Έκανα εγγραφή εδώ στις 06.07 , επαλήθευσα αμέσως τον λογαριασμό μου, κατέθεσα 2 φορές και έχασα. Εντάξει απλά δεν είχε τύχη. Στις 10 Ιουλίου κατέθεσα άλλα 20 ευρώ και πραγματικά κέρδισα 2000 ευρώ με ένα στοίχημα 1 ευρώ σε ένα παιχνίδι, το Book of Fallen. Κατόπιν αιτήματος στη ζωντανή συνομιλία σε ποια χρονικά διαστήματα μπορώ να το πληρώσω. Μου είπαν 3 πληρωμές ταυτόχρονα, δηλαδή 3 φορές 400 ευρώ, γιατί 400 είναι το όριο. Με ρώτησαν αν δεν έλαβα κανένα email, όχι δεν έλαβα, επίσης κανένα email όταν έγραψα για να επαληθεύσω το email μου. Μου είπαν να στείλω περισσότερα έγγραφα, κάτι που ήταν εντάξει με μένα και το έκαναν. Στη συνέχεια όμως λένε ότι θα επικοινωνήσουν με τον πάροχο του παιχνιδιού για να ελέγξουν την περίοδο λειτουργίας του παιχνιδιού μου. Το όλο θέμα διαρκεί 3-14 μέρες. Δεν καταλαβαίνω γιατί συμβαίνει αυτό, απλά μου φαίνεται ότι καθυστερεί η πληρωμή. Είχα ήδη πρόβλημα με το Dozenspin, το οποίο ανήκει επίσης σε αυτήν την ομάδα, λόγω της πληρωμής. Επίσης το ίδιο πρόβλημα που δεν έφτασε κανένα email. Στη ζωντανή συνομιλία μου είπαν ότι έπρεπε να αλλάξω τις ρυθμίσεις μου για την υπηρεσία email μου, δεν είχα αλλάξει ποτέ τις ρυθμίσεις μου στον λογαριασμό email μου, λαμβάνω επίσης email από όλα τα άλλα καζίνο. Είναι λίγο περίεργα όλα αυτά και γι' αυτό έκανα μια καταγγελία. Δεν ξέρω αν αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή είναι νόμιμο. Είχα τόσο υψηλές νίκες σε αυτό το παιχνίδι στο παρελθόν, σε άλλα καζίνο. Τι είναι τόσο περίεργο που πρέπει να το ελέγξετε τώρα; Ή υπονοώ κάτι εδώ; Δεν ξέρω, θα δω τι θα βγει. Αυτό που είναι επίσης πολύ περίεργο είναι ότι μπορώ να δω το ιστορικό των παιχνιδιών μου μέχρι λίγο πριν από το ένα παιχνίδι όπου κέρδισα αυτά τα 2000 ευρώ. Γιατί πιστεύεις ότι δεν μπορώ να δω αυτό ακριβώς το παιχνίδι; Για μένα όλα είναι απλά αρνητικά, εκτός από τη νίκη. Απλώς θα δω ποτέ τα χρήματα; Εξακολουθώ να μην λαμβάνω email, έχω θέσει το πρόβλημα αρκετές φορές, αλλά κανείς δεν απαντά. Πρέπει συνεχώς να μπαίνω στο chat για να ρωτήσω ποια είναι η κατάσταση. Δημιούργησα μια νέα διεύθυνση email μόνο και μόνο για να μου δώσει τελικά το καζίνο, το τμήμα υποστήριξης ή το οικονομικό τμήμα, αλλά τώρα δεν έρχεται τίποτα. Είχε κανένας άλλος αυτό το πρόβλημα;
I registered here on 06.07 , immediately verified my account, deposited 2 times and lost. Ok just had no luck. On July 10th I deposited another 20 euros and really won 2000 euros with a bet of 1 euro in a game, Book of Fallen. On request in the live chat at which intervals I can have it paid out. I was told 3 payouts at the same time, i.e. 3 times 400 euros, because 400 is the limit. They asked if I didn't get any email, no I didn't, also no email when I registered to verify my email. They told me to send more documents, which was fine with me and they did. But then they say they will contact the game provider to check my game session. The whole thing takes 3-14 days. I don't understand why this is the case, it seems to me that the payment is just being delayed. I already had a problem with Dozenspins, which also belongs to this group, because of the payout. Also the same problem that no emails arrived. In the live chat I was told I should change my settings for my email service, I had never changed my settings in my email account, I also get emails from all other casinos. It's all a bit strange and that's why I made a complaint. I don't know if what's happening right now is all legal. I've had such high wins in this game before, in other casinos. What is so strange about it that you have to check this now? Or am I implying something here? I don't know, I'll see what comes of it. What is also very strange is that I can only see my game history up to just before the one game where I won that 2000 euros. Why do you think I can't see this exact game? For me everything is just negative, except for the win. Just will I ever see the money? I still don't get any emails, I've raised the problem several times, but no one responds. I constantly have to go into the chat to ask what the status is. I created a new email address just so that the casino, the support or the finance department finally gave me some information, but now nothing comes. Has anyone else had this problem?
Hab mich am 06.07 hier registriert,sofort mein konto verifiziert, 2 mal eingezahlt und verloren. Ok hatte eben kein Glück. Am 10.07 hab ich nochmal 20 Euro eingezahlt und wirklich mit 1 euro Einsatz in einem Spiel, Book of Fallen, 2000 Euro gewonnen. Auf Anfrage im live chat in welchen abständen ich auszahlen lassen kann. Sagte man mir 3 Auszahlungen gleichzeitig, also 3 mal 400 Euro, denn 400 ist das limits. Sie fragten ob ich keine email bekommen habe, nein hab ich nicht, auch keine email als ich mich registriert habe um meine email zu verifizieren. Sie sagten mir das ich noch weitere Dokumente senden sollte, das war ok für mich und tat dies auch. Dann aber sagen sie das sie den Spieleanbieter kontaktieren um meine spielsitzung zu prüfen. Das ganze dauert 3-14 tage. Warum dies so ist verstehe ich nicht,kommt mir vor als würde die Auszahlung nur raus gezögert. Ich hatte schon bei Dozenspins, das auch zu dieser gruppe gehört, ein Problem wegen der Auszahlung. Auch das gleiche Problem das keine emails ankamen. Im live chat sagte man mir ich solle meine einstellung von meinem email dienst ändern,meine Einstellungen in meinem emailaccount hatte ich noch nie irgendwas eingestellt, bekomme von allen anderen casinos auch emails. Es ist alles bisschen seltsam und habe deswegen auch eine beschwerde eingereicht. Ich weiß nicht ob das alles so rechtens ist was gerade passiert. Ich hatte in diesem spiel schon öfter solche hohe gewinne, in anderen casinos. Was ist so seltsam daran das man dies nun prüfen muss? Oder wird mir hier irgendwas unterstellt? Ich weiß es nicht,ich werde sehen was dabei raus kommt. Was auch sehr seltsam ist, ich kann meinen Spielverlauf nur bis kurz vor dem einen Spiel einsehen, in dem ich diese 2000 Euro gewonnen habe. Warum kann ich wohl nicht genau dieses Spiel einsehen? Für mich gerade alles nur Negativ,bis auf den Gewinn. Nur ob ich das Geld jemals sehe? Ich bekomme immer noch keine emails, hab das problem auch schon mehrmals angesprochen, aber es wird nicht darauf reagiert. Ständig muss ich in den chat um zu fragen wie der status ist. Ich habe mir extra eine neue email adresse erstellt, nur damit das casino, der support oder die Finanzabteilung mir endlich mal info gibt, aber da kommt nun auch nichts. Hat das Problem noch jemand gehabt?
Αυτόματη μετάφραση: