Bank direct .. με την τραπεζική μου εφαρμογή .. έχουν όλες τις ολλανδικές τράπεζες εκεί.
η επαλήθευση πήγε εντάξει. Έχω ένα στιγμιότυπο οθόνης που μου λέει ότι ήταν εντάξει. Άρα ναι τραπεζικό έμβασμα. Το αστείο όμως παίζεται όλη την παραμονή με το banking . Τους έστειλα λοιπόν όλα τα στιγμιότυπα οθόνης της εκκρεμούς κατάθεσης, τώρα το θέλουν ξανά. Τους έστειλα ήδη τα πάντα. Λένε μόνο, μην ανησυχείς.. ειδικό τμήμα. Καμία εξήγηση τίποτα….μου έδωσαν 40 περιστροφές επιβράβευσης (δεν κάνω μπόνους κανονικά με όλα αυτά τα ιδιαίτερα πράγματα.. και δεν κέρδισα ποτέ με κανένα μπόνους. Το περίεργο λοιπόν είναι… τα παράπονα από τον πελάτη είναι πολύ επίκαιρα!!! Και συνήθως γράφω μια κριτική .. αλλά το καζίνο δεν ήταν στη λίστα. Οπότε ναι, ας δούμε πού τελειώνει 🙁…..
με εκτίμηση, Ντέιβ
Bank direct .. with my banking app .. they have all the Dutch banks on there side .
they verification went ok. I have a screen shot of them telling me it was ok . So yes bank transfer . But the funny thing is played the whole eve with banking . So I sent them all the screenshots of pending deposit, now they want it again . Sent them already everything. They only say , no worries.. special department. No explanation nothing ….they gave me 40 loyalty spins ( I don’t do bonus normally with all those special things .. and I never won with any bonus . So the strange thing is … the complaints from customer are very current !!!’ And normally I write a review .. but casino was not in the list . So yeah let’s see where is ending 🙁 …..
kind regards , Dave
Αυτόματη μετάφραση: