ΦόρουμΚαζίνο1Go Casino - γενική συζήτηση

1Go Casino - γενική συζήτηση

πριν από 4 μήνες από guizinho8
|
2250 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 1Go Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 4 μήνες

Έκανα λογαριασμό πριν από 2 ημέρες, επαληθεύτηκε λογαριασμός με όλα τα έγγραφα. Έβαλα 2 στοιχήματα χρησιμοποιώντας ολόκληρο το υπόλοιπο της κατάθεσής μου και έκανα ανάληψη. Η έρευνα εκκρεμεί για μέγιστη περίοδο 30 ημερών για επιθεώρηση ασφαλείας ?? Παρά το γεγονός ότι είμαι υπό τους όρους τους, είμαι νέος χρήστης και την πρώτη ανάληψη που κάνω, ο λογαριασμός μου είναι υπό έρευνα και η ανάληψη εκκρεμεί;

Αυτόματη μετάφραση:
guizinho8
πριν από 4 μήνες

May I ask if you played with any kind of bonus there? Have you gotten any explanation from the casino about the investigation?🤔

Romi
πριν από 4 μήνες

Δεν ήταν επειδή έπαιζα μπόνους. Το μπόνους που έπαιξα ήταν για αθλητικά στοιχήματα και το rollover ήταν μόνο με το υπόλοιπο μπόνους και έχασα αμέσως. Πόνταρα τα χρήματά μου κανονικά και το αίτημα ανάληψης έγινε αποδεκτό (όταν δεν γίνει αποδεκτό, το σύστημα μας προειδοποιεί αμέσως ότι πρέπει να παίξουμε ακόμα τα χρήματα).

Απορρίφθηκε την πρώτη φορά παρόλο που επαληθεύτηκε επειδή ζήτησαν ένα βίντεο selfie. Αφού έστειλαν το βίντεο selfie είπαν ότι μπορούσα να σηκωθώ. Έκανα την απόσυρση και απλά μου είπαν ότι είχαν το δικαίωμα να μπλοκάρουν την απόσυρση για 31 ημέρες για έρευνα. Ήταν η πρώτη φορά που έφτιαξα λογαριασμό και αυτό έχει ήδη συμβεί... αδύναμο καζίνο. Όλα τα καζίνο υπό αυτή τη διαχείριση είναι έτσι. Το ίδιο μου συνέβη πριν από 2 μέρες στο Sol casino όπου επίσης μου είπαν χωρίς λόγο ότι έπρεπε να περιμένω 31 ημέρες. Το κάνουν επίτηδες για να δουν αν οι παίκτες ακυρώσουν την απόσυρση και ξοδέψουν τα χρήματα. Αλλά δεν πρόκειται να ξοδέψω τίποτα. Θα περιμένω τις 31 ημέρες και δεν θα παίξω ποτέ ξανά σε αυτά τα αδύναμα καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
guizinho8
πριν από 4 μήνες

Okay, I understand now. Did you receive your money the first time it happened? It is indeed a wise decision to wait and not spend the money. Let us know, please, if everything will go well with the withdrawal, for sure.

Romi
πριν από 4 μήνες

Είναι ενδιαφέρον ότι συνέβησαν και τις δύο φορές αυτή την εβδομάδα, στον λογαριασμό του sol casino και τώρα στον λογαριασμό του καζίνο 1go. Δεν είχα παίξει ποτέ στο καζίνο 1go, ήταν η πρώτη φορά που κατέθεσα χρήματα και έπαιξα. Παίζω εδώ και μήνες στα καζίνο αυτής της διοίκησης, το πρόβλημα είναι ότι δίνουν μόνο μπόνους και τους αρέσουν οι παίκτες που χάνουν τα χρήματά τους. Καθώς ήμουν τυχερός και κέρδισα κάποια χρήματα και καθώς τα έκανα όλα νόμιμα, πρώτα μου αφαίρεσαν το δικαίωμα να παίξω το μπόνους και τώρα με βάζουν να περιμένω 31 ημέρες για να μπορέσω να κάνω ανάληψη των χρημάτων. Πολύ κακή διαχείριση αυτών των καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
guizinho8
πριν από 4 μήνες

Something like that would indicate that the casino system probably detected something worth a manual check. In this regard, I imagine the casino informed you about the investigation and associated account blockage. Technically, it makes sense.

Sadly, in such situations, casinos do not usually share additional details with players, and until the check is done, there is quite an open space for speculation.

By the way, if the group share one system or platform, such check are held across the whole casino group, so you don't have to play in more than one. The system automatically flags certain player's account details across the whole group of casinos.

I understand it feels unconfortable from your point of view. And yet, until the investigation brings results, we may only guess whether it was truly necessary.

Regarding the bonuses, I'd like to say that casinos, like any other commercial subjects, are free to restrict anyone from receiving special offers and bonuses, since it represents a significant investment. Casinos and sportsbooks prefer to reward players who may consider leaving the site, or fresh new players seeking "motivation."

Find out more in this free e-course focused on bonuses 😉

Quoting:

"Let’s start with the basics, in case this is the first time you are learning about casino bonuses. Casino bonuses usually take the form of bonus funds or free spins, which are given to players for one of many reasons, including:

•  As a reward for making a casino account

•  As a reward for making a deposit

•  As a reward for being an active player

•  As an incentive to start playing again after a period of inactivity"


It may sound quite harsh, but still, it's a business focused on gaining income.


In any case, I hope the security check will be done quite soon and you will be able to withdraw the winnings. Keep us posted, please!

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, το χειρότερο καζίνο που έχει εγγραφεί πριν από 3 μέρες, αυτές τις μέρες έστειλα 3 βιντεοσέλφι, χθες έκανα ανάληψη 48 ευρώ πάλι έστειλα βιντεοσελφι μου είπαν να περιμένω 30 μέρες για επαλήθευση

Αυτόματη μετάφραση:
Arm009
πριν από 4 μήνες

Hi, so I see that the biggest problem is in the verification and that's why you can't withdraw, right ? When you send a video selfie, what is the error if they don't accept it, did you try to ask ? 

The truth is that we give casinos 14 days to resolve KYC and withdrawal, so I wouldn't be in favour of it taking up to a month, how long are you waiting at the moment ? 

Anyway, if nothing changes within that time I would probably open a complaint where our team will try to help you.

So please let me know if you have an update. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Jaro
πριν από 4 μήνες

Έβγαλα μια selfie βίντεο με το διαβατήριό μου και επιβεβαίωσαν ότι ήμουν εγώ, και είπαν ότι δεν υπήρχαν προβλήματα, μπορούσαμε να κάνουμε ανάληψη, αλλά όταν έκανα ανάληψη και η ανάληψη δεν ήρθε ποτέ, τους έγραψα ξανά και αυτό χρόνος που είπαν ότι χρειάζονται 31 ημέρες για την επαλήθευση του προφίλ του λογαριασμού σε ένα υποτιθέμενο άδικο παιχνίδι ... οι μέθοδοι και τα αποτελέσματα της επαλήθευσης δεν υπόκεινται σε αποκάλυψη, σύμφωνα με αυτούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Αυτό το καζίνο, όπως όλα τα άλλα υπό την ίδια διαχείριση, είναι ντροπή.. στην ίδια κατάσταση είμαι.. χωρίς καμία δικαιολογία, απλά λένε ότι έχουν το δικαίωμα να κρατήσουν την ανάληψη για 31 ημέρες για έρευνα.. δημιουργήθηκε λογαριασμός Πριν από 3 ημέρες, ποια μπορεί να πρέπει να ερευνήσουν που διαρκεί ένα μήνα; Κρίμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Δεν έχω τίποτα εναντίον αυτού ή άλλων galaktika καζίνο, το μόνο που βρίσκω κακό είναι ότι με ένα μπόνους χωρίς κατάθεση μπορώ να κάνω ανάληψη το πολύ 250 ευρώ μετά το στοίχημα επειδή οι δωρεάν περιστροφές μου είχαν ως αποτέλεσμα 25 ευρώ που είχαν ως αποτέλεσμα το x10 με 250 ευρώ.

Μέχρι εδώ όλα καλά, το πρόβλημα είναι ότι για να βγάλω τα χρήματα τώρα πρέπει να καταθέσω 250 ευρώ, που είναι πολλά χρήματα για μένα, και να παίξω αυτά τα 250 ευρώ x3.

Γι' αυτό δεν έχω πληρώσει ακόμα 250 ευρώ γιατί δεν έχω τόσα να περιθώρια.

Γνωρίζω από την υποστήριξη ότι αυτό είναι στους κανόνες τους, αλλά παρόλα αυτά ήθελα να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου γι' αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Έβγαλα μια selfie βίντεο με το διαβατήριό μου και επιβεβαίωσαν ότι ήμουν εγώ, και είπαν ότι δεν υπήρχαν προβλήματα, μπορούσαμε να κάνουμε ανάληψη, αλλά όταν έκανα ανάληψη και η ανάληψη δεν ήρθε ποτέ, τους έγραψα ξανά και αυτό χρόνος που είπαν ότι χρειάζονται 31 ημέρες για την επαλήθευση του προφίλ του λογαριασμού σε ένα υποτιθέμενο άδικο παιχνίδι ... οι μέθοδοι και τα αποτελέσματα της επαλήθευσης δεν υπόκεινται σε αποκάλυψη, σύμφωνα με αυτούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

I see, so it's not about the verification of you but about the gameplay, which maybe the game provider will also consider. I'm not sure how long such a investigation can take, because a month seems quite a lot to me. That's why I suggested a complaint as a possible solution, because it would worry me. 

However, are you aware that you would be playing some unfair tactics or why the casino told you that ? Did you play slots or any live table games or something else ? 🤔

πριν από 4 μήνες

Αυτό το καζίνο, όπως όλα τα άλλα υπό την ίδια διαχείριση, είναι ντροπή.. στην ίδια κατάσταση είμαι.. χωρίς καμία δικαιολογία, απλά λένε ότι έχουν το δικαίωμα να κρατήσουν την ανάληψη για 31 ημέρες για έρευνα.. δημιουργήθηκε λογαριασμός Πριν από 3 ημέρες, ποια μπορεί να πρέπει να ερευνήσουν που διαρκεί ένα μήνα; Κρίμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hi, I would also find this to be quite a lot and I see that you are not the only one who has an account under the casino's control. It would probably be best to know why the check had to happen, but you will probably only find that out when the casino gives a statement on the whole situation and the review is over. If you don't hear anything more from them, I would also recommend submitting a complaint, because I wouldn't want to wait a month without anything either. 

Anyway, what games have you played ? Did you play with the bonus ? Do you have any idea why this could be happening ? 

Let me know. 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Έπαιξα ειλικρινά, δεν πήρα καν μπόνους, έβαλα δυο στοιχήματα στο άθλημα του ποδοσφαίρου, κυρίως και λίγο σε φρουτάκια

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Δεν έχω τίποτα εναντίον αυτού ή άλλων galaktika καζίνο, το μόνο που βρίσκω κακό είναι ότι με ένα μπόνους χωρίς κατάθεση μπορώ να κάνω ανάληψη το πολύ 250 ευρώ μετά το στοίχημα επειδή οι δωρεάν περιστροφές μου είχαν ως αποτέλεσμα 25 ευρώ που είχαν ως αποτέλεσμα το x10 με 250 ευρώ.

Μέχρι εδώ όλα καλά, το πρόβλημα είναι ότι για να βγάλω τα χρήματα τώρα πρέπει να καταθέσω 250 ευρώ, που είναι πολλά χρήματα για μένα, και να παίξω αυτά τα 250 ευρώ x3.

Γι' αυτό δεν έχω πληρώσει ακόμα 250 ευρώ γιατί δεν έχω τόσα να περιθώρια.

Γνωρίζω από την υποστήριξη ότι αυτό είναι στους κανόνες τους, αλλά παρόλα αυτά ήθελα να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου γι' αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Thank you for your addition to this casino. Do you play here more often or only sporadically ? 

As for the bonus you mention, often max cashout is a condition, so I wouldn't see anything unusual in that. 

However, what would puzzle me is that you have to deposit €250 to be able to withdraw and wagering 3x on the deposit is not exactly the least. That would also put me off and I probably wouldn't go for it. 

Have you been able to withdraw in this casino and do you know how long the process takes and if there were ever any problems ? Did you check the deposit thing in the terms and conditions ?

Jaro
πριν από 4 μήνες

Γιατί δεν μπορώ να υποβάλω καταγγελία κατά του καζίνο; Απαντώ σε ερωτήσεις σχετικά με προβλήματα με την ανάληψη, δεν πήρα μπόνους και μετά στο επόμενο παράθυρο αν δεν επιλέξετε το πρόβλημά μου λύθηκε τότε είναι άδειο

Αυτόματη μετάφραση:
Arm009
πριν από 4 μήνες

What is your specific problem when you can't file a complaint, please ? Feel free to take a screenshot to give me a better overview and I'll try to help. 

Of course, you can try to delete cookies, open a complaint from another device or another browser and we will see if that would help. If nothing works, be sure to let me know. 👍

Jaro
πριν από 4 μήνες

filefile

και ξέχασα να πω ότι επέλεξα αυτό το καζίνο κυρίως γιατί έχεις υψηλή βαθμολογία σε αυτό, δεν ξέρω γιατί έδωσες τέτοια βαθμολογία....

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Arm009
πριν από 4 μήνες

So when you select one of the options, can't you then click to move on or confirm it ? Is the "button" somehow unavailable or what is the issue ? 

Regarding the safety index (rating) you can see why is it so here.

The casino has a pretty high score and I would like to know what is going on since you are not the only one who has the same problem. I hope you will be able to file a complaint and if not let me know but be a bit more descriptive so I know what is happening.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα