Παρά το γεγονός ότι πιστεύετε ότι ξέρουμε κάτι, υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ της καταγγελίας εδώ στο φόρουμ και της παράβλεψης σοβαρών καταγγελιών που θέλαμε να ερευνήσουμε για να βρούμε τυχόν παρατυπίες που πιθανώς αναφέρετε τώρα.
Φαίνεται ότι ανησυχείτε αρκετά γι' αυτό. Επομένως, σας ζητώ να αντιμετωπίσετε ξανά την κλειστή καταγγελία σας.
Είμαι πολύ πεπεισμένος ότι μάλλον το αγνοήσατε αυτό:
"Δυστυχώς, δεν λάβαμε την απόφαση της εναλλακτικής υπηρεσίας διαφορών από τον παίκτη. Παρά το γεγονός ότι αναγνωρίσαμε ότι η τελευταία μας αλληλεπίδραση πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο καιρό, στοχεύσαμε να αναθεωρήσουμε κατάλληλα την κατάσταση και την ταξινόμηση της καταγγελίας με βάση τον χρόνο που έχει παρέλθει. Δυστυχώς, χωρίς τον παίκτη εισαγωγή, αυτό καθίσταται αδύνατο, με αποτέλεσμα να κλείσουμε την υπόθεση ως «απορρίφθηκε. "
Ο παίκτης είναι ευπρόσδεκτος να επικοινωνήσει μαζί του στο μέλλον, εάν θέλει να ανοίξει ξανά αυτό το παράπονο. Μπορούμε να το επαναταξινομήσουμε κατάλληλα με την υποβολή τεκμηριωτικών αποδεικτικών στοιχείων για την ετυμηγορία της Αρχής (ARN) . Μέχρι τότε, εκτιμούμε την κατανόησή σας».
Αλλά μην ανησυχείτε, μπορείτε να ανοίξετε ξανά τη θήκη ανά πάσα στιγμή επιλέγοντας «ξανάνοιγμα».
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι δεν υπάρχει τίποτα που στοχεύουμε να κρύψουμε και το παράπονό σας είναι πλήρως διαθέσιμο εδώ .
🙏
Despite the fact that you think we know something, there is a huge difference between complaining here on the forum and ignoring serious complaints we intended to investigate in order to find any irregularities you are probably mentioning now.
You seem quite concerned about that, Thus, I ask you to address your closed complaint again.
I'm quite convinced you probably overlooked this:
"Regrettably, we have not received the ruling of the alternative dispute service from the player. Despite acknowledging that our last interaction occurred some time ago, we aimed to appropriately revise the complaint's status and classification based on the elapsed time. Regrettably, without the player's input, this becomes impossible, leading us to close the case as "rejected."
The player is welcome to reach out in the future, should they wish to reopen this complaint. We can appropriately reclassify it upon submission of substantiating evidence of the Authority's (ARN) verdict. Until then, we appreciate your understanding."
But don't worry, you can reopen the case at any time by choosing "reopen".
I can assure you there is nothing we aim to hide, and your complaint is fully available right here.
🙏
Αυτόματη μετάφραση: