Γεια σας,
έχετε ζητήσει κάποια ανάληψη, παρακαλώ; Εάν ναι, θα μπορούσε να ενεργοποιήσει τη διαδικασία επαλήθευσης και ο λογαριασμός μπορεί να αποκλειστεί σε αυτήν την περίπτωση.
Εάν εκτελείται η διαδικασία επαλήθευσης, θα της έδινα τουλάχιστον λίγες ημέρες. Θα μπορούσε να είναι χρονοβόρο.
Ωστόσο, είμαι σίγουρος ότι θα πρέπει να ενημερωθείτε για όλα αυτά από την υποστήριξη του καζίνο.
Έχετε λάβει κάποια πληροφορία μέχρι στιγμής;
Hello,
have you asked for any withdrawal, please? If so it could trigger the verification process and the account may be blocked in this situation.
If the verification process is running, I'd give it a few days at least. It could be time-consuming.
I'm quite sure you should be informed about all of this by the casino support, however.
Have you received any information so far?
Αυτόματη μετάφραση: