ΦόρουμΚαζίνοBetChain Casino - γενική συζήτηση

BetChain Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Eli1234
|
6133 προβολές 22 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το BetChain Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Άτομα που κέρδισα έως και 3000 ευρώ σε αυτό το καζίνο, αλλά δεν επαλήθευσαν τον λογαριασμό μου, δίστασαν μέχρι να στοιχηματίσω ολόκληρο το κέρδος, κρατήστε τα χέρια σας μακριά από αυτό το καζίνο, ανέβασα τα απαραίτητα έγγραφα, πάντα εφεύρουν κάτι νέο και όταν περιέγραψα το όλο θέμα στη συνομιλία, μπλόκαραν τον λογαριασμό μου, δεν θα συνιστούσα το καζίνο σε κανέναν

Αυτόματη μετάφραση:
Eli1234
πριν από 2 έτη

Hello, it's a shame you gambled away your winnings. 🙁

This one has a very good reputation, hence I'd find it difficult to believe they prolonged KYC on purpose. Would you like to share more details, please?

Eli1234
πριν από 2 έτη

Why do you think they didn't verify your account? Have you provided everything they asked for?

Δημοσίευση από zulks19811 διαγράφηκε
πριν από 1 έτος

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!

ΜΕΡΕΣ τώρα προσπαθώ να προσεγγίσω κάποιον και δεν γίνεται ΤΙΠΟΤΑ!!!


Πώς μπορεί ένα καζίνο απάτης να έχει καλή βαθμολογία;


ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Fabi84
πριν από 1 έτος

I'm sorry to say that, but missing live chat doesn't mean the casino is a scam. It must be hard but try to stay calm and patient. During the verification process, cooperation is usually the easiest way. So, I hope they will get back to you soon.

Allow me to share here our point of view:

"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Radka αυτό είναι ανοησία 😉


Εάν υπήρχε πληρωμή, όλα καλά και καλά θα χρειάζονταν 14 ημέρες.

MAX 48 ώρες 'με veri ορίζεται εκεί....


Περίμενα ΠΟΛΥ ακόμα!


Προσπαθήστε να προσεγγίσετε κάποιον εκεί ^^ Το όλο θέμα είναι αδύνατο γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν απάντησε ούτε μια φορά

Εννοώ τι είδους υποστήριξη είναι αυτή;


ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ, αλλά αποκαλώ υποστήριξη κάτι άλλο😉


ΥΓ: Μπορείτε να συνεργαστείτε μόνο αν απαντήσει κάποιος!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Fabi84
πριν από 1 έτος

I think you should read my post again. 🙂

Then check your complaint - did you see the timer set to 12 days? I'm sorry, you have to wait, as I explained.


But, I agree with the P.S.!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Εντάξει Radka, αλλά μπορώ ήδη να σας πω ότι δεν απαντούν


Όχι εδώ, LCB χωρίς απάντηση, ΡΩΤΗΣΗ χωρίς απάντηση κ.λπ..


Υ.Γ.: Υπέβαλα την υπόθεση μετά από μέρες αναμονής, δηλαδή το χρονόμετρο να πάει λίγες μέρες πίσω...


Γιατί να περιμένεις 12 μέρες όταν το όλο πράγμα έγινε πολύ νωρίτερα;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Radka Εγκαταλείπω το όλο πράγμα με κάνει να αρρωσταίνει!


Είσαι τόσο τυχερός και όλοι είναι χαρούμενοι και μετά σε απατούν.

Πραγματικά δεν γίνεται πιο δύσκολο, αλλά η περαιτέρω αντιμετώπιση του απλώς με αρρωσταίνει.


Ελπίζω κάποια μέρα το κάρμα να την χτυπήσει!


Ευχαριστώ πάντως, πρέπει να το αντιμετωπίσω τώρα που μπορώ να εξηγήσω στη γυναίκα μου, στα παιδιά μου κ.λπ. ότι τα χρήματα δεν θα μου πληρωθούν.


Για μένα το θέμα έχει κλείσει και παρακαλώ να δημοσιεύσετε τη βαθμολογία μου

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Fabi84
πριν από 1 έτος

Come on, don't give up that easily. When a casino tries to hold money from me I bother them as much as possible 😆 no matter what the amount is, don't give casinos easy money. For reference, there was one casino that took more than 3 months to pay me, just so you know it can take a really long time for something to be solved.

I see this casino falsely accused a player of creating multiple accounts and they voided his balance, they have history of making false accusations to void balances. If you were not playing with bonus funds they don't really have an excuse to hold your funds, also it's mentioned on the guru review that they forbid certain betting patterns, too many signs, sketchy to say the least, but don't give up, fight them as much as possible, they would be happy if you gave up that easily on your funds

πριν από 1 έτος

Radka Δεν νομίζω ότι θα γίνει κάτι άλλο, καμία απάντηση σήμερα 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εντάξει Radka, αλλά μπορώ ήδη να σας πω ότι δεν απαντούν


Όχι εδώ, LCB χωρίς απάντηση, ΡΩΤΗΣΗ χωρίς απάντηση κ.λπ..


Υ.Γ.: Υπέβαλα την υπόθεση μετά από μέρες αναμονής, δηλαδή το χρονόμετρο να πάει λίγες μέρες πίσω...


Γιατί να περιμένεις 12 μέρες όταν το όλο πράγμα έγινε πολύ νωρίτερα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

Uhm, I see so you already tried to get yourself some help. What can I say, I'm sorry it ended up so badly.

To your question, I checked your post in the complaint thread, and I am sure you forgot to mention any date. Even I have no clue when it all started. The team simply had no chance to set the usual timer.

If you are still interested, update the complaint properly, please.


Fabi84
πριν από 1 έτος

I also think you should fight a bit.

I would also recommend explaining when it all started, at least here on the forum. I'll update the complaint for you. Keep kicking!

πριν από 1 έτος

Το πώς ξεκίνησαν όλα είναι απλό😉


Κατέθεσε 30€ και είχε 2 εξαιρετικά καλές επιτυχίες

1008€ και ένα με 448€


Από εκεί και πέρα δεν υπήρχε καμία υποστήριξη ή οτιδήποτε άλλο...


Τώρα προσπαθούν να φτάσουν σε κάποιον από όλες τις πλευρές χωρίς ευκαιρία. Οι LCB, ASK, Casinoguru και Casinomeister έχουν δοκιμάσει.


Σκεφτείτε ότι το καζίνο είναι νεκρό και δεν θα συμβεί τίποτα πια εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

@ Radka αρχίζει σιγά σιγά να ξέρεις τι συμβαίνει 😉


Ο επόμενος είναι εδώ και δεν παίρνει τα λεφτά του δεν θα δημοσιεύσω τον σύνδεσμο του διαγωνισμού εδώ...


Ακριβώς το ίδιο με εμένα


ΕΛΠΙΖΩ ότι αυτό το καζίνο απάτης μπαίνει στη μαύρη λίστα αμέσως ή τουλάχιστον μια προειδοποίηση βγαίνει σε όλους!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Η ζωντανή υποστήριξη Radka είναι online μόνο για να βοηθήσει γιατί κανείς δεν θέλει να...

Λένε ότι το τμήμα κινδύνου θα είναι εκεί αύριο και όπως πάντα δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

At your review I see that they accept players from Australia, but not licensed in Australia. Is is safe to play? I have normal experience with the casino with the same description.

When the casino was established? Any no deposit bonuses to try Betchain?





πριν από 1 έτος

@ Radka αρχίζει σιγά σιγά να ξέρεις τι συμβαίνει 😉


Ο επόμενος είναι εδώ και δεν παίρνει τα λεφτά του δεν θα δημοσιεύσω τον σύνδεσμο του διαγωνισμού εδώ...


Ακριβώς το ίδιο με εμένα


ΕΛΠΙΖΩ ότι αυτό το καζίνο απάτης μπαίνει στη μαύρη λίστα αμέσως ή τουλάχιστον μια προειδοποίηση βγαίνει σε όλους!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I see your point, but there's another perspective: no one here will update the casino's rating untill players keep start submitting complaints proving the casino unfair. 🙁

Try to think about it this way. 🙏

So, thanks for doing the right thing.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα