Σας ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε. Συνεχίστε να το κάνετε, θα θέλαμε να μάθουμε το αποτέλεσμα.
Thank you for informing us. Please continue to do so, we would like to learn the outcome.
Θα δούμε, μέχρι στιγμής το καζίνο είναι φρέσκο σύμφωνα με την κριτική μας, ώστε όλα μπορούν να συμβούν. Αλλά δεν είναι η καλύτερη αρχή αν μας αγνόησαν και δεν προσπάθησαν να λύσουν τίποτα.
Ας ελπίσουμε ότι θα έχετε επιτυχία με την αρχή αδειοδότησης.
Επίσης, ευχαριστώ για τις πληροφορίες σχετικά με τη ζωντανή συνομιλία, θα τις μεταφέρω στην ομάδα δεδομένων για να τις ρίξει μια ματιά.
Θα κρατήσω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου για να λάβετε απάντηση και ότι η απάντηση θα είναι θετική.
We'll see, so far the casino is fresh according to our review so anything can happen. But it's not the best start if they ignored us and didn't try to solve anything.
Hopefully you'll be successful with the licensing authority.
Also, thanks for the info about the live chat, I'll pass it on to the data team to take a look.
I'll keep my fingers crossed that you get a response and that the answer will be a positive one.
Αναρωτιέμαι πώς αυτά τα καζίνο έχουν άδεια και κάνουν κάτι τέτοιο και δεν τους νοιάζει η φήμη.
I wonder how these kind of casinos have license and they do such thing and they don't care about the reputation.
Αν μου επιτρέπεται να προσθέσω την άποψή μου, είναι αρκετά εύκολο. Μια άδεια εξακολουθεί να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως ένα προϊόν που μπορεί να αγοραστεί. Ορισμένες εταιρείες προσφέρουν ακόμη και ένα έτοιμο καζίνο, οπότε η λήψη της άδειας δεν είναι τόσο περίπλοκη. 🙁
If I may add my point of view, it is quite easy. A license still works the same way as a purchaseable product. Some companies even offer a ready-to-go casino, so getting the license is not so complicated. 🙁
Σίγουρα, αλλά η αρχή αδειοδότησης θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι το καζίνο είναι αξιόπιστο. Επομένως, το καζίνο δεν πρέπει απλώς να δημιουργεί έναν ιστότοπο και να εκμεταλλεύεται τους παίκτες ή απλώς να παίρνει τα χρήματά τους. Αυτό είναι πολύ κακό γιατί πολλά καζίνο το κάνουν αυτό με το πολύ χαμηλό RTP ή τα ζητήματα επαλήθευσης ή τα ζητήματα ανάληψης, και το πιο σημαντικό είναι οι επιλογές ευθύνης και η σοβαρότητα του τζόγου.
Sure, but the licensing authority should make sure that the casino is reliable. So casino shouldn't just create a website and takes advantage of players or just take their money. That's really bad because lots of casinos are doing this with their very low RTP or verification issues or withdrawal issues, and the most important is the gambling responsibility options and seriousness.
Παρόλο που συμφωνώ ότι πρέπει να είναι όπως λέτε και το προσεγγίζω σοβαρά στον διαδικτυακό κόσμο, μπορούμε να δούμε ότι τα πράγματα αλλάζουν από καιρό σε καιρό και δεν είναι όλοι να είμαστε ειλικρινείς και προσανατολισμένοι στον παίκτη.
Υπάρχουν πολλά καζίνο απάτης που λειτουργούν εδώ και περίπου μερικούς μήνες, επομένως πρέπει πάντα να ελέγχετε πού κάνετε κατάθεση. Αναζητήστε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες, εμπειρία παίκτη, για να αποφύγετε τυχόν δυσάρεστα. Δεν λέω ότι ακόμα και στο καλύτερο καζίνο δεν μπορεί να συμβεί τίποτα, αλλά σίγουρα είναι λιγότερο πιθανό.
Even though I agree that it should be as you say and approach it seriously in the online world we can see that things change from time to time and not everyone is about being honest and player-oriented.
There are a lot of scam casinos that have been running for maybe a couple of months or so, so you always have to check where you are depositing. Seek as much information as possible, player experience, to avoid any unpleasantness. I'm not saying that even in the best casino nothing can happen, but it's certainly less likely.
Γειά σου,
Μετά την καταγγελία μου στην αρχή αδειοδότησης, το καζίνο έχει επιστρέψει όλες τις καταθέσεις μου πίσω.
Hello,
After my complaint to the licensing authority, the casino has refunded all my deposits back.
Χαίρομαι που έγινε έτσι. Πήρατε ολόκληρο το ποσό όπως αναφέρεται στην καταγγελία σας;
I am glad that it happened this way. Did you get the whole amount as stated in your complaint?
Ναι, πήρα ολόκληρο το ποσό.
Σας ευχαριστούμε για την παρακολούθηση.
Yes, I got full amount.
Thank you for following up.
Κανένα πρόβλημα. Είμαστε εδώ για εσάς. Μείνε καλά.
No problem at all. We're here for you. Stay well.
Δεν ξέρω γιατί το παράπονό μου εδώ στο guru δείχνει τώρα να λυθεί. Δεν πρέπει να επισημανθεί ως επιλυμένο, επειδή έγινε από την αρχή αδειοδότησης. Επομένως, άλλα μέλη του Guru θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το πρόβλημα δεν επιλύθηκε με την καταγγελία εδώ. Καθώς το καζίνο δεν απαντούσε καν στην καταγγελία ή στα email.
I don't know why my complaint here at guru now shows solved. Should not be marked resolved, because it was done by the licensing authority. So other Guru members should know the issue was not resolved by the complaint here. As the casino was not even replying to the complaint or emails.
Γεια σου! Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω 🙂
Είναι ούτως ή άλλως περισσότερο τεχνικό θέμα. Καθώς επηρεάζει άμεσα τον Δείκτη Ασφάλειας, πρέπει να κάνουμε τους τύπους του όσο το δυνατόν πιο βασικούς. Έτσι η υπόθεσή σας διευθετήθηκε. Υπάρχουν δύο ακόμη υποεπιλογές: απορρίφθηκε και ανεπίλυτη. Κανένα από αυτά, κατά τη γνώμη μου, δεν ταιριάζει στο αποτέλεσμα.
Για να είμαι ειλικρινής, παρόλο που η αρχή έπρεπε να ακούσει για τις ανησυχίες σας, η Ομάδα χρειάστηκε λίγο χρόνο για να τις αντιμετωπίσει. Εφόσον δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό για λογαριασμό κανενός παίκτη, έπρεπε να κάνεις το βήμα μόνος σου. Ωστόσο, κατά τη γνώμη μου, με το χειρισμό της διαδικασίας καταγγελίας, η ομάδα σας βοήθησε.
Επειδή όμως φροντίζουμε να είμαστε διαφανείς, αυτή είναι η περίληψη της καταγγελίας:
«Αγαπητοί όλοι,
Αυτή η καταγγελία έχει επιλυθεί μετά την κλιμάκωση του ζητήματος στην Αρχή Παιγνίων του Κουρασάο, σύμφωνα με αυτό το νήμα στο φόρουμ μας: https://casino.guru/forum/casinos/betador-casino---general-discussion/2#post -118432
Ως εκ τούτου, σημειώνουμε αυτή την καταγγελία ως επιλυμένη».
Νομίζω ότι είναι λογικό.
Hi there! Nice to see you again 🙂
It's anyway more of a technical matter. As it directly affects the Safety Index, we must make its types as basic as feasible. Your case was thus settled. There are two more sub-options: rejected and unresolved. None of these, in my opinion, fit the result.
To be honest, even though the authority needed to hear about your concerns, the Team took some time to address them. Since we can't do that on any player's behalf, you had to take the step on your own. Nevertheless, by handling the complaint procedure, the team helped you, in my opinion.
Because we care to be transparent though, this is the complaint's summary:
"Dear everyone,
This complaint has been resolved after the issue has been escalated to the Curacao Gaming Authority, as per this thread on our forum: https://casino.guru/forum/casinos/betador-casino---general-discussion/2#post-118432
Therefore, we are marking this complaint as resolved."
I think it makes sense.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.