ΦόρουμΚαζίνοBacanaPlay Casino - γενική συζήτηση

BacanaPlay Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Anonymized436
|
3973 προβολές 36 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το BacanaPlay Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Αντιμετωπίζουν ακραίες δυσκολίες στο να πληρώσουν απλώς την απογοήτευση

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized436
πριν από 1 έτος

Hello Wibrak,

can you specify those difficulties, please?

πριν από 1 έτος

Και πολύ περίπλοκο εδώ να κάνουν τα λάφυρά τους

Αυτόματη μετάφραση:
robertosalamar009
πριν από 1 έτος

Do you refer to deposits? 🤔

alexdossantos2220
πριν από 1 έτος

Hello "danilolopes5959" 🙂

printscreen please.

πριν από 1 έτος

Προσοχή, το Bacanaplay εξαπατά την πληρωμή αρνούμενος το KYC, επομένως δεν είναι δυνατό να ζητήσετε πληρωμή. Η συνομιλία δεν είναι διαθέσιμη μόνο bot. Τα αιτήματα αλληλογραφίας υποστήριξης παραμένουν αναπάντητα

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized458
πριν από 1 έτος

How long have you been trying to verify yourself? It sounds serious 🤔

I checked its review, and it says "Doesn't accept players from Germany". Well, I think it would be good to consider submitting another complaint.

πριν από 1 έτος

Από την περασμένη Παρασκευή 14/4/23 προσπαθώ. Ανέβασα τα απαιτούμενα έγγραφα και μου είπαν ότι θα ενημερωθώ εντός 12 ωρών. Τα ερωτήματα μέσω συνομιλίας δεν είναι δυνατά επειδή είναι διαθέσιμο μόνο ένα chatbot. Τα ερωτήματα μέσω της διεύθυνσης email υποστήριξης δεν θα απαντηθούν. Δεν πιστεύω ότι οι Γερμανοί παίκτες δεν γίνονται δεκτοί, αφού κάθε κατάθεση υπολογίζεται στα όρια "DrückGlück" και "Euspielothek". Τα δύο τελευταία είναι σοβαρά και συχνά είχα πληρωμές εδώ. Λοιπόν, θα ήθελα να υποβάλω μια καταγγελία, το μόνο ερώτημα είναι πού;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized458
πριν από 1 έτος

Hello,

I fear you should a bit longer since we allow the casino 14 full days to verify the account and fulfill the payout.

To me, it sounded like you've been waiting much longer. Anyway, as I can see have already submitted a few complaints here, so do it the same way. Alternatively, use this link, please.

I also forwarded this casino for a check, to ensure our review is accurate when it comes to restricted countries.

Thanks for the further information.

Well, I hope someone from the casino will respond soon 🤞

πριν από 1 έτος

Τώρα είδα ότι έγινε η επαλήθευση. Κατάφερα να ξεκινήσω μια πληρωμή (δεν λειτούργησε χθες). Ωστόσο, δεν έλαβα ούτε mail ούτε τίποτα. Αλλά αναρωτιέμαι γιατί γράφω 12 ώρες και στέλνω mail όταν μου παίρνει σχεδόν μια εβδομάδα και δεν στέλνω τίποτα. Νομίζω ότι η ειλικρίνεια είναι πάντα το καλύτερο, έτσι αποφεύγεις τα προβλήματα.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized458
πριν από 1 έτος

Well, at least the withdrawal exists for now!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γειά σου. Έχω ένα πρόβλημα με αυτό το καζίνο. Αφαίρεσα το όριο στοιχήματός μου πριν από 7 ημέρες. Τώρα περίμενα 7 μέρες και δεν έγινε τίποτα. Τώρα τα έχω ξανακάνει όλα και θα έπρεπε να περιμένω άλλες 7 μέρες. Αλλά δεν θέλω να το κάνω αυτό. Έχω ζητήσει αρκετές φορές να ακυρώσω το μπόνους μου για να μπορώ να κάνω ανάληψη του υπολοίπου μου.

Είναι περίπου 500 ευρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Σε ποια αρχή μπορώ να υποβάλω καταγγελία; Δεν έκανα κάτι λάθος και επομένως δεν βλέπω να μου φέρονται έτσι.

Τους είπα ότι τώρα θα έκλεινα τον λογαριασμό μου και θα ήθελα να εξοφληθεί η πίστωσή μου. Είμαι επαληθευμένος, επομένως τίποτα δεν πρέπει να εμποδίζει την πληρωμή. Φίλε είμαι τρελός. Δεν μου συνέβη ποτέ πριν.

Αυτόματη μετάφραση:
dukino8
πριν από 1 έτος

You got some options to file a complaint:

https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/

https://thepogg.com/submit-complaint/

First link is the Malta Gaming Authority, this could be the slowest option. Second is thepogg, not sure how quick they are to react but have in mind their resolution is final and if it's not in your favor no one else will be able to help you out. Third option is filing a complaint with guru, I recommend this one, maybe you get some additional information regarding your rejected withdrawal: https://casino.guru/complaints

πριν από 1 έτος

Γειά σου. Έχω ένα πρόβλημα με αυτό το καζίνο. Αφαίρεσα το όριο στοιχήματός μου πριν από 7 ημέρες. Τώρα περίμενα 7 μέρες και δεν έγινε τίποτα. Τώρα τα έχω ξανακάνει όλα και θα έπρεπε να περιμένω άλλες 7 μέρες. Αλλά δεν θέλω να το κάνω αυτό. Έχω ζητήσει αρκετές φορές να ακυρώσω το μπόνους μου για να μπορώ να κάνω ανάληψη του υπολοίπου μου.

Είναι περίπου 500 ευρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I must say I could use a detailed explanation. What is the context between a bet limit - an amount you're able to bet - and a bonus you'd like to cancel?

Help me understand, please.

πριν από 12 μήνες

Καλή μέρα

Είχα λοιπόν καταθέσει 20 ευρώ με μπόνους 50%. Από αυτή την ανάθεση έκανα 665 σύμφωνα με την τρέχουσα κατάσταση. Μέχρι αυτό το σημείο, τα όρια των αιτήσεών μου είχαν οριστεί στο 0. Επίσης, δεν χρειαζόμουν να ορίσω όριο αίτησης. Δυστυχώς, ήμουν αρκετά ανόητος ώστε να βάλω το ημερήσιο όριο στα 500. Αυτό σημαίνει ότι μετά από 500 περιστροφές το 1 ευρώ έχει τελειώσει. Αυτό με ενόχλησε πολύ γιατί ήθελα ακόμα να στοιχηματίσω το μπόνους μου για να πάρω μια πληρωμή. Τώρα έχω αφαιρέσει το όριο πονταρίσματος δύο φορές και περίμενα 2x 7 ημέρες. Είμαι σε καλή διάθεση όταν πηγαίνω στο καζίνο και το όριο στοιχηματισμού έχει ακόμα συμπληρωθεί. Πάνω από 600 ευρώ υπάρχουν στον λογαριασμό εδώ και 14 μέρες και δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Τους έχω γράψει αρκετές φορές. Αλλά λέγονται πράγματα που δεν είναι αλήθεια και ξαφνικά υποτίθεται ότι θα βάλω ένα όριο στοιχηματισμού, παρόλο που έπαιζα χωρίς όριο στοιχήματος όλη την ώρα και δεν ήταν ποτέ πρόβλημα. Αν έκλεινα τον λογαριασμό θα μου πλήρωναν μόνο τα 20 ευρώ που δεν βλέπω. Γιατί δεν ελέγχετε αυτό το καζίνο; Δεν μπορεί να είναι όλα έτσι.


Αυτόματη μετάφραση:
dukino8
πριν από 12 μήνες

I'm sorry, but due to the fact that the text is auto-translated to English for me, I fear the point is lost in the transaction.

If I may guess the problem lies in the gambling limits. The week limit I guess? Wasn't set accordingly for 2 times - the rest I don't understand. 🙁

πριν από 12 μήνες

Καταργήθηκαν όλα τα όρια παιχνιδιού. Μετά περίμενε 7 μέρες. Ακόμα μέσα. Δεν μπορώ να παίξω ξανά το Redid περίμενα 7 ημέρες. Και πάλι τα όρια παιχνιδιού μου δεν αφαιρέθηκαν. Έχετε την αίσθηση ότι δεν γίνεται τίποτα για την άρση των ορίων gaming. Έχω ήδη γράψει ένα email. Αλλά καμία αντίδραση. Απλώς δεν θέλουν να συνεχίσω να παίζω. 😡

Θα μπορούσατε να βγάλετε κέρδος. Αυτό δεν μου έχει ξανασυμβεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Προσπάθησα επίσης να χαμηλώσω τα όρια του παιχνιδιού γιατί λένε ότι πρέπει να περιμένετε μόνο 7 ημέρες αν τα αυξήσετε. Αλλά και αυτό δεν λειτούργησε.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα