Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBC.Game - γενική συζήτηση

BC.Game - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

5.947 προβολές 53 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
esgrgb

Δεν μου δίνουν σημασία, είμαι πιστός παίκτης, πάλεψα για το μόνιμο δικαίωμα που μου έδωσαν άδικα, κανείς δεν μου απαντάει και αν μου απαντήσουν, υποστήριξη στο Βίκο ή μέσω email, με στέλνουν ο ένας στον άλλον και τίποτα απολύτως, μέχρι τώρα, πριν από περισσότερο από μια εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
ptaylor78
πριν από 1 έτος
gbgr

What was extraordinary about this situation? All evidence was submitted the same day the loss limit failed. BC.Game lied outright, claiming limits were set on June 26 instead of June 19. Faced with proof they could not disprove, they chose to stonewall Casino Guru rather than admit fault or cooperate. Is that what passes for an extraordinary situation?

πριν από 1 έτος
gbgr

I believe Kubo's summary explains everything, including the comment about the casino's approach, which I find extraordinary because they eventually stop providing clear answers.

I would not say this is normal.

Coflaccarloszeldel
πριν από 1 έτος
esgrgb

Δεν μου δίνουν σημασία, είμαι πιστός παίκτης, πάλεψα για το μόνιμο δικαίωμα που μου έδωσαν άδικα, κανείς δεν μου απαντάει και αν μου απαντήσουν, υποστήριξη στο Βίκο ή μέσω email, με στέλνουν ο ένας στον άλλον και τίποτα απολύτως, μέχρι τώρα, πριν από περισσότερο από μια εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος
gbgr

Hello, what has occurred to you? Frankly, I did not understand the "the permamut that they gave me unfairly" part. Is this about unpaid winnings, perhaps? Don't hesitate to say, please.

Radka
πριν από 1 έτος
gbgr

It wasn't easy but after almost 3 months, they issued the refund. Won't make the mistake of playing there again. Not a recommended casino.

ptaylor78
πριν από 1 έτος
gbgr

Hey! Really? I did not expect that but it is certainly great news!

Let's hope this is not going to happen again anywhere. Best of luck elsewhere, of course.

πριν από 8 μήνες
gbgr

account blocked for over a month now. did absolutely nothing to deserve it. i'm a vip 27 and it's impossible to reach any human support. close to 2000 cad in my account that i can't withdraw. far and away the biggest bunch of scammers in the casino business

edbtz88
πριν από 8 μήνες
gbgr

No explanation whatsoever about the reason?

That is really not right. I understand your frustration.

πριν από 8 μήνες
gbgr

they do stuff like this because they know they can get away with itfile

edbtz88
πριν από 8 μήνες
gbgr

But no casino should just block a player's account like that. Did they at least tell you why this happened? 

Jaroslav
πριν από 8 μήνες
gbgr

"you submitted a report that you were hacked" . 100% false. recovery team ignores you. complained at askgamblers and casinomeister, ignored me there too. complained here and got "we don't do sportsbooks"

edbtz88
πριν από 8 μήνες
gbgr

Yes, I'm sorry about that. As far as complaints on our website are concerned, we don't deal with sports betting, which is why you received that response from us.

Is that what the casino told you – "you submitted a report that you were hacked"? So did you do that? 

πριν από 8 μήνες
gbgr

never submitted anything. and even if i did it doesn't take a month plus to reinstate my account

edbtz88
πριν από 8 μήνες
gbgr

True, it shouldn't be like that. In any case, we can't help any more than that.

πριν από 1 εβδομάδα
esgrgb

Το BC.Game δεν είναι τέλειο, αλλά είχα αρκετά καλές εμπειρίες παίζοντας εκεί. Είχα μερικές εξαιρετικές συνεδρίες και, προς το παρόν, εξακολουθώ να επιστρέφω από καιρό σε καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα
gbgr

Casino Guru – Important Evidence and Public Update

Dear Casino Guru Team and Everyone Reading This Complaint,

I would like to share important evidence regarding BC.GAME's changing explanations for restricting my account.

My BC.GAME account (UID: 47667398) shows a balance of approximately ₹61.64 lakh, as visible in my screenshot. However, I cannot access my funds because my account is restricted.

BC.GAME has provided different explanations for its decision.

1. BC.GAME's Multi-Account Allegation

In its response on Trustpilot, BC.GAME stated that its Risk Control team confirmed that my account restriction was related to alleged multi-account abuse. It also claimed that $7.14 was deposited and $1,294.74 was withdrawn.

I dispute the allegation of multiple-account abuse and request evidence supporting this claim.

2. BC.GAME's Bonus Abuse Allegation

In another response on Trustpilot, BC.GAME accused me of bonus abuse and stated that my withdrawals exceeded my deposited amounts.

I dispute this allegation as well. The only bonus I received was the Level Up bonus, which was automatically credited while I was already playing with my existing balance. I did not request this bonus.

3. I Need a Clear and Consistent Explanation

Why has BC.GAME referred to different reasons in its responses? If the restriction is based on multi-account abuse, please provide the supporting evidence. If it is based on bonus abuse, please identify the exact bonus transaction and explain how I allegedly violated the rules.

I request a transparent explanation supported by relevant account records.

4. My Remaining Funds

My account screenshot shows a substantial balance, but I cannot access it. I request a detailed breakdown of my account balance, deposits, withdrawals, and any funds BC.GAME intends to withhold.

I respectfully ask Casino Guru to review both responses and help me obtain a clear explanation and a fair resolution.

I am providing these screenshots so that everyone can see the statements made by BC.GAME directly.

BC.GAME, please address both allegations clearly, provide supporting evidence, and explain how my remaining funds will be handled.

Thank you.

filefilefile

πριν από 1 εβδομάδα
gbgr

Request to Reopen My Closed BC.Game Complaint

Dear Casino Guru Team,

My previous complaint against BC.Game has already been closed, but my issue remains unresolved.

BC.Game initially referred to my deposit and withdrawal history and bonus usage. Later, they claimed that my account was restricted due to multi-account abuse.

I firmly deny operating multiple accounts. BC.Game has permanently restricted my account without providing me with clear supporting evidence. I believe my case has not been properly resolved.

I have also submitted a complaint to CADRE regarding this dispute.

I kindly request that you reconsider my case and reopen my previous complaint if possible. I am willing to provide screenshots and other relevant evidence.

My BC.Game UID: 64722411

Thank you for your time and consideration.

Kind regards, Saqib Bhat

saqib410
πριν από 1 εβδομάδα
gbgr

Hello, I understand you aim to reopen the closed complaint and present proofs. Of course, kindly use the reopen button for the reopen request on the complaint, which is also the dedicated way to share the evidence you mentioned. Here on the forum, I can only assume that the problem lies in shared payment methods and accounts rather than in a lack of evidence:

"You have confirmed that your friend accessed his own BC.Game account using your device and made deposits using your bank account.

From the casino's perspective, this combination of factors raises significant concerns regarding multi-accounting, even if this was not your intention. Sharing devices and payment methods between different casino accounts makes it difficult to reliably distinguish between independent players.

Furthermore, online casinos generally require players to use payment methods registered in their own names and prohibit third-party payments.

Given these circumstances and your confirmation of shared device and payment method usage, we do not have sufficient grounds to challenge the casino's decision."


I bet the mediators will review what you have if the option is available. The complaint with explanation is here 👈


In any case, please let us know how CADRE ruled in the situation.

Radka
πριν από 1 εβδομάδα
gbgr

Dear Radka,

I would like to clarify that I never gave anyone permission to log in to my BC.Game account. I sold my phone, but I did not authorize anyone to use my account or log in to any other account on that device.

Please ask BC.Game to investigate the IP addresses, device records, and login history to determine which accounts were actually accessed from that phone. I also request that BC.Game confirm whether the other accounts allegedly linked to my account were investigated or restricted.

If BC.Game claims that I was involved in multiple accounts, please ask them to provide evidence supporting this allegation. I want to know which accounts were linked to mine, when they were accessed, and what evidence connects me personally to those accounts.

I deny intentionally operating multiple accounts. I request a fair review based on verifiable evidence rather than assumptions about a shared device or payment method.

I have also submitted a complaint to CADRE regarding this matter. I will share their decision when I receive it.

Thank you for your assistance.

saqib410
πριν από 6 ημέρες
gbgr

Hey, that's ok; you don't have to pursue me on the forum. I just showed you the information that led to the complaint ending the way it did. For example, using someone else's payment option, which seems to be another part of the situation, is enough for many casinos to void winnings and close accounts. As much a sI can see, in the comlaint. you confirmed the following:


"The truth is - I live with friends in a rented room for studies. Sometimes I shared my mobile hotspot with them because they did not have mobile recharge. I don't know what they were doing on my hotspot - whether they were watching videos or playing BC.Game. I was not tracking them."


"On some occasions, when I was not using my phone/BC.Game account, my friend logged into his own BC.Game account on my phone and made deposits to his account using my bank account. He was using his own BC.Game account, not mine."


It's not very much about logic demonstrated with the question, "Why would I do that?" All that you mentioned and confirmed in the complaint is enough to accept the casino's decision, I'm afraid.

Therefore, "Given these circumstances and your confirmation of shared device and payment method usage, we do not have sufficient grounds to challenge the casino's decision."

Radka
πριν από 6 ημέρες
gbgr

Hello Radka,

I would like you to understand my situation from a human perspective as well.

Imagine that you were my friend and we were studying together in the same rented room. If your mobile recharge ran out and you wanted to watch YouTube, wouldn't you ask me to turn on my mobile hotspot? And wouldn't I help you because we are friends and live together?

In that situation, if I turned on my hotspot for you, how could I know exactly what you were doing on the internet? Would sharing my internet connection mean that I was responsible for every activity you carried out online?

This is the main point I want you to understand. I never told my friends to use my Wi-Fi to play BC.Game, and I never deliberately created or operated their accounts. I also did not give anyone my bank account to make deposits into their accounts. Sometimes I lent my phone to my friends, so it is possible that an account remained logged in on my device without me deliberately operating it.

If you were in my position, would you consider it fair to have your account permanently restricted and your funds withheld simply because you lived and studied with friends and occasionally shared your mobile hotspot or phone? Please put yourself in my situation before making a judgment.

I am not asking you to take my side blindly. I am asking you to investigate the actual evidence and distinguish between sharing an internet connection and deliberately operating multiple accounts.

Please ask BC.Game to check the IP addresses, device records, login history, and the activity of all the accounts allegedly connected to me. Also, please ask whether those other accounts were restricted and why my account was restricted when it had a balance if the alleged violations had already been detected.

I want to know what evidence proves that I personally controlled those accounts. Sharing a room, a hotspot, or occasionally a phone does not automatically mean that all accounts belong to one person.

Radka, I respectfully request that you look at this matter from my perspective and help ensure that my case is reviewed fairly. I believe everyone deserves a fair investigation based on evidence rather than assumptions.

Thank you for taking the time to understand my situation.

1 2 3

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP push gates2500
Κοινοποιήστε τα κέρδη σας στους κουλοχέρηδες της Pragmatic Play για μια ακόμα ευκαιρία να κερδίσετε με την Casino Guru!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.