Έχω μιλήσει με την ομάδα παραπόνων μας. Έχετε την επιλογή να ενεργοποιήσετε το VPN και να προσπαθήσετε να αλλάξετε χώρα και μετά να υποβάλετε καταγγελία;
Όσο για το ότι δεν υπάρχει ερώτηση που να ταιριάζει στην περίπτωσή σου, δεν πειράζει. Δοκιμάστε να κάνετε κλικ σε κάποιο από αυτά και συνεχίστε με αυτό. Ούτε έτσι λειτουργεί; Διότι αν κάνετε κλικ σε αυτές τις ερωτήσεις, τότε μπορείτε να εξηγήσετε ποιο είναι το συγκεκριμένο πρόβλημά σας, ώστε η ομάδα μας να καταλάβει.
Επίσης, έχετε δοκιμάσει όλες τις επιλογές που έγραψα στην προηγούμενη απάντησή μου;
I have spoken to our complaints team. Do you have the option to turn on the VPN and try to change the country and then file a complaint ?
As for the fact that there is no question that fits your case, that's fine. Try clicking on any of them and get on with it. It doesn't work that way either ? Because if you click on those questions, then you can explain what your specific problem is, so our team would understand.
Also, have you tried all the options I wrote in my previous answer ?
Αυτόματη μετάφραση: