Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetandplay Casino - γενική συζήτηση

Betandplay Casino - γενική συζήτηση

4.719 προβολές 24 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betandplay Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 9 μήνες

Το καζίνο απλά κλείνει τον λογαριασμό χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και ο πελάτης δεν ενημερώνεται. Τα χρήματα στον λογαριασμό απλώς παρακρατούνται. Δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο σε 20 χρόνια τζόγου...αυτό το μέρος είναι ντροπή.


Η συνομιλία είναι ανίκανη... η διοίκηση δεν ανταποκρίνεται.


Δεν είναι δυνατή η υποβολή καταγγελίας εδώ επειδή φέρεται να μην συμπληρώνω το captcha, αλλά δεν μου εμφανίζεται καθόλου

Αυτόματη μετάφραση:
bluezoo
πριν από 9 μήνες

If you are not able to submit a complaint here, please try to do so from another browser. Also, using the incognito window sometimes helps.

I hope that our team will really be able to do something with this issue of yours and help you out.

Have they sent any explanation by email to you regarding all that?

Romi
πριν από 9 μήνες

Όχι, στο chat είπαν ότι θα επικοινωνήσουν οι συνάδελφοι...αλλά δεν έχουν 2 μέρες......γιατί να χρησιμοποιήσω άλλο πρόγραμμα περιήγησης, είπαν ότι η διαχείριση έχει μπλοκάρει τον λογαριασμό μου, όποιο πρόγραμμα περιήγησης κι αν χρησιμοποιήσω...αλλά μάλλον θα παρακρατηθούν τα χρήματα...αυτές είναι μέθοδοι μαφίας

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 9 μήνες

τίποτα δεν συμβαίνει... παρακαλώ λάβετε μέτρα

Αυτόματη μετάφραση:
bluezoo
πριν από 9 μήνες

Sorry, but you have misunderstood me here.

If you are unable to submit your complaint on our website and it always shows an error you mentioned before, use a different browser to log to our website and submit your complaint then.

It happened before that players were unable to submit it from Chrome, and when they switched to another one, it was all good.

Could you try that perhaps?

We are unable to take any action without you filing your complaint first, you know.

πριν από 9 μήνες

Δεν μπορώ να κάνω τίποτα, όποιο πρόγραμμα περιήγησης και αν θέλει πάντα captcha αλλά δεν το εμφανίζει

Αυτόματη μετάφραση:
bluezoo
πριν από 9 μήνες

I'm sorry to see another user facing the captcha problem.

Could you kindly post a screenshot so the website URL is visible once it happens, please? My colleagues are trying to locate the problem and this would help them greatly. 🙏

πριν από 8 μήνες

Was just wondering if any1 has made a withdrawal to NAB was wondering how long withdrawal took to hit Ur bank account

jace88lambert
πριν από 8 μήνες

How long have you been waiting for yours?

smurfpetar διέγραψε τη δημοσίευση
smurfpetar
πριν από 5 μήνες

Hi, thanks for describing the situation. 

Did the casino also tell you why you don't have the money yet? How long have you been waiting for it, please? Was there anything you needed to do, like verify?

πριν από 5 μήνες

Γεια σας, έχω μια ερώτηση 🙂


Έπαιξα στο Bet and Play και κέρδισα λίγα, αλλά έχω το εξής πρόβλημα: Χρησιμοποίησα μια Paysafecard για κατάθεση, την οποία εξαργύρωσα. Επαλήθευσα την ταυτότητά μου με κάθε είδους πράγματα και η ανάληψή μου απορρίπτονταν πάντα. Μέχρι τώρα, είχα μόνο τη διεπαφή χρήστη της Paysafe αλλά όχι λογαριασμό, οπότε δεν μπορούσα να λάβω μια "απόδειξη λογαριασμού" της Paysafe. Η ερώτησή μου είναι, πώς μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου τώρα, αφού το απαιτούν και θα ήθελα να κάνω ανάληψη των χρημάτων.


Με εκτίμηση και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

Αυτόματη μετάφραση:
Maximal1998
πριν από 5 μήνες

Hello, I've encountered this problem before and sometimes it's really hard to explain it to the casino. 

Have you tried to ask if there is any alternative to verify the deposit or if there is nothing that can be done if you don't have an account there? 

If you couldn't get anywhere with them and nothing would help, I would recommend you to open a complaint, which I just noticed you already have open, and then our team will try to assist you.

I would try your best to reach an agreement with them first, but if they ask for something you can't deliver, then we will be at your disposal.

What do you say?

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ακούγεται υπέροχο, σας ευχαριστώ πολύ!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Αυτό θα ήταν υπέροχο, ναι, το καζίνο κλείνει δυστυχώς

Αυτόματη μετάφραση:
Maximal1998
πριν από 5 μήνες

Oh, that's quite a twist, did you get an official notification about the closure?

πριν από 5 μήνες

Όχι 😂 αυτή ήταν μια γερμανική παροιμία, το καζίνο το μπλοκάρει

Αυτόματη μετάφραση:
Maximal1998
πριν από 4 μήνες

So there is no official mention of it anywhere?🙂

Jaro
πριν από 4 μήνες

Όχι, δεν υπήρξε επίσημη ανακοίνωση

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.