Γεια.
Η μεταχείριση που έχω βιώσει από το καζίνο LCS απέναντί μου είναι σοκαριστική. Λόγω του προβλήματος τζόγου που έχω, έχω κλείσει τον λογαριασμό μου αρκετές φορές, τουλάχιστον στο καζίνο Slotshommer, όπου έχασα πολλά χρήματα, αλλά πάντα κατάφερνα να ανοίξω ξανά τον λογαριασμό μου σε αυτούς. Μπορείτε εύκολα να δείτε από τις συνήθειές μου στα παιχνίδια ότι είμαι προβληματικός τζογαδόρος, αλλά αυτό δεν έχει αντιμετωπιστεί σε κανένα σημείο.
Χωρίς αυτήν την τελευταία μεγάλη νίκη στο καζίνο Betrix, πιθανότατα θα συνέχιζα να παίζω με την εταιρεία τους και θα έχανα πολύ περισσότερα χρήματα, επειδή έχω απαγορεύσεις σε καζίνο από άλλες εταιρείες και έχω μπλοκάρει τις ακόλουθες μεθόδους πληρωμής: Brite, Trustly, Zimpler, Trumo, πληρωμή με κάρτα Nordea. Μπορείτε επίσης να δείτε από τις τραπεζικές καταστάσεις που έστειλα στα καζίνο LCS ότι υποφέρω από σοβαρό πρόβλημα τζόγου.
Η εταιρεία μου στέλνει συνεχώς νέες προσφορές μπόνους, στις οποίες δυστυχώς δεν μπόρεσα να αντισταθώ και τις λάτρεψα ξανά και ξανά. Κέρδισα επίσης μια μεγαλύτερη νίκη στις αρχές Ιουνίου από το καζίνο Betrix με ένα VIP μπόνους και το υπόλοιπό μου ήταν στην καλύτερη περίπτωση πάνω από 8.000€. Ωστόσο, κατάφερα να κάνω ανάληψη μόνο 1.000€ από αυτό, επειδή το μέγιστο ποσό ανάληψης είναι 1.000€ / ανάληψη και ο χρόνος επεξεργασίας είναι μεγάλος, οπότε βαλτωμένος στα τυχερά παιχνίδια κατέληξα να χάσω σχεδόν όλα αυτά τα κέρδη. Τώρα που κατάφερα να αυξήσω το υπόλοιπό μου σε σχεδόν 13.000€ στην καλύτερη περίπτωση, αποφάσισα να τους γράψω ένα email σχετικά με την επιθυμία μου να μπλοκάρω παιχνίδια καζίνο και αθλητικά στοιχήματα, ώστε να μην μπορώ να παίξω πίσω τα χρήματα όταν δεν υπάρχει τέτοια ενότητα υπεύθυνου τζόγου στον ιστότοπό τους. Εναλλακτικά, τους είπα ότι θα έκλειναν το παιχνίδι μου εντελώς λόγω του προβλήματος με τον τζόγο και θα έκαναν χειροκίνητη ανάληψη του υπολοίπου μου στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Έχω παίξει σε διάφορα καζίνο στη ζωή μου για τόσο πολύ καιρό που ποτέ δεν πίστευα ότι θα έπαιρνα απάντηση από αυτά ότι δεν πρόκειται να πληρώσουν τα κέρδη λόγω κάποιας επινοημένης παραβίασης κανόνα, και παρά τις αρκετές ερωτήσεις μου, δεν μου έχουν πει ακόμα ποια είναι η παραβίαση κατά τη γνώμη τους. Αυτή η εταιρεία εξαπατά τον κόσμο.
hi.
the treatment I have experienced from L.C.S casino towards me is shocking. Due to my gambling problem, I have closed my account several times, at least at their Slotshommer casino, where I lost a lot of money, but I always managed to open my account with them again. You can easily see from my gaming habits that I am a problem gambler, but this has not been addressed at any point.
Without this latest big win at betrix casino, I would have probably continued playing with their company and lost a lot more money, because I have bans on casinos from other companies and have blocked the following payment methods: brite, trustly, zimpler, trumo, nordea card payment. You can also see from the bank statements I sent to L.C.S casinos that I suffer from a serious gambling problem.
The company constantly sends me new bonus offers, which unfortunately I could not resist and I fell for them time and time again. I also won a bigger win at the beginning of June from Betrix casino with a VIP bonus and my balance was at best over €8000. However, I was only able to withdraw €1000 of this, because their maximum withdrawal amount is €1000 / withdrawal and processing time is long, so in the grip of gambling I ended up losing almost all of these winnings. Now that I managed to increase my balance to almost €13000 at best, I decided to write them an email about my desire to block casino games and sports betting so that I would not play the money back when there is no such responsible gambling section on their site. Alternatively, I told them that they would close my game completely due to my gambling problem and manually withdraw my balance to my bank account.
I have played at different casinos in my life for so long that I never thought I would get an answer from them that they are not going to pay out winnings because of some invented rule violation, and despite my several inquiries I still have not been told what the violation is in their opinion. This company is scamming people.
Αυτόματη μετάφραση: