ΦόρουμΓενική συζήτησηΤο MiFinity ζητά απόσυρση

Το MiFinity ζητά απόσυρση

πριν από 1 έτος από Daniela93x
|
8998 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω ζητήσει 2 αναλήψεις από τον λογαριασμό μου MiFinity στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Και οι δύο βρίσκονται στην κατάσταση "σε ουρά KYC" για σχεδόν 3 ημέρες. Διαφορετικά τα χρήματα μεταφέρονταν πάντα αμέσως, το αργότερο μετά από λίγες ώρες. Φυσικά, η υποστήριξη δεν απαντά. Έχει κανείς ιδέα τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela93x
πριν από 1 έτος

Hello Daniela,

Did you check what the status is in your casino account with these two withdrawals? Firstly all need to be done in casino request.

Honza
πριν από 1 έτος

Ναι, τα χρήματα καταβλήθηκαν από το καζίνο και είχαν ήδη πιστωθεί στον λογαριασμό μου στο MiFinity. Όταν το χρέωσα στον τραπεζικό λογαριασμό, το μόνο που προέκυψε στη διαδικασία ήταν "σε ουρά KYC". Και είναι σε αυτή την κατάσταση εδώ και αρκετές μέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela93x
πριν από 1 έτος

and have you tried to contact them via this email address: clientservices@mifinity.com? Also, you could try to contact them via social media what they have. From my personal experience twitter and facebook are good platforms to solve problems.🙂

Honza
πριν από 1 έτος

Ναι, ήρθα σε επαφή μέσω αυτού του email και μέσω Facebook. Και τα δύο μέχρι στιγμής χωρίς επιτυχία. Δυστυχώς.


Αυτόματη μετάφραση:
Daniela93x
πριν από 1 έτος

You can try also Twitter, this is probably the best platform where to escalate your problem. I just want to be sure. Have you already did some withdrawals from the casino to your MiFinity account? Was it without any problems? Did you send all the required documents to the casino and MiFinity for verification? KYC verification is very important to be done to get your money from casinos and MiFinity account as well. 

πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Εχω το ίδιο πρόβλημα.

Ο λογαριασμός μου στο Myfinity είναι πλήρως επαληθευμένος και έχω κάνει καταθέσεις και αναλήψεις εκεί αρκετές φορές. Στο παρελθόν, οι αναλήψεις στον τραπεζικό λογαριασμό πραγματοποιούνταν πάντα απευθείας.


Τώρα γράφει "In KYC queue", κάτι που φαίνεται να ισχύει για πολλούς πελάτες αυτή τη στιγμή.

Αυτόματη μετάφραση:
Daniela93x
πριν από 1 έτος

Σου έχει πληρωθεί στο μεταξύ Ντανιέλα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έτσι, η πληρωμή μου έχει πλέον υποβληθεί σε επεξεργασία και έγινε αρκετά γρήγορα.

Εξακολουθώ να αναρωτιέμαι γιατί αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο μια ουρά KYC όταν θέλετε να πληρώσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
Tobias137
πριν από 1 έτος

That sounds like they simply need to verify your account, but they don't have enough human resources to process the documents fast enough so you ended up in a queue 😕

πριν από 1 έτος

Για μένα είναι το αντίστροφο, η κατάθεσή μου μέσω MiFinity Instantbanking δεν είναι διαθέσιμη παρόλο που έχει ήδη αφαιρεθεί από τον λογαριασμό μου.

Και φυσικά δεν υπάρχει καμία αντίδραση από την υποστήριξη. Αυτό φαίνεται να είναι κοινή πρακτική εκεί στο νησί. Το γεγονός ότι αυτή η βρώμικη υπηρεσία δεν έχει chat/τηλεφωνική υποστήριξη λέει πολλά.

Αδίστακτη παρέα να μείνεις μακριά.

Ο λογαριασμός εκεί σίγουρα θα ακυρωθεί ξανά.

Αυτόματη μετάφραση:
ZockerMH1102
πριν από 1 έτος

Did you also try to contact MiFinity support? Just an idea, but I would try that, just in case.

Anyway, how long have you been waiting?

πριν από 1 έτος

Θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει να μεταφέρω τα χρήματα από το MiFinity σε μια τράπεζα στη χώρα σας; :(

Στην Κολομβία είναι αρκετά δύσκολο να μπορέσεις να το κάνεις αυτό 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
IsabelaEscobar1818
πριν από 1 έτος

Hello there.

The way I see it you would like to transfer your money to someone else's also bank account, am I correct?

You know not convinced this is the best solution.

But I might get it wrong.

Could you instead find another wallet that allows you to withdraw the money directly?

πριν από 1 έτος

Γεια σας, είμαι στο mifinity και επίσης είμαι πλήρως επαληθευμένος, τώρα ήθελα να πληρώσω χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό αλλά απορρίφθηκε, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είμαι νέος στο mifinity, δυστυχώς, έχω επαληθευτεί πλήρως, τώρα ήθελα να κάνω ανάληψη χρημάτων από τον τραπεζικό μου λογαριασμό και απορρίφθηκε μέσα σε 1 λεπτό 😞 μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σας, είμαι με το mifinity και είμαι επίσης πλήρως επαληθευμένος, τώρα ήθελα να πληρώσω χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό αλλά απορρίφθηκε, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;

Αυτόματη μετάφραση:
maximillianhabermann
πριν από 1 έτος

Hi did you try to ask the support what is the problem that your withdrawal is rejected ? I think the best place to start would be there, but hopefully you'll get some answers from players with similar experiences too. 

Anyway, can you try first with mifinity support and tell us what answer you got ? 

πριν από 1 έτος

Γερμανός:

Αργά αλλά σίγουρα εκνευρίζομαι εξαιρετικά με το Mifinity... Δεν μπορώ να πληρώσω τίποτα "το αθροιστικό όριο συναλλαγών έχει συμπληρωθεί". Είναι ένα μεγάλο ποσό στο εύρος των 4 ψηφίων. Δεν έχω λάβει σχόλια από τη Mifinity από το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023, ούτε μέσω email ούτε μέσω τηλεφώνου. Έχω ανοίξει πλέον 4 εισιτήρια «αύξηση ορίων». Είμαι απόλυτα επαληθευμένος και δεν συμβαίνει τίποτα. Μπορεί κάποιος εδώ να υποστηρίξει;


Αγγλικά:

Αργά αλλά σίγουρα εκνευρίζομαι εξαιρετικά με το Mifinity... Δεν μπορώ να πληρώσω τίποτα "το αθροιστικό όριο συναλλαγών έχει συμπληρωθεί". Είναι ένα μεγάλο ποσό στο εύρος των 4 ψηφίων. Δεν έχω λάβει σχόλια από τη Mifinity από το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023, ούτε μέσω email ούτε μέσω τηλεφώνου. Έχω ανοίξει πλέον 4 εισιτήρια «αύξηση ορίων». Είμαι απόλυτα επαληθευμένος και δεν συμβαίνει τίποτα. Μπορεί κάποιος εδώ να υποστηρίξει;


Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


KR

Nils

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι Γεια σου αγαπητό φόρουμ,

Έχω λογαριασμό στο Mifinity από το 2022 και επαληθεύτηκα τότε και έφτασα το όριο των 1000 ευρώ πριν από σχεδόν 2 ημέρες, σύμφωνα με το email από τη Mifinity, και τώρα δεν μπορώ πλέον να λάβω χρήματα από το καζίνο ή να τα πληρώσω από Mifinity Δεν υπάρχει απάντηση μέσω email και δεν καταλαβαίνω γιατί έχω όριο μόνο 1000 ευρώ για συναλλαγές παρόλο που είμαι επαληθευμένος... αφού έχω χρησιμοποιήσει μόνο σπάνια το Mifinty και είναι πλέον σχεδόν τετραψήφιο όριο Το ποσό είναι ότι δεν μπορώ να φτάσω και δεν έχω διαβάσει πολύ θετικές αναφορές σε πολλά θέματα σχετικά με την υποστήριξη, οπότε ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν άτομα εδώ στο φόρουμ που έχουν κατάσταση VIP ή έχουν άμεση επαφή και μπορούν να ρωτήσουν τι συμβαίνει . Πάνω από 48 ΩΡΕΣ καμία απάντηση (2 email), καμία συνομιλία, καμία επιλογή στο λογαριασμό, αν και υπάρχει πάντα μια ειδοποίηση Συμπληρωμένο όριο συναλλαγών πηγαίνετε στο προφίλ σας Μόνοι σας... κ.λπ. μυρίζει σαν μια μακρά διαδικασία για να πάρετε τα χρήματά σας. ..και δεν μπορω να καταλαβω καθολου οτι ειναι μονο 1000 ευρω αλλιως διαβαζα παντα 2000 ευρω η 20000 ευρω οταν επαληθευονταν και πηραν ολα τα εγγραφα κατευθειαν πριν σχεδον 2 χρονια μονο τα λεφτα που εξαφανιστηκαν απο το MuchB και Τώρα κάτι τέτοιο... απλά προβλήματα και απογοήτευση με όλους αυτούς τους παρόχους.

LG

Sepp

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα