Ο λογαριασμός σας έχει διαγραφεί. Να είναι καλά.
Your account has been deleted. Be well.
Γεια σου CasinoGuru,
Θα ήθελα να σας ζητήσω να διαγράψετε τον λογαριασμό μου και μαζί του όλα τα υπάρχοντα δεδομένα. Οι αναρτήσεις και οι καταχωρήσεις μου θα πρέπει επίσης να αφαιρεθούν.
Σας υπενθυμίζω την πολιτική απορρήτου.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση, Player1248
Hello CasinoGuru,
I would like to ask you to delete my account and with it all existing data. My posts and entries should also be removed.
I remind you of the privacy policy.
Many thanks in advance.
Best regards,Player1248
Hallo CasinoGuru,
Ich möchte Sie bitten mein Konto bei Ihnen zu löschen und damit sämptliche vorhandenen Daten.Meine Beiträge und Einträge sollen auch entfernt werden.
Ich erinnere Sie an die Datenschutzbestimmungen.
Vielen Dank im vorraus.
Mit freundlichen Grüßen,Player1248
Γεια σας, θα ήθελα να ζητήσω να κλείσει ο λογαριασμός μου γκουρού του καζίνο. Δεν επιθυμώ πλέον να χρησιμοποιώ τον ιστότοπο, έχω πρόβλημα με τον τζόγο και θα ήθελα να αφαιρέσω από τη ζωή μου όλα τα σχετικά με τον τζόγο.
με εκτίμηση, wasim
hi, i would like to request my casino guru account to be closed please. I no longer wish to use the website, i have a gambling problem and would like to remove any gambling related things from my life.
kind regards, wasim
Γεια σου CasinoGuru,
Θα ήθελα να σας ζητήσω να διαγράψετε τον λογαριασμό μου και μαζί του όλα τα υπάρχοντα δεδομένα. Οι αναρτήσεις και οι καταχωρήσεις μου θα πρέπει επίσης να αφαιρεθούν.
Σας υπενθυμίζω την πολιτική απορρήτου.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση, Player1248
Hello CasinoGuru,
I would like to ask you to delete my account and with it all existing data. My posts and entries should also be removed.
I remind you of the privacy policy.
Many thanks in advance.
Best regards,Player1248
Hallo CasinoGuru,
Ich möchte Sie bitten mein Konto bei Ihnen zu löschen und damit sämptliche vorhandenen Daten.Meine Beiträge und Einträge sollen auch entfernt werden.
Ich erinnere Sie an die Datenschutzbestimmungen.
Vielen Dank im vorraus.
Mit freundlichen Grüßen,Player1248
Γειά σου!
Επειδή αυτή είναι η μοναδική σας ανάρτηση στο φόρουμ, δεν καταλαβαίνω πολύ καλά το αίτημα ή την υπενθύμισή σας. Θέλετε ίσως η ανάρτηση καταγγελίας σας να κρυφτεί ως ευαίσθητη;
Για να γνωρίζετε, δεν διαγράφουμε παράπονα επειδή επηρεάζουν τον Δείκτη Ασφάλειας του Καζίνο και χρησιμεύουν ως ένα είδος προειδοποίησης για την κοινότητα.
Θα περιμένω την απάντησή σας.
Hello!
Since this is your only forum post, I do not understand your request or reminder very well. Do you perhaps wish your complaint post to be hidden as sensitive?
Just for you to know, we do not delete complaints because they affect the Casino Safety Index and serve as a sort of warning for the community.
I'll wait for your response.
Εάν θέλετε να διαγράψετε τον λογαριασμό σας, θα το κάνουμε για εσάς. Απλώς επιβεβαιώστε το αίτημά σας, παρακαλώ.
If you wish to delete your account, we will do it for you. Just confirm your request, please.
ναι αυτό ακριβώς θέλω
yes that is exactly what I want
ja genau das wünsche ich mir
Ναι, έτσι ακριβώς το φανταζόμουν, αλλά θα ήθελα επίσης να εγγραφώ με διαφορετική διεύθυνση email και όχι μέσω Google, γιατί σπάνια πηγαίνω στο Google mail μου.
Είχα ήδη έναν λογαριασμό μαζί σας κάτω από petermischker@web.de και το απενεργοποιησα πριν λιγο καιρο. Μπορείτε απλά να το ενεργοποιήσετε ξανά και να απενεργοποιήσετε τον λογαριασμό μου στο Google.
Ευχαριστώ
Yes, that's exactly how I imagined it, but I would also like to register with a different email address and not via Google, because I rarely go to my Google mail.
I already had an account with you under petermischker@web.de and deactivated it some time ago. Can you simply reactivate it and deactivate my google account.
Thank you
ja genau so habe ich mir das vorgestellt,aber ich würde mich auch gerne mit einer anderen email adresse anmelden und nicht über google.Weil ich gehe zu selten auf meine google mail.
Ich hatte bei Ihnen schon mal ein Konto unter petermischker@web.de und habe es vor einiger Zeit deaktiviert.Können sie es einfach wieder aktivieren und mein google konto deaktivieren.
Vielen Dank
Γειά σου. Θα κάνουμε όπως ζητήσετε.
Δυστυχώς, δεν είναι δυνατή η εκ νέου ενεργοποίηση του προηγούμενου λογαριασμού σας λόγω του GDPR. Επομένως, εάν θέλετε να ανοίξετε έναν νέο λογαριασμό, μην διστάσετε να το κάνετε από την αρχή.
Εάν χρειάζεστε οποιαδήποτε άλλη βοήθεια, ενημερώστε μας, παρακαλούμε.
Hello. We will do as you request.
Unfortunately, it is not possible to reactivate your previous account due to GDPR. So, if you wish to open a new account, feel free to do it from the beginning.
If you need any other help, let us know, please.
Γεια σας, χαίρομαι που καταφέρατε να λύσετε την υπόθεσή σας.
Τώρα κλείνω τον λογαριασμό σου.
Μείνε καλά ! 🙂
Hello, I'm glad you managed to solve your case.
Now I'm closing your account.
Stay well ! 🙂
Λοιπόν, θέλετε να κλείσετε έναν άλλο λογαριασμό ή θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας στο Casino Guru; Ειλικρινά, δεν μπορούσα να πω. Ενημερώστε μας, παρακαλώ.
So, do you want to close another account or do you want to close your Casino Guru account? Frankly, I couldn't tell. Let us know, please.
Γεια, μπορώ να μάθω γιατί θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό σας; Είδα ότι έχεις ανοιχτή καταγγελία κατά του καζίνο και δεν απάντησες στον Τόμας για να προσπαθήσει να σε βοηθήσει.
Δεν νομίζεις ότι αν έχεις πρόβλημα θα ήταν καλύτερα να προσπαθήσεις πρώτα να το λύσεις και μετά να κλείσεις τον λογαριασμό ;
Hi, could I please know why you want to close your account ? I saw that you have an open complaint against the casino and you didn't reply to Tomas to try to help you.
Don't you think that if you have a problem it would be better to try to solve it first and then close the account ?
όχι ευχαριστώ πολύ Θέλω να ακυρώσω την καταγγελία και να διαγράψω τον λογαριασμό μου επειδή μίλησα ήδη με το καζίνο και το πρόβλημα διορθώθηκε ευχαριστώ πολύ
no thanks a lot I want to cancel the complaint and delete my account because I already talked with casino and problem is fixed thanks a lot
Λοιπόν, ο λογαριασμός σας έχει κλείσει τώρα.
Καλή σας μέρα 🙂!
Well then, your account has been closed now.
Have a good day 🙂 !
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.