Φοβερός! 🙂
Πιστεύετε ότι μπορείτε να εξηγήσετε τη λύση, παρακαλώ;
Awesome! 🙂
Do you think you can explain the solution, please?
Α, αυτό είναι 🙂. Ευχαριστούμε πολύ που μας ενημερώσατε, ίσως βοηθήσει και άλλους παίκτες από την Ελλάδα στο μέλλον.
Παίζεις ακόμα εκεί, αναρωτιέμαι;
Aah, so this is it 🙂. Thank you very much for letting us know, maybe it will help other players from Greece in the future.
Do you still play there, I wonder?
Καλησπέρα, έχω λογαριασμό στη betmaster, αφού ακολούθησα τα βήματα που απαιτούνται για ανάληψη χρημάτων, έκανα την ανάληψη και η οποία απέτυχε, ζήτησα τεχνική υποστήριξη αλλά δεν έλαβα απάντηση, μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε
Good evening, I have an account at betmaster, after following the steps required to withdraw funds, I made the withdrawal and which failed, I asked technical support but I did not receive an answer, could you please help me
Buena noche tengo cuenta en betmaster después de seguir los pasos requieridos para poder retirar fondos hice el retiro y la cual fallo pregunte a soporte técnico pero no recibo respuesta me podrían ayudar por favor
Χαίρετε,
είναι αρκετά δύσκολο να μαντέψει κανείς τι προκαλεί το πρόβλημα. Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως, παρακαλώ;
Δοκίμασες τη ζωντανή συνομιλία; Αν ναι, μη διστάσετε να μοιραστείτε τυχόν ενημερώσεις, ώστε να έχουμε μια καλύτερη ιδέα για το ποια θα ήταν η καλύτερη προσέγγιση.
Hello,
it's quite hard to even guess what is causing the problem. Has your account been fully verified, please?
Did you try the live chat? If so, feel free to share any updates, so we have a better idea of what the best approach would be.
Το καζίνο ζητά την επαλήθευση του λογαριασμού με αντίγραφο κίνησης, αλλά το αντίγραφο κίνησης γίνεται από την τράπεζα σε 30 ημέρες και μου λένε ότι πρέπει να περιμένω τις υπόλοιπες 15 ημέρες για να στείλω το αντίγραφο κίνησης και να ξεκινήσω την επαλήθευση μου, νομίζω ότι είναι είναι παράνομο να ζητάς κάτι αδύνατο
The casino asks to verify the account with a bank statement, but the bank statement is made by the bank on 30 days and they tell me that I have to wait the remaining 15 days to send the bank statement and start my verification, I think it is illegal to ask for something impossible
El casino pide verificar la cuenta con un extracto bancario, pero el estracto bancario se realiza por el banco los días 30 y me comentan que tengo que esperan los 15 días faltantes para mandar el extracto bancario y iniciar mi verificación, pienso que es ilegal pedir algo imposible
Προσπαθήσατε να ζητήσετε από την τράπεζά σας να δημιουργήσει μια επιπλέον κίνηση/επιβεβαίωση; Θα έπαιρνα τηλέφωνο την τράπεζά σου αν ήμουν στη θέση σου.
Ενημερώστε με αν βοηθάει, παρακαλώ.
Λάβετε υπόψη ότι αυτή η επιβεβαίωση είναι ένα σημαντικό έγγραφο όσον αφορά την επαλήθευση λογαριασμού και πληρωμής.
Did you try to ask your bank to create an extra statement/confirmation? I'd call your bank if I were you.
Let me know if it helps, please.
Kindly note that such confirmation is an important document when it comes to the account and payment verification.
Τηλεφώνησα στην τράπεζα και δεν μπορούσα να δημιουργήσω αντίγραφο κίνησης, έπρεπε να περιμένω μέχρι σήμερα και έστειλα όλα τα έγγραφα και με κάνουν να περιμένω πολύ καιρό θα πάω για 1 μήνα και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, Ευχαριστώ πολύ
I called the bank and I couldn't create a bank statement I had to wait until today and I sent all the documents and they keep making me wait a long time I'm going for 1 month and I can't withdraw my money, thank you very much
Llame a el banco y no podía crear un extracto bancario tuve que esperar hasta el día de hoy y mande todos los documentos y me siguen haciendo esperar mucho tiempo ya voy para 1 mes que no puedo retirar mi dinero, muchas gracias
Λοιπόν, στο μεταξύ η καταγγελία σας έκλεισε , λόγω της αδράνειας σας. Επομένως, εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να κάνετε ανάληψη, απαντήστε στην καταγγελία ή χρησιμοποιήστε το δεδομένο email και ζητήστε να ανοίξει ξανά η καταγγελία. Στη συνέχεια, ελέγξτε το τακτικά, παρακαλώ.
Ωστόσο, εάν στείλατε όλα τα έγγραφα μόλις πρόσφατα, θα πρέπει να περιμένετε μερικές ημέρες για την αξιολόγηση. 🤔
Well, in the meantime your complaint was closed, due to your inactivity. So if you still can't withdraw, please respond to the complaint, or use the given email and ask for the complaint to be reopened. Then check on it regularly, please.
However, if you sent all documents just recently, you should wait a few days for the evaluation. 🤔
Λοιπόν, ίσως ο καλύτερος τρόπος είναι η συνεργασία.
Βρήκατε δύσκολα έγγραφα;
Well, maybe the best way is to cooperate.
Have you found any documents hard to provide?
Αυτή η πρακτική είναι προφανώς πολύ συνηθισμένη με αυτό το καζίνο ή το bookmaker. Το Terrible θα πρέπει να επανεξετάσει τη βαθμολογία που έχει αυτή τη στιγμή
This practice is apparently very common with this casino or bookmaker. Terrible should reconsider the rating it currently has
Esta práctica es muy común aparentemente con este casino o casa de apuestas. Terrible debería reconsiderar la calificación que tiene actualmente
Γεια,
σε περίπτωση που η ομάδα παραπόνων ανακαλύψει ότι το καζίνο έχει ενεργήσει άδικα, θα το εξετάσουμε σίγουρα. Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για τις συνέπειες, διαβάστε περισσότερα εδώ .
Διάβασα εν συντομία το παράπονό σας και πρέπει να πω ότι μου φαίνεται ότι αυτό είναι ένα άλλο καζίνο που αντιμετωπίζει προβλήματα με τον/τους παρόχους πληρωμών και δεν θα ήταν το πρώτο. Επιτρέψτε μου να αναφέρω ότι για να επαληθεύσετε και να καταχωρίσετε μια νέα επιλογή πληρωμής, είναι φυσιολογικό να πρέπει να τη χρησιμοποιήσετε για ελάχιστη κατάθεση πρώτα, επομένως είναι επικυρωμένη στο σύστημα του καζίνο. Μπορεί να ακούγεται αρκετά ακατάλληλο στην περίπτωσή σας, αλλά είναι πραγματικά μια τυπική διαδικασία.
Παρόλα αυτά σας εύχομαι μια γρήγορη λύση 🤞
Hello,
in case the complaint team finds out that the casino has acted unfairly, we will consider it for sure. If you are interested to learn more about the consequences, read more here.
I read your complaint briefly and I must say that to me it seems that this is another casino that faces troubles with payment provider/s, and would not be the first. Allow me to mention that in order to verify and register a new payment option, it's normal that one must use it for a minimal deposit first, so it's validated in the casino's system. It may sound quite inappropriate in your situation but is truly a standard procedure.
Nevertheless, I wish you a quick solution 🤞
Έστειλα όλα τα απαραίτητα έγγραφα και μετά μου στέλνουν μήνυμα όπου υποτίθεται ότι λείπουν οι καταθέσεις στο καζίνο και μετά από 5 ημέρες πρέπει να τους στείλω το ίδιο έγγραφο αλλά να υπογραμμίσω τις καταθέσεις για να τις βρει η ομάδα ασφαλείας τους, επίσης ζητήστε περιττά έγγραφα όπως το πιστοποιητικό από την εταιρεία που πήγαν τα κεφάλαια στη betmaster!
I sent all the necessary documents and then they send me a message where the deposits made to the casino are supposedly missing and after 5 days I have to send them the same document but underline the deposits so that their security team can find them, they also ask for unnecessary documents such as the certificate from the company where the funds went to betmaster!
Mande todos los documentos necesarios y después me mandan mensaje donde supuesta mente no están los depósitos realizados al casino y a los 5 días tengo que mandarles el mismo documento pero subrayar los depósitos para que su equipo de seguridad pueda encontrarlos, también piden documentos innecesarios como él acta de la empresa donde salieron los fondos hacia betmaster!
Λοιπόν, με βάση τις προηγούμενες εμπειρίες μου στο φόρουμ, δεν τολμώ να κάνω εικασίες για το τι είναι απαραίτητο και τι όχι. Αλλά νομίζω ότι η απόδειξη κατάθεσης πρέπει να δείχνει ότι η συναλλαγή κατάθεσης είναι αποδεκτή.
"το πιστοποιητικό από την εταιρεία όπου πήγαν τα κεφάλαια στη betmaster" υπάρχει περίπτωση να χρησιμεύσει ως απόδειξη εισοδήματος; Λοιπόν, πολύ χρήσιμο για πρόσθετους ελέγχους, αν και το καζίνο θα πρέπει να έχει έναν λόγο να το απαιτήσει, βασικά δεν θα εξηγήσουν τον σκοπό του επειδή είναι θέμα ασφάλειας, νομίζω.🤔
Well, based on my previous experiences on the forum, I do not dare to speculate about what is necessary and what is not. But I think that proof of deposit should show the deposit transaction to be accepted.
"the certificate from the company where the funds went to betmaster" any chance that it should serve as proof of income? Well, quite useful for additional checks, though the casino should have a reason to demand this, basically they will not explain its purpose because it is a security matter, I think.🤔
Περιμένω σχεδόν 40 μέρες για να επαληθεύσω τον λογαριασμό και δεν απαντούν στον μόνο που τολμά να ζητήσει έστω και απόρρητα έγγραφα!
Φαίνεται ότι χρησιμοποιούν αυτά τα χρήματα για το καζίνο τους για αρκετές ημέρες ενώ επαληθεύουν τον λογαριασμό.
I have been waiting for almost 40 days to verify the account and they do not respond to the only dare to ask for even confidential documents!
It seems that they use this money for their casino for several days while they verify the account.
Llevo casi 40 días esperando poder verificar la cuenta y no dan respuesta al solo se atreven a pedir documentos inclusive confidenciales!
pareciera que usan este dinero para su casino por varios días mientras verifican la cuenta.
Σήμερα δεν ανοίγει η ιστοσελίδα και ούτε η εφαρμογή για κινητά της σελίδας και πάω έπρεπε να μου δώσουν απάντηση από τον λογαριασμό μου με υπόλοιπο
Today the web page does not open and neither does the mobile application of the page and I go they had to give me an answer from my account with balance
Hoy no abre la página web y tampoco la aplicación móvil de la página y voy tenían que darme respuesta de mi cuenta con saldo
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.