Σας ευχαριστούμε που το μοιραστήκατε μαζί μας τώρα και εδώ.
Μερικές φορές ακόμη και τα χειρότερα νέα είναι καλύτερα από το τίποτα, θα έλεγα.
Εάν μπορώ να ζητήσω μόνο μία χάρη, θα ήθελα να αναφέρω ότι όχι μόνο εμείς, αλλά πιθανότατα και η υπόλοιπη κοινότητα, θα το εκτιμούσαμε εάν αποφασίσατε να υποβάλετε την καταγγελία πριν χαθεί το υπόλοιπο.
Το θέμα μου είναι ότι το αποτέλεσμα της καταγγελίας έχει αντίκτυπο στον δείκτη ασφάλειας του καζίνο, αναφέροντας τώρα:
Ποιες θα είναι οι συνέπειες της καταγγελίας σας;
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε, κλείνει και κατηγοριοποιείται ως «ανεπίλυτο». Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν ανταποκρίνεται σε εμάς είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη. Επιπλέον, εάν το καζίνο θέλει να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει το παράπονο, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Πηγή: Πληροφορίες και οδηγίες επίλυσης καταγγελιών
Είναι απλώς μια ευγενική παράκληση, φυσικά.
Thank you for sharing this with us now and here.
Sometimes even the worst news is better than nothing, I'd say.
If I may ask just one favor, I'd like to mention that not just we, but most likely also the rest of the community, would appreciate it if you decided to submit the complaint before the balance was lost.
My point is that the complaint's outcome has an impact on the casino's safety index, quoting now:
What will be the consequences of your complaint?
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
Source: Complaint Resolution Information and Instructions
It's merely a kind plea, of course.
Αυτόματη μετάφραση: