πριν από 1 έτος
Δηλαδή η ανάληψη των 1900$ εκκρεμούσε από τον Μάιο; Και τώρα είναι Δεκέμβριος; Αυτό δεν ακούγεται καλό.
So your $1900 withdrawal was pending from May? And it is now December? That does not sound good.
1
Δηλαδή η ανάληψη των 1900$ εκκρεμούσε από τον Μάιο; Και τώρα είναι Δεκέμβριος; Αυτό δεν ακούγεται καλό.
So your $1900 withdrawal was pending from May? And it is now December? That does not sound good.
Σωστός. Παρακολούθησα αμέτρητες φορές. Περίμενα και περίμενα. Οπότε σκέφτηκα ότι δεν είχε καμία σημασία, δεν είχα τίποτα να χάσω ακυρώνοντάς το, στοιχηματίζοντάς το και τώρα έχω 10 χιλιάδες $ που περιμένω να κάνω ανάληψη, αλλά και πάλι, αμφιβάλλω ότι θα δω ποτέ κάτι. Αλλά ξέρω ότι με έχουν πληρώσει μια φορά. Ετσι…
Correct. I followed up countless times. I waited and waited. So I thought it didn’t matter either way, had nothing to lose by cancelling it, gambling it and now I’ve got $10k waiting to withdraw but again, doubt I’ll ever see anything. But I know they’ve paid me once. So…
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Το εκτιμώ. Νομίζω ότι την επόμενη φορά θα παραμείνω στους Brango, Limitless, Yabby και Xtreme lol.
Thank you for the response. I appreciate it. I think next time I’m just going to stick to Brango, Limitless, Yabby and Xtreme lol.
Συγγνώμη που αναβιώσα ένα παλιό νήμα, αλλά κάποιος από εσάς έχει πληρωθεί από την Abigcandy; Περιμένω 25 αναλήψεις από αυτούς συνολικού ύψους 9300 $ Αμερικάνικα δολάρια / σχεδόν $15000 δολάρια Αυστραλίας. Θα υποβάλω μια καταγγελία εδώ, αλλά έχω να κάνω και με άλλα 2 καζίνο που δεν θα πληρώσουν μετά την πληρωμή χωρίς προβλήματα, οπότε θα τα κυνηγήσω πρώτα.
Επίσης, χάσατε τυχαία την κατάσταση VIP τη στιγμή που ζητήσατε τις αναλήψεις σας;
Ευχαριστώ.
Sorry to revive an old thread but have any of you gotten paid from Abigcandy? I’m waiting for 25 withdrawals from them totaling $9300 American dollars/ almost $15000 Australian dollars. I’m going to file a complaint on here but I’m also dealing with 2 other casinos that won’t pay out after paying out no problems so I’m going after them first.
Also did you lose VIP status by chance around the time that you requested your withdrawals?
Thank you.
Γεια σου, έβαλα τις αναρτήσεις σου κάτω από το καζίνο για το οποίο μιλάς.
Ωστόσο, βλέπω ότι περιμένεις αρκετά χρήματα. Πόσο καιρό συνεχίζεται και σας έδωσε κάποιο λόγο το καζίνο;
Νομίζω ότι το πιο λογικό θα ήταν να υποβάλετε καταγγελία και να μην περιμένετε, καθώς θα γίνει έρευνα και η ομάδα μας θα σας κάνει κάποιες ερωτήσεις, οπότε νομίζω ότι θα ήταν καλό να ξεκινήσετε το συντομότερο δυνατό. Αλλά φυσικά δεν θέλω να σε πιέσω σε τίποτα.
Όσο για το VIP status, το καζίνο δεν το δικαιολόγησε καν;
Hey, I put your posts under the casino you're talking about.
However, I see you're waiting for quite a bit of money. How long has it been going on and did the casino give you any reason ?
I think the most sensible thing to do would be to file a complaint and not wait, as there will be an investigation and our team will ask you some questions, so I think it would be good to start as soon as possible. But of course I don't want to push you into anything.
As for the VIP status, the casino didn't even justify it ?
Είχα πράγματι μια ανάληψη για 1900 $ σε εκκρεμότητα στις 30 Μαΐου, αλλά η Κατάσταση VIP μου διατηρήθηκε. Ακύρωσα την ανάληψη σήμερα και την μετέτρεψα σε 10.000 $. Ζήτησα 2 αναλήψεις 2500$ σήμερα, αλλά ειλικρινά αμφιβάλλω αν θα πληρωθώ.
Πληρώθηκα περίπου 700 $ από αυτούς για μια ανάληψη που έκανα την προηγούμενη μέρα τον Μάιο, αλλά χρειάστηκε περίπου 8 εβδομάδες για να επεξεργαστεί.
I actually had a withdrawal for $1900 pending May 30 but my VIP Status was maintained. I cancelled the withdrawal today and turned it into $10,000. Requested 2x $2500 withdrawals today but I genuinely doubt I’ll get paid anything.
I did get paid about $700 from them for a withdrawal I made the day prior in May but that took about 8 weeks to process.
Λυπάμαι που η κατάστασή σας δεν έχει επιλυθεί ακόμα και με λυπεί ακόμη περισσότερο ότι το καζίνο δεν έχει επιλύσει το παράπονό σας από το παρελθόν. Νομίζω περίμενες αρκετό καιρό για την πρώτη σου απόσυρση και από αυτά, μιας και λες ότι ήταν 2 μήνες.
Ωστόσο, είστε σε επαφή με το καζίνο και γνωρίζετε κάτι για τις αναλήψεις σας;
I am sorry that your situation is still not resolved and I am even more sad to see that the casino has not resolved your complaint from the past. I think you waited quite a long time for your first withdrawal from them as well, since you say it was 2 months.
Nevertheless, are you in contact with the casino and do you know anything about your withdrawals ?
Brango, limitless, extreme, yabby and bonusblitz so professional and reliable, the owners of Big candy are thieves, never deposit money with them again, they never credit the winnings even if months pass, the casinos I mentioned at the beginning of the message pay within 10 minutes
Brango, limitless, extreme, yabby και bonusblitz εινσι επαγγελματίες και αξιόπιστοι, οι ιδιοκτήτες του Big candy είναι κλέφτες, δεν πρέπει να ξανακάνει ποτέ κατάθεση χρημάτων σε αυτούς, δεν πιστωνουν ποτέ τα κέρδη ακόμα και αν αν περάσουν μήνες, τα καζίνο που ανέφερα στην αρχή του μηνύματος πληρώνουν μέσα σε 10 λεπτά
Ναι. Δεν είχα κανένα πρόβλημα με αυτά τα 5 καζίνο.
Από την άλλη, ακόμα περιμένω τα Heaps O Wins, Sector 777 και A Big Candy να πληρώσω και έχει περάσει ένας μήνας για καθένα από αυτά.
Σκέφτομαι να κάνω την καταγγελία κατά του A Big Candy, αλλά εξετάζω άλλα πράγματα, όπως το email που έλαβα πριν από έναν μήνα από το τμήμα πληρωμών τους που επιβεβαιώνει τη διεύθυνσή μου BTC.
Ποιος ξέρει τι θα βγει από αυτό…
Yep. I haven’t had any issues with those 5 casinos at all.
On the other hand I’m still waiting on Heaps O Wins, Sector 777 and A Big Candy to pay out and it has been a month for each of them.
I am considering doing the complaint against A Big Candy but I’m looking at other stuff such as the email I got a month ago from their payments department confirming my BTC address.
Who knows what’s going to come out of this…
All enclave related casinos have great deals but when the time comes to credit your winnings the joy you have turns into a nightmare file a complaint with big candy although from what I read there is a wait from May I want to I congratulate you for your patience, I have never heard of such a thing before..
Ολα τα καζίνο που σχετίζονται με το inclave έχουν μεγάλες προσφορές αλλά όταν έρθει η στιγμή που πρέπει να σου πιστωσουν τα κέρδη η χαρά που έχεις μετατρέπεται σε εφιάλτη, κάνε καταγγελία στο big candy, αν και με αυτά που διάβασα υπάρχει αναμονή από το Μάιο θέλω να σε συγχαρώ για την υπομονή σου, κάτι τέτοιο δεν έχω ακούσει ξανά..
Αυτό θα ήταν ο Ausplayer15 να περιμένει από τον Μάιο για την απόσυρσή του από το A Big Candy.
δεν έχω τόση υπομονή lol. Και το δικό μου είναι εξαιρετικό από τις 23 Νοεμβρίου.
Ωστόσο, θα δω τι θα συμβεί και θα συνεχίσω να είμαι γκρίνια (και θα υποβάλω μια καταγγελία και εδώ).
That would be Ausplayer15 waiting since May for his withdrawal from A Big Candy.
i don’t have that much patience lol. And mine has been outstanding since November 23rd.
Nevertheless I’m going to see what happens and keep being a nag(and file a complaint here as well).
Συμφωνώ απόλυτα. Φεύγω κι εγώ από ΟΛΟΚΛΗΡΟ τα καζίνο Enclave. Μόλις οι υπόλοιποι μου δώσουν τα χρήματά μου θα μπλοκαριστούν από όλες τις πτυχές. Επίσης συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ για τα "καλά" καζίνο που αναφέρατε εδώ και παίζω και εγώ ΜΟΝΟ σε αυτούς τους ιστότοπους. Τελείωσε με ΟΛΟΥΣ τους άλλους
I totally agree. I too am leaving the ENTIRE Enclave Casinos. As soon as the rest of them give me my money they will be blocked on all facets. Also TOTALLY agree about the "good" Casinos you mentioned here and I too am ONLY playing on those sites. Done with ALL others
Παίζω σε ένα μεγάλο καζίνο ζαχαρωτών εδώ και μερικούς μήνες και δεν είχα πρόβλημα με την κατάθεση και να μου πάρουν τα χρήματά μου, αλλά τελικά κέρδισα και ξεκίνησα τη διαδικασία εξαργύρωσης 2 παρτίδων ασύρματης μεταφοράς 2500$, στο οποίο πήγαν όλα ομαλά και η μεταφορά έμεινε σε εκκρεμότητα. Την επόμενη κιόλας μέρα πήγα να συνδεθώ και ο ιστότοπος δεν με αφήνει και έχω προσπαθήσει πολλές φορές αφού έχω στείλει πολλά email στο support@abigcandy.com και δεν πήρα απάντηση τίποτα. Έχω έναν φίλο που παίζει επίσης σε μια μεγάλη καραμέλα και δεν έχει κανένα δράμα που έχει πρόσβαση στον ιστότοπο, οπότε υπάρχει άλλος τρόπος να επικοινωνήσω με αυτούς τους μούρες ώστε να μπορώ είτε να πάρω την απόσυρσή μου είτε ακόμα και να διορθώσω αυτό το πρόβλημα
I have been playing on a big candy casino for a few months now and not had a problem with depositing and them taking my money but I had a win finally and started the process of cashing out 2 lots of $2500 threw wireless transfer to which everything went smoothly and transfer was held in pending. The very next day I went to log in and the site won’t let me and I’ve tried many times since I’ve slso sent many emails to support@abigcandy.com and got no reply nothing. I have a friend who also plays at a big candy and he has no drama accessing the site so is there another way I can contact these moorons so I can either get my withdrawal or even rectify this problem
Ω θεε μου! Αυτό είναι το χειρότερο... Είστε σίγουροι ότι δεν έχετε λάβει email που να εξηγεί την κατάσταση;
Απλά ρωτάω; Ξέρετε, ο φάκελος με τα σκουπίδια ή το ανεπιθύμητο περιεχόμενο μπορεί να σας κάνει πραγματικά πόνο όταν χάνετε ένα email.
Τέλος πάντων, βρήκα μια άλλη διεύθυνση, και παρόλο που ο σκοπός της είναι λίγο διαφορετικός, υποθέτω ότι δεν θα σας βλάψει αν θέλετε να τη δοκιμάσετε: support@abigcandypromos.com
Ίσως μπορείτε να αναφέρετε εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως. Μερικές φορές τα καζίνο προτιμούν να κλείσουν τον λογαριασμό, αλλά σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ περίπτωση, θα πρέπει πάντα να ενημερώνεστε για το τι συμβαίνει, ειδικά όταν υπάρχουν εκκρεμείς αναλήψεις στον λογαριασμό σας.
Ενημερώστε με, παρακαλώ.
Oh my! This is the worst... Are you sure that you have not received an email explaining the situation?
I'm just asking; you know, the trash folder or spam can make it a real pain when you miss an email.
Anyway, I found another address, and though its purpose is a bit different, I guess it won't hurt if you care to try it out: support@abigcandypromos.com
Perhaps you can mention whether your account is fully verified; sometimes casinos prefer to close the account, but in ANY case, you should always be told what is happening, especially when there are pending withdrawals in your account.
Let me know, please.
Θα ήθελα απλώς να σχολιάσω ότι όποιος εδώ περιμένει πληρωμή από το A Big Candy αντιμετωπίζει τεράστια απογοήτευση. Είχα σε 3 ξεχωριστά αιτήματα w/d και τελείωσα να τα εξαντλήσω ΟΛΑ. Δεν πληρώνεσαι. Συγγνώμη να σας πω. Ποτέ δεν απάντησαν ούτε μια φορά στα πολλά email μου. Απλώς εξαντλήθηκαν τα υπόλοιπα και μπήκε αυτός ο ιστότοπος στη μαύρη λίστα
I just like to comment that anyone here waiting for payment from A Big Candy is in for a huge disappointment. I had in 3 separate w/d requests and wound up depleting them ALL. You are not getting paid. Sorry t tell you. They never once even replied to my many emails. Just depleted the balances and blacklisted this site
Δυστυχώς για μένα έχω ένα μέγιστο cash out στο κουπόνι που χρησιμοποίησα. Και αυτή τη στιγμή είμαι σε αυτό το μέγιστο cash out. Θα συνεχίσω να παρενοχλώ, να παρενοχλώ, να παρενοχλώ μέχρι είτε να κλείσουν είτε να πληρώσουν, καθώς δεν έχει νόημα να εξαντλήσω το υπόλοιπο καθώς δεν μπορώ να προχωρήσω περισσότερο από αυτό το υπόλοιπο.
Είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα με το Digits7. Περίμενε 10 εβδομάδες. Στη συνέχεια εξάντλησαν το υπόλοιπο και καταράστηκε την εξυπηρέτηση πελατών τους να μην ενοχλούνται πια. Δεν το κάνουμε αυτό εδώ. Αυτή η ισορροπία είναι πολύ μεγάλη.
Unfortunately for me I have a max cash out on the coupon I used. And I’m currently at that max cash out. I will keep harassing, harassing, harassing until either they shut down, or they pay up, as there is no point in depleting the balance as I cannot go farther up from that balance.
i had a similar issue with Digits7. Waited 10 weeks. Then depleted the balance and cursed out their customer service to not to be bothered anymore. Not doing that here. This balance is too big.
Σας ευχαριστούμε που το μοιραστήκατε μαζί μας τώρα και εδώ.
Μερικές φορές ακόμη και τα χειρότερα νέα είναι καλύτερα από το τίποτα, θα έλεγα.
Εάν μπορώ να ζητήσω μόνο μία χάρη, θα ήθελα να αναφέρω ότι όχι μόνο εμείς, αλλά πιθανότατα και η υπόλοιπη κοινότητα, θα το εκτιμούσαμε εάν αποφασίσατε να υποβάλετε την καταγγελία πριν χαθεί το υπόλοιπο.
Το θέμα μου είναι ότι το αποτέλεσμα της καταγγελίας έχει αντίκτυπο στον δείκτη ασφάλειας του καζίνο, αναφέροντας τώρα:
Ποιες θα είναι οι συνέπειες της καταγγελίας σας;
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε, κλείνει και κατηγοριοποιείται ως «ανεπίλυτο». Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν ανταποκρίνεται σε εμάς είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη. Επιπλέον, εάν το καζίνο θέλει να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει το παράπονο, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Πηγή: Πληροφορίες και οδηγίες επίλυσης καταγγελιών
Είναι απλώς μια ευγενική παράκληση, φυσικά.
Thank you for sharing this with us now and here.
Sometimes even the worst news is better than nothing, I'd say.
If I may ask just one favor, I'd like to mention that not just we, but most likely also the rest of the community, would appreciate it if you decided to submit the complaint before the balance was lost.
My point is that the complaint's outcome has an impact on the casino's safety index, quoting now:
What will be the consequences of your complaint?
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
Source: Complaint Resolution Information and Instructions
It's merely a kind plea, of course.
Δυστυχώς για μένα έχω ένα μέγιστο cash out στο κουπόνι που χρησιμοποίησα. Και αυτή τη στιγμή είμαι σε αυτό το μέγιστο cash out. Θα συνεχίσω να παρενοχλώ, να παρενοχλώ, να παρενοχλώ μέχρι είτε να κλείσουν είτε να πληρώσουν, καθώς δεν έχει νόημα να εξαντλήσω το υπόλοιπο καθώς δεν μπορώ να προχωρήσω περισσότερο από αυτό το υπόλοιπο.
Είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα με το Digits7. Περίμενε 10 εβδομάδες. Στη συνέχεια εξάντλησαν το υπόλοιπο και καταράστηκε την εξυπηρέτηση πελατών τους να μην ενοχλούνται πια. Δεν το κάνουμε αυτό εδώ. Αυτή η ισορροπία είναι πολύ μεγάλη.
Unfortunately for me I have a max cash out on the coupon I used. And I’m currently at that max cash out. I will keep harassing, harassing, harassing until either they shut down, or they pay up, as there is no point in depleting the balance as I cannot go farther up from that balance.
i had a similar issue with Digits7. Waited 10 weeks. Then depleted the balance and cursed out their customer service to not to be bothered anymore. Not doing that here. This balance is too big.
Θέλω απλώς να πω ότι ελπίζω ότι υπάρχει τρόπος να σας βοηθήσω με το παράπονό σας.
Μην τα παρατάς!
Ειλικρινά, πρέπει να ομολογήσω ότι αυτό το μέρος του χρόνου είναι συνήθως πολύ απασχολημένο. Όπως πιθανότατα είδατε στο νήμα παραπόνων, ο αριθμός των παραπόνων που υποβλήθηκαν πρόσφατα κάνει το δικό του βάρος. Λοιπόν, παρακαλώ να είστε υπομονετικοί. 🙏
I just want to say that I hope there is a way to help you out with your complaint.
Don't give up!
Frankly, I have to admit that this part of the year is usually very busy. As you probably saw in the complaint thread, the number of recently submitted complaints takes its toll. So, please be patient. 🙏
Ήταν όταν άρχισα να παίζω για πρώτη φορά και σίγουρα δεν ήμουν καν μέλος ΕΔΩ. Μου απάντησαν μόλις το θυμάμαι. Μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν ανάληψη σε πορτοφόλι βάσης μετρητών. ΠΡΕΠΕΙ να είναι Coinbase που δεν μπορώ να πάρω μόνο με διαβατήριο. Τους εξήγησα αυτό και απλώς έστειλαν ξανά ένα copy paste του προηγούμενου email τους. Δεν τους άκουσα ξανά. Είχα αρκετές αναλήψεις εκείνη τη στιγμή. Απλώς προχώρησα και εξάντλησα τα υπόλοιπα και έβαλα τη μαύρη λίστα του Καζίνο. Ήταν στην πραγματικότητα ένα από τα πρώτα που έπρεπε να καταργήσω. ΠΡΩΤΟ ΑΠΟ 7 μπορώ να προσθέσω. Όλο αυτό το δίκτυο καζίνο ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να εξοριστεί από αυτόν τον Πλανήτη. Είναι ΟΛΟΙ κακοί. Ανυπομονώ να λάβω τις ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ καθυστερημένες πληρωμές μου, ώστε να μπορέσω να προχωρήσω στη μαύρη λίστα των τελευταίων από αυτές
This is when I first started playing and pretty sure I wasnt even a member HERE yet. They did reply once I remember. They told me they could not withdraw to a cash base wallet. It NEEDED to be Coinbase which I cant get with just a passport. I explained that to them and they just resent a copy paste of their previous email. I never heard from them again. I had several withdraws waiting at the time. I just went ahead and depleted the balances and blacklisted the Casino. It was actually one of the first I had to do away with. FIRST OF 7 I might add. This entire network of Casinos NEEDS to be banished from this Planet. They are ALL bad. Cant wait to get my EXTREMELY delayed payments so I can go ahead and blacklist the last of them
Δυστυχώς, το Coinbase είναι αρκετά δημοφιλές μεταξύ των καζίνο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μια αξιοπρεπής εταιρεία πρέπει να κάνει ό,τι περνά από το χέρι της για να πληρώσει τα κέρδη. Παρεμπιπτόντως, έχετε βρει ποτέ κάτι τέτοιο στους όρους και τις προϋποθέσεις τους;
Sadly, Coinbase is pretty popular among casinos. But it does not mean a decent company should do everything within its power to pay out the winnings. By the way, have you ever found something like this in their terms and conditions?
Όχι. Δεν είδα ΤΙΠΟΤΑ σχετικά με αυτό στους T&C τους. Και το διάβασα.
No. I did not see ANYTHING about that in their T&C. And I did read it.
Κυριολεκτικά ό,τι πιο περίεργο υπήρξε ποτέ. Καθώς σας απαντούσα μόλις τώρα έλαβα ένα ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΗΝΥΜΑ από αυτούς με κάποιο promo BS. Γραπτό μήνυμα?? Σίγουρα δεν το εγκρίνω ποτέ
Literally the most bizarre thing ever. As I was replying to you just now I got a TEXT MESSAGE from them with some BS promo. Text message?? pretty sure I never approved that
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.