Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetPlays Casino - γενική συζήτηση

BetPlays Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Darian
|
23.084 προβολές 241 απαντήσεις |
|
1 2 3...13
Kymani
πριν από 1 έτος

Well, that's great. And what exactly do you like about this casino ? I hope you manage to get your big win and then you can share it with us here on the forum. What do you think ? 🙂

πριν από 1 έτος

I’m loving it here

Sylvester21
πριν από 1 έτος

What exactly do you like about this casino ? 🙂

πριν από 1 έτος

A big kudos to this casino for delivering a great gaming experience

πριν από 1 έτος

Γεια σας, έγραψα 2 mail ότι η Betplay θα πρέπει να αυτοεξαιρέσει τον λογαριασμό μου.

Πώς μπορεί η Betplays να αγνοεί κάτι τέτοιο και να αφήνει ανοιχτό τον λογαριασμό μου και να μου στέλνει αυτό το email που υποτίθεται ότι δεν επιτρέπεται να δείξω σε κανέναν. Αυτό είναι εγκληματικό file

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 1 έτος

Who regulates this casino? What kind of guidelines forces casinos to open accounts from users that self excluded? That's doesn't make any remote sense

yasin61
πριν από 1 έτος

I also agree that the explanation sounds very strange to me, kind of vague and off-topic, to be honest.

Do you still possess any confirmation declaring you were successfully self-excluded in the past? If you do, I would send it as a reply to this "announcement" asking for the specific rules and regulations to be named and the situation fully explained.

Please tell me, you want to try! 🙏

The second option would be submitting the complaint, of course... Which seems to be a really good way to approach this.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
yasin61
πριν από 1 έτος

UPDATE: I had to ask the Data Team because this is a highly unusual "explanation" - the response was quick and pretty straightforward!

Submit the complaint, please. Let us investigate this new practice.

πριν από 1 έτος

Έχω τα email που έστειλα στη Betplays για αυτο-αποκλεισμό. Αλλά θα προτιμούσα να σας το στείλω απευθείας μέσω email επειδή τα δεδομένα μου βρίσκονται σε αυτό. Και είμαι σίγουρος ότι πολλοί άλλοι παίκτες έλαβαν αυτό το email.

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 1 έτος

Great! Then submit the complaint as requested, please. This is the best way to provide us with all relevant information in a secure way. Can you do that, please?

πριν από 1 έτος

I have got the same e-mail even thou I asked for a permanent closure because of my addiction. I lost 80 euro because of that. I have asked for a refund, bud they deny. I have tried to ask them how they think they can do so, but they refuse to answer. Try to visit their Livechat... do you speak about this mail they will ignorre every further messages. They are really the most scummy casino I have ever seen and should be blacklisted everywhere.

Radka
πριν από 1 έτος

Είναι πολύ αγχωτικό για μένα να κάνω μια καταγγελία. Επιτρέψτε μου να το στείλω μέσω email. Και βλέπεις δεν είμαι ο μόνος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I have got the same e-mail even thou I asked for a permanent closure because of my addiction. I lost 80 euro because of that. I have asked for a refund, bud they deny. I have tried to ask them how they think they can do so, but they refuse to answer. Try to visit their Livechat... do you speak about this mail they will ignorre every further messages. They are really the most scummy casino I have ever seen and should be blacklisted everywhere.

πριν από 1 έτος

Then I fear my response will be quite similar. Submit the complaint, please. Give others a chance to be warned and also possibly save others the nerves. I know it must be challenging, still, the complaint serves multiple purposes, all of which are beneficial.

https://casino.guru/complaints/create

I'll leave the decision to you, of course. 🙏

πριν από 1 έτος

Είναι πολύ αγχωτικό για μένα να κάνω μια καταγγελία. Επιτρέψτε μου να το στείλω μέσω email. Και βλέπεις δεν είμαι ο μόνος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'm sorry, we can't do that like you suggested. I do not handle complaints, and more importantly, such a situation can't be addressed by email exclusively.

But I believe it is possible to set all your posts in the complaint thread, which is kept separate from the forum, as sensitive. That would mean no one, aside from the person handling your complaint and the rest of the team, could see what you wrote to us.

Is this suitable for you?

πριν από 1 έτος

They are scammers

SavedWriter
πριν από 1 έτος

Why so? Seems like a lot of people are not fond of this casino.

Care to share your story, perhaps?

πριν από 9 μήνες

6782 eur confiscated, they don't want to pay when you win big

jamelbenaichaoui
πριν από 9 μήνες

they did the same to me I won around 4700 CAD they are frauds, and there regulators don't care

SavedWriter
πριν από 9 μήνες

Is there a solution in this case?

πριν από 9 μήνες

6782 eur confiscated, they don't want to pay when you win big

πριν από 9 μήνες

Hey, what exactly happened when the casino doesn't want to pay out your winnings ? Did they give you a reason ?

Tell me a bit more so I can try to advise you.  

1 2 3...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα