ΦόρουμΚαζίνοΑπόδειξη εισοδήματος για καζίνο

Απόδειξη εισοδήματος για καζίνο

πριν από 2 έτη από CasinoStreamer88
|
15841 προβολές 68 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σας αγαπητοί φίλοι κουλοχέρηδες.

Έχει κανείς εμπειρία με την αποστολή αποδείξεων εισοδήματος στο καζίνο;

Παίζω για πολύ καιρό, αλλά δεν χρειάστηκε ποτέ μέχρι πρόσφατα.

Αυτό με ενοχλεί λίγο αν είμαι ειλικρινής.

Πόσο σου αρέσει αυτό;

Τελικά είναι ευαίσθητες πληροφορίες!

Μπορούν πάντα να το κάνουν αυτό ή μόνο για συγκεκριμένα ποσά;

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 2 έτη

Hello and welcome back!!! 🙂

Casinos usually want this proof due to the anti-money laundering policy, you just have to show evidence that you have played with your own money. Well, I understand that you don't like it, but it's quite normal and once you're asked for it, you should provide it otherwise you risk that you will not pass the check.

Some casinos ask for it automatically, some only if you hit some threshold (sum), and some are even doing random checks.

Providing the casino with your ID and selfie + full address is also quite sensitive, don't you think?

We always advise players to cooperate in such situations, I just hope that you're playing in a decent casino. 😉


Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σου αγαπητή Radka και σε ευχαριστώ ✌🏽🕊✌🏼

Αν πεις ΝΑΙ τότε έχεις δίκιο. 😀 Η ταυτότητα είναι επίσης πολύ δύσκολη, αλλά κάτι που πρέπει να δείξετε σχεδόν παντού αυτές τις μέρες, οπότε δεν είναι τόσο κακό 🙂

Αλλά η απόδειξη του εισοδήματος, το τι δουλεύεις και το αν έχεις μια περιουσία στο πλευρό κ.λπ. είναι πραγματικά υπερβολικό και θεωρητικά ούτε καν η δουλειά της μητέρας μου.

Το βρίσκω πολύ υπερβολικό 🙂

Καταλαβαίνω επίσης ότι μπορεί να ζητήσετε περισσότερα έγγραφα μετά από λίγο, αλλά το καζίνο με το οποίο ασχολούμαι αυτή τη στιγμή απαιτεί πάντα το επόμενο έγγραφο μετά το ένα.

Ζητούν ένα έγγραφο που μετά το ανεβάζω και αυτό γίνεται δεκτό και μετά ζητάς νέο έγγραφο.

Πλέον ζητήθηκαν 14 περήφανα έγγραφα τις τελευταίες 3 μέρες και όχι όλα με τη μία αλλά πάντα το ένα μετά το άλλο, κάτι που προσωπικά θεωρώ καθαρή παρενόχληση.

Φυσικά το καζίνο μπορεί να ρωτήσει! Αλλά τότε ζητήστε τα όλα ταυτόχρονα και όχι 14 φορές στη σειρά 🙂

Τώρα έχω την εντύπωση ότι δυστυχώς ορισμένα καζίνο χρησιμοποιούν ακριβώς αυτό ως στρατηγική, έτσι ώστε οι άνθρωποι να στοιχηματίζουν ό,τι έχουν κερδίσει 🙂

Μπορείτε να το κάνετε αυτό, αλλά κατά τη γνώμη μου διασφαλίζει ότι οι παίκτες αναζητούν άλλα καζίνο.

Στο τέλος, το καζίνο χάνει.

Αν πάω σε ένα εστιατόριο όπου η εξυπηρέτηση είναι τόσο καλή που νιώθεις σαν στο σπίτι σου, αυτό το εστιατόριο θα είναι πάντα γεμάτο αν προσφέρει καλό φαγητό 🙂 Μερικές φορές το βρίσκω πολύ λυπηρό που προκαλείς τόσο μεγάλο πρόβλημα στους παίκτες και πραγματικά με τον χρόνο τους παίζει.

✌🏼🕊✌🏽

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Hi there 🙂,

My answer was meant for your initial question about the proof of income and I believe that there are certain situations that objectively allow casinos to require such a document.

But 14 documents? This is more like "prove your existence" rather than verifying the account.

Have you won some sort of grand jackpot so the casino has to be that exact when it comes to the KYC?

No wonder you may feel that this is a delay tactic. 🙁

I think that one way is to submit a complaint and let our team evaluate the casino's demands.

What do you think about that?


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου αγαπητή Radka 🙂

Ναι, απίστευτα 14 έγγραφα... 👎🏼😑

Τζάκποτ θα ήταν ωραίο χεχε 😛 είναι μόνο 500€!!!!

Νομίζω ότι για ένα τέτοιο ποσό δεν χρειάζεται να βασανίσεις τον παίκτη.

Ειδικά αν έχετε εγγραφεί εκεί εδώ και χρόνια και είχατε και κάποιες πληρωμές.

Επαληθεύτηκα και εγώ, αλλά ήθελαν ξανά όλα αυτά τα έγγραφα.

Έκανα την πρώτη πληρωμή στις 31 Οκτωβρίου (για τα γενέθλιά μου😛) και συνέχισε να ακυρώνεται λόγω αιτημάτων εγγράφων.

Στις 2 Νοεμβρίου, ξεκίνησα μια άλλη πληρωμή μετά από όλα τα υποβληθέντα έγγραφα και αυτό ήταν σε διαδικασία εδώ και 2 ημέρες.

Δεν θέλω να κάνω καταγγελία και δεν θέλω να αναφέρω το όνομα εδώ γιατί δεν θέλω να προσβάλω κανέναν.

Ωστόσο, εάν δεν υπάρχει κάτι νέο σε 2 εβδομάδες και δεν το έχετε επεξεργαστεί και δεν το έχετε εξοφλήσει, νομίζω ότι θα κάνω καταγγελία. 🙂

Είμαι κάποιος που παίζει σε πολλά διαφορετικά καζίνο και συχνά εκκρεμεί πολλές πληρωμές, επομένως δεν έχω πραγματικά πρόβλημα με την αναμονή ενός μήνα.

Προσωπικά, έχω διαπιστώσει ότι ορισμένα καζίνο χρειάζονται πολύ χρόνο για να πληρώσουν, αλλά αν αποφύγετε να στοιχηματίσετε αρκετά, το καζίνο πληρώνει στις περισσότερες περιπτώσεις 🙂

Το χειρότερο καζίνο που συνάντησα προσωπικά ήταν το Casinoplanet.com, μου αρέσει επίσης να αναφέρω το όνομα γιατί ξέρω από μόνος μου ότι είναι πραγματικά άσχημοι απατεώνες που δεν διστάζουν καν να πλαστογραφήσουν αρχεία PDF και να εισαγάγουν ποσά στοιχημάτων που δεν είναι σωστά. μπορεί να κατασχέσει τα κέρδη ενός παίκτη.

Παίζω εύκολα σε καζίνο εδώ και 20 χρόνια και έχω δει επίσης τη μία ή την άλλη άσχημη συμπεριφορά, αλλά το Casinoplanet είναι πραγματικά ένα από αυτά που θα εξαλείψω αν μπορούσα.

Πάντα λέω ειλικρινά τι συμβαίνει και προσπαθώ πάντα να είμαι ευγενικός και να μην κακομαθαίνω κανέναν γιατί δεν θέλω να παίζω με το ψωμί των άλλων! Αλλά μερικά καζίνο σας στεναχωρούν τόσο πολύ με τους διεφθαρμένους τρόπους τους που χάνετε όλη τη διασκέδαση. 🙂

Γι' αυτό χαίρομαι πολύ που υπάρχεις 🙂

Δεν θα παίζω πλέον σε κανένα καζίνο που δεν είναι στη λίστα σας!

Πάντα κοιτάζω ποια καζίνο έχουν τα λιγότερα παράπονα και καλές βαθμολογίες και μετά παίζω εκεί🙂 και μέχρι στιγμής πάντα χωρίς προβλήματα, εκτός από το ότι μερικές φορές πρέπει να περιμένετε περισσότερο για τα χρήματά σας, αλλά αυτό δεν είναι τόσο κακό αν δείξετε λίγη υπομονή. 🙂

Χαίρομαι που υπάρχεις ✌🏽❤️✌🏼

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Hi 🙂,

congratulations and all the best in the world to your spooky Halloween birthday - that's cool! 👏👏👏

ok - I think I understand that for the moment you prefer to wait patiently. Let it be 14 days then 👍

Still, 14 docs because of €500? Well, wau! 😂

If I may guess a reasonable explanation, I would say that somehow your account has been flagged by the system and the casino just come up with the full security check - I can't make up anything better 🤔.

I also agree that most casinos pay out in the end - so we allow them all 14 full days to go through the KYC and withdrawals. Time is the essence 😀

I can recall that you already mentioned your long casino history, hence it's a shame that you missed our latest competition, was about providing useful info through the forum and collecting likes for it. I guess it would be quite easy for you to compete. 😉 Well, next time.

Regarding the Casino Planet, I check the complaint very briefly, and everybody can do that here too.

Sadly, it's almost impossible to prove that your gaming history was altered, I have no idea how would I try to prove a such thing myself.

I'm sure that all our dedicated teams will keep reviewing casinos the way they do now, and constantly work on improvements to ensure that the reputation scrore meets the results.

It's only fair to mention that any detail we missed or is not up to date is appreciated to be "reported" by anybody who cares to help us a bit. 🙂

Hopefully, we will meet your expectations with the casino list. It's great that you too put such effort to find places to play.

A big hug 😁👍








Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ Radka ✌🏼❤️✌🏽🕊🌸🍀

Το καζίνο έχει επίσης πολλά άλλα καζίνο με τους ίδιους διαχειριστές.

Έπαιζα πολύ σε ένα από τα αδελφά καζίνο πριν από 1 χρόνο και ξαφνικά με αποκλείστηκαν εντελώς και ο λογαριασμός μου μόλις έκλεισε, παρόλο που είμαι πραγματικά κάποιος που παίζει ειλικρινά. Όταν ρωτήθηκε γιατί μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός μου, η μόνη απάντηση ήταν «Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σας δώσουμε λόγο, αυτή η απόφαση έχει ληφθεί και δεν μπορεί πλέον να ανακληθεί». Ειλικρινά σοκαρίστηκα γιατί δεν μπορούσα να φανταστώ τι έπρεπε να κάνω λάθος! Αλλά ναι, νομίζω ότι κέρδισα εκεί πολύ συχνά και νομίζω ότι ακόμα κι αν κάνω λάθος ότι ήταν ο λόγος που με απαγόρευσαν, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά είναι απλώς μια εικασία 🙂

Όσον αφορά τη νίκη στο παιχνίδι, σίγουρα θα ήθελα να πάρω μέρος. 🙂

Και ναι, 14 έγγραφα για 500€ είναι πολύ γελοίο, αλλά ό,τι να 'ναι. 🙂

Ξέρω μόνο ένα πράγμα και αυτό είναι ότι χαίρομαι πολύ που έχω εσένα που έχεις πάντα την πλάτη σου και είσαι δίπλα σου όταν υπάρχουν προβλήματα ❤️✌🏽🕊🌸🍀✌🏼.


ΥΓ: Έγραψα πριν λίγο καιρό ότι έλαβα email που υποτίθεται ότι προέρχονταν από το Casino Guru, αλλά δεν το πίστευα γιατί μου φάνηκε πολύ ύποπτο και δεν σας ταιριάζει και σας το ανέφερα.

Δεν υπάρχουν email εδώ και λίγες μέρες 😀

Καταφέρατε να το διευκρινίσετε;

Μου φάνηκε πολύ περίεργο γιατί αυτό το email ζήτησε να παίξει αυτό που δεν κάνεις ποτέ και για αυτόν τον λόγο αμέσως σκέφτηκα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

Ελπίζω να μπορέσατε να λύσετε αυτό το πρόβλημα!

Κάτι τέτοιο θα ήταν πραγματικά πολύ ενοχλητικό για μένα αν κάποιος χρησιμοποιήσει το όνομά μου ή της εταιρείας μου για να ξεγελάσει τον κόσμο και να τον ενθαρρύνει να παίξει.


Σ'αγαπώ. 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τα καζίνο είναι εξίσου ενοχλημένα με αυτό όπως και οι παίκτες. Τα καζίνο του ομίλου N1 απαιτούν πάντα μια νέα επαλήθευση όταν τα συσσωρευμένα κέρδη φτάσουν τα 2000 ευρώ. Ο λόγος για αυτό είναι οι νέοι νόμοι για την καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες/χρηματοδότηση της τρομοκρατίας της ΕΕ και οι σχετικές απαιτήσεις για τους παρόχους διαδικτυακών καζίνο. Το 2018 το ίδιο συνέβη στις ΗΠΑ. Μπορείτε ακόμη να διαβάσετε σχετικά με αυτό στα σχόλια του αντιπροσώπου του N1 στο site στο φόρουμ LCB. Στην ΕΕ το όλο θέμα είναι ακόμα πιο περίπλοκο γιατί κάθε χώρα μέλος έχει τις δικές της απαιτήσεις.

Εδώ στη Γερμανία, το να πηγαίνεις στις αρχές μπορεί μερικές φορές να είναι μια πραγματική περιπέτεια γιατί η ίδια αρχή σε 16 ομοσπονδιακά κράτη έχει 16 δικούς του κανόνες, νόμους... κ.λπ.

Σε επίπεδο ΕΕ, αυτό είναι σίγουρα μεγάλη διασκέδαση για όλους.

Ο σύνδεσμος είναι από την Ευρωπαϊκή Ένωση Παιγνίων και Στοιχημάτων. Είναι κάτι σαν κέντρο συμβουλών για τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών και την ΕΕ. Υπάρχουν ενημερώσεις, σύνδεσμοι και αρχεία pdf για όλα τα τυχερά παιχνίδια και την ΕΕ... και ούτω καθεξής.

Έτσι, αν βαριέσαι πραγματικά, είναι σίγουρο ότι θα βρεις κάτι εκεί μέσα που θα μπορείς να το διαβάσεις που θα είναι ακόμα πιο βαρετό. 😉


https://www.egba.eu/news-post/towards-a-stronger-culture-of-industry-responsibility-and-cooperation-in-europe-and-beyond/


Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 1 έτος

Χρήσιμο ευχαριστώ!!!

Πραγματικά καταλαβαίνω όταν τα καζίνο ζητούν έγγραφα αλλά μπορείς και να το παρακάνεις!!!

Τώρα έχω ανεβάσει 17 έγγραφα, μερικά από τα οποία περιέχουν ευαίσθητα δεδομένα... και σήμερα μου έγραψαν ότι θα ήθελαν μια κατάσταση λογαριασμού για τους τελευταίους 6 μήνες...

Πραγματικά έχει αρχίσει να μου κάνει τα νεύρα!!!!!

Για ποιους λογαριασμούς τραπεζών των τελευταίων 6 μηνών?!?!? 😡


@Radka, επιτρέπεται να το κάνουν αυτό; Θέλω να πω, αργά αλλά σίγουρα, θα είναι καθαρή παρενόχληση, έτσι δεν είναι;!;;;;;

Θα χαιρόμουν αν μπορούσατε να μου πείτε αν όλα αυτά είναι υπερβολικά, καθώς θα υποβάλω μια καταγγελία εάν είναι.

Είμαι πολύ υπομονετικός αλλά εκνευρίζομαι πολύ.

Επίσης μου αρέσει να περιμένω 2 μήνες για πληρωμές, κανένα πρόβλημα!!!!! Αλλά κάθε μέρα νέα έγγραφα που γίνονται όλο και πιο ευαίσθητα ζητούν πάρα πολλά από τα καλά… αυτό είναι περίπου 500€.

Νομίζω ότι έχω αποδείξει αρκετά με σχεδόν 20 έγγραφα ότι είμαι εγώ!!!!

Στην κατάσταση λογαριασμού μου υπάρχουν πραγματικά πολλά δεδομένα με τα οποία το καζίνο δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση!!!!

Υπάρχουν επίσης ονόματα φίλων και συγγενών στους οποίους έχω στείλει χρήματα ή οτιδήποτε άλλο.

Μπορεί κάποιος να μου πει αν αυτός είναι λόγος για να υποβάλω καταγγελία;;;;;;;;;

Πραγματικά έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι τι θα ακολουθήσει...

Ίσως ζητήσουν αποδείξεις σαν να στέκομαι γυμνός στο σαλόνι με την ταυτότητά μου στο χέρι και ένα χαρτί με το όνομα του καζίνο........😏😒🙄🙄🙄🙄🙄

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Εάν ένας παίκτης θέλει να κάνει ανάληψη μεγάλου ποσού, ελέγξτε αν οι καταθέσεις έγιναν σωστά. Εάν ο παίκτης δεν μπορεί να αποδείξει πώς έφτασε ο ίδιος στα χρήματα που κατέθεσε, το καζίνο υποθέτει ότι τα χρήματα είναι βρώμικα. Εάν το καζίνο πλήρωνε τα κέρδη ακριβώς έτσι, η πληρωμή θα ήταν καθαρή και το καζίνο θα ήταν ένοχο για ξέπλυμα χρήματος.

Τα καζίνο δεν το θέλουν αυτό, φυσικά, και είναι καθήκον τους να φροντίσουν να μην συμβεί αυτό. Έτσι οι παίκτες πρέπει να αποδείξουν ότι κέρδισαν ειλικρινά τα χρήματα που καταθέτουν.


Το επόμενο έτος, οι ανώνυμες μεταφορές κρυπτογράφησης θα καταστούν παράνομες στην ΕΕ με νέο νόμο. Δεν έχει σημασία ποιο είναι το ποσό. Για παράδειγμα, αν μεταφέρω bitcoin αξίας 5 €, 20 €, 50 € ή Χ € 00.000 από το πορτοφόλι μου που φιλοξενείται στον εαυτό μου στην ανιψιά μου στα 18α γενέθλιά της, είμαστε και οι δύο!!! Αποστολέας και παραλήπτης ύποπτοι στην αρχή. Ορισμένες τράπεζες αρνούνται ήδη μεταφορές ευρώ από το λογαριασμό πορτοφολιού ή coinbase στον δικό σας λογαριασμό όψεως, εάν δεν μπορείτε να αποδείξετε πώς αποκτήσατε τα bitcoin πριν τα ανταλλάξετε με ευρώ στο δικό σας πορτοφόλι ή στον δικό σας λογαριασμό Coinbase, προκειμένου να τα μεταφέρετε στο δικό σας δικός λογαριασμός όψεως 😳🙄🤔🤯💣



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 1 έτος

Πραγματικά ακούγεται ότι οι παίκτες περιμένουν περισσότερα προβλήματα gaming στο μέλλον.

Καταλαβαίνω πραγματικά ότι ένα καζίνο πρέπει να συμμορφώνεται με τις οδηγίες, αλλά όπως είπα πριν μπορείτε να το παρακάνετε! 😀

Η απαίτηση σχεδόν 20 εγγράφων δεν έχει πλέον καμία σχέση με κανέναν κανόνα ή νόμο.

Θέλουν απλώς να αναβάλουν τον παίκτη για τόσο καιρό που είτε τα στοιχηματίζει όλα είτε πιστεύει ότι είναι πολύ ευαίσθητα δεδομένα για μένα και παραιτείται από τη νίκη. Ξέρω μερικούς που εγκατέλειψαν τα κέρδη τους ή τα έπαιξαν γιατί δεν ήθελαν να αποκαλύψουν κάποια έγγραφα.

Ούτε το finazmant στη χώρα που ζω δεν απαιτεί όσο κάποια καζίνο!!!

Οι νόμοι είναι καλοί, αλλιώς θα ζούσαμε σαν στη ζούγκλα, αλλά το να ζητάς 20 έγγραφα όταν ελέγχεσαι είναι καθαρή παρενόχληση και δεν έχει καμία σχέση με κανέναν νόμο της ΕΕ.

Άφησα τα πρώτα 7 έγγραφα να με πείσουν ότι χρησιμεύει για να αποδείξει ότι είσαι το άτομο, αλλά τα πάντα σχετικά με αυτό είναι απλά αστεία με τον παίκτη!



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ Radka ✌🏼❤️✌🏽🕊🌸🍀

Το καζίνο έχει επίσης πολλά άλλα καζίνο με τους ίδιους διαχειριστές.

Έπαιζα πολύ σε ένα από τα αδελφά καζίνο πριν από 1 χρόνο και ξαφνικά με αποκλείστηκαν εντελώς και ο λογαριασμός μου μόλις έκλεισε, παρόλο που είμαι πραγματικά κάποιος που παίζει ειλικρινά. Όταν ρωτήθηκε γιατί μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός μου, η μόνη απάντηση ήταν «Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σας δώσουμε λόγο, αυτή η απόφαση έχει ληφθεί και δεν μπορεί πλέον να ανακληθεί». Ειλικρινά σοκαρίστηκα γιατί δεν μπορούσα να φανταστώ τι έπρεπε να κάνω λάθος! Αλλά ναι, νομίζω ότι κέρδισα εκεί πολύ συχνά και νομίζω ότι ακόμα κι αν κάνω λάθος ότι ήταν ο λόγος που με απαγόρευσαν, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος φυσικά είναι απλώς μια εικασία 🙂

Όσον αφορά τη νίκη στο παιχνίδι, σίγουρα θα ήθελα να πάρω μέρος. 🙂

Και ναι, 14 έγγραφα για 500€ είναι πολύ γελοίο, αλλά ό,τι να 'ναι. 🙂

Ξέρω μόνο ένα πράγμα και αυτό είναι ότι χαίρομαι πολύ που έχω εσένα που έχεις πάντα την πλάτη σου και είσαι δίπλα σου όταν υπάρχουν προβλήματα ❤️✌🏽🕊🌸🍀✌🏼.


ΥΓ: Έγραψα πριν λίγο καιρό ότι έλαβα email που υποτίθεται ότι προέρχονταν από το Casino Guru, αλλά δεν το πίστευα γιατί μου φάνηκε πολύ ύποπτο και δεν σας ταιριάζει και σας το ανέφερα.

Δεν υπάρχουν email εδώ και λίγες μέρες 😀

Καταφέρατε να το διευκρινίσετε;

Μου φάνηκε πολύ περίεργο γιατί αυτό το email ζήτησε να παίξει αυτό που δεν κάνεις ποτέ και για αυτόν τον λόγο αμέσως σκέφτηκα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

Ελπίζω να μπορέσατε να λύσετε αυτό το πρόβλημα!

Κάτι τέτοιο θα ήταν πραγματικά πολύ ενοχλητικό για μένα αν κάποιος χρησιμοποιήσει το όνομά μου ή της εταιρείας μου για να ξεγελάσει τον κόσμο και να τον ενθαρρύνει να παίξει.


Σ'αγαπώ. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I know that this is about casinos and fairness, but I was deeply shocked by our health issues!

I'm so sorry to hear that, yet I also feel that nothing I will "say" would sound adequate. 🙁

Be strong, fight hard, and never give up. Would not hurt to stop paying attention to casinos and focus on something more real, what do think?

Regarding the false bonus newsletter, you kindly reported to us, I recall that our team reached out to the casino management asking about the incident, well we were told that was some kind of a member of their affiliate program, but they can't do anything to prevent this from happening again. 😀

We live in a very interesting digital era, right? 🤯

I think I will create a social post saying that we would never send a deposit bonus because we do not want to encourage anybody to play for real money. May be useful.

Have an awesome Sunday, take care, and enjoy your family. We will love to see you around here sometimes, but I hope that your main interest lies elsewhere 💚🙏.



πριν από 1 έτος

Ενημέρωση 9 Νοεμβρίου (ημέρα 9 πληρωμής) και εν τω μεταξύ 24 έγγραφα....

Έχω αρχίσει να νιώθω πολύ νευριασμένος.

Ποιος ξέρει τι θα κάνουν με όλα τα έγγραφα...

😑

Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 1 έτος

Στο μεταξύ είχα άλλες 4 πληρωμές, οι οποίες έγιναν όλες μόλις την 5η και αυτές είναι ήδη στον λογαριασμό μου.

Αλλά το καζίνο, το οποίο απαιτεί συνεχώς έγγραφα, δεν έχει καταφέρει να εξαργυρώσει.

Γεννιέται λοιπόν το ερώτημα, αγαπητέ Frankey, ισχύει πραγματικά αυτό με τους κανονισμούς της ΕΕ ή το λένε στον κόσμο αυτό;

Κανένα άλλο καζίνο στο οποίο παίζω δεν ζητά τόσα πολλά έγγραφα.

Πρέπει να τηρούν τους κανόνες, κάτι που κάνουν, αλλά δεν απαιτούν 24 έγγραφα και πληρώνουν εάν ανεβάσετε το διαβατήριό σας, την απόδειξη της διεύθυνσης και την απόδειξη πληρωμής. Μα 24 έγγραφα;; Δεν έχει καμία σχέση με νόμους της ΕΕ ή οτιδήποτε άλλο.

Και στοιχηματίζω ότι θα ζητήσουν πολλά περισσότερα έγγραφα.

Την επόμενη φορά που θα ζητήσω ένα έγγραφο, θα κάνω μια καταγγελία εδώ.

Κανονικά είμαι πολύ υπομονετικός αλλά συνεχώς ζητάω νέα έγγραφα που ήδη πηγαίνουν προς την κατεύθυνση των 30 γιατί πραγματικά χάνεις την υπομονή σου και απλώς εκνευρίζεσαι.



Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Radka ❤️🍀✌🏼✌🏽

Δυστυχώς έτσι είναι η ζωή αλλά είμαι θετικός γιατί τα χειρότερα είναι πίσω μου 🙂

Αυτή είναι μια καλή ιδέα με τη δημοσίευση, ώστε όλοι να γνωρίζουν ότι δεν είναι δική σας, καθώς κάποιοι μπορεί να μην μπορούν να διακρίνουν τη διαφορά.

Οπότε θα ήταν σίγουρα μια υπέροχη ιδέα 🙂

Ναι, η ψηφιακή εποχή προχωρά ολοένα και πιο γρήγορα, δεν μπορείτε να την παρακολουθήσετε πια 😀

Εύχομαι σε εσάς και σε όλη την ομάδα του καζίνο μια υπέροχη εβδομάδα ✌🏼🍀❤️✌🏽

Μείνε υγιείς. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Το καζίνο ή ο οικονομικός επεξεργαστής που εργάζεται για το καζίνο πιθανότατα δεν ανακάλυψε τι ακριβώς χρειάζονται ή σε ποια μορφή. Κάτι σίγουρα θα πάει στραβά. Αλλά ακόμη και με έμπειρους παρόχους, μερικές φορές κάτι δεν πάει καλά.

Κάποτε είχα το πρόβλημα να μην μπορώ πλέον να συνδεθώ στο Skrill. Το χρησιμοποιώ πολύ σπάνια και όταν προσπάθησα να συνδεθώ μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα, δεν λειτούργησε επειδή η Skrill έστειλε μια επιβεβαίωση SMS σε έναν παλιό αριθμό κινητού τηλεφώνου.

Το μόνο που ήθελα ήταν να μπει ο νέος μου αριθμός στο σύστημα. Χρειάστηκαν 11 ημέρες, ένα σωρό email, τηλεφωνήματα και βιντεοκλήσεις για να λυθεί αυτό.

Δεν ξέρω ακριβώς γιατί χρειάζεται τόσος χρόνος για να το ελέγξετε, αλλά όσο συνεχίζουν να επικοινωνούν μαζί σας, αυτό σημαίνει ότι εργάζονται πάνω σε αυτό. Ακόμα κι αν είναι ενοχλητικό.


Αυτόματη μετάφραση:
Frankey
πριν από 1 έτος

Ναι, 24 έγγραφα είναι πολλά 😀 λίγο υπερβολικά!!!!

Ούτε εγώ το καταλαβαίνω αλλά ναι. 🙂

Δεν μου φαίνεται, αλλά είμαι πραγματικά υπομονετικός άνθρωπος. Αλλά αν αναβάλλετε τον παίκτη για σχεδόν 2 εβδομάδες και πάντα ζητάτε έγγραφα, είναι πολύ ενοχλητικό 😂

Μπορούν να το κάνουν και άλλοι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ενημέρωση 9 Νοεμβρίου (ημέρα 9 πληρωμής) και εν τω μεταξύ 24 έγγραφα....

Έχω αρχίσει να νιώθω πολύ νευριασμένος.

Ποιος ξέρει τι θα κάνουν με όλα τα έγγραφα...

😑

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I have an idea about what they possibly do with these documents, but it's not fitting an decent conversation.. 😂😁

CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Hiii 💚,

How about you suggesting the verification call to the casino? Because I'm quite sure that you have not yet been told what's the issue with the documents, or what's missing.

A bold idea, but a pretty useful tool for such situations. 🤔




πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Radka ❤️🍀✌🏼✌🏽

Δυστυχώς έτσι είναι η ζωή αλλά είμαι θετικός γιατί τα χειρότερα είναι πίσω μου 🙂

Αυτή είναι μια καλή ιδέα με τη δημοσίευση, ώστε όλοι να γνωρίζουν ότι δεν είναι δική σας, καθώς κάποιοι μπορεί να μην μπορούν να διακρίνουν τη διαφορά.

Οπότε θα ήταν σίγουρα μια υπέροχη ιδέα 🙂

Ναι, η ψηφιακή εποχή προχωρά ολοένα και πιο γρήγορα, δεν μπορείτε να την παρακολουθήσετε πια 😀

Εύχομαι σε εσάς και σε όλη την ομάδα του καζίνο μια υπέροχη εβδομάδα ✌🏼🍀❤️✌🏽

Μείνε υγιείς. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Thanks for your feedback, will work on it soon. 🙂

I'm so glad that the hardest part has passed, I was truly worried. A few weeks back I lost my last grandpa since then I'm more sensitive to alarming health issues or anything slightly related (sounds weird, but I think you understand).

You said it -that's life!

Sometimes, I also feel that this digital era gets the better of me 😂! No worries, that's natural, no one can stop brain aging - joking a bit😉

Stay awesome 😊

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα