πριν από 2 έτη
Ευγενική υπενθύμιση: ελέγξτε το παράπονό σας, η ομάδα μας περιμένει την απάντησή σας.
Kind reminder: please check your complaint, our team is waiting for your response.
1
Ευγενική υπενθύμιση: ελέγξτε το παράπονό σας, η ομάδα μας περιμένει την απάντησή σας.
Kind reminder: please check your complaint, our team is waiting for your response.
Βλέπω ότι ακόμα δεν έχεις απαντήσει στο παράπονό σου. Έχει επιλυθεί η υπόθεση;
I can see you still haven't replied to your complaint. Has the case been resolved?
παιδιά δεν θα πιστεύετε την περίπτωσή μου με αυτό το καζίνο, ήμουν πιστοί πελάτες τους για δύο χρόνια. Μου κατατέθηκε και έχασα πολλά χρήματα και μου φέρονται πολύ καλά. Αλλά μια μέρα, όταν πέτυχα το τζακ ποτ και κέρδισα πάνω από 40 χιλιάδες ευρώ, με έβαλαν να περιμένω 3 μέρες είπαν ότι το επεξεργάζονται, μετά μου ζητούν να υποβάλω απόδειξη διεύθυνσης που είναι πολύ γελοίο, γιατί μέσα σε 2 χρόνια παίζοντας έχω κάνει πολλά μετρητά χωρίς να απαιτείται KYC, επειδή επαληθεύτηκα πλήρως την ταυτότητά μου και κτλ όταν άνοιξα τον λογαριασμό και το έχουν ήδη εγκρίνει. Τώρα, όταν κέρδισα 40 χιλιάδες Ευρώ, μου ζήτησαν να προσκομίσω απόδειξη Διεύθυνσης. Πήγα λοιπόν στο αρχείο μου, τους έστειλα έναν λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος, αλλά αποδείχτηκε ότι έκανα λάθος και τους έστειλα λάθος έγγραφο, οπότε τους είπα να το αγνοήσουν και να στείλω ξανά τα σωστά έγγραφα. Αμέσως έκλεισαν τον λογαριασμό μου λέγοντας ότι υπήρχε απάτη στον λογαριασμό μου και όλα τα κέρδη θα αφαιρεθούν; Ήμουν σαν wtf; είναι πραγματικά ένας λόγος για να μου κλέψω έτσι τη νίκη; Τους έχω στείλει πολλά email ξανά και ξανά εξηγώντας ότι έστειλα λάθος έγγραφο και παρακαλώ επιτρέψτε μου να διορθώσω το πρόβλημα, αλλά συνεχίζουν να αγνοούν και να λένε ότι τους έστειλα ένα ψεύτικο έγγραφο και γι' αυτό πιστεύουν ότι είναι απάτη και κλείνουν τον λογαριασμό μου και αφαιρούν όλα η νίκη! Τι απάτη καζίνο
you guys wont believe my case with this casino, I was their loyalty customers for couple of years. I was deposited and lose a lot of money and they treat me very well. But then one day when I hit the jackpot and won over 40k Euro then they made me waiting 3 days said they are processing it, then they ask me to submitted Proof of Address which is very ridiculos, because within 2 years playing I have made a lot of cash out without any KYC required because I was fully verify my ID and etc when I open the account and they have approved it already. Now when I won 40k Euro they asked me to provide proof of Address. So I went to my file I sent them an electric bill but turned out I was misclick and sent them the wrong document so I told them to ignore it and let me resend the right documents. They immediately closed my account saying there was fraud on my account and all the winning will be removed ? I was like wtf? is this really a reason to steal my winning like that? I have sent them many email again and again explaining that I sent wrong document and please let me fix the problem but they keep ignoring and saying I was send them a fake document and for that they believe it is fraud and close my account and removed all the winning! What a scamming casino
Το διάβασα εν συντομία - όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να το κάνουν εδώ .
Μπορείτε να προσδιορίσετε ποιο έγγραφο στείλατε αντί για τον λογαριασμό κοινής ωφέλειας; Πραγματικά φαίνεται περίεργο, χαίρομαι που υποβάλατε την καταγγελία! Ας δούμε τι θα μάθουμε στην πορεία.🤔
I read that briefly - all are welcome to do so right here.
Can you specify which document you sent instead of the utility bill? It truly seems weird, I'm glad you submitted the complaint! Let's see what we are going to find out along the way.🤔
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.