Γεια σας, έχετε κι εσείς πρόβλημα σε αυτό το καζίνο και θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας εκεί; Ή έχετε κάτι άλλο στο μυαλό σας; Πες μου περισσότερα για να έχω μια καλύτερη επισκόπηση.
Hello, do you also have a problem in this casino and want to close your account there ? Or do you have something else in mind ? Tell me more so that I have a better overview.
Χμ, άρα μπορείτε να κάνετε ανάληψη κανονικά χωρίς προβλήματα ή δεν υποβάλατε ανάληψη; Γιατί δεν μπορέσατε να επαληθεύσετε ή δεν περάσατε με επιτυχία αυτή τη διαδικασία; Παίζεις εδώ τώρα ή όχι;
Hmm, so you can withdraw normally without any problems or you did not submit any withdrawal ? Why couldn't you verify or didn't you go through this process successfully ? Do you play here now or not ?
Ιστοσελίδα χαμηλής ποιότητας. Αποσύρετε τα χρήματα για να αντιμετωπιστεί η μη χρήση για κατάθεση και βάλτε όλα τα λάθη στον χρήστη. Πιστέψτε με, αυτός ο ιστότοπος είναι ο κορυφαίος 1 παγκόσμιος ιστότοπος απάτης όλων των εποχών.
Low quality website. Withdrawn the money to address that not use for deposit and put all the mistakes to user. Trust me this website is top 1 global scamming websites of all time.
Μπορώ να δω ότι το καζίνο βρίσκεται πίσω από το γεγονός ότι κάνατε ανάληψη. Ας αφήσουμε λοιπόν την ομάδα μας να ερευνήσει γιατί είναι ένας ισχυρισμός ενάντια σε έναν ισχυρισμό και δεν θέλω να προλάβω πώς θα τελειώσει όλο αυτό.
Τέλος πάντων, ελπίζω να ξεκαθαριστεί αυτό το συντομότερο δυνατό.
I can see that the casino stands behind the fact that you made a withdrawal. So let's let our team investigate because it's an allegation against an allegation and I don't want to get ahead of myself on how this is all going to end.
Anyway, I hope this gets cleared up as quickly as possible.
Γεια, νομίζω ότι το καλύτερο στοίχημά σας θα ήταν να ρωτήσετε στο καζίνο. Αν έχει περάσει πολύς καιρός ίσως ήταν μόνιμη αλλαγή και ίσως αφαίρεσαν αυτή τη μέθοδο. Δοκιμάστε το και πείτε μας τι θα ανακαλύψετε.
Όσο για την απόσυρση, έχετε κάποια εναλλακτική; Πόσο καιρό προσπαθείτε να αποσυρθείτε;
Hi, I think your best bet would be to ask at the casino. If it's been a long time maybe it was a permanent change and maybe they removed this method. Give it a try and let us know what you find out.
As for the withdrawal, do you have any alternative ? How long have you been trying to withdraw ?
Ω, αυτό ήταν πολύ γρήγορο. Μάλλον θα πρέπει να βρεις άλλο καζίνο τότε.
Τέλος πάντων, τον τρόπο πληρωμής που αναφέρατε, τον χρησιμοποιείτε συχνά αλλού; 🤔
Oh, that was pretty quick. Guess you'll have to find another casino then.
Anyway, the payment method you mentioned, do you use it often elsewhere ? 🤔
Το Vegawallet είναι Ιαπωνικής καταγωγής
άρα σπάνια χρησιμοποιείται στην Ευρώπη ή την Αμερική
Vegawallet is of Japan origin
so it’s rarely used in europe or America
Ούτε εγώ φαινόταν να το ήξερα και έπρεπε να το ψάξω στο google, οπότε ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ούτε στα καζίνο το συναντάς συχνά;
I didn't seem to know it either and had to google it, so thanks for the information. You don't come across it often in casinos either ?
Το βλέπω συχνά διαθέσιμο σε καζίνο που επικεντρώνονται αποκλειστικά σε Ιάπωνες πελάτες
αλλά όχι σε αυτά όπως δεν υπάρχει επιλογή γλώσσας στα Ιαπωνικά
i see it often available on casinos that exclusively focus on Japanese customers
but not on these like there’s no language option of Japanese
Φυσικά, ευχαριστώ και πάλι, ίσως θυμάμαι και αυτή τη μέθοδο. 😀
Of course, thanks again, I might even remember this method. 😀
σε κατηγόρησαν και για έλλειψη ασφάλειας;
did they blame you for lack of security too?
Ναι, επιβεβαίωσαν ότι ο λογαριασμός μου παραβιάστηκε, αλλά δεν δίνουν χρήματα πίσω και λένε ότι είναι δικό σου λάθος, αλλά νομίζω ότι έκλεψαν τον εαυτό τους επειδή σε πολλούς παίκτες στο bcgame αυτό συμβαίνει σε άλλα καζίνο όπως δεν ξέρω αν μπορώ να πω το όνομα st ... ποτέ δεν θα γινόταν ποτέ
Yes they confirmed that my account get hacked but they dont give money back and say its youre own fault but i think that they stole themselve because to a lot of player on bcgame this happen on other casinos like i dont know if i can say name st... never would happen never
Το ίδιο πράγμα συνέβη σε μένα. είπαν ότι έπαιξα αυτό το παιχνίδι bs, αλλά όταν προσπαθώ να το εντοπίσω δεν έχει κανένα αρχείο
same thing happened to me. they said i played this bs game but when i try to trace it it has no record
Ω, λυπάμαι πολύ, προσπαθήσατε επίσης να επικοινωνήσετε με την αρχή όπως συνέστησε ο Μιχάλ ή όχι; Είναι πολύ δύσκολες περιπτώσεις και μου φαίνεται αρκετά περίεργο που δεν συνέβη μόνο σε έναν παίκτη. Τις περισσότερες φορές, τέτοιες καταστάσεις είναι σπάνιες, αλλά όταν αρκετοί παίκτες με το ίδιο θέμα βγαίνουν μπροστά, είναι πολύ ιδιαίτερο.
Ενημερώστε με λοιπόν αν το δοκιμάσατε και γράψατε την άδεια.
Oh, I'm very sorry, did you also try to contact the authority as recommended by Michal or not? These are very difficult cases and it seems quite strange to me that it didn't happen to just one player. Most of the time, such situations are rare, but when several players with the same issue come forward, it's quite special.
So let me know if you tried it and wrote the license.
Ναι, δεν λαμβάνω απάντηση από αυτούς bcgame επιβεβαίωσε ότι ο λογαριασμός μου παραβιάστηκε, αλλά λένε ότι είσαι δικός σου λάθος, δεν το καταλαβαίνω, μπορείτε μόνο να πείτε μην εμπιστεύεστε αυτό το καζίνο
Yes i dont get answet from them bcgame confirmed that my account get hacked but they say its youre own fault i dont undesrstand it u can only tell dont trust this casino
Όπως είπα, αυτές είναι δύσκολες περιπτώσεις για να τις αξιολογήσουμε. Δεν το συναντάμε συχνά, αλλά σίγουρα δεν θα περίμενα από το καζίνο απλώς να κουνήσει το χέρι του πάνω του. Φυσικά, αν σε χακάρουν, δεν μπορούν να κάνουν πολλά για αυτό, αλλά όπως είπα, είναι μια σπάνια περίπτωση και βλέπω ότι έχει συμβεί σε αρκετούς παίκτες εδώ.
Αλλά λυπάμαι επίσης που ούτε η αδειοδοτούσα αρχή σε έχει ξεγράψει. Μερικές φορές μια έρευνα θα ήταν χρήσιμη ή κάποιες συμβουλές από το καζίνο για το πώς να προστατεύσετε τον λογαριασμό σας.
Ωστόσο, το καλύτερο που έχετε να κάνετε εδώ είναι μάλλον να μην παίξετε όπως λέτε.
As I said, these are difficult cases for us to evaluate. We don't come across it often but I certainly wouldn't expect the casino to just wave their hand over it. Of course, if you get hacked there's not much they can do about it, but as I said, it's a rare case and I see it's happened to a number of players here.
But I'm also sorry that the licensing authority hasn't written you off either. Sometimes an investigation would be useful, or some advice from the casino on how to protect your account.
However, the best thing to do here is probably not to play as you say.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.