ΦόρουμΚαζίνοBetano Casino - γενική συζήτηση

Betano Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από hlavacpetr661
|
2614 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betano Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Κάποιος κωδικός προσφοράς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχετε κάποιον να κάνει δωρεάν περιστροφές;

Αυτόματη μετάφραση:
hlavacpetr661
πριν από 1 έτος

Γειά σου

Εάν κάνετε κλικ στον πράσινο σύνδεσμο με δυνατότητα κλικ στον τίτλο του νήματος, θα μεταφερθείτε στην ίδια την καρτέλα του καζίνο, όπου μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στην ενότητα "μπόνους"

Είναι κενό όσον αφορά τον αριθμό των δωρεάν μπόνους. Δυστυχώς.

file

Προσθέτω επίσης έναν σύνδεσμο για τα μπόνους:

https://kasinoguru-cz.com/betano-casino-cz-recenze#tab=js-tab-bonuses

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχετε κάποιον να κάνει δωρεάν περιστροφές;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αν ψάχνετε για δωρεάν πόντους 😉, συνιστώ να εστιάσετε στις κορυφαίες καρτέλες - μπόνους:

file

Ακολουθεί ένας σύνδεσμος για δωρεάν περιστροφές σε καζίνο με τσέχικη άδεια .

Σας εύχομαι καλή τύχη και ελπίζω να διαβάσετε τους κανόνες μπόνους, οι δωρεάν περιστροφές δεν είναι σαν τις δωρεάν περιστροφές 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, χρειάζονται συμβουλές, είχα μια τέτοια εμπειρία στο καζίνο Betano, πάντα πίστευα ότι ήταν ένα καζίνο επιπέδου, αλλά μετά την εμπειρία δυστυχώς ήμουν πολύ απογοητευμένος, σας γράφω για την κατάσταση:

Στις 15.9. 2024 στις 2:00 μ.μ. στο παιχνίδι Zeus (Synot) κέρδισα ένα χάλκινο τζάκποτ ύψους 1.650 CZK, το οποίο δεν πιστώθηκε στον λογαριασμό μου. Άρχισα να επικοινωνώ με το chat και μου είπαν ότι θα το ελέγξουν και θα με ενημερώσουν για να περιμένω.

Περίμενα σχεδόν 2 μέρες, ούτε εικόνα ούτε ήχο, ξαναγράφω στο chat, και πάλι κοινοποιήθηκε η ίδια ακριβώς πρόταση - πιστεύουμε ότι θα σας ενημερώσουμε, υπομονή. Μετά από άλλες 2 μέρες αναμονής, ούτε εικόνα ούτε ήχος, αντί να γράψουν, με παίρνουν τηλέφωνο, μου εξηγούν τι έγινε με την κατάστασή μου, και μαντέψτε τι δεν μου είπαν; Ναι, έτσι είναι, πάλι το ίδιο. Περιμένω άλλες 2 μέρες, δεν περιμένω τίποτα. Για λίγο, τίποτα για τις επόμενες 2 μέρες, ξανακαλούν, κανείς δεν ξέρει πόσο θα πάρει, το μόνο που ξέρετε όλοι είναι ότι πρέπει να περιμένω. Τηλεφωνώ ξανά σήμερα, γράφω θυμωμένος, ρωτώντας τι είδους προσέγγιση είναι αυτή, ότι θα ήθελα να μάθω πού είναι τα κέρδη μου και πότε θα πιστωθούν στον λογαριασμό μου! Ακόμα η ίδια απάντηση να αντέξει.

Όλα τα έγγραφα όπως op shelfi φωτογραφία, φωτογραφία κερδών, ο λογαριασμός μου είναι σε τάξη, η ώρα του τζακ ποτ είναι τεκμηριωμένη ταυτόχρονα με τη φωτογραφία, και σήμερα έχουμε 17.10 το μήνα μακριά, κανείς δεν επικοινωνεί, δεν υπάρχει απάντηση , δεν ξέρω πού μπορώ να επικοινωνήσω ή με ποιον θα ήθελα να λάβω το βραβείο μου, ξέρω ότι δεν είναι μεγάλο ποσό, πάντα θεωρούσα το Betano καζίνο πολύ καλό σε επίπεδο καζίνο, τώρα όσον αφορά επικοινωνία, συναλλαγές, συμπεριφορά, σεβασμός προς τον πελάτη ή εκδήλωση λύπης ή αποζημίωσης σε αυτό το καζίνο, σίγουρα μην περιμένετε τόσο διαδικτυακή υποστήριξη που λειτουργεί μέχρι τις 5 μ.μ. πάνω από αυτό έπρεπε να πάρω τηλέφωνο από δύο κινητά τηλέφωνα και να τηλεφωνήσω ταυτόχρονα να πάρει κάποιος!

Επικοινωνία με e-mail, όταν απαντήσουν, θα σου πουν τα πάντα, θα το λύσουμε, θα σε ενημερώσουμε, αλλά πότε ή ποια χρονιά θα σε ενημερώσουν, δεν θα σου πουν άλλο, μπορείς. Απλώς περιμένοντας την ερώτηση, εάν ένα τόσο δημοφιλές καζίνο όπως το Betano πρέπει να ντρέπεται ότι δεν μπορεί να πληρώσει τα ηλίθια 1650 CZK του πελάτη, γιατί ντρέπονται τόσο πολύ; Απάντησαν μόνο ότι λυπόμαστε, υπομονή, ακόμα και τις θέσεις τους συμπληρώνουν χωρίς εμπειρία υπαλλήλου, που νομίζω ότι ο χειριστής είναι εκεί για να εξηγήσει τα πάντα στον πελάτη, όχι να λέει ψέματα. Γι' αυτό κατατάσσω το καζίνο στην τελευταία θέση της κατάταξης, συγχρόνως καλωσορίζω οποιονδήποτε αριθμό ή βοήθεια στην επίλυση του τζάκποτ μου, δεν μου μένει τίποτα άλλο, ευχαριστώ για την κατανόησή σας και για τη βοήθεια και την προθυμία σας, εκτιμώ πολύ φορά


M. Bajgarová

Αυτόματη μετάφραση:
Monika876
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, για αρχή, θα συνιστούσα πιθανώς να υποβάλετε μια καταγγελία σε αυτήν τη γραμμή , όπου η ομάδα μας θα το εξετάσει σε βάθος και, αν είναι δυνατόν, θα βοηθήσει.

Πιστεύω ότι δεν είναι ευχάριστη κατάσταση αν συνεχίζεται εδώ και ένα μήνα και ακόμα δεν ξέρεις κάτι συγκεκριμένο. Στην αρχή σκέφτηκα ότι μπορούν να λύσουν αυτήν την κατάσταση με τον πάροχο παιχνιδιών, αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να πάρει τόσο πολύ. ΑΝ συνεχίζεις να παίρνεις την ίδια απάντηση και πρέπει να περιμένεις, δεν θα μου αρκούσε.

Αν έχετε και κάποια στιγμιότυπα οθόνης, σίγουρα θα σας φανούν χρήσιμα, οπότε κρατήστε τα.

Εάν συμβεί κάτι και δεν ξέρετε τι να κάνετε και χρειάζεστε βοήθεια για την υποβολή καταγγελίας, ενημερώστε με.

Θα κρατήσω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου για να λυθεί το συντομότερο δυνατό. 🤞

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 εβδομάδες

Καλημέρα,

Εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με το καζίνο Betano, το οποίο δεν θέλει να μου πληρώσει το τζάκποτ μου, είναι 1650 kc που δεν έχουν πιστωθεί στον λογαριασμό μου, τρέχει εδώ και ένα μήνα, δεν ξέρω πού να απευθυνθώ , κανείς δεν επικοινωνεί μαζί μου, δώστε μου μια συμβουλή, σας ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Monika876
πριν από 4 εβδομάδες

Γεια, όπως μπορείτε να δείτε, ο Jaro απάντησε στην ανάρτησή σας πριν από πέντε ημέρες όπου περιγράψατε το πρόβλημα. Δεν έχουν αλλάξει πολλά από την πλευρά μας, επομένως διαβάστε τις συστάσεις και πείτε μας τι πιστεύετε για αυτό ή τι δεν είναι ξεκάθαρο.

Θα είμαστε εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 εβδομάδες

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας, θα χαρούν να το χρησιμοποιήσουν, δεν ξέρω πώς να κάνω καταγγελία, έχω μια συλλογή φωτογραφιών, επικοινώνησα ξανά χθες και μου έγραψαν ξανά ότι πρέπει να κάνω υπομονή, εγώ θα φτάσω στο καζίνο αλλά δεν μπορώ να καταθέσω, δεν μπορώ να κάνω τίποτα εκεί, ευχαριστώ πολύ Bajgarova

Αυτόματη μετάφραση:
Monika876
πριν από 4 εβδομάδες

Γεια, απλώς κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας έστειλα στην προηγούμενη απάντηση, βρείτε το καζίνο για το οποίο μιλάτε και περιγράψτε το πρόβλημα. Εάν κάτι δεν λειτουργεί για εσάς στη διαδικασία και δεν μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία, ενημερώστε με ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα και θα προσπαθήσω να βοηθήσω.

Εδώ θα επισυνάψω επίσης έναν οδηγό για το τι μπορείτε να περιμένετε από μια ανάληψη - Πληροφορίες και οδηγίες για το χειρισμό παραπόνων .

Θα είμαι εδώ αν μη τι άλλο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Γειά σου,

Έχω κάνει ήδη καταγγελία, αλλά δεν μπορώ να βάλω το συνημμένο εκεί, το έχω σε PDF, αφού το φορτώσω λέει not uploaded ή κάτι τέτοιο, πώς να το βάλω εκεί; Ευχαριστώ πολύ Με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
Monika876
πριν από 3 εβδομάδες

Μη διστάσετε να γράψετε στον Tomáš, ο οποίος χειρίζεται το παράπονό σας, ότι δεν μπορείτε να το εισαγάγετε και είτε θα σας προτείνει κάτι είτε μπορείτε να του το στείλετε μέσω email.

Νομίζω ότι πρέπει να είναι εντάξει. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Γειά σου,

Μπορώ να ζητήσω ένα email για να το στείλω; Σας ευχαριστώ πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
Monika876
πριν από 3 εβδομάδες

Μπορείτε να βρείτε αυτό το email στην καταγγελία που έχετε ανοιχτή και μπορείτε επίσης να απαντήσετε στις ερωτήσεις του Tomáš, ώστε να προχωρήσει στην περίπτωσή σας. Κάντε λοιπόν κλικ στα πράσινα γράμματα στην απάντησή μου, που θα σας μεταφέρει απευθείας στην καταγγελία. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Καζίνο Betano

Αυτόματη μετάφραση:
PetrTip01
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια, υπάρχει κάτι που θα θέλατε να πείτε για αυτό το καζίνο; Σε ενδιέφερε κάτι και παίζεις εδώ ή όχι; Θα μπορούσατε να πείτε περισσότερα παρακαλώ; 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Ναι, πάντα μου άρεσε το καζίνο betano, τώρα συνδέομαι αλλά δεν μπορώ να κάνω κατάθεση, δεν με αφήνει καν να παίξω

Αυτόματη μετάφραση:
Monika876
πριν από 1 εβδομάδα

Δεν θα έχει να κάνει με το ότι έχετε ανοιχτή καταγγελία και η όλη υπόθεση ερευνάται; Έχετε δοκιμάσει να γράψετε στο καζίνο γιατί είναι έτσι; Αν ήμουν στη θέση σου, θα προσπαθούσα πρώτα να λύσω την κατάσταση που βρίσκεσαι τώρα και μετά θα έπαιζα ξανά εδώ.

Τι πιστεύεις;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες

Σίγουρα καταλαβαίνω, ναι, αλλά έτσι είναι από τότε που άρχισα να ασχολούμαι με αυτό, πριν καν κάνω καταγγελία, περίμενα σχεδόν 3 μήνες για το ποσό των 1.650 CZK, που μου φαίνεται πολύς καιρός. Το καζίνο δεν είναι σε θέση να πληρώσει ένα τόσο κοινό ποσό και ακόμα δεν μπορώ να παίξω, δεν μπορεί να πάρει τόσο πολύ, έτσι;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα