Επομένως, ακόμα δεν έχετε καταφέρει να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας, ναι; Μου φαίνεται επίσης αρκετά αστείο όταν λες ότι είσαι ήδη επαληθευμένος σε πολλά καζίνο που έχουν την ίδια διαχείριση.
Αν δεν έχετε καταφέρει να κάνετε επαλήθευση, θα σκεφτόμουν να υποβάλετε καταγγελία, γιατί δεν έχετε εναλλακτική από το καζίνο και κάτι τέτοιο ασήμαντο θα μπορούσε να λυθεί πολύ πιο γρήγορα κατά τη γνώμη μου. Τι λες ? Θα περιμένετε λίγο ακόμα και θα προσπαθήσετε να το λύσετε ή θα προχωρήσετε και θα υποβάλετε μια καταγγελία; 🤔
So you still haven't managed to verify your account, yes ? I also find it quite funny when you say that you are already verified in several casinos that have the same management.
If you haven't managed to verify, I would think about filing a complaint, because you have no alternative from the casino and such a trivial thing could be solved much faster in my opinion. What do you say ? Are you going to wait some more time and try to resolve it or are you going to go ahead and file a complaint ? 🤔