ΦόρουμΚαζίνοBetway Casino - γενική συζήτηση

Betway Casino - γενική συζήτηση

πριν από 5 μήνες από eragell78
|
998 προβολές 11 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betway Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 5 μήνες

Hi all! I want to share with you the problem of the incompetence of this bookmaker! this completely sucks, initially I want to tell you that these are scammers who deliberately delay payments, I’ll explain why:


1. On November 24, they asked me for documents to withdraw funds, they did not send instructions on where I should send these documents. On their website I found instructions that documents should be sent to the email address "verify.uk@betway.com", I sent them there. They do not send any response about whether my documents were received!

2. On Monday, November 27, I asked the support service about the results of the check, they told me that they had not received any documents from me, although I sent them everything on the same day that they asked me to (if necessary, I can provide all the screenshots ). They asked me to send them the documents again to the address: "verify.uk@betway.com" and I did it (I can also provide screenshots). The support service representative notified that the documents had been uploaded and that the results of the verification should be awaited. Their website states that verification takes 24 hours. As a result, I waited 4 days and they sent me a letter saying that I needed to upload the documents again to a completely different address, although before that their employee assured me that the documents had been successfully received!


In total, they are deliberately delaying my winnings, I provided them with documents twice!

I am looking for justice from you and I hope that you will help solve this problem! This bookmaker is completely incompetent and he does not value his reputation at all!

To confirm my words, I can provide screenshots for everything!

eragell78
πριν από 5 μήνες

Hi, I see you have a problem with your account verification and it still persists and your documents have not been accepted yes ? It looks like there's a bit of a mess but since you sent it to another address, did you get a reply as to the status of the documents ? 

Anyway, I see that you have already managed to file a complaint with us and we will see where our team gets to. 

As for your screenshots, keep them if you need them for the complaint, it's certainly useful. 

However, for now we'll have to wait and see how things develop and if you happen to get a response from the casino regarding verification or withdrawal, don't hesitate to let us know. I hope everything will be resolved fairly. 

Jaro
πριν από 5 μήνες

ok, thanks!

πριν από 2 εβδομάδες

Καλησπέρα, στις 27 Απριλίου έκανα μια κατάθεση $1000 mxn στην Betway στις 1:30 μ.μ. και δεν εμφανίστηκε στον λογαριασμό μου στο καζίνο, αλλά η τράπεζά μου μου έδωσε την έκπτωση. Μίλησα με την προσωπική βοήθεια και μου είπαν ότι το πρόβλημα θα λυθεί εντός 24 ωρών και μέχρι σήμερα δεν έχει συμβεί τίποτα. Έστειλα και απόδειξη της μεταφοράς με email αλλά δεν μου έχουν δώσει απάντηση.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
vyoletrc
πριν από 2 εβδομάδες

I'm sorry to hear about this kind of issue. Unfortunately, there is nothing much to do right now, just to try to contact your payment provider, as Veronika has explained to you in your complaint. Please let us know whenever you find out something new about your deposit.

Romi
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, είμαι ακόμα στην ίδια κατάσταση, τηλεφώνησα στον πάροχο πληρωμών μου και μου είπαν ότι η συναλλαγή εφαρμόστηκε στις 29 και μου έδωσαν το κλειδί επαναφοράς για να το επαληθεύσω και να το στείλω στο καζίνο. Σήμερα έλαβα ένα email από το καζίνο που έλεγε ότι ο λογαριασμός μου είχε αποκλειστεί επειδή δεν τον επαλήθευσα, είχα στείλει προηγουμένως τα έγγραφά μου και στην πλατφόρμα εμφανιζόταν ήδη ως επαληθευμένο μια μέρα μετά την αποστολή της τεκμηρίωσης.

Αυτόματη μετάφραση:
vyoletrc
πριν από 2 εβδομάδες

Hmm, it would certainly be good to mention such facts in your complaint because I find it strange that suddenly your account is blocked. Are you saying that you were already verified and now you are not ? Do you have to send some documents again or not ? 

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Σωστά, έστειλα ξανά τα έγγραφά μου, έστειλα και πάλι απόδειξη πληρωμής και τον κωδικό παρακολούθησης, καθώς και τη διαφωνία μου για την κατάσταση. Πριν από λίγο μπήκα ξανά στο καζίνο και εμφανίζεται η κατάθεσή μου, έπρεπε να πατήσω πολύ για να την αναγνωρίσουν, αλλά έχει ήδη αντικατοπτριστεί, δεν ξέρω την ώρα που αντικατοπτρίστηκε από τότε που σταμάτησα τον έλεγχο, η αλήθεια είναι ότι είχε ήδη παραιτηθεί. Ευχαριστώ όλους για την υποστήριξή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
vyoletrc
πριν από 2 εβδομάδες

Well, that's actually good news, though I imagine it has been quite confusing experience. One way or another, I'm glad to see you managed to resolve it, and also want to thank you for sharing this with us.

Do you think there is any kind of recommendation you would like to pass on to others who might be considering playing in this casino? You know the first-person experience is always a real benefit if shared. 🙂

Anyway, if you need anything, make sure to come back.


Radka
πριν από 2 εβδομάδες

Ναι ευχαριστώ. Για άτομα που σκέφτονται να παίξουν στο καζίνο, θέλω να σας πω ότι είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο με το καζίνο, παίζω τακτικά στο καζίνο για περίπου ένα χρόνο και όλα είναι καλά, αναλήψεις χρειάζονται περισσότερο χρόνο σε σύγκριση με κάποια άλλα καζίνο, αλλά όλα είναι εντάξει, δεν ξέρω τι συνέβη αυτή τη φορά για να χρειαστούν λίγο χρόνο για να επεξεργαστούν την κατάθεσή μου, αλλά γενικά μπορώ να προτείνω αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
vyoletrc
πριν από 1 εβδομάδα

Thanks, I think it will be good for other players as well. I hope that a similar case will not happen again and there will only be better experiences. Of course, if anything should happen, you know you can reach out to us.  🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα