Κάτι τέτοιο θα έδειχνε ότι το σύστημα του καζίνο πιθανότατα εντόπισε κάτι που αξίζει έναν μη αυτόματο έλεγχο. Από αυτή την άποψη, φαντάζομαι ότι το καζίνο σας ενημέρωσε για την έρευνα και το σχετικό μπλοκάρισμα λογαριασμού. Τεχνικά, είναι λογικό.
Δυστυχώς, σε τέτοιες περιπτώσεις, τα καζίνο συνήθως δεν μοιράζονται πρόσθετες λεπτομέρειες με τους παίκτες, και μέχρι να γίνει ο έλεγχος, υπάρχει αρκετός χώρος για εικασίες.
Παρεμπιπτόντως, εάν η ομάδα μοιράζεται ένα σύστημα ή μια πλατφόρμα, αυτός ο έλεγχος πραγματοποιείται σε ολόκληρη την ομάδα του καζίνο, επομένως δεν χρειάζεται να παίξετε σε περισσότερα από ένα. Το σύστημα επισημαίνει αυτόματα τα στοιχεία λογαριασμού συγκεκριμένων παικτών σε ολόκληρη την ομάδα των καζίνο.
Καταλαβαίνω ότι αισθάνομαι άβολα από την άποψή σου. Κι όμως, μέχρι να φέρει αποτελέσματα η έρευνα, μπορούμε μόνο να μαντέψουμε αν ήταν πραγματικά απαραίτητο.
Σχετικά με τα μπόνους, θα ήθελα να πω ότι τα καζίνο, όπως και κάθε άλλο εμπορικό αντικείμενο, είναι ελεύθερα να περιορίσουν οποιονδήποτε από τη λήψη ειδικών προσφορών και μπόνους, καθώς αντιπροσωπεύει μια σημαντική επένδυση. Τα καζίνο και τα αθλητικά βιβλία προτιμούν να επιβραβεύουν παίκτες που μπορεί να σκέφτονται να εγκαταλείψουν τον ιστότοπο ή νέους νέους παίκτες που αναζητούν «κίνητρα».
Μάθετε περισσότερα σε αυτό το δωρεάν ηλεκτρονικό μάθημα που επικεντρώνεται στα μπόνους 😉
Παράθεση:
"Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά, σε περίπτωση που αυτή είναι η πρώτη φορά που μαθαίνετε για τα μπόνους του καζίνο. Τα μπόνους του καζίνο συνήθως έχουν τη μορφή κεφαλαίων μπόνους ή δωρεάν περιστροφών, τα οποία δίνονται στους παίκτες για έναν από τους πολλούς λόγους, όπως:
• Ως ανταμοιβή για τη δημιουργία λογαριασμού καζίνο
• Ως ανταμοιβή για κατάθεση
• Ως ανταμοιβή για ενεργό παίκτη
• Ως κίνητρο για να αρχίσετε να παίζετε ξανά μετά από μια περίοδο αδράνειας»
Μπορεί να ακούγεται αρκετά σκληρό, αλλά παρόλα αυτά, είναι μια επιχείρηση που επικεντρώνεται στην απόκτηση εισοδήματος.
Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω ο έλεγχος ασφαλείας να γίνει αρκετά σύντομα και να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη των κερδών. Κράτα μας ενήμερους, σε παρακαλώ!
Something like that would indicate that the casino system probably detected something worth a manual check. In this regard, I imagine the casino informed you about the investigation and associated account blockage. Technically, it makes sense.
Sadly, in such situations, casinos do not usually share additional details with players, and until the check is done, there is quite an open space for speculation.
By the way, if the group share one system or platform, such check are held across the whole casino group, so you don't have to play in more than one. The system automatically flags certain player's account details across the whole group of casinos.
I understand it feels unconfortable from your point of view. And yet, until the investigation brings results, we may only guess whether it was truly necessary.
Regarding the bonuses, I'd like to say that casinos, like any other commercial subjects, are free to restrict anyone from receiving special offers and bonuses, since it represents a significant investment. Casinos and sportsbooks prefer to reward players who may consider leaving the site, or fresh new players seeking "motivation."
Find out more in this free e-course focused on bonuses 😉
Quoting:
"Let’s start with the basics, in case this is the first time you are learning about casino bonuses. Casino bonuses usually take the form of bonus funds or free spins, which are given to players for one of many reasons, including:
• As a reward for making a casino account
• As a reward for making a deposit
• As a reward for being an active player
• As an incentive to start playing again after a period of inactivity"
It may sound quite harsh, but still, it's a business focused on gaining income.
In any case, I hope the security check will be done quite soon and you will be able to withdraw the winnings. Keep us posted, please!
Αυτόματη μετάφραση: