ΦόρουμΚαζίνο777onfire Casino - γενική συζήτηση

777onfire Casino - γενική συζήτηση

πριν από 9 μήνες από iiisarockss
|
1585 προβολές 24 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 777onfire Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 9 μήνες

Έκανα μια κατάθεση με το 100% μπόνους πρώτης κατάθεσης και το μπόνους 50 δωρεάν περιστροφών, αλλά για κάποιο άγνωστο λόγο, όταν γύρισα τον κουλοχέρη, με εμπόδισαν να παίξω. Μου είπαν ότι είχα ξεπεράσει το ποσό που είχα προγραμματίσει να χρησιμοποιήσω και δεν μπορούσα πλέον να παίξω. Επικοινώνησα με την υποστήριξη και μου είπαν ότι κατάφεραν να λύσουν το πρόβλημα, αλλά κατέληξα να μην μπορώ να παίξω ξανά και ξανά.


Σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχει χρονικό όριο για τις 50 δωρεάν περιστροφές και αν δεν θέλω να παίξω, ζητώ επιστροφή χρημάτων, αλλά δεν λαμβάνω γρήγορη απάντηση.

Εάν έχετε ακόμα χρήματα αλλά δεν μπορείτε να παίξετε, θα ήθελα επιστροφή χρημάτων το συντομότερο δυνατό. file

Αυτόματη μετάφραση:
iiisarockss
πριν από 9 μήνες

Hey, it looks like a pretty complicated situation. 

Anyway, when you say that you wrote to support and they said that they managed to solve it, but you still couldn't play, did you write to them again and ask them what the problem is ? Is your first deposit bonus still active or has it already expired?

Either way, I think you made the right move to lodge a complaint with us and our team will try to help you sort it out. Update me if you find out anything new and you can play your bonus normally or if you have received a refund.

Fingers crossed. 🤞

πριν από 9 μήνες

Έχω στείλει email πολλές φορές, αλλά δεν έχω λάβει καμία απάντηση από την υποστήριξη.


Έκανα log in και προσπάθησα πολλές φορές να δω αν μπορώ να παίξω, αλλά ακόμα δεν μπορώ.

Οι 50 δωρεάν περιστροφές έχουν λήξει.

Το μπόνους πρώτης κατάθεσης έχει ακόμη 5 ημέρες για να λήξει.


Αυτόματη μετάφραση:
iiisarockss
πριν από 9 μήνες

Well, firstly, I thought you simply reached the set gambling limits, which is, by the way, a great tool to keep the game safe. But now, I'm not so sure.

According to the complaint, you have never set such limits yourself; did I get it correctly, please?

One way or another, I hate to see such a lack of support. Do you think there is any other option you may try to get in touch with them?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
πριν από 9 μήνες

Ναι, δεν υπάρχουν περιορισμοί,

Μετά από αυτό, έκανα έλεγχο και δεν είχε ρυθμιστεί τίποτα.


Υπάρχουν άλλοι τρόποι επικοινωνίας μαζί μας, αλλά δεν γνωρίζω άλλες μεθόδους αυτήν τη στιγμή.


Αυτόματη μετάφραση:
iiisarockss
πριν από 9 μήνες

This is confusing, and I'm sorry you have to go through this. Such situations teach us that a good communication channel matters the most. Despite anyone else outside the casino system being willing to help you, we can't do that without their support.

How about their social media channels? Do they run anything useful?

πριν από 8 μήνες

@ casino.guru


In your presentation of this casino's bonuses you only display the "high roller" bonuses, where the minimum deposit is 200 euros. They have the regular welcome bonuses as well, starting from 20 euros:


file

SCATT3R
πριν από 8 μήνες

Thank you for your interest, I have to correct you a bit this time, though. We do have those bonuses included in our full review of this casino, actually. Check it out over here 👈, please. 😉

Have you tried any of them, would you like to share your experience, perhaps?

πριν από 2 μήνες

Γεια σας, είμαι με το 777onfire εδώ και λίγο καιρό και έχω ένα τρέχον πρόβλημα. Η υποστήριξη δεν έχει απαντήσει σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την περασμένη Πέμπτη, ούτε είναι κανείς διαθέσιμος στη συνομιλία. Μπορεί κάποιος να μου πει τι συμβαίνει;

Αυτόματη μετάφραση:
mariabottoni1993
πριν από 2 μήνες

Hello, so what did you want to solve with support please ? When you open the live chat, nobody can reach you or the live chat icon is not even there ? I have no idea what could be going on, so it's probably best to start by describing the problem. 

πριν από 3 ημέρες

Και εγώ περιμένω απάντηση εδώ και 2 καλές βδομάδες, για πληρωμή


Μέχρι στιγμής πάντα δούλευε τέλεια, αυτή τη φορά καθόλου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Οπότε για μένα όλα είναι αναλλοίωτα. Δεν έχω λάβει καμία αντίδραση από τότε που δημοσίευσα αυτό το post. Δεν υπάρχει ζωντανή συνομιλία που να φαίνεται καθόλου. Είναι κρίμα, έμεινα πολύ ευχαριστημένος με το 777onfire. Αλλά ω καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Έχεις κάνει κάτι για αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Επικοινώνησα με το Casino Guru. Δεν μπόρεσαν να λύσουν το θέμα ούτε για μένα. Έχω στείλει τουλάχιστον 15 email στο 777onfire, χωρίς απάντηση εδώ και 2 μήνες. Πριν από αυτό όλα κυλούσαν ομαλά, ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα, υπήρχε πάντα κάποιος στη ζωντανή συνομιλία. Δεν ξέρω τι να κάνω τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Μέχρι στιγμής έχω πληρώσει κάτι 5 φορές και πάντα πήγαινε ομαλά. μέσω τραπεζικής μεταφοράς ήταν μερικές φορές στον λογαριασμό μου την ίδια μέρα.

Η υποστήριξη από το 777onfire δεν ανταποκρίνεται καθόλου, αλλά καλά, αν είναι παρόμοια για εσάς, δεν έχω καμία ελπίδα.

Κρίμα, ήμουν πάντα πολύ ικανοποιημένος μέχρι τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Και εγώ περιμένω απάντηση εδώ και 2 καλές βδομάδες, για πληρωμή


Μέχρι στιγμής πάντα δούλευε τέλεια, αυτή τη φορά καθόλου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

Hi, the casino didn't tell you anything, why don't you have any winnings yet? Did you play with a bonus? If you've received withdrawals before, how long did it take?

Jaro
πριν από 2 ημέρες

Δεν λαμβάνω απάντηση από το καζίνο

όχι τα χρήματα είναι εντελώς δωρεάν, γιατί παίζω μόνο χωρίς μπόνους

οι τελευταίες πληρωμές έγιναν στον λογαριασμό μου την ίδια μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
Jonsi17
πριν από 2 ημέρες

Then I would try to be a bit patient and see what you can do. We give the casinos 14 days to pay the player and if nothing changes we will try to help you. When a casino doesn't respond it's difficult and they should definitely inform their players when money is involved. 

But sometimes patience is also needed from the players and there have been many cases where they were worried unnecessarily because they got the money in the end.

So do you think you can wait and see if something will change?

πριν από 2 ημέρες

Ναι θα περίμενα να δω τι θα γίνει

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα