ΦόρουμΚαζίνοAbo Casino - γενική συζήτηση

Abo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από Radka
|
19154 προβολές 66 απαντήσεις |
|
1...3 4
Προσθήκη ανάρτησης
franztheuerw
πριν από 1 έτος

So you still haven't managed to verify your account, yes ? I also find it quite funny when you say that you are already verified in several casinos that have the same management. 

If you haven't managed to verify, I would think about filing a complaint, because you have no alternative from the casino and such a trivial thing could be solved much faster in my opinion. What do you say ? Are you going to wait some more time and try to resolve it or are you going to go ahead and file a complaint ? 🤔

Jaro
πριν από 12 μήνες

Γειά σου

Πραγματικά δεν ξέρω αν θα πληρώσω ξανά εκεί. Αν ναι, θα σας κρατάω ενήμερους.

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 12 μήνες

Does that mean you don't have any money in this casino ? I had a feeling you did, since you mentioned that it is not possible for you to verify yourself. Let me know.

Jaro
πριν από 12 μήνες

Μετά το έπαιξα κάτω.

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 12 μήνες

Sorry to hear that, since it reduces the chances of a complaint to zero. 🙁

Radka
πριν από 12 μήνες

Ούτε εγώ ήθελα να κάνω καταγγελία. Δεν με επαληθεύουν, οπότε το άφησα να φύγει. Έχω επαληθευτεί στα συνεργαζόμενα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Μετά το έπαιξα κάτω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Unfortunately you're not alone. That's how many of potential complaints end up.

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα