πριν από 21 ώρες
Όπως έχω αναφέρει προηγουμένως, η μόνη φορά που πλήρωσα και μου έστειλαν email ήταν την Κυριακή 13.
As I’ve mentioned before, The only time I got paid out and email sent was on Sunday 13th.
0
Όπως έχω αναφέρει προηγουμένως, η μόνη φορά που πλήρωσα και μου έστειλαν email ήταν την Κυριακή 13.
As I’ve mentioned before, The only time I got paid out and email sent was on Sunday 13th.
Λόγω ενημέρωσης στο σύστημά μας, είχαμε καθυστερήσεις στην έγκριση των αναλήψεων, ζητάμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε, σας ενημερώνουμε ότι ελήφθη η κάρτα σας, ενημερώσαμε την ομάδα, ώστε να επιταχύνει την ανάληψη σας.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Χαιρετισμοί,
Η ομάδα πληρωμών της BetFoxx
ήταν αυτό που πήρα
Due to an update in our system, we have had delays in the approval of withdrawals, we apologize for the inconvenience caused, we inform you that your card was received, we have informed the team, so they can speed up your withdrawal.
Thank you for your understanding.
Regards,
BetFoxx Payments Team
was what I got
Αν λοιπόν έχετε ξεπεράσει τις 14 ημέρες, έχετε σκεφτεί να κάνετε καταγγελία; Βλέπω ότι κάποιοι παίκτες περιμένουν, κάποιοι πληρώθηκαν αλλά χρειάστηκαν δύο εβδομάδες. Δίνουμε στα καζίνο ακριβώς αυτόν τον χρόνο και αν δεν μπορούν να το λύσουν, προσπαθούμε να σας βοηθήσουμε αν υποβάλετε καταγγελία.
Αν σας ενδιαφέρει μπορείτε να το κάνετεσε αυτόν τον σύνδεσμο .
Ή θα περιμένεις λίγο ακόμα;
So if you have exceeded the 14 days, have you thought about filing a complaint? I see that some players are waiting, some got paid but it took two weeks. We give casinos exactly that time and if they can't resolve it we try to help if you file a complaint.
If you are interested you can do so on this link.
Or will you wait a little longer?
Χρεώνετε για να υποβάλετε μια καταγγελία; Παίρνεις ποτέ τους ανθρώπους εκεί χρήματα;
Do you charge to put a complaint in ? Do you ever get people there money ?
Γεια σου!
Φυσικά δεν χρεώνουμε τίποτα. Είστε ευπρόσδεκτοι να αναθεωρήσετε τι χρειάζεται εδώ:
https://casino.guru/complaints/resolved
Ο οδηγός εξηγεί επίσης όχι μόνο τα βασικά: https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
Οι συγκεκριμένες συνθήκες και η συνεργασία του καζίνο είναι προφανώς απαραίτητες για να πάρει τα χρήματα για τον παίκτη. Εάν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μην φοβάστε να τις ρωτήσετε. Θα εξηγήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε!
Hi there!
Of coure we do not charge anything. You are welcome to review what it takes right here:
https://casino.guru/complaints/resolved
The guide also explains not just the basics: https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints
The specific circumstances and the casino's cooperation are obviously necessary to get the money for the player. If you have additional questions, do not be afraid to ask them. We will explain as best we can!
Οχι. Μόλις έστειλα άλλο ένα email απειλώντας τους με νομικές ενέργειες ως τελευταία ευκαιρία
έχασε κάθε ελπίδα τώρα tbh
Nope. I’ve just sent another email threatening them with legal action as a last chance
lost all hope now tbh
Τα ίδια σκατά. Είναι με την ομάδα επεξεργασίας. Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Απλώς δεν πρόκειται να έρθει. Ορισμένες κριτικές για άτομα TP περίμεναν πάνω από 70 ημέρες.
Same shit. It’s with the processing team. They can’t do anything. It’s just not going to come. Some reviews on TP people been waiting over 70 days.
Οχι ακόμη. Αλλά κάθε email που έχω στείλει ήταν από τις 20:00 και μετά
Not yet. But every email I’ve had off them has been from 8pm and onwards
Απορρίφθηκε η απόσυρσή μου χθες
" Ζητούμε συγγνώμη για την καθυστέρηση στην έγκριση της απόσυρσής σας. Εξετάσαμε το αίτημα ανάληψης και, δυστυχώς, δεν μπορούμε να το επεξεργαστούμε αυτήν τη στιγμή, καθώς δεν πληροί μία από τις αναφερόμενες απαιτήσεις μας. Σύμφωνα με τις πολιτικές μας, το μέγιστο συνολικό ποσό που οποιοσδήποτε παίκτης μπορεί να κάνει ανάληψη από το πορτοφόλι του/της δεν μπορεί να υπερβαίνει το 250% του συνολικού ποσού που έχει καταθέσει 9.11.2
Επειδή το ζητούμενο ποσό υπερβαίνει αυτό το όριο, το αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε.
Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε."
απόλυτη ντροπή ενός τόπου
Got my withdrawal rejected yesterday
" We apologize for the delay in approving your withdrawal. We have reviewed your withdrawal request and unfortunately, we are unable to process it at this time as it does not meet one of our stated requirements. According to our policies, the maximum total amount that any one player may withdraw from his or her wallet cannot exceed 250% of the total amount deposited. T&C 9.11.2
Because the requested amount exceeds this limit, your withdrawal request has been rejected.
If you have any further questions please do not hesitate to contact our customer support team, we will be happy to assist you."
absolute disgrace of a place
Έχω καταθέσει 960 συνολικά. Ανάληψη £500 εκκαθαρίστηκε σε 2 ημέρες. Είχε ένα σε εκκρεμότητα για 500 £ από την 12η ημέρα, που δεν είναι 16 εργάσιμες ημέρες.
I’ve deposited 960 in total. Withdrew £500 cleared in 2 days. Had one pending for £500 since 12th which is not 16 business days.
Έχετε ρωτήσει πόσα περισσότερα θα χρειαστείτε να καταθέσετε
Have you asked how much more you would need to deposit
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.