Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetovo Casino - γενική συζήτηση

Betovo Casino - γενική συζήτηση

6.963 προβολές 64 απαντήσεις |
πριν από 10 μήνες
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betovo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
GRAMURA διέγραψε τη δημοσίευση
GRAMURA
πριν από 10 μήνες

Nice that you like it.

What about the casino games, though? Do you have any interest in those?

πριν από 10 μήνες

This site is trying not to give me my money. I sent them about 20 documents. I loaded their site with a VIRTUAL CARD belonging to the SKRILL application. I have loaded many sites in this way before. They want a document from me that the virtual card belongs to me, but I cannot contact SKRILL customer service. I sent them a PDF file and many screenshots showing that the card belongs to me and that I made the payments to them. But they are trying persistently not to pay me my money.

6furbg1
πριν από 10 μήνες

Hi, I'm quite sorry to hear that you have such a problem but to be honest with prepaid cards I've seen a few of them on players and they were the same as yours. What does the casino tell you about the documents you send them where they can see that you paid them by this method? What do they specifically ask for and how long does the whole process take?

Is there a specific reason why you can't contact Skrill support? 

However, I noticed that you managed to file a complaint, so I hope that this case will be resolved without further unnecessary problems.

If you progress further feel free to share it with me.

πριν από 7 μήνες

Καλημέρα, άνοιξα λογαριασμό betovo. Έχω κάποιες εκκρεμείς αναλήψεις συνολικού ύψους περίπου 1.700€ και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία από αυτές. Το πρώτο, στις 13 Απριλίου, έλαβα ένα email ότι είχε υποβληθεί σε επιτυχή επεξεργασία στις 18 Απριλίου, αλλά τα χρήματα δεν μπήκαν στον λογαριασμό μου. Έχω μιλήσει στη συνομιλία τους αρκετές φορές και μου είπαν ότι χρειάζονται 72 ώρες από το αίτημα ανάληψης στον λογαριασμό μου. Αλλά μέχρι στιγμής ήταν μια χαρά. Ελπίζω να πάνε όλα καλά γιατί το site είναι πολύ καλό

Αυτόματη μετάφραση:
pauloabreu1979
πριν από 7 μήνες

Good day to you!

I would also send a few emails; these days, one never knows whether chat is just a chatbot, if you catch my drift.

[email protected]

Delayed payments should be properly explained—or, better said, resolved—and, as far as I can conclude, the casino is not bad when it comes to payouts. What payment option did you use, please?



Radka
πριν από 7 μήνες

Καλημέρα χρησιμοποίησα το mbway

ακύρωσαν τις αναλήψεις γιατί το μέγιστο είναι 700€ την ημέρα.....

Έχω ένα σε εκκρεμότητα από τις 13/04 που έχω ήδη λάβει το email επιτυχούς αποστολής αλλά δεν έχει μπει τίποτα ακόμα στον λογαριασμό μου. Λένε να περιμένεις μέχρι 5 εργάσιμες..... για να δούμε

Μου αρέσει ο ιστότοπος, αλλά οι αναλήψεις είναι αργές, ελπίζω να βελτιώσουν αυτήν την κατάσταση

Αυτόματη μετάφραση:
pauloabreu1979
πριν από 7 μήνες

Thank you for getting back to me!

Hmm, I see now. So, it is also about the limits. Well, at least it seems the casino is just slow but still safe to play. You're right, it is something the casino should work on.

Please let me know how it goes. I want to be certain you get the money. 🙏


πριν από 7 μήνες

I've been dealing with serious issues regarding delayed withdrawals and poor support at Betovo, owned by SoftGenius N.V. Live chat claims withdrawals over the daily limit are canceled—after a 72+ hour wait. This is a blatant violation of their own terms. I’ll be sharing more details and evidence soon. Stay tuned.



Έγινε επεξεργασία
RuneAndRiddle
πριν από 7 μήνες

Hello,

I imagine one would always expect all payments to be within the terms associated time frames; however, it is not always possible. It is unpleasant of course, but unless you have been waiting for more than 14 full days, I fear you will be disappointed in the complaint.

May I know for how long you have been struggling, please? I also suggest you read the previous posts; the casino has been in delay for some time. Thus, I expect you will be paid eventually.

Just be patient, please.

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, αντιμετωπίζω κι εγώ προβλήματα με τις αναλήψεις. Έκανα τα πάντα για να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, αλλά οι αναλήψεις μου εξακολουθούν να απορρίπτονται. Έπρεπε ακόμη και να στείλω μια φωτογραφία της ταυτότητάς μου και του αγκώνα μου, αλλά και πάλι απορρίφθηκε.

Αυτόματη μετάφραση:
RuneAndRiddle
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, λάβατε τα χρήματά σας; Αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα, προφανώς πάντα με την επαλήθευση, αλλά έχω ανεβάσει όλα τα έγγραφα.

Αυτόματη μετάφραση:
19mazze88
πριν από 6 μήνες

Hello,

Do you have any insights into why the selfie was rejected? I would like to believe precise instructions or concrete advice may help you pass the verification, even though it sometimes may become a real pain,...

Radka
πριν από 6 μήνες

Γεια σας, ειλικρινά δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημα. Το έδειξα στη ζωντανή συνομιλία και είπε ότι ήταν εντάξει. Μετά το ανέβασα, αλλά οι δύο αναλήψεις μου απορρίφθηκαν. Αφορά την επαλήθευση KYC. Είμαι από τη Γερμανία. Έχει απορριφθεί δύο φορές, παρόλο που ρώτησα αν ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί και έλαβα επιβεβαίωση. Ανέβασα την τραπεζική μου κάρτα, την ταυτότητά μου, τον λογαριασμό κοινής ωφέλειας κ.λπ.

Αυτόματη μετάφραση:
19mazze88
πριν από 6 μήνες

Oh, I see now. Thanks.

Based on the chat operator's response, the selfie is not the issue. Or at least it seems so.

Perhaps another document wasn't satisfactory for the KYC specialists.

May I ask what documents you have already provided and with what result? For example, did you get a list of approved documents or a list of rejected documents?

Another alternative: can you see green ticks or red crosses somewhere in your account where the documents were uploaded?

We are looking for clues to determine whether the issue is a failed KYC process or simply an ongoing, unfinished one. If you know what I mean.



πριν από 6 μήνες

Ανέβασα:

Ταυτότητα εμπρός και πίσω

Τραπεζική κάρτα μπροστά και πίσω

λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος

Η selfie με την ταυτότητα και τον αγκώνα πρέπει να είναι ορατή.

Όχι, δεν βλέπω κανένα κόκκινο ή πράσινο σημάδι επιλογής. Επιβεβαιώθηκα στη ζωντανή συνομιλία ότι τα έγγραφά μου είναι σωστά.

Αυτόματη μετάφραση:
19mazze88
πριν από 6 μήνες

Thank you.

In most cases, the live chat operators only provide information about the overall acceptance, while the KYC department is responsible for determining whether you pass the KYC process. Therefore, I believe the process is still ongoing. How about you ask the chat about that? It is important to know this for certain because if the KYC does not close with a positive result, no payment will be made.

Radka
πριν από 6 μήνες

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.

Ανέβασα όλα όσα ζήτησαν οι υπάλληλοι. Αυτή είναι η τρίτη μου προσπάθεια. Ρώτησα στη συνομιλία αν όλα τα έγγραφα ήταν εντάξει και η απάντηση ήταν: ναι, επιβεβαιώθηκε. Τώρα περιμένω την επόμενη ενημέρωση και στη συνέχεια θα επικοινωνήσω μαζί σας για να σας ενημερώσω αν η πληρωμή έγινε ή όχι.


Με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
19mazze88
πριν από 6 μήνες

I see. Let's hope for a quick processing of the KYC and a positive result!! I will certainly be available for updates and wish you calm nerves until then. Try not to stress; at this point we just have to wait.


1 2...4

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.