ΦόρουμΓενική συζήτησηΤο MiFinity ζητά απόσυρση

Το MiFinity ζητά απόσυρση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Daniela93x
|
9012 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
NikeLaos
πριν από 1 έτος

Hello.

I'm sorry to say that this is out of your reach. Honestly, there is nothing we can do for you.

For the sake of the others, please keep us posted. I hope this is just a temporary issue!

Sepp187
πριν από 1 έτος

Hello!

Is there any chance Mifinity might be in trouble when it comes to gambling-related transactions especially when it comes to the German region?

I don't know, but it just doesn't look like a pure coincidence. I honestly do not know what to suggest. 🙁

πριν από 1 έτος

Και μετά λαμβάνετε ένα τέτοιο μήνυμα με email... παρόλο που τους έχω ήδη εξηγήσει ότι είμαι ήδη επαληθευμένος και δεν μπορώ να ανεβάσω τίποτα επειδή έχω ήδη επαληθευτεί και έχω ανεβάσει τα έγγραφα πριν από σχεδόν 2 χρόνια.. Και είστε επίσης όλοι καταχωρημένοι στα έγγραφα και αποδεκτοί... μυρίζει σαν πιθανό μεγαλύτερο πρόβλημα με το Mifinity, συμβουλεύω όλους να καταθέσουν κάτι εκεί προς το παρόν ή αν είναι ακόμα δυνατό να αποσύρουν τα χρήματά τους εκεί, αυτό θυμίζει εμένα πολλά MuchB. ..

Πρέπει να επαληθεύσουμε τα στοιχεία του λογαριασμού σας επιβεβαιώνοντας την ταυτότητά σας.


Συνδεθείτε στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι Mifinity

Μεταβείτε στην ενότητα μεταφόρτωση εγγράφων

Μεταφορτώστε τυχόν έγγραφα που ζητούνται σύμφωνα με τα παρακάτω:

Για να επαληθεύσετε τα προσωπικά σας στοιχεία, μεταφορτώστε ένα καθαρό αντίγραφο των παρακάτω στοιχείων (σε μορφή PDF ή JPEG):

- Σέλφι με τον εαυτό σας να κρατά μια ταυτότητα δίπλα στο πρόσωπό σας (διαβατήριο, ταυτότητα ή άδεια οδήγησης)

Τα έγγραφά σας θα εξεταστούν εντός 2 εργάσιμων ημερών.



Αυτόματη μετάφραση:
Sepp187
πριν από 1 έτος

oh!

I'd love to help you, but there is no additional contact I can provide aside from the support,..

How about posting a reply through their Instagram account?

https://www.instagram.com/mifinity_payments/

πριν από 1 έτος

Μια ερώτηση, αν περάσουν 7 μέρες και δεν επικοινωνήσω με το mifinify, θα επιστρέψουν τα χρήματα στον αποστολέα;

Αυτόματη μετάφραση:
Sepp187
πριν από 1 έτος

You should email clientservice@mifinity.com and explain the situation I had to verify twice after the second time I didn't need to do it again. I found they are very amiable when you email them but not sure if they work weekends

πριν από 1 έτος

Μια ερώτηση, αν περάσουν 7 μέρες και δεν επικοινωνήσω με το mifinify, θα επιστρέψουν τα χρήματα στον αποστολέα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I have no clue; try to browse the terms, I'd say. I'm sorry this is something I do not know.

πριν από 7 μήνες

Καλό απόγευμα σε όλους,


Έχω δει πολλά αρνητικά σχόλια για το Mifinity, ρωτούσα αν κάνουν αναλήψεις και αν όλα πάνε καλά ή αν έχουν προβλήματα για την Πορτογαλία για παράδειγμα.


Ευχαριστώ όποιον βοηθάει.

Αυτόματη μετάφραση:
bp54
πριν από 7 μήνες

I have moved your post to this thread, where you can get some answers to your question, and hopefully you will be able to get in touch with some other users here.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα