πριν από 7 μήνες
0
Νομίζω ότι το να ζητήσουν ξανά τη διεύθυνση Bitcoin από εμένα δεν είναι τίποτα άλλο από ένα προπέτασμα καπνού. Δεν περιμένω καμία πληρωμή από αυτούς τους ανθρώπους.
I think them re-asking for the Bitcoin address from me is nothing more than a smokescreen. I’m not anticipating any payment from these folks.
Είχα μια σειρά συζητήσεων με αυτά τα παιδιά σχετικά με μια ανάληψη $2500 που εκκρεμεί από τα μέσα Δεκεμβρίου μέσω τραπεζικού εμβάσματος.
Έχω έναν πλήρως επικυρωμένο λογαριασμό, τα τραπεζικά στοιχεία είναι σωστά και έλαβα μια πληρωμή για διαφορετική ανάληψη τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο του περασμένου έτους.
Σκεφτείτε ότι το μέγιστο που θα μπορούσα να κερδίσω με το συγκεκριμένο κουπόνι είναι περίπου $1700, που είναι εντάξει. Ορίζεται ξεκάθαρα στους κανόνες.
Θα επιστρέψω στο να τους στείλω email, καθώς αμφιβάλλω έντονα ότι η Ζωντανή Υποστήριξη κάνει κάτι, παρά το πόσο ανταποκρίνονται.
Και πάλι, αν έχετε λάβει χρήματα από αυτούς τους τύπους, πάρτε τα και τρέξτε.
I've had a series of conversations with these guys regarding a $2500 withdrawal pending since mid December via wire transfer.
I have a fully validated account, bank details correct and I did receive a payout on a different withdrawal back in June or July last year.
Think the maximum I could have won with that particular coupon is about $1700, which is fine. It's clearly stipulated in the rules.
I'll go back to emailing them as I strongly doubt the Live Support does anything, despite how responsive they appear to be.
Again, if you've received any money from these guys, take it and run.
Είδα το παράπονό σας , όπου η ομάδα μας επίσης δεν μπόρεσε να έρθει σε επαφή με το καζίνο και λυπάμαι γι' αυτό. Υπήρξε κάποια αλλαγή στην κατάσταση από τότε, ίσως;
Saw your complaint, where our team also was not able to get in touch with the casino, and I am sorry for it. Was there any change to the situation ever since, perhaps?
Σε αυτή την εταιρεία μπορείτε να καταθέσετε κρυπτογράφηση, το AUD θα πιστωθεί, Το πρόβλημα είναι ότι η εταιρεία δεν κάνει ποτέ αναλήψεις, κατά τη γνώμη μου μην καταθέσετε ούτε ένα ευρώ, θα έχετε ψυχολογικά προβλήματα με αυτούς τους απατεώνες
At this company you can deposit crypto, AUD will be credited, The problem is that the company never makes withdrawals, in my opinion do not deposit a single euro, you will get psychological problems with these scammers
Μην καταθέτετε ένα κομμάτι κάρβουνο σε αυτό το καζίνο. Δεν πληρώνουν. Οτιδήποτε.
Don’t deposit a lump of coal into this casino. They do not pay out. Anything.
Έκανα δύο τραπεζικά εμβάσματα πριν από 3 εβδομάδες. Εκκρεμεί ακόμα. Αυτοί οι μπουφόν δεν πρόκειται να πληρώσουν.
I did two wire transfers 3 weeks ago. Still pending. These buffoons are not going to pay out.
Γεια, ήθελες να απαντήσεις σε κάποιον συγκεκριμένο ή τι σημαίνει αυτό;
Έχετε κάποια εμπειρία με το καζίνο ή θέλατε να ρωτήσετε εάν είναι δυνατό να παίξετε σε αυτό το νόμισμα;
Hey, did you want to reply to someone specific or what does that mean ?
Do you have any experience with the casino or did you want to ask if it is possible to play in this currency ?
Χμ, ακόμα δεν συμβαίνει τίποτα με την απόσυρσή σας ναι; Είδα ότι στο παρελθόν είχατε ένα παράπονο το οποίο δεν επιλύθηκε επειδή το καζίνο το αγνόησε. Λυπάμαι και νιώθω απαίσια για σένα και δεν ξέρω αν θα μπορέσεις να πάρεις τα χρήματά σου πίσω, αν και θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν το έκανες. Έχω δει κάποια παράπονα από τις αρχές του τρέχοντος έτους που έχουν επιλυθεί, οπότε θα ήταν καλό να συνεχιστεί το καζίνο.
Υποθέτω ότι αυτό το καζίνο θα μπει στη μαύρη λίστα από εσάς.
Hm, still nothing happening with your withdrawal yes ? I saw that in the past you had a complaint which was not resolved because the casino ignored it. I'm sorry and I feel terrible for you and I don't know if you'll be able to get your money back, although I would be very happy if you did. I have seen some complaints from earlier this year that have been resolved, so it would be good if the casino would continue.
I guess this casino will be blacklisted by you.
Δυστυχώς όχι.
Αλλά αρνήθηκαν το αίτημά μου για τραπεζικό έμβασμα στις 30 Απριλίου, κάτι που είναι τουλάχιστον ωραίο που έκαναν κάτι.
Το υπόλοιπο ανάληψης μου εξακολουθεί να είναι $2500.
Θα ακολουθήσει με υποστήριξη. Αυτοί οι άνθρωποι, ειλικρινά. χαχαχα
Unfortunately, no.
But they did deny my wire transfer request on April 30, which is at least nice they've done something.
My withdrawal balance still reads $2500.
Will follow up with support. These people, honestly. Hahaha
Η υποστήριξη είπε ότι μπορούσα να υποβάλω ξανά το αίτημα ανάληψης, αλλά χρειάζονταν κάποιες λεπτομέρειες.
Κάτι ανάλογο με τις γραμμές της ομάδας πληρωμών χρειαζόταν επιβεβαίωση σχετικά με τις λεπτομέρειες πληρωμής. Στη συνέχεια, συνέχισε να μου λέει ότι έπρεπε να παράσχω λεπτομέρειες για το Bitcoin κ.λπ., παρόλο που ζήτησα από την αρχή μια ανάληψη τραπεζικού λογαριασμού.
Τέλος πάντων, υπέβαλα ξανά τραπεζικό έμβασμα. Τέτοιο αστείο.
Support said I could resubmit my withdrawal request but they needed some details.
Something along the lines of the payments team needed confirmation about payment details. Then proceeded to tell me I needed to provide Bitcoin details etc even though I requested a wire withdrawal in the first place.
Anyway, I've resubmitted a bank wire transfer. Such a joke.
Ναι, έκαναν την ίδια βλακεία μαζί μου. Θέλετε να επιβεβαιώσω εκ νέου τις λεπτομέρειες του bitcoin. Μόλις έπαιξα μέσω του υπολοίπου Sector 777. Έχω επίσης καταραστεί τη ζωντανή συνομιλία μερικές φορές τις τελευταίες εβδομάδες.
Επίσης δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω ΚΑΝΕΝΑ κουπόνι. Ακόμα και εκείνα τα χάλια με την απαίτηση 60x playthrough lol.
Βάζω αυτή την ομάδα καζίνο στη μαύρη λίστα.
Yep they did the same crap with me. Wanting me to reconfirm bitcoin details. I just played through my Sector 777 balance. I also have cursed out live chat a few times in the past few weeks.
Also I cannot use ANY coupons. Even those crappy ones with the 60x playthrough requirement lol.
I’m blacklisting this group of casinos.
Η υποστήριξη είπε ότι μπορούσα να υποβάλω ξανά το αίτημα ανάληψης, αλλά χρειάζονταν κάποιες λεπτομέρειες.
Κάτι ανάλογο με τις γραμμές της ομάδας πληρωμών χρειαζόταν επιβεβαίωση σχετικά με τις λεπτομέρειες πληρωμής. Στη συνέχεια, συνέχισε να μου λέει ότι έπρεπε να παράσχω λεπτομέρειες για το Bitcoin κ.λπ., παρόλο που ζήτησα από την αρχή μια ανάληψη τραπεζικού λογαριασμού.
Τέλος πάντων, υπέβαλα ξανά τραπεζικό έμβασμα. Τέτοιο αστείο.
Support said I could resubmit my withdrawal request but they needed some details.
Something along the lines of the payments team needed confirmation about payment details. Then proceeded to tell me I needed to provide Bitcoin details etc even though I requested a wire withdrawal in the first place.
Anyway, I've resubmitted a bank wire transfer. Such a joke.
Λοιπόν, τουλάχιστον κάτι όπως είπες έχει προχωρήσει. Ίσως τουλάχιστον κάτι θετικό. Έδωσες όλα όσα ζήτησε το καζίνο;
Ενημερώστε με οπωσδήποτε αν καταφέρετε να βγάλετε τα χρήματα. Νομίζω ότι θα ήταν μεγάλη επιτυχία μετά από τόσο καιρό.
Well at least something as you said has moved forward. Maybe at least something positive. Did you give everything the casino asked for ?
Definitely let me know if you manage to get the money out. I think it would be a great success after so long time.
Μπορώ να ρωτήσω αν αυτή είναι η πρώτη σας ανάληψη σε αυτό το καζίνο ή είχατε κάποιες επιτυχημένες στο παρελθόν; Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως εκεί;
Θα ήθελα επίσης να μάθω αν κάποιες πληροφορίες για το τέλος που λέτε περιλαμβάνονται στους όρους τους.🤔 Το έχετε διαβάσει εκεί πριν;
May I ask if this is your first withdrawal at this casino, or did you have some successful ones before? Has your account been fully verified there?
I also would like to know if some information about the fee you are saying is included in their terms.🤔 Have you read it there before?
Γεια σας, με λένε Iozzo Mary Helen, έπαιξα σε ένα online καζίνο που βρίσκεται στην Αυστραλία, το όνομα του καζίνο είναι www.abigcandy.com, κέρδισα $4000 μαζί τους στις 31 Μαρτίου, μίλησα μαζί τους και μου είπαν ότι όλα είναι εντάξει και ότι τα χρήματα θα φτάσουν στον τραπεζικό μου λογαριασμό στο συντομότερο χρονικό διάστημα, και στις 30 Απριλίου τα χρήματα διαγράφηκαν. Επικοινώνησα μαζί τους στο chat και μου είπαν ότι μπέρδεψα τα χρήματα και ότι τα χρήματα δεν θα μου φτάνουν πλέον. Αλλά δεν έχω κάνει άλλη κατάθεση ή ανάληψη κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Είναι μεγάλη απάτη να μην παίζεις σε αυτό το καζίνο.
Hello, my name is Iozzo Mary Helen, I played at an online casino located in Australia, the name of the casino is www.abigcandy.com, I won $4000 with them on March 31st, I chatted with them and they told me that everything is ok and that the money will reach my bank account in the shortest time, and on April 30 the funds were deleted. I contacted them on chat and they told me that I mixed up the funds and that the money will no longer reach me. But I have not made another deposit or withdrawal during this period. It is a big SCAM not to play at this casino.
Γεια, σημαίνει ότι παίξατε με κάποιο μπόνους όταν είχατε μικτά κεφάλαια; Αναρωτιέμαι γιατί τους έπαιρνε το καζίνο και έλεγε ότι δεν θα σου πληρώσουν τίποτα. Δεν το σχολίασαν αυτό;
Είδα επίσης ότι έχετε ένα παράπονο και ο Peter θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και προφανώς επικοινωνεί με το καζίνο αυτή τη στιγμή. Ελπίζω ότι θα έχετε μια ενημέρωση σύντομα και θα μάθουμε περισσότερα.
Hi, does it mean that you played with some bonus when you had mixed funds ? I'm wondering why the casino would take them and say they won't pay you anything. They didn't comment on that ?
I also saw that you have a complaint and Peter will try to help you and is apparently communicating with the casino at the moment. I hope you will have an update soon and we will know more.
Είχα ένα μπόνους στις 28 Μαρτίου αξίας $10 το οποίο έπαιζα μέχρι τις 31 Μαρτίου όταν κατέθεσα το τεύχος. Στον ιστότοπό τους, λένε στους όρους και τις προϋποθέσεις ότι δεν πρέπει να έχετε περισσότερα από 5 $ στον λογαριασμό σας όταν κάνετε μια κατάθεση μπόνους. Όταν έκανα την κατάθεση, είχα 0,20 $ στον λογαριασμό μου. Ναι, είναι αλήθεια, πήρα ένα μπόνους κατάθεσης στις 31 Μαρτίου, είχα 5.000 $ για να μεταφέρω, οπότε το έκανα και όλα ήταν νόμιμα, δεν έκανα τίποτα κακό μαζί τους. Ευχαριστώ
I had a bonus on March 28th worth $10 which I played until March 31st when I filed the issue. On their site, they say in the terms and conditions that you must not have more than $5 in your account when you make a bonus deposit. When I made the deposit, I had $0.20 in my account. Yes it's true, I got a deposit bonus on March 31st, I had $5k to roll over, so I did it and everything was legal, I didn't do anything wrong with them. Thank you
Καταλαβαίνω και υποθέτω ότι ο Πέτρος τα γνωρίζει ήδη όλα, οπότε αναρωτιέμαι αν το καζίνο του έχει πει όλα όσα πρέπει να ξέρει και με αυτά που έρχεται στην καταγγελία που έχετε υποβάλει. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν αποδειχτεί δίκαιο, αλλά δεν θέλω να προλάβω τον εαυτό μου ακόμα. Από αυτά που περιγράφεις, φαίνεται ότι μάλλον δεν έχεις κάνει τίποτα λάθος και έχεις εκπληρώσει τις προϋποθέσεις.
Θα μείνουμε λοιπόν σε αυτό που σου λέει ο Πέτρος. Ελπίζω να έρθει με καλά νέα.
I understand and I assume that Peter already knows everything, so I wonder if the casino has told him everything he needs to know and with what he comes to the complaint you have filed. I would be very happy if it turns out fair but I don't want to get ahead of myself yet. From what you describe, it looks like you've probably done nothing wrong and you've met the conditions.
So we'll stick to what Peter tells you. I hope he comes with good news.
γεια σας παιδιά
Αυτή είναι η πρώτη μου φορά που με πλήρωσαν ήδη. Χρειάστηκε 1 εβδομάδα για να λάβω την έγκριση κατάθεσης και μετά πρέπει να περιμένω 10 ημέρες χωρίς να υπολογίζεται το Σαββατοκύριακο.
Οπότε με πλήρωσαν ήδη. ΤΩΡΑ έχω άλλα 3500 ελπίζω να χτυπήσει σε 3 εβδομάδες.
Hi guys
This is my first time withdrawal they did paid me already. It took 1 week to get deposit approval then I have to wait 10 days no weekend count.
So they paid me already. NOW i another 3500 hope it hit in 3 weeks.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.