Το έκανα, φυσικά. Συμφωνώ ότι και τα δύο φαίνονται πάνω κάτω το ίδιο.
Αλλά προσπαθήστε να το σκεφτείτε από τη δική σας οπτική γωνία, μόνο για λίγες στιγμές:
Αν δεν έχουμε 100% βεβαιότητα ότι η κριτική χρήστη είναι ψεύτικη, δεν θα την απορρίψουμε. Τι θα στέλνατε στους παίκτες και σε ποιον; Επιπλέον, ποιος θα ήταν ο λόγος της απόρριψης;
"Αγαπητέ παίκτη, λυπάμαι που απέρριψα την κριτική σου, αλλά μοιάζει σχεδόν ίδια με την άλλη. Ως εκ τούτου, τώρα απορρίπτω τη δική σου."
Δεν προσπαθώ να φανώ έξυπνος. αυτή είναι η καθημερινή μας δραστηριότητα ελέγχου χρηστών. Απλώς απορρίπτω την κριτική κάποιου γιατί πιστεύω ότι είναι μια καλή απόφαση. Πρέπει να είμαι 100% σίγουρος. ειλικρινά, οι παίκτες δεν είναι υποχρεωμένοι να μας εξηγήσουν τις εκφράσεις τους.
Ξέρετε τι συμβαίνει αρκετά συχνά; Ένας παίκτης λαμβάνει τις προηγούμενες κριτικές χρηστών ως ένα είδος συνταγής, ειδικά αν μοιράζεται την ίδια ή παρόμοια εμπειρία.
Ίσως έχασα το πλαίσιο, αλλά μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι δεν υπάρχει ούτε μία πληρωμένη δυνατότητα ή βαθμολογία που παρουσιάζεται στον ιστότοπο. Ίσως μπορείτε να με βοηθήσετε σε αυτό;
Συναλλάσσαμε εύκολα για να αποκτήσουμε πλούτη με δικαιοσύνη και αξιοπρέπεια. Δεν έχετε ιδέα πόσα χρήματα μας προσφέρονται καθημερινά για να αλλάξουμε ακόμη και την παραμικρή αξία. Φυσικά, δεν το κάνουμε αυτό.
Ο κόσμος του τζόγου δεν είναι απλώς ένα ασπρόμαυρο μέρος και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι οι προσπάθειές μας να διατηρήσουμε την αξιολόγηση των χρηστών όσο το δυνατόν πιο καθαρή είναι σχεδόν απαράμιλλες. Εδώ έρχεται η απόφαση να παραμείνει η αξιολόγηση χρήστη εντελώς έξω από τον υπολογισμό του δείκτη ασφαλείας. Οι κριτικές χρηστών είναι ως επί το πλείστον αναπόδεικτες, που σημαίνει ότι είναι λιγότερο αξιόπιστες. Από την άλλη πλευρά, οι κριτικές καλύπτουν το κενό μεταξύ των πτυχών που θεωρούμε ότι αξίζει τον υπολογισμό και την εμπειρία των χρηστών, τις οποίες μπορούμε να αξιολογήσουμε και ως εκ τούτου δεν μπορούμε να υπολογίσουμε και να χρησιμοποιήσουμε.
Δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ του θυγατρικού τμήματος αυτού του έργου και τυχόν αξιολογήσεων. Θα μοιραστώ μαζί σας ένα μυστικό απλώς και μόνο επειδή σας θεωρώ λογικό και άμεσο άτομο: δεν υπάρχουν "ιστοσελίδες κριτικών". Όλοι τους είναι συνδεδεμένοι ιστότοποι. Αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι κακό.
Θα έλεγα ότι εξαρτάται πάντα από το πώς προσεγγίζετε τους παίκτες και πόσο διαφανείς και πρόθυμοι είστε να υποστηρίξετε τη δικαιοσύνη.
Φυσικά, δεν είμαστε τέλειοι, αλλά όλοι εδώ είναι σκληρά εργαζόμενοι, αφοσιωμένοι άνθρωποι και ως ομάδα, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε ένα πιο κατάλληλο περιβάλλον για ένα χόμπι που ονομάζεται τζόγος.
"Ας το κάνουμε λοιπόν... Διαχειρίζομαι ένα καζίνο. Έχει κακή βαθμολογία εδώ. Ανοίγω ένα νέο καζίνο, πανομοιότυπο με αυτό με κακή βαθμολογία, και λαμβάνει θετική βαθμολογία. Πώς; Δεν πρέπει η βαθμολογία να αντικατοπτρίζει τον κίνδυνο Είμαι υπέρ του να δώσω στους ανθρώπους μια ευκαιρία, αλλά όταν ένας χειριστής με σκιώδη φήμη αποφασίζει να ανοίξει ένα νέο καζίνο, πιστεύω ότι η βαθμολογία πρέπει να λαμβάνει υπόψη την ιστορία του."
Αυτό κάνουμε. Αμέσως μετά την εύρεση της αποδεδειγμένης σύνδεσης. Εάν χάσετε αυτές τις πληροφορίες, αυτό πιθανώς σημαίνει ότι μας λείπουν οι αποδείξεις. ( https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews#related-casinos )
«Λίγοι άνθρωποι διαβάζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις (που ΠΡΕΠΕΙ), ακόμη λιγότεροι διαβάζουν το υποσέλιδο μιας αρχικής σελίδας καζίνο για να μάθουν τον χειριστή και τις πληροφορίες αδειοδότησης.
Ακόμη και εδώ, οι επισκέπτες πρέπει να κάνουν κλικ στο "διαβάστε περισσότερα" για να μάθουν ποιος είναι ο χειριστής οποιουδήποτε συγκεκριμένου καζίνο."
Ισως να έχετε δίκιο. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, για αυτό, έχουμε μια ομάδα που ονομάζεται Ομάδα UX. Δυστυχώς, οι πιο πρόσφατες δοκιμές και το γεγονός ότι οι περισσότεροι παίκτες χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για πρόσβαση στον ιστότοπό μας περιορίζουν σημαντικά τον διαθέσιμο χώρο για σημαντικές πληροφορίες. Μπορεί να αλλάξει τη σελίδα στο μέλλον.
«Δεν προσποιούμαι ότι γνωρίζω όλες τις συναλλαγές στα παρασκήνια, αλλά μπορώ να εντοπίσω μια πληρωμένη διαφήμιση όταν τη δω».
Λοιπόν, ποιο; Δεν υπάρχουν.
"Η κριτική μου για το BetMaximus απορρίφθηκε επειδή προειδοποίησα τους παίκτες να είναι προσεκτικοί. Τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω εγώ.
Έρχομαι εδώ προσπαθώντας να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου να αποφύγουν άθλιες καταστάσεις όπου δεν πληρώνονται. Οι περισσότερες γνώσεις μου προέρχονται από την εμπειρία από πρώτο χέρι παίζοντας πιθανώς σε περισσότερα από 100 διαφορετικά καζίνο σε αυτό το σημείο."
Όχι, ο λόγος ήταν πολύ απλός: "Γεια σας και σας ευχαριστώ για την κριτική σας. Ειλικρινά, αναγκάζομαι να την απορρίψω. Ελέγξτε μόνο ένα καζίνο τη φορά, όχι ολόκληρη την ομάδα. Μπορείτε πάντα να γράψετε μια άλλη γνήσια κριτική στο και άλλα καζίνο, απλώς κρατήστε αυτές τις κριτικές διαχωρισμένες καθώς και αυτά τα καζίνο είναι ξεχωριστά. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας."
«Η αδειοδότηση και οι χειριστές είναι πράγματα που πρέπει να συζητηθούν σε ένα τέτοιο site. Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ.
Το Casino Guru ξεκίνησε για να εκπαιδεύει τους παίκτες και να προωθεί τη διαφάνεια και τις θετικές εμπειρίες καζίνο. Τουλάχιστον αυτό νόμιζα εγώ πάντως.
Όλο και περισσότερο, οι γραμμές που χωρίζουν μια πληρωμένη διαφήμιση από μια πραγματική κριτική ξεπερνιούνται, η διαφάνεια γίνεται θολωμένη και η εύρεση ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ πληροφοριών γίνεται όλο και πιο δύσκολη».
Λοιπόν, προσφέρουμε έναν ουδέτερο χώρο για τέτοιες συζητήσεις. Περιηγηθείτε σε αυτό το νήμα αν σας αρέσει 👈 Απλώς μην περιμένετε από τους διαχειριστές να παρέχουν νομικές συμβουλές. αντιμετωπίζουμε τη δικαιοσύνη αντί για το δίκαιο.
Ο νόμος είναι πολύ διαφορετικός σε ολόκληρο τον κόσμο, ωστόσο μια δίκαιη προσέγγιση είναι διεθνής και εύκολη στη διατήρηση.
I actually did, of course. I agree that both look more or less the same.
But try to think about it from your point of view, just for a few moments:
Unless we have 100% certainty that the user review is fake, we won't reject it. What would you send to the players, and to which one? Further, what would be the reason for rejection?
"Dear player, I'm sorry for rejecting your review, but it almost looks the same as the other one; hence, I'm now rejecting yours."
I'm not trying to look smart; this is our daily user review activity. I just reject someone's review because I feel it's a good decision. I need to be 100% certain; frankly, players are not obliged to explain their expressions to us.
Do you know what happens quite often? A player takes the previous user reviews as a kind of prescription, especially if he shares the same or similar experience.
Maybe I lost the context, but I can assure you that there is not a single paid feature or rating presented on the site. Maybe you can help me with that?
We traded easily to get wealth for fairness and dignity. You have no idea how much money we are offered daily to alter even the slightest value. Of course, we don't do that.
The gambling world is not just a black-or-white place, and I can assure you that our efforts to keep the user rating as clean as possible are almost unmatched. Here comes the decision to keep the user rating completely out of the safety index calculation. User reviews are mostly unproven, meaning they are less reliable. On the other hand, reviews fill up the gap between aspects we count among worth calculation and users' experience, which we can evaluate and hence can't be calculated and used.
There is no link between the affiliate part of this project and any ratings. I'm going to share a secret with you simply because I take you for a reasonable and direct person: there are no "review sites"; all of them are affiliate sites. But it does not necessarily mean a bad thing.
I'd say it always depends on how you approach players and how transparent and willing to support fairness you are.
Of course, we are not perfect, but everyone here is a hard-working, dedicated person, and as a team, we aim to create a more suitable environment for a pastime called gambling.
"So let's this .. I run a casino. It has a bad rating here. I open a new casino, identical to the one with a bad rating, and it receives a positive rating. How? Shouldn't the rating reflect the risk factor? I'm all for giving people a chance, but when an operator with a shady reputation decides to open a new casino, I believe the rating should take into account their history."
We do that. Immediately upon finding the proven connection. If you miss this information, it probably means we're lacking the proof. (https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews#related-casinos)
"Few people read the terms and conditions (which they SHOULD), even less read the footer of a casino homepage to find out the operator and licensing information.
Even here, visitors have to click "read more" to find out who the operator of any given casino is."
You may be right. Believe it or not, for this, we have a team called the UX Team. Sadly, the latest tests and the fact that most players use mobile devices to access our site limits the space available for important information significantly. May change the page in the future.
"I don't pretend to know all the behind the scenes dealings, but I can spot a paid advertisement when I see one."
Well, which? There are none.
"My review of BetMaximus was rejected for warning players to be careful. At least that's the way I understand it.
I come here try and help my fellow players avoid crappy situations where they don't get paid. Most of my knowledge is from first hand experience playing at probably over 100 different casinos at this point."
No, the reason was quite simple: "Hello and thank you for your review. Frankly, I'm forced to reject it. Please review just one casino at a time, not the whole group. You can always write another genuine review on the other casino as well, just keep those reviews separated as those casinos are separated as well. Thank you for your understanding."
"Licensing and operators are things that should be discussed on a site like this. I've said that before and I'll say it again.
Casino Guru was started to educate players and promote transparency and positive casino experiences. At least that's what I thought, anyway.
More and more, the lines separating a paid advertisement from an actual review get crossed, transparency gets clouded, and finding REAL information gets increasingly difficult."
Well, we're offering a neutral space for such debates. Browse this thread if you like 👈 Just don't expect administrators to provide legal advice; we deal with fairness instead of law.
The law is very different across the globe, yet a fair approach is international and easy to maintain.
Αυτόματη μετάφραση: