Ίσως το καζίνο σας εξήγησε το σφάλμα; Διορθώθηκε μέχρι τώρα;🤔
Είδα το παράπονό σας όπου η ομάδα μας σας εξήγησε ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επεξεργαστούν την πληρωμή προτού παρέμβουμε. Ελπίζω ότι θα διορθωθεί πριν περάσει αυτή η χρονική περίοδος και δεν θα χρειαστεί καμία παρέμβαση από την ομάδα μας.🤞
Είναι αυτή η πρώτη σας προσπάθεια ανάληψης σε αυτό το καζίνο ή είχατε κάποια επιτυχημένη στο παρελθόν;
Perhaps the casino has explained the error to you? Was it fixed by now?🤔
I have seen your complaint where our team has explained to you that we give casinos 14 days to process the payment before we intervene. I hope it'll be fixed before this time period passes, and there won't be any intervention from our team needed.🤞
Is this your first withdrawal attempt at this casino, or have you had any successful ones before?
Αυτόματη μετάφραση: