Γεια σου!
Θα έλεγα ότι ανακατεύεις μερικά πράγματα. Θα ήθελα να το αναλύσω λίγο.
Πρώτον, είναι αρκετά φυσιολογικό ότι τέτοιες προσφορές αποστέλλονται σχεδόν σε όλους. αυτές οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι πιθανότατα κατέχονται από μια τρίτη εταιρεία. Φανταστείτε λοιπόν ότι, για κάποιο λόγο, αποκλείεστε από τα μπόνους. Αυτό είναι ενδιαφέρον, όμως. Πόσα καζίνο σας έχουν αποκλείσει από τα μπόνους μέχρι στιγμής; Ούτως ή άλλως, σίγουρα θα υπάρχει ένα κενό έως ότου η εταιρεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου λάβει μια ενημερωμένη λίστα παραληπτών.
Είναι αρκετά συνηθισμένο ότι δεν δικαιούστε το μπόνους μόνο και μόνο επειδή λάβατε ένα email. Οι κανόνες και η απόφαση του καζίνο έχουν σημασία.
Κανείς δεν θα δημιουργήσει ένα ειδικό ενημερωτικό δελτίο για να αντικατοπτρίζει την τρέχουσα κατάστασή σας, αυτό είναι το θέμα, θα έλεγα.
Εξαιτίας αυτού, θα έλεγα ότι η υπόλοιπη άποψή σας είναι άστοχη.
Έχετε προσπαθήσει να εξετάσετε αυτήν την προοπτική;
Hey there!
I'd say you're mixing a few things. I'd like to elaborate a bit.
Firstly, it's pretty normal that such promos are sent to almost anyone; these email campaigns are most likely held by a third-party company. So, imagine you are, for some reason, excluded from the bonuses. That's interesting, though. How many casinos have excluded you from bonuses so far? Anyway, there will surely be a gap until the email agency gets an updated list of recipients.
It's quite common that you are not eligible for the bonus just because you received an email. Rules and the casino's decision are what matter.
No one will craft a special newsletter to reflect your current situation, that's the matter, I'd say.
Due to that, I'd say the rest of your point is out of hand.
Have you tried to consider this perspective?
Αυτόματη μετάφραση: