ΦόρουμΚαζίνοAllReels Casino - γενική συζήτηση

AllReels Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από TasosPanik
|
5390 προβολές 32 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Έχει ήδη επαληθευτεί μέσω κατάθεσης.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχει επαληθευτεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πλήρωσα και εγώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Έκανα κατάθεση και έλεγξα την κατάσταση.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί. Έκανα κατάθεση 20€. Έγγραφα μεταφορτώθηκαν. Παρόλα αυτά, η ανάληψη των €400 + €150, + €501 + €301, η οποία κέρδισα μετά την κατάθεσή μου χωρίς μπόνους, ακυρώθηκε.

Αυτόματη μετάφραση:
Diana1323
πριν από 1 έτος

Aha, I see. Do you know the reason for this cancellation? Have you asked the support?

You know, the casino employee should answer your questions and help you out with the withdrawal.

Can you try to contact them, please?

I will wait for your update.


πριν από 1 έτος

Why have you deleted my post about Altacore NV ‘s poor business habits?

Wilder1999
πριν από 1 έτος

The explanation has been given:

https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237

Stop spamming the forum, please.

Radka
πριν από 6 μήνες

Οχι φυσικά όχι! Μου έχουν απαγορευτεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Wilder1999
πριν από 6 μήνες

Πώς διαγράφηκε και τι διαγράφηκε; Δεν έχω διαγράψει τίποτα. Το κάνεις πάντα εύκολο για τον εαυτό σου. Αλλά ευτυχώς υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες που το έχουν ελέγξει επίσης.

Αυτόματη μετάφραση:
Diana1323
πριν από 6 μήνες

You are replying to a conversation that you were not part of. This was directed to Radka at CasinoGuru

Wilder1999
πριν από 6 μήνες

Thanks for the notice. I was a bit confused too, when I saw this for the first time 🙏

πριν από 6 μήνες

Οχι φυσικά όχι! Μου έχουν απαγορευτεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Since it has been seven months, I really did not think you would get back to this subject. 🙂

Welcome back!

It is unfortunate that you were unable to cooperate with the Complaint Team, though.

Do you perhaps have any updates regarding your closed account? Has anything new arisen in the meantime, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα