Καταλαβαίνω απόλυτα την κατάσταση εδώ και λυπάμαι που το βίωσες αυτό.
Ωστόσο, όπως διάβασα στην καταγγελία σας, μεσολάβησαν πραγματικά λίγες μέρες μεταξύ του ανοίγματος των λογαριασμών. Είναι πραγματικά κάπως περίεργο που έχεις ξεχάσει τον πρώτο λογαριασμό, για να σου πω την αλήθεια.🤷♀️
Καταλαβαίνω όμως ότι όλα μπορούν να συμβούν και δεν έχω κανέναν λόγο να μην σε πιστέψω φυσικά.
Το καζίνο θα πρέπει πραγματικά να σας πληρώσει το κέρδος εάν είναι όπως λέτε ότι δεν επαληθεύσατε τον πρώτο λογαριασμό και δεν πήρατε καν μπόνους.
Απλώς φοβάμαι τώρα αν αυτό το καζίνο θα επικοινωνήσει με την ομάδα παραπόνων μας, γιατί χωρίς να είναι πρόθυμοι να απαντήσουν στο παράπονό σας, δεν θα υπάρξει λύση, δυστυχώς.
Μπορείτε να καταλάβετε την ανησυχία μου αν δείτε όλα τα παράπονα για αυτό το καζίνοεδώ 👈.
Θα κρατήσω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου και θα παρακολουθήσω προσεκτικά αυτή την υπόθεση, σίγουρα.🤞
I completely understand the situation here, and I'm sorry that you experienced this.
As I read in your complaint though, it was really just a few days between opening the accounts. It really is some kind of weird that you have forgotten about the first account, to tell you the truth.🤷♀️
But I understand that anything can happen and I have no reason at all to not believe you of course.
The casino should really pay you the winning if it is as you say, that you did not verify the first account and did not even take any bonus.
I am just afraid now if this casino will communicate with our complaint team, because without them willing to answer your complaint, there won't be any resolution, unfortunately.
You can understand my concern if you look at all the complaints for this casino here 👈.
I will keep my fingers crossed and watch closely this case, for sure.🤞
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: