Έκανα κατάθεση και έλεγξα την κατάσταση.
I deposited and checked the status.
Ich hatte eingezahlt und es Status was geprüft.
Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί. Έκανα κατάθεση 20€. Έγγραφα μεταφορτώθηκαν. Παρόλα αυτά, η ανάληψη των €400 + €150, + €501 + €301, η οποία κέρδισα μετά την κατάθεσή μου χωρίς μπόνους, ακυρώθηκε.
My account is verified. I made a deposit of €20. Documents uploaded. Despite this, my withdrawal of €400 + €150, + €501 + €301, which was earned after my deposit without a bonus, was canceled.
Mein Konto ist verifiziert. Ich habe eine Einzahlung von 20€ getätigt. Dokumente hochgeladen. Trotz dessen hat man mein Auszahlung von 400€ +150€ , +501+301€ die nach meiner Einzahlung ohne Bonus erspielt wurden, Storniert.
Αχα, βλέπω. Γνωρίζετε τον λόγο αυτής της ακύρωσης; Έχετε ζητήσει την υποστήριξη;
Ξέρετε, ο υπάλληλος του καζίνο θα πρέπει να απαντήσει στις ερωτήσεις σας και να σας βοηθήσει με την απόσυρση.
Μπορείτε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε μαζί τους, παρακαλώ;
Θα περιμένω την ενημέρωση σας.
Aha, I see. Do you know the reason for this cancellation? Have you asked the support?
You know, the casino employee should answer your questions and help you out with the withdrawal.
Can you try to contact them, please?
I will wait for your update.
Η εξήγηση έχει δοθεί:
https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237
Σταματήστε να στέλνετε ανεπιθύμητα μηνύματα στο φόρουμ, παρακαλώ.
The explanation has been given:
https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237
Stop spamming the forum, please.
Οχι φυσικά όχι! Μου έχουν απαγορευτεί.
No, of course not! I've been banned.
Nein natürlich nicht! Ich bin gesperrt worden.
Πώς διαγράφηκε και τι διαγράφηκε; Δεν έχω διαγράψει τίποτα. Το κάνεις πάντα εύκολο για τον εαυτό σου. Αλλά ευτυχώς υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες που το έχουν ελέγξει επίσης.
How deleted and what deleted? I haven't deleted anything. You always make it easy for yourself. But luckily there are enough platforms that have also checked it.
Wie gelöscht und was gelöscht? Habe gar nichts gelöscht. Ihr macht's euch auch immer leicht. Aber es gibt zum Glück genug Plattformen. Die es auch geprüft haben.
Απαντάτε σε μια συζήτηση στην οποία δεν συμμετείχατε. Αυτό απευθύνθηκε στη Radka στο CasinoGuru
You are replying to a conversation that you were not part of. This was directed to Radka at CasinoGuru
Ευχαριστώ για την ειδοποίηση. Και εγώ μπερδεύτηκα λίγο, όταν το είδα για πρώτη φορά 🙏
Thanks for the notice. I was a bit confused too, when I saw this for the first time 🙏
Δεδομένου ότι έχουν περάσει επτά μήνες, πραγματικά δεν πίστευα ότι θα επιστρέψατε σε αυτό το θέμα. 🙂
Καλως ορισες πισω!
Ωστόσο, είναι λυπηρό που δεν μπορέσατε να συνεργαστείτε με την Ομάδα Παραπόνων.
Έχετε ίσως ενημερώσεις σχετικά με τον κλειστό λογαριασμό σας; Προέκυψε κάτι νέο στο μεταξύ, παρακαλώ;
Since it has been seven months, I really did not think you would get back to this subject. 🙂
Welcome back!
It is unfortunate that you were unable to cooperate with the Complaint Team, though.
Do you perhaps have any updates regarding your closed account? Has anything new arisen in the meantime, please?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.