Εντάξει ευχαριστώ! Περιηγούσα το παράπονό σας χθες, αλλά δεν ήμουν 100% σίγουρος ότι ακολούθησα.
Από την άλλη πλευρά, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι η καταγγελία θα απαιτήσει σύντομα κάποια συνεργασία με το καζίνο. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα είναι μια αρκετά μεγάλη διαδικασία. 🤔
Ok, thanks! I was browsing your complaint yesterday but wasn't 100% sure I followed.
I'm, on the other hand, almost sure the complaint will soon require certain cooperation with the casino. Let's hope it won't be a pretty long process. 🤔
Μόλις το καζίνο χάσει έναν καλό πελάτη; Ναι σίγουρα.
Από την άποψή μου, η βιομηχανία των τυχερών παιχνιδιών είναι ένα από τα πιο ανταγωνιστικά περιβάλλοντα, ωστόσο πάρα πολλά καζίνο δεν έχουν τον κατάλληλο τρόπο αντιμετώπισης των ανησυχιών και των ζητημάτων των παικτών.
Ελπίζω η καταγγελία να σας βοηθήσει στο τέλος! 🤞
Once the casino loses a good customer? Yeah - definitely.
From my point of view, the gambling industry is one of the most competitive environments, yet too many casinos lack the proper way of dealing with players' concerns and issues.
I hope the complaint will help you in the end! 🤞
ΕΝΑ? Υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, που βιώνουν αυτού του είδους τις κλοπές και αυτοί οι ιστότοποι έχουν καταστήσει προφανώς ξεκάθαρο πόσο διεφθαρμένο είναι ολόκληρο το σύστημα. Μόνο ένας τυφλός δεν θα το έβλεπε και μόλις άκουγε για τα πολλά ζητήματα θα του γινόταν ξεκάθαρο. Οι άνθρωποι παίζουν αυτές τις τοποθεσίες για τυχαίους αλγόριθμους και δίκαια αποτελέσματα, όχι για να στοιχηματίσουν με τη σπάνια ειλικρίνεια ή το δώρο μιας νίκης από τον υπολογισμό του AI ή οι άνθρωποι το τρέχουν από τα παρασκήνια. Νομίζω ότι είμαστε όλοι ανόητοι που δεν βλέπουμε τι πραγματικά συμβαίνει.
A? There’s literally hundreds, if not thousands, experiencing this sort of thievery and these sites have made it so obviously clear how corrupt the whole system is. Only a blind person wouldn’t see it tho once hearing of the many issues it would become clear to them. People play these sites for random algorithms and fair outcomes, not to gamble on the rare honesty or the gift of a win from the calculating ai or people run this from behind the scenes. I think we are all silly not to see what’s actually going on.
Λοιπόν, γιατί πραγματικά παίζετε σε καζίνο; 😂
So, why are you actually playing in casinos? 😂
Δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο χειριστικοί ήταν στην αρχή. Σκέφτηκα ότι επειδή είχε άδεια θα ήταν κατά το ήμισυ τίμιο και δίκαιο. Αλλά φαίνονται χειρότερα από οποιοδήποτε καζίνο χωρίς άδεια
I didn’t realise how manipulative they were to begin with.. I thought because it was licensed it would be half honest and fair. But they seem worse than any unlicensed casino would be
Εννοώ γενικά - γιατί συνεχίζεις να παίζεις; Είπατε "Μόνο ένας τυφλός δεν θα το έβλεπε όταν άκουγε τα πολλά ζητήματα που θα του γινόταν ξεκάθαρο. Οι άνθρωποι παίζουν αυτούς τους ιστότοπους για τυχαίους αλγόριθμους και δίκαια αποτελέσματα, όχι για να στοιχηματίσουν στη σπάνια ειλικρίνεια ή το δώρο μιας νίκης από τον υπολογισμό του ai ή οι άνθρωποι το τρέχουν από τα παρασκήνια. Νομίζω ότι είμαστε όλοι ανόητοι που δεν βλέπουμε τι πραγματικά συμβαίνει."
Δεν ακούγεται πια σαν να απολαμβάνετε τον τζόγο.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, στείλτε ό,τι μπορείτε μέσω email όπως προτείνεται στο νήμα καταγγελίας νωρίτερα - μην προσπαθήσετε να το δημοσιεύσετε απευθείας ενώ δεν λειτουργεί εκεί.
Ευχαριστώ.
I mean in general - why do you keep playing? You said " Only a blind person wouldn’t see it tho once hearing of the many issues it would become clear to them. People play these sites for random algorithms and fair outcomes, not to gamble on the rare honesty or the gift of a win from the calculating ai or people run this from behind the scenes. I think we are all silly not to see what’s actually going on."
Doesn't sound like you're enjoying the gambling anymore.
One way or another, send all you can via email as suggested in the complaint thread earlier - don't try to post it directly while it doesn't work there.
Thank you.
Υποθέτω λοιπόν ότι όλοι έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν ότι οι άδειες BCGAME και απλώς CURACAO γενικά είναι Bullsh*t; Είναι κατευθείαν κλέφτες και απατεώνες. Δεν θα πρέπει να τους επιτραπεί να έχουν καθόλου πλατφόρμες και θα πρέπει να κλείσουν αμέσως πριν καταστρέψουν ολόκληρη τη βιομηχανία των διαδικτυακών καζίνο για όλους. Ξέρω αν είχα τα μέσα να βλάψω τα μέρη που ωφελούνταν από την κλοπή και την απάτη (κάτι λιγότερο από δίκαια και χωρίς έναν πραγματικό τυχαίο αλγόριθμο) από ό,τι θα είχε ήδη γίνει! Είτε πρόκειται για κυβέρνηση είτε για εγκληματική οργάνωση, που και τα δύο είναι σχεδόν ίδια.
So I guess everyone is starting to realise that BCGAME & just CURACAO licenses in general are Bullsh*t? They’re straight up thieves & scammers. They shouldn’t be allow to have any platforms at all and should be shut down immediately before they ruin the whole online casino industry for everyone. I know if I had the means to damage any parties gaining from the thieving & scamming(anything less than fair & not running off an actual random algorithm) than it would already of been done! Wether it be government or criminal organisation, which both are pretty much the same.
Παρέχεται στην καταγγελία: kristina.s@casino.guru
It's provided in the complaint: kristina.s@casino.guru
Υποθέτω λοιπόν ότι όλοι έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν ότι οι άδειες BCGAME και απλώς CURACAO γενικά είναι Bullsh*t; Είναι κατευθείαν κλέφτες και απατεώνες. Δεν θα πρέπει να τους επιτραπεί να έχουν καθόλου πλατφόρμες και θα πρέπει να κλείσουν αμέσως πριν καταστρέψουν ολόκληρη τη βιομηχανία των διαδικτυακών καζίνο για όλους. Ξέρω αν είχα τα μέσα να βλάψω τα μέρη που ωφελούνταν από την κλοπή και την απάτη (κάτι λιγότερο από δίκαια και χωρίς έναν πραγματικό τυχαίο αλγόριθμο) από ό,τι θα είχε ήδη γίνει! Είτε πρόκειται για κυβέρνηση είτε για εγκληματική οργάνωση, που και τα δύο είναι σχεδόν ίδια.
So I guess everyone is starting to realise that BCGAME & just CURACAO licenses in general are Bullsh*t? They’re straight up thieves & scammers. They shouldn’t be allow to have any platforms at all and should be shut down immediately before they ruin the whole online casino industry for everyone. I know if I had the means to damage any parties gaining from the thieving & scamming(anything less than fair & not running off an actual random algorithm) than it would already of been done! Wether it be government or criminal organisation, which both are pretty much the same.
Πρέπει να πω ότι θα περιμένω το πόρισμα της καταγγελίας να περάσει από κανέναν δικαστή. Έλεγξα τον αριθμό των παραπόνων των παικτών που υποβλήθηκαν και φαίνεται ότι είναι μεγαλύτερο:
Από την άλλη, το καζίνο είναι γνωστό και καθιερωμένο, περισσότεροι παίκτες τείνουν να υποβάλλουν περισσότερα παράπονα, θα έλεγα. Όλα έχουν λυθεί με επιτυχία.
Σας εύχομαι μια δίκαιη και γρήγορη επίλυση, φυσικά.
I must say, I will wait for the complaint's conclusion to pass any judges. I checked the number of submitted players' complaints, and it seems like a higher amount:
On the other hand, the casino is well-known and established, more players tend to submit more complaints, I'd say. All have been solved successfully.
Wish you a fair and quick resolution, of course.
ναι καλά. Απλώς φαίνεται δύσκολο για τους ανθρώπους να είναι ειλικρινείς και ειλικρινείς αυτές τις μέρες. Παρακολουθήστε τη ροή συνομιλιών και στοιχημάτων τους. Θα δείτε μόνο παράπονα & 0,00x.
yea right. Just seems to hard for people to be straightforward and honest these days. Go watch their chat & bet feed. You’re only going to see complaining & 0.00x.
εεε μου άφησαν τον λογαριασμό σε επαλήθευση με 5000 USD, κανείς δεν κάνει τίποτα, είναι απαράδεκτο, παντελής έλλειψη σεβασμού
weee they left me the account in verification with 5000Usd, nobody does anything, it is unpresentable, a total lack of respect
weee me dejaron la cuenta en verificacion con 5000Usd , nadie hace nada, es impresentable, una falta de respeto total
χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη στον ιστότοπο τώρα. Τόσο για υποστήριξη όσο και για να μετρήσουμε τους αριθμούς ώστε η πιθανότητα δικαιοσύνης να ταιριάζει με το αποτέλεσμα! 100%! Πρέπει να κλείσουν. Δεν πρέπει να τους εμπιστεύονται καθόλου.
theyre using artificial intelligence on the site now. Both for support and to count the numbers to make the probability of fairness match the outcome! 100%! They need to be shut down. They should not be trusted at all.
Λυπάμαι, αλλά τι θέλεις να πεις; Και?
I'm sorry, but what are you trying to say? And?
είναι τμήμα παραπόνων ή φόρουμ; Σαν ποιον λυπάσαι; Εργάζεστε εδώ ή τυχαίος περαστικός;
το και?" Ήταν επειδή έγραψες "Παρέχεται στην καταγγελία: kristina.s@casino.guru
Και αν δείτε τη φωτογραφία που είχα ήδη συνειδητοποιήσει και είχα στείλει email πριν από 4 ημέρες
is this a complaint section or forum? Like who are you sorry? Do you work here or a random passer thru?
the "And?" Was because you wrote "It's provided in the complaint: kristina.s@casino.guru
And’ if you look at the photo I already realised and had emailed 4 days ago
Είναι το φόρουμ, όπως είμαι βέβαιος ότι γνωρίζετε - ένα μέρος όπου όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να μοιραστούν τις ιδέες και τα σχόλιά τους.
Μου? Είμαι ο διαχειριστής/συντονιστής. Ίσως αν χρησιμοποιήσετε πλήρεις προτάσεις και αναλογιστείτε το γεγονός ότι προσπαθώ να σας υποστηρίξω όσο είναι σε εξέλιξη η καταγγελία, δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση. 🙂
Επιτρέψτε μου να διευκρινίσω ότι δεν έχω πρόσβαση στο email της Kristina, απάντησα μόνο στην προηγούμενη ερώτησή σας (για να σας βοηθήσω), δείτε την εκτύπωση:
Απαντώντας "Και" δεν είχα άλλη επιλογή να σας ρωτήσω για το νόημα, καθώς η συζήτηση ήταν όπως:
ΕΣΥ: "Σε ποιο email να σταλεί;"
ΕΓΩ: "Παρέχεται στην καταγγελία: kristina.s@casino.guru "
Εσύ και?"
Για παράδειγμα, είναι απλώς μια παρεξήγηση, και δεν με πειράζει.
Μια μικρή υπόδειξη όμως. Εάν κάνετε κλικ στο όνομα του αποστολέα στο μήνυμα, θα κατευθυνθείτε στην ανάρτηση που απάντησε ο αποστολέας. Είναι πολύ χρήσιμο σε ορισμένες περιπτώσεις.
Είναι καλύτερα τώρα; Το ελπίζω. Να έχεις ένα καλό!
It's the forum, as I'm sure you know - a place where all are welcome to share their insights and comments.
Me? I'm the the admin/moderator. Maybe if you use full sentences and consider the fact, that I'm trying to support you while the complaint is in process, we wouldn't have this conversation. 🙂
Allow me to clarify I have no access to Kristina's email, I only replied to your previous question (in order to help you), see the printscren:
By replying "And" I had no choice that to ask you for the meaning, as the conversation was like:
YOU: "What email send to?"
ME: "It's provided in the complaint: kristina.s@casino.guru"
YOU: "And?"
Forme it's only a misunderstanding, and I don't mind.
Just a slight hint though. If you click the senders name in the message, you'll be directed to the post the sender was replying. It's pretty usefull in some situations.
Is it better now? I hope so. Have a good one!
Αν υποστηρίξατε, σας ευχαριστώ και το κακό μου για την παρεξήγηση.
Έγραψα «και;» Επειδή απαντήσατε "παρέχεται στην καταγγελία" ημέρες αφότου είχα ήδη στείλει email. Είμαι απλώς στα άκρα και σκέφτηκα αν ήσουν «πράκτορας» ή για αυτούς τους απατεώνες, δεν ήθελα να καταλάβαινες ότι δεν είχα κάνει τα πράγματα σωστά όταν τα έκανα και ούτω καθεξής, αν με πιάσεις την παραπλάνηση. .
απλά δεν είμαι σαν κάποιους πελάτες από τους οποίους μπορεί να κλέψουν. Είμαι ο τύπος που θα σιγοβράζει αυτό που έχουν κάνει και θα σκέφτεται υπερβολικά πώς θα ανταποδώσει. Πρέπει να πάμε στο δικαστήριο για το θέμα γιατί δεν θα απαντούσαν σε επιστολή απαίτησης. & Έχω πάει και καταλαβαίνω αρκετά το δικαστήριο ώστε να ξέρω ότι ένας έντιμος δικαστής θα αποφάσιζε εύκολα υπέρ μου και πιθανότατα θα απαιτούσε περισσότερα από αυτά που ζήτησα στην πραγματικότητα. Οπότε θα περιμένω να δω πώς θα πάει. Αλλά αν δεν μου επιστραφούν τα χρήματα, δεν μπορώ να αφήσω τέτοια πράγματα να πάνε ακόμα και σε μικρή κλίμακα, οπότε θα αναγκαστώ τον εαυτό μου να κάνει ό,τι χρειαστεί, επίσης να κάνω ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα και δήλωση για ολόκληρη τη βιομηχανία και την κυβέρνηση του Κουρασάο . Θα έχανα αναπόφευκτα να έχανα τη ζωή μου για να το πραγματοποιήσω, αλλά όχι προτού να ρίξω την μπάλα.
If you were supporting than thank you & my bad for misunderstanding.
I wrote "and?" Because you replied "it’s provided in the complaint" days after I’d already emailed. I’m just on edge and thought if you were an ‘agent’ of or for these scammers I didn’t want you making out like I hadn’t done things correctly when I actually have and so on, if you catch my drift..
it’s just I’m not like some customers they might steal from. I’m the type that will stew on what they have done and overly think on how one would retaliate. We have to go to court for the matter because they wouldn’t reply to a demand letter. & I’ve been to and understand court enough to know an honest judge would easily rule in my favour and would likely demand more of them than I actually asked. So I will wait to see how it plays out. But if I’m not reimbursed, I can’t let things like that go even on a small scale, so I will make myself do whatever I need to, too make such a large problem and statement for the whole industry & the Curacao government. I’d lose inevitably lose my life to make it happen but not before I get that ball rolling.
Δεν πειράζει - κανένα κακό. 🙂
Θα αφήσω αυτή τη συζήτηση αν την προτιμάτε έτσι, κανένα πρόβλημα. Δεν είχα σκοπό να τροφοδοτήσω τη φωτιά.
Απλά ενημερώστε με αν χρειάζεστε κάτι, εντάξει;
That's ok - no harm done. 🙂
I'll leave this discussion if you prefer it this way, no problem. I didn't mean to fuel the fire.
Just let me know if you need something, ok?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.