888Starz - Δεν ελήφθησαν χρήματα
Ο αριθμός λογαριασμού μου είναι 762034843
Γνωρίζοντας ότι έχουν περάσει περισσότερες από 115 ημέρες μέχρι στιγμής
Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη για αυτόν τον τρόπο, αλλά μια εταιρεία που απουσίαζε από αυτό (διαφάνεια και τον εξαπάτησε, οπότε ελπίζω να αποδεχτείτε ότι είστε ο κριτής μεταξύ μας)
Αυτή είναι η τελευταία απάντηση από την εταιρεία
Καλώς ορίσατε, αγαπητέ χρήστη. Δυστυχώς, ο αντιπρόσωπος ισχυρίζεται ότι δεν έλαβε τα χρήματα. Σας συμβουλεύω να επικοινωνήσετε με τον πάροχο υπηρεσιών σας για επιστροφή χρημάτων. Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για αυτήν την άβολη κατάσταση.
Και αυτή είναι η απάντησή μου στον ψευδή ισχυρισμό τους
Πέντε αποδείξεις που αποδεικνύουν την επιτυχία της επιχείρησης
1- Βίντεο από το εσωτερικό του πορτοφολιού
2- Απόδειξη λογαριασμού
3- Ηχογράφηση κλήσης με την εξυπηρέτηση πελατών της axisPay
4- Συνομιλία μέσω Whatsapp με την εξυπηρέτηση πελατών του axisPay
5- Ένα αντίγραφο της επιτυχίας της διαδικασίας μεταφοράς
Αυτά είναι τα στοιχεία που παρείχα ως απόδειξη της επιτυχίας της διαδικασίας μεταφοράς από τον πάροχο υπηρεσιών Wallet
Πού είναι η απόδειξη και η απόδειξη από τον πράκτορα και το τμήμα πληρωμών;
(σχετικά με την φερόμενη μη είσπραξη των χρημάτων)
Πώς ήξερε ο πράκτορας ότι τα χρήματα δεν είχαν ληφθεί;
Αν η απάντηση είναι να επικοινωνήσετε με το πορτοφόλι axisPay, τότε θα πρέπει να το παρουσιάσει ως απόδειξη των λόγων του (από διαφάνεια) με ευγνωμοσύνη.
Επαναλαμβάνω, προκαλώ τον πράκτορα και το σύστημα πληρωμών του 888starz να προσκομίσουν έστω και μία απόδειξη ότι τα χρήματα δεν φτάνουν σε αυτόν.
Λάβετε υπόψη ότι αυτές οι ενέργειες επηρεάζουν τη φήμη της εταιρείας 888starz εάν η συναλλαγή μεταξύ του πελάτη και του εκπροσώπου στα δεξιά γίνεται με διαφάνεια.
888Starz - Funds not received
My account number 762034843
Knowing that more than 115 days have passed so far
I really apologize for this way, but a company that was absent from it (transparency and deceived him, so I hope you accept that you are the arbiter between us)
This is the last reply from the company
Welcome, dear user. Unfortunately, the agent claims not to receive the funds. I advise you to contact your service provider for a refund. We sincerely apologize for this uncomfortable situation
And this is my response to their false claim
Five proofs proving the success of the operation
1- Video from inside the wallet
2- Account statement
3- Record a call with axisPay customer service
4- Whatsapp chat with axisPay customer service
5- A copy of the success of the transfer process
This is what I provided proof of the success of the transfer process from the service provider Wallet
Where is the proof and the proof from the agent and the payments department?
(on the alleged non-receipt of the funds)
How did the agent know that the money was not received?
If the answer is to contact axisPay wallet then he should present this as proof of his words (out of transparency) with thanks
I repeat I challenge the agent and the payment system of 888starz to provide one proof that the money is not reaching him?
Please note that these actions affect the reputation of the company 888starz if it deals transparently between the client and the agent to the right back
Αυτόματη μετάφραση: