Γεια σας, δεν ζήτησαν καν έγγραφα; Ή μήπως τα ζήτησαν και συνέχισαν να τα ελέγχουν; Πιθανώς το πιο σοφό πράγμα που έχετε να κάνετε είναι να περιμένετε να δείτε τι θα βρει το καζίνο και αν όλα είναι εντάξει. Εάν δεν έχει αλλάξει τίποτα, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν το KYC και τη διαδικασία ανάληψης και εάν δεν το κάνουν, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε στη συνέχεια.
Ωστόσο, πιστεύω ότι δεν θα πάρει τόσο πολύ και θα επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες.
Θα ήταν λοιπόν δυνατό να αντέξετε και να με ενημερώσετε εάν γνωρίζετε κάτι νέο;
Hello, did they not even ask for any documents? Or did they ask for them and just keep checking them? Probably the wisest thing to do is to wait and see what the casino comes up with and if everything is okay. If nothing has changed, we give casinos 14 days to sort out KYC and withdraw process and if they fail to do so, we will try to help you afterwards.
Nevertheless, I believe that it will not take that long and I will get back to you with more information.
So would it be possible to hold out and let me know if you know anything new?
Αυτόματη μετάφραση: