Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetPlays Casino - γενική συζήτηση

BetPlays Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

84.922 προβολές 475 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
|
1 2 3...24
Προσθήκη ανάρτησης
Kymani
πριν από 2 έτη

Well, that's great. And what exactly do you like about this casino ? I hope you manage to get your big win and then you can share it with us here on the forum. What do you think ? 🙂

πριν από 2 έτη

I’m loving it here

Sylvester21
πριν από 2 έτη

What exactly do you like about this casino ? 🙂

πριν από 2 έτη

A big kudos to this casino for delivering a great gaming experience

πριν από 2 έτη

Γεια σας, έγραψα 2 mail ότι η Betplay θα πρέπει να αυτοεξαιρέσει τον λογαριασμό μου.

Πώς μπορεί η Betplays να αγνοεί κάτι τέτοιο και να αφήνει ανοιχτό τον λογαριασμό μου και να μου στέλνει αυτό το email που υποτίθεται ότι δεν επιτρέπεται να δείξω σε κανέναν. Αυτό είναι εγκληματικό file

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 2 έτη

Who regulates this casino? What kind of guidelines forces casinos to open accounts from users that self excluded? That's doesn't make any remote sense

yasin61
πριν από 2 έτη

I also agree that the explanation sounds very strange to me, kind of vague and off-topic, to be honest.

Do you still possess any confirmation declaring you were successfully self-excluded in the past? If you do, I would send it as a reply to this "announcement" asking for the specific rules and regulations to be named and the situation fully explained.

Please tell me, you want to try! 🙏

The second option would be submitting the complaint, of course... Which seems to be a really good way to approach this.

Έγινε επεξεργασία
yasin61
πριν από 2 έτη

UPDATE: I had to ask the Data Team because this is a highly unusual "explanation" - the response was quick and pretty straightforward!

Submit the complaint, please. Let us investigate this new practice.

πριν από 2 έτη

Έχω τα email που έστειλα στη Betplays για αυτο-αποκλεισμό. Αλλά θα προτιμούσα να σας το στείλω απευθείας μέσω email επειδή τα δεδομένα μου βρίσκονται σε αυτό. Και είμαι σίγουρος ότι πολλοί άλλοι παίκτες έλαβαν αυτό το email.

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 2 έτη

Great! Then submit the complaint as requested, please. This is the best way to provide us with all relevant information in a secure way. Can you do that, please?

πριν από 2 έτη

I have got the same e-mail even thou I asked for a permanent closure because of my addiction. I lost 80 euro because of that. I have asked for a refund, bud they deny. I have tried to ask them how they think they can do so, but they refuse to answer. Try to visit their Livechat... do you speak about this mail they will ignorre every further messages. They are really the most scummy casino I have ever seen and should be blacklisted everywhere.

Radka
πριν από 2 έτη

Είναι πολύ αγχωτικό για μένα να κάνω μια καταγγελία. Επιτρέψτε μου να το στείλω μέσω email. Και βλέπεις δεν είμαι ο μόνος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I have got the same e-mail even thou I asked for a permanent closure because of my addiction. I lost 80 euro because of that. I have asked for a refund, bud they deny. I have tried to ask them how they think they can do so, but they refuse to answer. Try to visit their Livechat... do you speak about this mail they will ignorre every further messages. They are really the most scummy casino I have ever seen and should be blacklisted everywhere.

πριν από 2 έτη

Then I fear my response will be quite similar. Submit the complaint, please. Give others a chance to be warned and also possibly save others the nerves. I know it must be challenging, still, the complaint serves multiple purposes, all of which are beneficial.

https://casino.guru/complaints/create

I'll leave the decision to you, of course. 🙏

πριν από 2 έτη

Είναι πολύ αγχωτικό για μένα να κάνω μια καταγγελία. Επιτρέψτε μου να το στείλω μέσω email. Και βλέπεις δεν είμαι ο μόνος

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I'm sorry, we can't do that like you suggested. I do not handle complaints, and more importantly, such a situation can't be addressed by email exclusively.

But I believe it is possible to set all your posts in the complaint thread, which is kept separate from the forum, as sensitive. That would mean no one, aside from the person handling your complaint and the rest of the team, could see what you wrote to us.

Is this suitable for you?

πριν από 2 έτη

They are scammers

SavedWriter
πριν από 2 έτη

Why so? Seems like a lot of people are not fond of this casino.

Care to share your story, perhaps?

πριν από 1 έτος

6782 eur confiscated, they don't want to pay when you win big

patron712000
πριν από 1 έτος

they did the same to me I won around 4700 CAD they are frauds, and there regulators don't care

SavedWriter
πριν από 1 έτος

Is there a solution in this case?

πριν από 1 έτος

6782 eur confiscated, they don't want to pay when you win big

πριν από 1 έτος

Hey, what exactly happened when the casino doesn't want to pay out your winnings ? Did they give you a reason ?

Tell me a bit more so I can try to advise you.  

1 2 3...24
Μετάβαση στη σελίδααπό 24 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.