ΦόρουμΚαζίνοAxecasino - γενική συζήτηση

Axecasino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Axecasino
|
10734 προβολές 91 απαντήσεις |
|
1 2 3...5
Προσθήκη ανάρτησης
Deenah
πριν από 1 έτος

Ναι, το έγραψα αυτό. Αλλά αφού έκανα ανάληψη των κερδών μου, αποσυνδέθηκα από το πρόγραμμα μπόνους. Αποδεικνύεται ότι δεν μπορείτε να κερδίσετε σε αυτό το καζίνο. Είσαι καλός όταν χάνεις μόνο τα χρήματά σου από αυτούς. Μου απαγόρευσαν τη συμμετοχή σε τουρνουά. Έτσι αποδεικνύεται.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 1 έτος

I have been playing in a casino, and haven't reached its withdrawals limit, before I get there all my money is finished.

I can't even say how thier withdrawals is.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Δεν είμαι υπάλληλος αυτού του καζίνο. Αποσυνδέθηκα από το πρόγραμμα μπόνους για τις αναλήψεις μου από αυτό το καζίνο. Προσπαθώ να πάρω απάντηση από αυτούς, γιατί μου φέρθηκαν έτσι; Συμβουλεύετε, διαβάστε τις παραπάνω δημοσιεύσεις και σκεφτείτε τρεις φορές αξίζει το ρίσκο;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

When I read your initial post/comment about the casino,I thought it was a decent one.

Abdulrahaman
πριν από 1 έτος

Το σκέφτηκα και εγώ. Η βαθμολογία είναι υψηλή. Επιβεβαίωσα τον λογαριασμό μου μέσα σε 12 ώρες. Είχα δύο αναλήψεις. Σκέφτηκα ότι βρήκα ένα αξιοπρεπές καζίνο όπου μπορώ να παίξω με ασφάλεια. Αλλά αποδείχθηκε ότι δεν ήταν έτσι. Για το ότι κερδίζω, με αποσυνδέουν από το πρόγραμμα μπόνους, μου απαγορεύουν να παίξω σε τουρνουά. Είναι φυσιολογικό;

Δεν ξέρω καλό καζίνο αυτή τη στιγμή. Εκεί που θα ήταν ασφαλές να παίξεις.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 1 έτος

I believe the casino prefer players who loses frequently, and then they limit your playing on the casino, sometimes they'll even close your account.

Abdulrahaman
πριν από 1 έτος

Είμαι επίσης πεπεισμένος για αυτό, ίσως κάπου το καζίνο λειτουργεί ειλικρινά, αλλά όχι στη χώρα μου. Όλα τα καζίνο στα οποία έχω παίξει καταλήγουν να κάνουν το ίδιο πράγμα. Πάντα κατέληγε στο κλείσιμο του λογαριασμού ή απλώς στην εξαπάτηση.

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 1 έτος

Casino should have balance it and take it that way,not all players loses often,while some loses often, all players cannot be thesame, some will lose and some will win.

I got cheated on a casino because I doubled my funds on the 1st game/time I registered with the casino,they blocked my account and accuses me for fraudulent.

Abdulrahaman
πριν από 1 έτος

Είμαι εξοικειωμένος με μια τέτοια κατάσταση. Σήμερα έχασα συγκεκριμένα 400 USD για να βεβαιωθώ ότι ο λογαριασμός μπορεί να επαληθευτεί με τα έγγραφα που παρείχα από την αρχή, όταν είχα χρήματα στον λογαριασμό μου απορρίφθηκαν, μόλις τα έπαιξα και επαναφέρω το υπόλοιπό μου, αυτά τα έγγραφα εγκρίθηκαν αμέσως.

https://casinogurunl.com/forum/casinos/syndicate-casino---general-discussion/2#post-36622

Διαβάστε αυτήν την ανάρτηση.

Το πιο ενδιαφέρον πράγμα είναι ότι η Radka λέει ότι αυτό είναι φυσιολογικό 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 1 έτος

Well I hope it favours you!


leksandr
πριν από 1 έτος

Well, Abdulrahaman addressed the Axecasino, not you.

See the little arrow placed before the recipient?:

file

Radka
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, είχαμε μια υπέροχη συζήτηση μαζί του. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Oh yes, that was when I saw his initial acknowledgement to the casino.

Radka
πριν από 1 έτος

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση, βλέπεις τέλεια πότε έχω αλληλογραφία με άλλο χρήστη και μου κάνεις μια παρατήρηση. Από την άλλη, ο εκπρόσωπος του καζίνο δεν μου απαντά και αυτό δεν σας ενοχλεί καθόλου. Γιατί συμβαίνει αυτό?

Αυτόματη μετάφραση:
leksandr
πριν από 1 έτος

.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Είμαι επίσης πεπεισμένος για αυτό, ίσως κάπου το καζίνο λειτουργεί ειλικρινά, αλλά όχι στη χώρα μου. Όλα τα καζίνο στα οποία έχω παίξει καταλήγουν να κάνουν το ίδιο πράγμα. Πάντα κατέληγε στο κλείσιμο του λογαριασμού ή απλώς στην εξαπάτηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'm with you on this one,most casino are scammers, they always want you to keep loosing. If you manage to win,they withhold ya winnings.

Δημοσίευση από leksandr Κρύφτηκε από Daniel
Αιτία: false and misleading information
leksandr
πριν από 1 έτος

My own case wasn't rejected actually, the casino didn't responded to it.


Well....you have your reasons and I will have to respect that. so far casino guru have not treated me unfairly, for such reason I'm still with them

Hafsat
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, εδώ είναι ένα γεγονός για εσάς. Άρα είναι άχρηστα. Οι καιροί δεν μπορούν να επηρεάσουν το καζίνο. Εδώ, είτε απορρίπτουν, είτε το καζίνο. Δεν υπάρχει όμως αποτέλεσμα.

Καλή σου τύχη . Μην πέφτετε στις απάτες τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, εδώ είναι ένα γεγονός για εσάς. Άρα είναι άχρηστα. Οι καιροί δεν μπορούν να επηρεάσουν το καζίνο. Εδώ, είτε απορρίπτουν, είτε το καζίνο. Δεν υπάρχει όμως αποτέλεσμα.

Καλή σου τύχη . Μην πέφτετε στις απάτες τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Are you trying to figure out loyal registered members on the platform?....with the help of casino gurus I got my money back!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από leksandr Κρύφτηκε από Daniel
Αιτία: false and misleading information
πριν από 1 έτος

I'm sorry but I think you're wrong on this side, yeah I can agree that resolving cases might be time consuming, but believe me I got my money out with the help of casino guru, I got my money after 2months of investigations.

1 2 3...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα