ΦόρουμΚαζίνοΑπόδειξη εισοδήματος για καζίνο

Απόδειξη εισοδήματος για καζίνο (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από CasinoStreamer88
|
16591 προβολές 68 απαντήσεις |
|
1 2 34
Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka!

Πραγματικά καλή ιδέα!

Θα προτείνω στο καζίνο!

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες ❤️

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Θα ήθελα πολύ να ακούσω την εμπειρία και τη γνώμη σας! 🙂

Μπορώ επίσης να σας πω ιδιωτικά για ποιο καζίνο είναι.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Σε καταλαβαίνω πολύ αγαπητή Radka 🕊🌿

Σας παρακαλώ να αισθάνεστε αγκαλιά & τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια 😔 είναι πάντα πολύ δύσκολο για τους πενθούντες, δυστυχώς το καταλαβαίνω πολύ καλά..

Είναι πάντα κακό να χάνεις έναν άνθρωπο που αγαπάς γιατί νομίζω ότι αυτός ο πόνος δεν γίνεται ποτέ λιγότερος και το σκέφτεσαι κάθε μέρα και γίνεσαι όλο και πιο ήρεμος με την ηλικία γιατί η ζωή πραγματικά σε κουράζει..

Για τα 23α γενέθλιά μου, ήθελα πολύ να με επισκεφτούν οι γονείς μου (ζούσα στην Αυστρία/Σάλτσμπουργκ τότε) και θα ήθελα να μην το είχα ζητήσει ποτέ, καθώς είχαν αυτοκινητιστικό δυστύχημα εκείνη την ημέρα και πέθαναν και οι δύο.... κάθε νύχτα και μέχρι σήμερα με βασανίζει τόσο πολύ μέσα μου που δεν μπορώ να το περιγράψω.. 😔

Αν δεν είχα ζητήσει τίποτα, θα ζούσαν ακόμα σήμερα... αυτό με τρώει τόσο πολύ που μερικές φορές πραγματικά απελπίζεσαι..

Πιστεύω μάλιστα ότι είμαι άρρωστος με αυτή την ασθένεια γιατί η ψυχή μου έχει αρρωστήσει με τα χρόνια και έτσι το σώμα μου. Αυτό που πολλοί άνθρωποι σκέφτονται και όλα αυτά σε κάνουν να αρρωστήσεις πραγματικά.

Ξεφεύγω ξανά, συγγνώμη. 🙂

Αυτό που θέλω να πω είναι απλά ότι η ζωή είναι τόσο σύντομη που πρέπει πραγματικά να απολαμβάνεις τις μικρές στιγμές, ειδικά αν έχεις οικογένεια και δικά σου παιδιά 🌿🕊

Και βάζω στοίχημα ακόμα κι αν δεν σε ξέρω προσωπικά ότι ο παππούς σου είναι απίστευτα περήφανος για τη μικρή του μεγάλη Ράντκα ❤️🍀🕊

Νομίζω ότι η ψηφιακή εποχή είναι για τους νέους. 🙂

Ήμουν πρόσφατα στην Αυστρία/Βιέννη σε ένα εστιατόριο όπου μας σέρβιρε κυριολεκτικά ένα ρομπότ: άρεσε στα παιδιά, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν μου άρεσε τόσο πολύ. 🙂

Ο κόσμος φαίνεται να εξελίσσεται πιο γρήγορα από όσο μπορεί να καταλάβει η καρδιά και το μυαλό 😛

Δεν θέλω να φαίνομαι πιεστικός αλλά σε αγαπώ πραγματικά και χαίρομαι που υπάρχεις ❤️

Στη σημερινή εποχή, το να λαμβάνετε βοήθεια χωρίς περίσκεψη είναι τόσο σπάνιο που εκτιμώ το απίστευτο γεγονός ότι βοηθάτε τόσους πολλούς ανθρώπους με τα προβλήματά τους καθημερινά.

Ευχαριστώ για αυτό 🕊

Σου εύχομαι τα καλύτερα ❤️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σας αγαπητοί φίλοι κουλοχέρηδες.

Έχει κανείς εμπειρία με την αποστολή αποδείξεων εισοδήματος στο καζίνο;

Παίζω για πολύ καιρό, αλλά δεν χρειάστηκε ποτέ μέχρι πρόσφατα.

Αυτό με ενοχλεί λίγο αν είμαι ειλικρινής.

Πόσο σου αρέσει αυτό;

Τελικά είναι ευαίσθητες πληροφορίες!

Μπορούν πάντα να το κάνουν αυτό ή μόνο για συγκεκριμένα ποσά;

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hi, you may mentioned it here already, but which casino asked you for the proof of income?

My general tip is: When a good casinos asks you for it, then it's a pretty normal requirement and I'm afraid many casinos will require it in the future from German and Austrian players due to changes in the local law. But for example if a casino that doesn't have any license required a proof of income from you, I'd be 99% sure it's a scam or they simply try to avoid paying out the winnings. You require the documents because it's given by the licensing authority, but if there's no authority that oversees your casino, you have no reason to ask for the documents.

CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

By the way, when I see you here, I have a funny story for you. We have a new colleague Magda and we explained to her last month how things work. I also explained that we have an anti-spam tool that automatically blocks new users who write too many posts during a short period of time. I also remembered there was only one case in a history of the forum when a real user (not a spammer) got blocked automatically. It was you! 😀

I'm glad to see you back 👍

Daniel
πριν από 2 έτη

Γεια σου Δανιήλ!!! Πραγματικά μου έλειψες!!!! ✌🏽🙂✌🏼

Ναι, το θυμάμαι 😂😅

Εκείνη την εποχή βαριόμουν πολύ και γι' αυτό ήμουν πολύ εν κινήσει στο φόρουμ των γκουρού χεχε 😀

Αλλά χαίρομαι που ακούω νέα σας!

Ελπίζω εσείς και η οικογένειά σας να είστε καλά ❤️✌🏼🙂🌿🕊

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

Φυσικά καταλαβαίνω ότι ο καθένας έχει τους κανόνες και τις οδηγίες του σύμφωνα με τους οποίους πρέπει να ενεργεί. 🙂! Καταλαβαίνω απόλυτα!

Αλλά συχνά παίζω σε διαφορετικά καζίνο, μερικά από τα οποία έχουν διαφορετικούς δικαιοπάροχους, αλλά παρ' όλη την αγάπη και την υπομονή, θεωρώ υπερβολικό ότι απαιτούνται τόσα πολλά έγγραφα! 😀

Πριν από 40 λεπτά έλαβα ένα email ότι η πληρωμή εγκρίθηκε μετά από 26 έγγραφα και 10 ημέρες. 🙂 Έχω ήδη πληρώσει 30 φορές περισσότερα σε καζίνο από αυτά τα 500 €, που είναι περίπου τώρα, αλλά κανείς δεν ήθελε ποτέ τόσα πολλά έγγραφα😀

Φοβόμουν ότι θα ερχόταν επόμενο ένα email που θα έλεγε "Παρακαλώ ανεβάστε μια φωτογραφία με ταυτότητα στον λογαριασμό σας όπου μπορείτε να τα δείτε με ΕΣΩΡΩΒΟ και ένα χαρτί με το όνομα του καζίνο μας" 😂😜😜😜 καμία διασκέδαση! Αλλά και πάλι το βρήκα υπερβολικό. 🙂

Για παράδειγμα, προτιμώ να παίζω στο 21casino, όπου είχα και υψηλά κέρδη, αλλά δεν μου ζήτησαν ούτε 26 έγγραφα, παρόλο που έχουν την ίδια άδεια, δηλαδή MGA 🙂

Νομίζω ότι πρέπει να ζητήσετε κάποια έγγραφα, φυσικά! Αλλά πιστεύω επίσης ότι κάποιοι το εκμεταλλεύονται για να χάσει ο παίκτης ξανά τα κέρδη ή ποιος ξέρει τι 🙂

Για να είμαι ειλικρινής, νιώθω πολύ άβολα που έπρεπε να υποβάλω τόσα πολλά έγγραφα. Δεν νομίζω ότι θα παίξω πια εκεί 🙂


Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

Από την αρχή δεν ήθελα να πω ποιο καζίνο ήταν γιατί πραγματικά δεν ήθελα να απογοητεύσω κανέναν μόνο και μόνο επειδή κάτι πήρε λίγο ή κάτι άλλο. Ούτε τώρα δεν έχω τον εξαναγκασμό να γράψω κάτι κακό ή κακό, αν και νομίζω ότι έχω λόγους για αυτό 🙂

Θα δημοσιεύσω 2 φωτογραφίες όπου μπορείτε να δείτε το ιστορικό των εγγράφων.

Αφαίρεσα το όνομα γιατί όπως είπα δεν θέλω να προσβάλω κανέναν! Αλλά αν τους είχε πάρει 1 εβδομάδα παραπάνω, νομίζω ότι θα είχα κάνει καταγγελία και θα είχα ανακοινώσει και το όνομα 🙂

Αλλά με βάση τις φωτογραφίες ίσως ξέρετε ποιο καζίνο είναι 🙂

26 φορές αν δεν κάνω λάθος 🙂 πολλά έγγραφα που θέλετε εκεί 🙂

Ελπίζω μόνο να μην κάνει κανείς τίποτα ανόητο με αυτό. 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

I think it's all about the casino management and how they approach the rules given by the licensing authority. Some casinos try to protect themselves so desperately that it causes real discomfort to their players that eventually leave the casino. Some casinos don't care about any rules and they just do whatever they want. I'd say knowing how to balance it is the key.

I remember when I created a Revolut account, they asked me for the same (sources of income, tax return, IDs, proof of address and many more), it took about 3 weeks to verify the account and I believe they verified it only because I was very persistent. On the other hand, my friend created his Revolut account 2 days after me, he just sent his ID and that was it. The account was verified immediately. You sometimes don't know what's happening on the other side 😀

Daniel
πριν από 2 έτη

Εχεις απολυτο δικιο.

Αν το λες έτσι, το βλέπεις τελείως διαφορετικά 🙂

Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που δεν ήθελα να κακολογήσω ένα καζίνο ή ονόματα 🙂

Αλλά όσο έχετε υπομονή, τα πράγματα συνήθως προχωρούν 🙂

ίσως επίσης ένα είδος τυχαίας αρχής που επιλέγει κανείς παίκτες και επαληθεύει με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Συνολικά, όχι το μισό κακό, εκτός από αυτό που είπα, που απαιτεί άπειρα έγγραφα. 🙂

Καλό βράδυ!

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

Χαίρετε

Έχω το ίδιο πρόβλημα από την Τρίτη.

Παίζω σε αυτό το καζίνο εδώ και πολύ καιρό και το Σάββατο έκανα 1 ανάληψη την επόμενη μέρα έκανα άλλη μια και προς έκπληξή μου η απόσυρση απορρίφθηκε.

Μου ζητήθηκε να συμπληρώσω μια φόρμα και πολλά έγγραφα

6 εκκαθαριστικά μισθού

Τραπεζικά αντίγραφα των τελευταίων 6 μηνών, selfie κρατώντας έγγραφο ταυτότητας κ.λπ

Έστειλα τα πάντα και τώρα κάθε μέρα που περνάει μου ζητάνε 1 έγγραφο που ήδη στέλνουν.

Όλα αυτά για ανάληψη 500€

Όταν έχω ήδη κάνει πολύ μεγαλύτερες αναλήψεις σε αυτό το καζίνο

Δεν ξέρω τι συμβαίνει

Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 2 έτη

Γεια σου McoOO ✌🏽🙂✌🏼


Σε καταλαβαίνω απόλυτα!

Πόσο καιρό έχει περάσει από τότε που κάνατε την πρώτη πληρωμή;

Και είχατε ήδη επαληθευτεί ή μόνο μετά την πληρωμή;


Θερμοί χαιρετισμοί


Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

Με ρώτησες την τελευταία κατάθεση που έκανα ή την τελευταία ανάληψη που έκανα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka!

Πραγματικά καλή ιδέα!

Θα προτείνω στο καζίνο!

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες ❤️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hi again🙂

Now I'm truly eager to see the casino's reaction! I guess they'll be quite surprised! 😀

CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

Happy Friday!

Now I know your heart-breaking story, I feel wordless. There is nothing I can add because you said it all with a grace and gentle tide of deeper understanding.

So I feel it will be best to stay silent for a moment. Be assured, that I admire your inner strength and the way you enhance our community 🙏💚


CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

I think it's kind of OK when the verification process takes ages, but you eventually get your winnings. Then you can decide to leave the casino without losing anything or you can give them one more chance just to see if the 2nd withdrawal will be considerably faster.

The major issue is when casinos don't communicate with players, the players have a pending withdrawal for ages or their account is blocked while they don't even know why. Unfortunately we still see casinos that behave exactly this way.

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka! 🙂

Το πρότεινα στο καζίνο χθες, αλλά πλήρωσαν πριν από αυτό. ^^ 🙂

Αλλά θα το θυμάμαι για την επόμενη φορά!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

Σας ευχαριστώ για τα υπέροχα λόγια σας ❤️✌🏼🙂✌🏽🕊🕊

Σε αγαπώ 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 2 έτη

Θα. 🙂

Ας δούμε πώς θα προχωρήσουν οι επόμενες πληρωμές. 🙂

Θα ήθελα να το πω καλύτερα Daniel, τα καζίνο, που απαιτούν πραγματικά πολύ χρόνο και νεύρα από τον πελάτη, δυστυχώς χάνουν τον εαυτό τους ως αποτέλεσμα.

Εξάλλου, υπάρχει μια πραγματικά μεγάλη γκάμα από πολύ καλά καζίνο. 🙂 Γι' αυτό είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι μπορείτε να κερδίσετε παίκτες μακροπρόθεσμα ως πελάτες μόνο εάν τους συμπεριφέρεστε ανάλογα 🙂

Για παράδειγμα, εάν χρειάζεστε πολλά έγγραφα, θα μπορούσατε να τα ζητήσετε όλα ταυτόχρονα. 🙂 σίγουρα δεν είναι ούτε ευχάριστο, αλλά καλύτερο από το να ζητάς αμέτρητα έγγραφα το ένα μετά το άλλο 🙂

Συνολικά, υπάρχουν τόσα πολλά καλά καζίνο στη σελίδα του Γκουρού που οι άλλοι πρέπει πραγματικά να προσπαθήσουν σκληρά για να μην ξεμείνουν από παίκτες 🙂


Αυτόματη μετάφραση:
Mco00
πριν από 2 έτη

Η τελική πληρωμή 🙂

Πόσο καιρό περιμένατε την πληρωμή σας;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα