τους χρήστες του


Αυτόματη μετάφραση:
tolikvecir

Can you confirm that you had been able to withdraw your balance before you got blocked, please?


Radka

Δυστυχώς δεν τράβηξα στιγμιότυπο οθόνης.

Αυτόματη μετάφραση:
tolikvecir

Περίμενε εκεί

Αυτόματη μετάφραση:

file

tolikvecir

Allow me to summarize now:

There is an active balance of $50,42 in your casino account at the moment, right?

You can access the account now, so what happened if you try to submit a withdrawal, please? I would also check the minimum withdrawal limits, to ensure you have "enough" funds to proceed, fifty dollars sounds quite low to me.

I also feel that you can try to ask the chat right now, don't you?



Radka

Δεν έχω πρόσβαση πριν τραβήξω ένα στιγμιότυπο οθόνης

Η απόσυρση διαγράφηκε και στη συνέχεια μπλοκαρίστηκε

Αυτόματη μετάφραση:
tolikvecir

Hello,

this is getting quite messed up. Earlier you wrote you had not taken any screenshots.

To be 100% sure, your balance was paid in full, and then your account closed without a reason, am I correct? There are dozens of reasons for the casino to close players' accounts, would be nice to explain though.

I guess you have no idea what possibly went wrong, have you?

1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα