Επομένως, εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, νομίζω ότι η ομάδα μας θα μπορούσε να το ρίξει μια ματιά. Για επαλήθευση σίγουρα και αν έπαιζες κουλοχέρηδες, θα μπορούσε να είναι εντάξει, αλλά θα το αποφάσιζαν.
Βλέπω ότι καταφέρατε να ανοίξετε μια καταγγελία , οπότε θα δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια.
Αν έχετε κάτι νέο, ενημερώστε μας οπωσδήποτε.
So if you still have problems, I think our team would be able to take a look at it. For verification for sure and if you played slots, it could be fine, but they would decide.
I see that you've managed to open a complaint so we'll see what happens next.
If you have something new, definitely let us know.
Γεια, το καζίνο δεν σας έστειλε κανένα email ή δεν σας ενημέρωσε γιατί προέκυψε αυτή η κατάσταση; Επίσης, χρειάστηκε να κάνετε επαλήθευση ή περνάτε από αυτή τη διαδικασία; Παίξατε με το μπόνους;
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Hi, the casino didn't send you any email or let you know why this situation occurred? Also, did you need to verify or are you going through this process? Did you play with the bonus?
Please let me know.
Επομένως, εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, νομίζω ότι η ομάδα μας θα μπορούσε να το ρίξει μια ματιά. Για επαλήθευση σίγουρα και αν έπαιζες κουλοχέρηδες, θα μπορούσε να είναι εντάξει, αλλά θα το αποφάσιζαν.
Βλέπω ότι καταφέρατε να ανοίξετε μια καταγγελία , οπότε θα δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια.
Αν έχετε κάτι νέο, ενημερώστε μας οπωσδήποτε.
So if you still have problems, I think our team would be able to take a look at it. For verification for sure and if you played slots, it could be fine, but they would decide.
I see that you've managed to open a complaint so we'll see what happens next.
If you have something new, definitely let us know.
Ναι, δεν επαλήθευσα τα έγγραφά μου και δεν απάντησα για τα email μου. Εάν δεν μπορούν να πληρώσουν 75 USD - πρέπει να μεταφέρετε αυτό το καζίνο στη μαύρη λίστα.
Yes did not verify my docs ans did not answer for my emails. If they can not pay 75 usd - so you must transfer this casino to black list.
Δεν απαντούν σε email. Ρώτησα στο chat και προφανώς κάτι τσεκάρουν.
Αν πέρασα τη διαδικασία επαλήθευσης, δεν ξέρω. Έστειλα τα έγγραφα αλλά είχε καταχωρηθεί ως εκκρεμή για μεγάλο χρονικό διάστημα. Νόμιζα ότι η παραγγελία ανάληψης θα επιτάχυνε τη διαδικασία επαλήθευσης. Συνέβη διαφορετικά. Ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε μετά από λίγα λεπτά.
Δεν χρησιμοποιώ μπόνους.
Θα προσθέσω ότι στην περίπτωσή μου είναι πάνω από $3.000
They don't reply to emails. I asked in the chat and apparently they are checking something.
Whether I passed the verification process, I don't know. I sent the documents but it was listed as pending for a long time. I thought that ordering a withdrawal would speed up the verification process. It happened differently. My account was blocked after a few minutes.
I don't use bonuses.
I will add that in my case it is over $3,000
μπορείς να τους γράψεις support@betx101.com ΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ αυτού του φόρουμ και ρώτησε για την επαλήθευση και την απόσυρσή μας; Φαίνεται ότι μας απαντάς μόνο τι για το δικό σου και τι για το se. Πρέπει να τα γράψετε - όχι μόνο εμείς.
can you write them to support@betx101.com AS ADMIN of this forum and asked about our verification and withdrawal? It looks like that you only answer us what about your and what about se. You must write them - not only we.
Ουάου - γι' αυτό σε εκτράφηκαν - σαν ηλίθιος. σκέφτηκες πολύ καιρό - να συνεισφέρεις 3000 δολάρια σε αυτό το parasha ebuchu;
Wow - that's why they bred you - like an idiot. did you think for a long time - to contribute 3000 dollars to this parasha ebuchu?
Ого - вот це вони тебе розвели-як лоха. ти довго думав - щоб внести 3000 долларыв в цю парашу єбучу?
Κατέθεσα 100 και κέρδισα πάνω από 3.000
I deposited 100 and won over 3,000
Δεν απαντούν σε email. Ρώτησα στο chat και προφανώς κάτι τσεκάρουν.
Αν πέρασα τη διαδικασία επαλήθευσης, δεν ξέρω. Έστειλα τα έγγραφα αλλά είχε καταχωρηθεί ως εκκρεμή για μεγάλο χρονικό διάστημα. Νόμιζα ότι η παραγγελία ανάληψης θα επιτάχυνε τη διαδικασία επαλήθευσης. Συνέβη διαφορετικά. Ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε μετά από λίγα λεπτά.
Δεν χρησιμοποιώ μπόνους.
Θα προσθέσω ότι στην περίπτωσή μου είναι πάνω από $3.000
They don't reply to emails. I asked in the chat and apparently they are checking something.
Whether I passed the verification process, I don't know. I sent the documents but it was listed as pending for a long time. I thought that ordering a withdrawal would speed up the verification process. It happened differently. My account was blocked after a few minutes.
I don't use bonuses.
I will add that in my case it is over $3,000
Χμμ, οπότε ίσως ελέγχουν το gameplay, αλλά αν δεν το έχουν επιβεβαιώσει, αυτή είναι απλώς η εικασία μου. Βλέπω ότι δεν συμβαίνει τίποτα και με τα έγγραφα στην περίπτωσή σου, αλλά είναι πιθανό μέχρι να περάσει αυτός ο έλεγχος, να έχεις αποκλειστεί προς το παρόν ο λογαριασμός σου.
Φυσικά, αν δεν ακούσετε κάτι συγκεκριμένο τις επόμενες μέρες, ενημερώστε με και σίγουρα θα προχωρήσω και θα άνοιγα καταγγελία.
Ελπίζω όμως να είναι διαφορετικά και να βγει καλά.
Hmm, so maybe they are checking the gameplay but if they haven't confirmed it, that's just my guess. I see that there is nothing happening with the documents in your case either, but it is possible that until this check passes, you will have your account blocked for the time being.
Of course, if you don't hear from them with something concrete in the next few days, let me know and I would definitely go ahead and open a complaint.
But I hope it will be different and it will turn out well.
μπορείς να τους γράψεις support@betx101.com ΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ αυτού του φόρουμ και ρώτησε για την επαλήθευση και την απόσυρσή μας; Φαίνεται ότι μας απαντάς μόνο τι για το δικό σου και τι για το se. Πρέπει να τα γράψετε - όχι μόνο εμείς.
can you write them to support@betx101.com AS ADMIN of this forum and asked about our verification and withdrawal? It looks like that you only answer us what about your and what about se. You must write them - not only we.
Επειδή είμαι διαχειριστής στο φόρουμ, δεν επικοινωνώ με τα καζίνο. Έχουμε μια ομάδα παραπόνων όπου έχετε ανοίξει μια καταγγελία και όταν μάθουν όλα όσα χρειάζονται από εσάς, τότε θα επικοινωνήσουν με το καζίνο. Προσπάθησε λοιπόν να κάνεις λίγη υπομονή και πιστεύω ότι αυτό το βήμα θα γίνει.
As I am an admin on the forum I do not contact casinos. We have a complaint team where you have opened a complaint and when they find out everything they need from you, then they will contact the casino. So try to be a bit patient and I believe that this step will happen.
όταν έβγαλα χρήματα για πρώτη φορά, έγινε έλεγχος σε μερικές μέρες, και μόλις ήθελα να κάνω ανάληψη χρημάτων τη δεύτερη φορά, ο λογαριασμός μου ελέγχονταν ήδη και χωρίς καμία απάντηση για περισσότερες από δύο εβδομάδες. οπότε δεν συνιστώ να παίξετε εκεί
when I withdrew money for the first time, it was checked in a couple of days, and as soon as I wanted to withdraw money the second time, my account was already being checked and without any response for more than two weeks. so I do not recommend playing there
коли я перший раз знімав гроші то перевірили за пару днів,а вже як я захотів знімати гроші другий раз то вже рахунок мій перевіряється і без всякої відповіді вже більше двох тижнів.так що не раджу грати там
Έκανες κατάθεση όταν έκανες ανάληψη την πρώτη φορά;
Did you make a deposit when you withdrew the first time?
Ти робив депозит коли виводив перший раз?
Πρώτα μου έγραψαν Γεια σου αγαπητή Μύκόλα,
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας επαληθεύτηκε με επιτυχία.
Έχετε πλέον πλήρη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες και τις υπηρεσίες. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας.
Στη συνέχεια, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι ο περιορισμός στον λογαριασμό σας έχει επιλυθεί με επιτυχία.
Μπορείτε πλέον να έχετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας χωρίς περιορισμούς. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας.
Αφού προσπάθησα να αποσυρθώ και μου είπαν Αγαπητέ Mykola,
Σας ευχαριστούμε που απευθυνθήκατε. Κατανοούμε την ανησυχία σας.
Ωστόσο, μετά από περαιτέρω έλεγχο, ο λογαριασμός σας τέθηκε σε αναστολή λόγω δραστηριότητας που παραβίαζε τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, συμπεριλαμβανομένης της κατάχρησης μπόνους.
Η αρχική επαλήθευση και η άρση των περιορισμών δεν εξαιρεί τους λογαριασμούς από τη συνεχή παρακολούθηση. Εάν πιστεύετε ότι πρόκειται για λάθος, παράσχετε τυχόν δικαιολογητικά και θα εξετάσουμε ξανά την περίπτωσή σας.
Εκτιμούμε την κατανόησή σας και είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας βοηθήσουμε στην επίλυση αυτού του ζητήματος.
ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ-ΑΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ-ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.
First they wrote me Hi Dear Mykola,
We are pleased to inform you that your account has been successfully verified.
You now have full access to all features and services. If you have any questions, feel free to reach out to our support team.
Then We are happy to inform you that the restriction on your account has been successfully resolved.
You can now access your account without any limitations. If you encounter any issues, please don’t hesitate to contact our support team.
After I tried withdraw and they said Dear Mykola,
Thank you for reaching out. We understand your concern.
However, after further review, your account was suspended due to activity that violated our terms and conditions, including bonus abuse.
The initial verification and lifting of restrictions do not exempt accounts from ongoing monitoring. If you believe this is a mistake, please provide any supporting documentation, and we will review your case again.
We appreciate your understanding and are happy to assist you in resolving this matter.
SO THIS CASINO IS SCAM-IF YOU WON-THEY SUSPENDED ACCOUNT.
Πρώτα μου έγραψαν Γεια σου αγαπητή Μύκόλα,
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας επαληθεύτηκε με επιτυχία.
Έχετε πλέον πλήρη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες και τις υπηρεσίες. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας.
Στη συνέχεια, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι ο περιορισμός στον λογαριασμό σας έχει επιλυθεί με επιτυχία.
Μπορείτε πλέον να έχετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας χωρίς περιορισμούς. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας.
Αφού προσπάθησα να αποσυρθώ και μου είπαν Αγαπητέ Mykola,
Σας ευχαριστούμε που απευθυνθήκατε. Κατανοούμε την ανησυχία σας.
Ωστόσο, μετά από περαιτέρω έλεγχο, ο λογαριασμός σας τέθηκε σε αναστολή λόγω δραστηριότητας που παραβίαζε τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, συμπεριλαμβανομένης της κατάχρησης μπόνους.
Η αρχική επαλήθευση και η άρση των περιορισμών δεν εξαιρεί τους λογαριασμούς από τη συνεχή παρακολούθηση. Εάν πιστεύετε ότι πρόκειται για λάθος, παράσχετε τυχόν δικαιολογητικά και θα εξετάσουμε ξανά την περίπτωσή σας.
Εκτιμούμε την κατανόησή σας και είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας βοηθήσουμε στην επίλυση αυτού του ζητήματος.
ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ-ΑΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ-ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.
First they wrote me Hi Dear Mykola,
We are pleased to inform you that your account has been successfully verified.
You now have full access to all features and services. If you have any questions, feel free to reach out to our support team.
Then We are happy to inform you that the restriction on your account has been successfully resolved.
You can now access your account without any limitations. If you encounter any issues, please don’t hesitate to contact our support team.
After I tried withdraw and they said Dear Mykola,
Thank you for reaching out. We understand your concern.
However, after further review, your account was suspended due to activity that violated our terms and conditions, including bonus abuse.
The initial verification and lifting of restrictions do not exempt accounts from ongoing monitoring. If you believe this is a mistake, please provide any supporting documentation, and we will review your case again.
We appreciate your understanding and are happy to assist you in resolving this matter.
SO THIS CASINO IS SCAM-IF YOU WON-THEY SUSPENDED ACCOUNT.
Χμ, είδα ότι το καζίνο έχει μπλοκάρει τον λογαριασμό σου σύμφωνα με αυτά που έγραψες. Σου είπαν κάτι πιο συγκεκριμένο γιατί συνέβη αυτό ή απλά αυτό που περιγράφεις, δηλαδή κατάχρηση μπόνους;
Είδα ότι αντιγράψατε το ίδιο πράγμα στην καταγγελία και είμαι περίεργος να μάθω τι θα επιλυθεί και πώς θα το χειριστεί η ομάδα μας.
Αλλά προς το παρόν θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να προχωρήσουμε.
Hmm, I saw that the casino has blocked your account according to what you wrote. Did they tell you something more specific why this happened or just what you describe, i.e. bonus abuse?
I saw that you copied the same thing into the complaint and I am curious to know what will be resolved and how our team will handle it.
But for now we will have to wait until we move on.
Είναι κρίμα, αυτό που θα έχει σημασία είναι τι θα μάθει η ομάδα μας και πώς θα εξελιχθεί. Θα πρέπει λοιπόν να περιμένουμε. 🙂
That's a pity, what will be important is what our team will find out and how it will develop. So we will have to wait. 🙂
Έλαβα ένα email που με ενημέρωσε ότι ο λογαριασμός μου έκλεισε. Ο λόγος είναι ότι δεν δέχονται παίκτες από την Πολωνία. Μου έδωσαν την επιλογή να δημιουργήσω λογαριασμό και να κάνω κατάθεση. Συνήθως, όταν οι παίκτες από την Πολωνία δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το καζίνο, δεν υπάρχει επιλογή εγγραφής. Μου έκλεψαν την κατάθεσή μου.
I received an email informing me that my account was closed. The reason is that they do not accept players from Poland. They gave me the option to create an account and make a deposit. Usually, when players from Poland cannot use the casino, there is no option to register. I was robbed of my deposit.
Όταν συμπληρώσατε την εγγραφή έπρεπε να επιλέξετε τη χώρα και ήταν η Πολωνία εκεί; Όπως είπα θα προχωρήσω και θα κάνω καταγγελία, γιατί φαίνεται και ως άδικη κίνηση από την πλευρά του καζίνο.
Τι πιστεύετε λοιπόν;
When you filled in the registration did you need to select the country and was Poland in there? As I said I would go ahead and open a complaint, because it also seems like an unfair move on the casino's part.
So what do you think?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.